Ja dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
De gozer van escxtra stemt niet op Anouk, 'Because I don't think she needs it'.... als iedereen zo denkt...
Da's een mooi excuus als we het onverhoopt toch niet redden: "Ja maar, ze stemden niet op ons omdat ze dachten dat we het niet nodig hadden..."quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef miss_dynastie het volgende:
De gozer van escxtra stemt niet op Anouk, 'Because I don't think she needs it'.... als iedereen zo denkt...
Dat is maar chit-chat. Túúrlijk wil ze wel winnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Lekker dan, ze wil niet eens winnen maar doet het enkel voor meer verkopen: http://www.telegraaf.nl/prive/article21561592.ece
Ook dat jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Da's een mooi excuus als we het onverhoopt toch niet redden: "Ja maar, ze stemden niet op ons omdat ze dachten dat we het niet nodig hadden..."
Ja, een paar keer op Servië denk ik. Maar geen 20 keer hoor, zonde van m'n geldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef Voszje het volgende:
Nederland heeft inderdaad altijd de stemmen nodig. Zijn er hier overigens nog stemmers?
Drie keer, dan. Eentje voor elk van die meisjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, een paar keer op Servië denk ik. Maar geen 20 keer hoor, zonde van m'n geld
Begrijpelijk, aan je Servische vlag te zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, een paar keer op Servië denk ik. Maar geen 20 keer hoor, zonde van m'n geld
Ik stem anders wel voor ze in de Barbara Dex-award.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Drie keer, dan. Eentje voor elk van die meisjes.
Hehe, er gaan zeker ook een paar sms-jes uit Servië deze kant op hoor, dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:02 schreef Voszje het volgende:
[..]
Begrijpelijk, aan je Servische vlag te zien.
Niet verbazingwekkend bij zo'n instabiel figuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:27 schreef Paxcon het volgende:
Lekker dan, ze wil niet eens winnen maar doet het enkel voor meer verkopen: http://www.telegraaf.nl/prive/article21561592.ece
Ik kan vanuit Spanje in de halve finale nog niet stemmen, maar heb wel wat uitruil gedaan met mensen uit de UK. Zij gaan nu op Anouk stemmen vanavond en ik zal donderdag op hun voorkeur stemmenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:58 schreef Voszje het volgende:
Nederland heeft inderdaad altijd de stemmen nodig. Zijn er hier overigens nog stemmers?
Haha! Ik heb wel een aantal Russische kennissen gevraagd om op Nederland te stemmen, maar was eerlijk gezegd niet van plan om zelf op Rusland te stemmen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik kan vanuit Spanje in de halve finale nog niet stemmen, maar heb wel wat uitruil gedaan met mensen uit de UK. Zij gaan nu op Anouk stemmen vanavond en ik zal donderdag op hun voorkeur stemmen
Mee eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef Strani het volgende:
Wel belachelijk natuurlijk dat je meerdere malen mag stemmen. Dan gaat het meer om wie er het meeste geld voor over heeft, dan om eerlijk stemmen.
Geef jij nog even antwoord op m'n vraag?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Ik kan vanuit Spanje in de halve finale nog niet stemmen, maar heb wel wat uitruil gedaan met mensen uit de UK. Zij gaan nu op Anouk stemmen vanavond en ik zal donderdag op hun voorkeur stemmen
Joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef Strani het volgende:
Wel belachelijk natuurlijk dat je meerdere malen mag stemmen. Dan gaat het meer om wie er het meeste geld voor over heeft, dan om eerlijk stemmen.
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef jij nog even antwoord op m'n vraag?
Maximaal 20x per toestel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:05 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |