SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh sorry hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ze hebben toegezegd dat aanpassingen mogelijk waren. En waren bereid om dat te doen.
Op het laatste moment wilden ze dat opeens niet meer doen omdat het geld kostte.
Meestal, ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar meestal kunnen doven dan toch niet goed praten omdat ze het zelf niet horen toch?
Hahahahaha.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry hoordit is wat mijn slb'er vertelde aan onze klas waar ze in zou komen.
wat?quote:
WAAROM?quote:
Is echt zoquote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal leugens.Vind het leuk om het te horen. Ga ik morgen tegen d'r zeggen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Is echt zoZe zou mij dan gekend hebben
We hadden wel een leuke klas op zich.
HEB*quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK HAD GELIJK.
Ik ben grammarnazi waardig
Ah okequote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach joh. Ze doet nu docent Nederlands-opleiding, ook op HU. Ze wil P halen en dan naar UU.
De discussie was in principe over dus de verleden tijd leek mij goedquote:
DA'S GEMEENquote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat ik hem met Mach 5 door een bushokje ging tyfen.
Het zit zo: ze had niet de juiste school gekozen. Tilburg zou heel goed bij haar passen. Daar is echt veel meer schrijvende journalistiek, een groot voordeel als je daar toch mee wil gaan werken. Utrecht is een goede school voor wie met verschillende media wil leren werken. Ik heb haar verhaal grotendeels gevolgd en daaruit bleek telkens dat ze ontzettend graag schrijvende journalist wilde horen. Prima, kan ook. Je hoeft echt niet te kunnen horen om een goede schrijvende journalist te worden. Maar ik vind het gewoon beetje apart dat ze dat juist de meest multimediale variant van de opleiding kiest, terwijl er prima andere scholen zijn die dezelfde opleiding bieden maar geschikter voor haar en haar toekomstdromen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en het was zo dat zij dan sommige dingen niet zou hoeven doen, maar dan zou ze toch hetzelfde papiertje krijgen terwijl ze sommige dingen niet gedaan heeft.
Zie hierboven. Ik snap dus niet waarom zo graag Utrecht. Vraag dat eens voor me.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze perse in Utrecht. Kamer gevonden, boeken besteld en alles en dan opeens afgewezen.
Niet echt, maar ze moet iets. Liefst wil ze nog steeds Journalistiek doen, maar tja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |