quote:Op maandag 27 mei 2013 21:41 schreef Frenk3nstein het volgende:
Oh en al die flapdrollen op bol.com die al reviews gaan gevenAlsof het een fokking forum is
Wat een onzin wordt er ook op het internet verkochtquote:playstation 3 is beter dan een ps4.
ps3 heeft meer geheugen
meer style vol en goed koper .
kan er verder niks anders van maken . maar het licht aan jou als je een lage geheugen wil voor op de playstation 4 ?
Allemaal 12-jarige mafketels. Check die spelling ook, waarschijnlijk een bontkraagje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin wordt er ook op het internet verkocht
meer style volquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Op bol.com is alle kanker van het review-gilde verzameld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
[..]
Maar 40quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef WSquater het volgende:
Nog maar 40 games voor de PS4 aangekondigd... waarvan slechts 6 first-party exclusieve games en maar een aantal multiplatform games met exclusieve content.
It's 2006 PS3 all over again..
.
Dat plaatjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef WSquater het volgende:
Nog maar 40 games voor de PS4 aangekondigd... waarvan slechts 6 first-party exclusieve games en maar een aantal multiplatform games met exclusieve content.
It's 2006 PS3 all over again..
.
[ afbeelding ]
Ik lees het normaal nooit, dus geen idee hoe slecht het is vergeleken met andere sites.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:48 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Op bol.com is alle kanker van het review-gilde verzameld.
Ik lees wel eens voor de grap die meuk... Ook zo mooi dat er altijd al kilometers lange reviews geschreven zijn... voor een game die nog niet eens gereleased isquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik lees het normaal nooit, dus geen idee hoe slecht het is vergeleken met andere sites.
Je bent op de hoogte dat xbox ook de gratis variant silver heeft? Dus ik snap niet precies hoe Microsoft je dwingt te betalen voor abonement...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ineens schiet mij te binnen, PSN wordt dat ook betaald? In het geval van de XboxOne moet je denk ik Xbox Live hebben toch? En de Xbox moet 24 uur p.d. connected zijn? Dan wordt je dus gedwongen om een abo te nemen.
Iemand enig idee hoe dit allemaal bij de PS4 gaat of moet ik daarvoor geduld hebben tot de E3?
Don't feed the troll!quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat plaatjeKan je zo een xbox versie van maken: I want to play a game, but i only have a xbox.
Klopt nog beter ook want xbox is alleen tv,tv,tv,tv,tv sports,tv,tv
Even geen bron voor handen, maar meen me te herinneren dat ik ergens las dat Sony de multiplayer mogelijkheid gratis houdt. Daarentegen vragen ze wel geld voor Playstation Plus en gaan ze je natuurlijk proberen te verleiden met leuke aanbiedingen om daar een abonnement op te nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ineens schiet mij te binnen, PSN wordt dat ook betaald? In het geval van de XboxOne moet je denk ik Xbox Live hebben toch? En de Xbox moet 24 uur p.d. connected zijn? Dan wordt je dus gedwongen om een abo te nemen.
Iemand enig idee hoe dit allemaal bij de PS4 gaat of moet ik daarvoor geduld hebben tot de E3?
Met silver kun je NIET on-line gamen, je moet dus weldegelijk betalen voor online multiplayer op de Xbox.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte dat xbox ook de gratis variant silver heeft? Dus ik snap niet precies hoe Microsoft je dwingt te betalen voor abonement...
Klopt, maar hij gebruikt het argument voor het "altijd online zijn" gedeelte en ook met zilver kun je online. Je kunt inderdaad geen MP spelen maar dat doet er in dit geval niet toe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:02 schreef Active_Topics het volgende:
Met silver kun je NIET on-line gamen, je moet dus weldegelijk betalen voor online multiplayer op de Xbox.
Dat hangt van de implementatie af. Het is idd te verwachten dat ze de SP check wel gratis houden maar daar is nog niks over bekend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij gebruikt het argument voor het "altijd online zijn" gedeelte en ook met zilver kun je online. Je kunt inderdaad geen MP spelen maar dat doet er in dit geval niet toe.
Diegene waar ik op begon te quoten impliceerd dus dat je moet betalen voor xbox live omdat "je immers altijd online moet zijn". Daardoor vraagt hij af of je dus ook voor PSN moet gaan betalen. Nu haal ik het eerste deel van dit argument onderuit omdat voor dit onderdeel je niet hoeft te betalen, voor de rest is dus ook nog niks bekend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat hangt van de implementatie af. Het is idd te verwachten dat ze de SP check wel gratis houden maar daar is nog niks over bekend.
Hetzelfde dat ze MP en diensten als ESPN en Netflix waarschijnlijk wel weer betaald houden.
Dus dan betaal je netflix abo en dan ook nog eens je Xbox gold.
Ik impliceer niks, ik vraag slechtsquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Diegene waar ik op begon te quoten impliceerd dus dat je moet betalen voor xbox live omdat "je immers altijd online moet zijn". Daardoor vraagt hij af of je dus ook voor PSN moet gaan betalen. Nu haal ik het eerste deel van dit argument onderuit omdat voor dit onderdeel je niet hoeft te betalen, voor de rest is dus ook nog niks bekend.
Dat is dus het enige wat ik probeerde duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat plaatjeKan je zo een xbox versie van maken: I want to play a game, but i only have a xbox.
Klopt nog beter ook want xbox is alleen tv,tv,tv,tv,tv sports,tv,tv
Nergens vandaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar 40Waar haal jij de tijd en het geld vandaan om alle 40 te gamen bij launch?
Ja, sorryquote:
Tip, use the post-iconquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
[..]
Nergens vandaan.
*hint* 'maar 40' = sarcasme - 't is positief bedoeld */hint*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |