SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef StateOfMind het volgende:
RIP Eiffel torenNu boeit mij die game niet zo, maar op deze manier werken spoilertags natuurlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Als dat het uiteindelijke design is ziet het er maar wat sexy uit!!quote:
Blond met blauwe ogen altijd sexy!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Als dat het uiteindelijke design is ziet het er maar wat sexy uit!!
Vergeet de dikke tetten niet, en poit is om.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Blond met blauwe ogen altijd sexy!
Deze!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Vergeet de dikke tetten niet, en poit is om.
Zelden tot nooit problemen mee. Wel vaak, wanneer ik een complete (korte) serie download, is dat een dual audio formaat. Via Transcode (op je ps3) kan je dan taal en subs kiezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand ervaring met anime kijken via PMS? Mijn gewone series lopen prima, maar zodra mijn vriendin anime wil kijken raken audio en video out of sync?
quote:Gran Turismo 6 eind 2013 naar Playstation 3
Gran Turismo 6 verschijnt eind dit jaar op PlayStation 3. Dat meldde ontwikkelaar Kazunori Yamauchi vandaag op een evenement ter ere van het vijftienjarige jubileum van de raceserie.
Alle auto's en parkoersen uit Gran Turismo 5 zitten in het zesde deel. Daarnaast bevat de game 7 nieuwe locaties, waaronder het Engelse Silverstone Circuit, waardoor het aantal locaties op 33 komt. Hierop zijn in totaal 71 verschillende parkoersen te spelen, waarvan er 19 nieuw zijn. In totaal zitten er 1200 auto's in Gran Turismo 6.
De game krijgt tevens een verbeterde engine. Daardoor moet het makkelijker worden om downloadbare content toe te voegen. Het is de bedoeling dat er constant nieuwe auto's en parkoersen online verschijnen. Ook keert GT Academy terug, een wereldwijd toernooi waarin de beste spelers opgeleid worden tot echte coureurs. Tot slot is de gebruikersinterface op de schop gegaan, al is niet bekend op welke manier.
Ik koop nooit meer games voor PS3 op deze manierquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef dud0r het volgende:
Volgende maand Kingdoms of Amalur: reckoning, demon's souls en ico en sotc collectie gratis op plus
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Zelden tot nooit problemen mee. Wel vaak, wanneer ik een complete (korte) serie download, is dat een dual audio formaat. Via Transcode (op je ps3) kan je dan taal en subs kiezen.
Eigenlijk loopt het dan altijd goed bij mij.
Ik heb wat met codecs zitten spelen en ga het uitproberen. Bedanktquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef xminator het volgende:
Verander de volgorde van de audio decoders anders? Had ook problemen met audio totdat ik
Mplayer als main audio decoder had gebruikt.
Misschien dat ik TTT2 haal. 70% korting aankomende maand. Volgens mij is die nu 29.99 dus dan wordt het 7 euro ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer games voor PS3 op deze manier
Die was toch best goed?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien dat ik TTT2 haal. 70% korting aankomende maand. Volgens mij is die nu 29.99 dus dan wordt het 7 euro ofzo
Geen idee, maar voor een eurotje of 7 laat ik 'm niet liggen.quote:
geen idee, er is geen datum genoemd voor ps4.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef Woods het volgende:
GTA V komt dus ongeveer samen met de PS4 qua release?
Launchgamequote:Op zondag 19 mei 2013 10:24 schreef Woods het volgende:
GTA V komt dus ongeveer samen met de PS4 qua release?
exclusive, nadat Sony met een zak geld heeft gerammeld bij rockstarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |