quote:
¤399.99999999

Edit: éen ding waar ik me trouwens wel een klein beetje zorgen om maak, is dat Microsoft qua software (besturingssysteem, 3rd party services) het beter gaat doen dan Sony. Microsoft is eigenlijk echt een software bedrijf dat ook hardware maakt, terwijl Sony vooral een hardware bedrijf is dat ook software maakt.
Maar goed, aangezien Xbox One enorm gefocust is op de Verenigde Staten (gevolgd door Verenigd Koninkrijk + Frankrijk), zal de Xbox One voor ons Nederlanders toch flink minder aan software bieden.
Daarnaast gewoon een ontzettende pro dat Sony van begin af aan al aangaf dat ze enorm op de games gefocust zijn. Ik vind het nog best wel knap dat Sony
drie maanden eerder was dan Microsoft en nog steeds meer exclusieve games + 3rd party games wist aan te kondigen.
Daarnaast is er ook een enorm verschil tussen het Xbox 'introductie' filmpje en het PS4 'introductie filmpje'.
De Xbox One 'introductie' vind ik iets 'professioneler' (zal er ook wel mee te maken hebben dat Sony simpelweg de PS4 nog niet had laten zien), maar er komt bijvoorbeeld 'maar' 4 seconden game in voor.
Het filmpje voor de PS4 'just screams nostalgia': je weet dat het over de PS4 gaat, je ziet de PS4 Camera, je ziet de controller, game developers komen aan het woord en er komen veel games in voor!

[ Bericht 30% gewijzigd door WSquater op 26-05-2013 00:55:08 ]