Ja want belastingvrijstelling zit er niet in, en sowieso heb ik m het hele jaar nodig. Denk wel dat de auto's goedkoper worden omdat mensen de belasting niet willen betalen. Kan je t geld wat overblijft in een 200 Tdi transplantatie en schijfremombouwquote:
Heb een hele tijd op stage tegen een gifgroene Focus RS aangekeken.. Nu hebben ze een nieuwe Fiësta ST staanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week kwam er een Focus Station ST langs!
En gisteren een RS6 die flink gas gaf door de straat!
[ afbeelding ]
Tja maar bij mij kan het ook een lager in de bak zelf zijn.. En ik kan er nog mee rijdenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ik was laatst ook aan de beurt voor druklager, drukgroep en koppeling.
Gelukkig reed ik in DL toen ze het begaven
Kon ik ook nog, zodra het lager en drukgroep maar net goed zaten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja maar bij mij kan het ook een lager in de bak zelf zijn.. En ik kan er nog mee rijden
Is daar wel goedkoper.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:13 schreef Goddelijker het volgende:
Ik was laatst ook aan de beurt voor druklager, drukgroep en koppeling.
Gelukkig reed ik in DL toen ze het begaven
Ik zag gisteren een A6 Avant met 4.2 V8. Wat een over the top motor voor zo'n bak. En als je er dan toch een hebt, peuter dan alle badges er af, zet er een kinderstoeltje in en rij iedereen totaal onverwacht het stof voor de ogen .quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:01 schreef Goddelijker het volgende:
Van de week kwam er een Focus Station ST langs!
En gisteren een RS6 die flink gas gaf door de straat!
Een leuke motor is nooit over the topquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een A6 Avant met 4.2 V8. Wat een over the top motor voor zo'n bak. En als je er dan toch een hebt, peuter dan alle badges er af, zet er een kinderstoeltje in en rij iedereen totaal onverwacht het stof voor de ogen .
Mooi jaquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een A6 Avant met 4.2 V8. Wat een over the top motor voor zo'n bak. En als je er dan toch een hebt, peuter dan alle badges er af, zet er een kinderstoeltje in en rij iedereen totaal onverwacht het stof voor de ogen .
Maar geen V8 gebrul en geen benzine, kan ook belangrijk zijn voor sommige mensen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mooi ja
Je ziet ze alleen weinig. Over het algemeen gewoon te duur om te kopen en rijdend te houden. Weggelegd voor de liefhebbers of mensen met een fors leasebudget die nergens om geven. Anders hou je bijna 30k in je zak en koop je een 3.0TDI Pro Line. Bijna net zo snel en minder vaak tanken.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Klopt. Gelukkig maar, anders werden er geen RS6'en e.d. meer verkocht! Ik ben niet per se een petrolhead...diesel is ook goed. Scheelt tankstops .
Echt? Nee geef mij maar de 550i dan. Niet de M5 noch de M550d. Maar in BMW sferen heb ik dan het liefst de 760, lijkt mij heerlijk zo'n zijdezachte V12. Dan heb je ook veel koppelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Tuurlijk, dat klinkt beter en da's genieten! Voor de pretroutes zou ik ook zeker benzine willen hebben, lekker in de toeren janken enzo.
Maar als ik een auto moest kiezen om mee naar Italië te rijden, heb ik bijvoorbeeld liever een M550d dan een M5 of een 550i (als je even in topmodellen denkt).
Nee maar ik wilde bij BMW blijven en de V12 leidt je automatisch naar een 7 serie Ik vind een S600 dan veel mooier dan een 7 serie. Of een Ghost.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Veel te lomp wat mij betreft. En eigenlijk ook niet zo mooi, vind ik
Al is die V12 dan wel weer lekker. Maar ach, als ik een V12 zou kopen komt er wel een DB9/DBS Volante.
Bah, BMW.. Dan liever een leuke Merc of Audi. Als het duits moet zijn dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde bij BMW blijven en de V12 leidt je automatisch naar een 7 serie Ik vind een S600 dan veel mooier dan een 7 serie. Of een Ghost.
Van de Duitse Drie is Mercedes ook wel mijn favoriet. Wat eleganter en chiquer dan de andere twee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bah, BMW.. Dan liever een leuke Merc of Audi. Als het duits moet zijn dan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Van de Duitse Drie is Mercedes ook wel mijn favoriet. Wat eleganter en chiquer dan de andere twee.
850iquote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde bij BMW blijven en de V12 leidt je automatisch naar een 7 serie Ik vind een S600 dan veel mooier dan een 7 serie. Of een Ghost.
Maar toch maar hier naartoe gereden, op de gok.quote:
Man, je hebt pas 7 rijlessen gehad, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:55 schreef Braddie het volgende:
Laten er hier mensen nog wel eens op een slechte dag hun auto geregeld afslaan?..
Had vandaag rijles, had flinke buikkrampen gedurende de hele rit, en ik had vrij slecht geslapen (mede daar door dus..) heb hem 6x af laten slaan.
Je zou eens na 3 jaar je benzine een keer niet oprijden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:20 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb nu 3 jaar mijn rijbewijs en zo nu en dan slaat de auto ook nog wel eens af hoor
Ok, ik ben blij voor dit. Is voor mij wel een schouderklopje zeg maar, dat is fijn om te horen Dat het niet echt om mij gaatquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:14 schreef Hartigan het volgende:
[..]
Man, je hebt pas 7 rijlessen gehad, maak je niet zo druk.
Bij het lessen rij je 1 of 2 keer per week in een auto die je niet kent, terwijl je ook het autorijden nog moet leren. Het is doodnormaal dat je dat apparaat dan af laat slaan.
Maar nogmaals, je hebt pas 7 uurtjes in een auto doorgebracht. Dat is niets. Dat is echt helemaal, absoluut niks. Natuurlijk moet je dan aan van alles en nog wat wennen.
Iemand die bijvoorbeeld een jaar zijn rijbewijs heeft, heeft zo 300 uur rijervaring. Vergelijk dat eens met iemand die net zijn rijbewijs heeft gehaald, die zit op misschien 40 of 50 uur. En jij zit op nog maar 7 uur. Ik liet op de rijles voor mijn examen de auto zelfs nog afslaan.
Wil je iets gaan importeren?quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Hoe snel wen ik aan het stuur rechts?
Toen ik een tijdje in UK zat was ik wel snel genoeg gewend om links in te stappen als passagier in de taxiquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo lang je nog steeds links instapt als je zelf wil gaan rijden, ben je nog niet gewend
Klein beetje aan het oriënteren op een besparing van ±2000 euro voor een Lancer Wagon. Auto's zijn in UK echt spotgoedkoop in vergelijking met hier.quote:
Da's de gok die je neemt ja. Anderzijds vraag ik me dan af of het écht zo veel goedkoper is. Voor een tracktool ofzo maakt het minder uit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat laatste houd ik rekening mee, nouja, dat zeg ik nu wel .
Het is vooral kut als de auto bij aankomst shit lijkt te zijn. Maar met alle bijkomende kosten is het nog steeds wel een ruime besparing tegenover hier.
Gisteren inderdaad wat spullen op marktplaats gezet en het interieur ben ik als het goed is al kwijt.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mja aan de andere kant, in onderdelen kun je e.e.a. weer snel verkopen. Interieurs enzo.
Of gewoon je vriendin meenemen en deze het werk laten doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:52 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Mijn broer heeft er ook een, het enige wat lastig is, zijn parkeer garages... Maar daar heeft hij zo'n knijper op een stokje voor (zo'n vuilnis-oppak-ding...)
Voor de bouwjaar/km-stand (oke, mijl-stand) combo zit ik tussen 2000-3000 euro goedkoper uit UK dan hier bij de laagst geprijsde modellen. Duitsland heb ik ook bekeken maar daar zijn jappen blijkbaar duurder dan hier . Ik ben nu nog alleen maar aan het rondkijken verder, de Carisma doet z'n ding voorlopig nog wel Over een jaar of twee veranderen die prijzen ook wel en dan loont het denk ik niet qua moeite, maar als ik nu wat geld zou hebben om weg te smijten zou ik het denk ik zo doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Da's de gok die je neemt ja. Anderzijds vraag ik me dan af of het écht zo veel goedkoper is. Voor een tracktool ofzo maakt het minder uit.
Maar wil je 'm verkopen, dan leg je zo 1.500 tot 2.000 toe. Dus dan is je voordeel weg. Onderaan de markt niet wat te vinden hier? Gooi er voor 1.000 euro reparaties tegenaan en je bent weer vrij om met je auto te doen wat je wil. Terwijl je anders weet dat je er eigenlijk 'voor altijd' aan vast zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |