abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126442022
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_126442123
Dank je wel An :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 mei 2013 @ 19:14:15 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126442143
Mijn lijstje
O. nederlands tarwebrood met jam en kwark
t. banaan
s. 30 minuten crosstrainer op laag tempo, want misseljk en buikpijn
l. tortellini gevuld met kruidenkaas in een saus van spinazie, tomaat, pijnboompitjes, bärlauchcreme, rode peper en bosui
t. 2 blokjes chocolade + bakje kwark/yoghurt met honing
T. Nog 2 blokjes choco
D. Ovenschotel van prei, aardappel, ui, ei, room, spek, appel, kruiden en kaas + stukje gehaktbal
s. als ik me fit genoeg voel: uurtje sport moet ik wel nu weg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126442160
Ik ga nu maar eens een avondmaaltijd voor mezelf maken :) Heb nog verse pasta (ah) liggen, courgette paprika roomkaas en gerookte zalm.. zou dat een goede combi vormen?
  maandag 13 mei 2013 @ 19:15:09 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126442180
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga nu maar eens een avondmaaltijd voor mezelf maken :) Heb nog verse pasta (ah) liggen, courgette paprika roomkaas en gerookte zalm.. zou dat een goede combi vormen?
Ja.
pi_126442205
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja.
Ik heb ook nog tomatenblokjes maar dat zal wel niet goed smaken met de gerookte zalm..
  maandag 13 mei 2013 @ 19:16:32 #7
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126442238
Vlucht geboekt, hostel geboekt (er waren geen hotels meer :'() maar ik ga mooi naar Kopenhagen volgende week :D
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_126442324
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef _Dido_ het volgende:
Vlucht geboekt, hostel geboekt (er waren geen hotels meer :'() maar ik ga mooi naar Kopenhagen volgende week :D
Lekker!
  maandag 13 mei 2013 @ 19:20:46 #9
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126442448
Nu eens bedenken wat ik ga doen. Ik heb vrijdag, zaterdag, zondag (weekend samen met M.) en maandag een deel van de dag. Wil graag shoppen en naar een museum. Tips?
And eternity in an hour.
pi_126442600
Bellen had dus geen goed effect.. Dit word een jankavondje..
pi_126442652
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef _Dido_ het volgende:
Nu eens bedenken wat ik ga doen. Ik heb vrijdag, zaterdag, zondag (weekend samen met M.) en maandag een deel van de dag. Wil graag shoppen en naar een museum. Tips?
http://shop.lonelyplanet.com/denmark/copenhagen-encounter-guide/
Of deze: http://www.100procenttravel.com/kopenhagen.aspx
Beide te verkrijgen bij een goede boekhandel.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_126442695
Zo, ik kreeg bijna hartverzakking hier.. Had net wasmachine aangezet en ik was telefoon kwijt. En de broek die ik net aanhad zat in de machine. Ding uitgeramd, lag de telefoon gelukkig op mn bed.. Ik ben soms echt zo'n raschaoot.
  Vis een optie? maandag 13 mei 2013 @ 19:33:35 #13
70532 loveli
N
pi_126443139
Ok. Naar goed voorbeeld van Anna alle door FB voorgestelde berichten als spam rapporteren en verbergen. Maar elke keer als ik de pagina herlaad, zie ik dat bericht weer.

Heb inmiddels 5x hetzelfde bericht als spam gerapporteerd :')
crap in = crap out
pi_126443984
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:25 schreef the85mc het volgende:
Zo, ik kreeg bijna hartverzakking hier.. Had net wasmachine aangezet en ik was telefoon kwijt. En de broek die ik net aanhad zat in de machine. Ding uitgeramd, lag de telefoon gelukkig op mn bed.. Ik ben soms echt zo'n raschaoot.
;( gelukkig is het goed afgelopen.
pi_126444076
Zo mams gebeld, en nu ben ik rustig.. nu ga ik een lekkere maaltijd voor mezelf maken!! En Glee kijken :)
  maandag 13 mei 2013 @ 19:58:33 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126444919
Hello! Vandaag was een dag van veel info, plannen, (op stapel staande) veranderingen, uitdenkwerk en ook nog sores van lieve mensen, dus ik ben een beetje moe van alle te 'processen' dingesen!

Pwoeh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_126445857
Haha mc herkenbaar plus 1.

Jeetje mijn sportschoollesje was ontzettend pittig. Hoeveel kcals verbrand je met een uurtje rpm?
pi_126446018
Alleen alles beetje later dan gepland... Meeting liep uit ds de les die een half uur later dan gepland begon genomen en toen nog buikspieren meegepakt. Nu op weg naar huis en dan lekker eten en slapen!
pi_126447123
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo mams gebeld, en nu ben ik rustig.. nu ga ik een lekkere maaltijd voor mezelf maken!! En Glee kijken :)
dat scheelt, fijn dat ze je wat gerust heeft kunnen stellen :*
compact en kleverig.
pi_126447701
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef J0ycie88 het volgende:
fijn :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_126447734
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat scheelt, fijn dat ze je wat gerust heeft kunnen stellen :*
Ja, net lekker glee gekeken, vriendlief stuurt regelmatig een berichtje hoe het gaat en nu ga ik lekker een boek lezen :) Het is zo morgenavond! Morgen overdag hopelijk nog even lekker sporten! Dat is er nu dus bij in geschoten..
  maandag 13 mei 2013 @ 20:56:19 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126448683
Joycie het klinkt echt compleet als hyperventilatie.. Heel vervelend maar je moet proberen om nit zoveel zorgen te maken, het komt goed!

Perr, eet je wel genoe?

Dido, wat leuk en spontaan! Geen tips maar wens je wel ontzettend veel plezier!

Maria, dat vergt energie he?? Proberen nu te ontspannen >

Ga ook maar naar boven.. wat een 8)7 dag
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 mei 2013 @ 21:04:47 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126449356
quote:
:D wat een kek beest O+

Uniekje ook O+ jij ook lekker relaxen he! *warme choco toeschuift* c_/
pi_126451465
Uniek :D Slaap lekker straks :D

Eindstand:
O: 2 grote desembth, 1x vegaworst en 1x dik pindakaas
T: rode paprika en appel en cappuccino
L: salade met gekookt ei augurk en dressing, bruin broodje tonijnsalade
T: 125 ml griekse yoghurt met walnoten en honing
T: 60 gr aardbeien en 100 gr bosbessen
S: RPM en buikspieren
D: linzen met gorgonzola tomaten etc en stukje stokbrood
T: appel en 2 blokjes pure choco

volgens eetmeter 1900 kcals. Min misschien 400 van het sporten - prima!

[ Bericht 5% gewijzigd door Perruche op 13-05-2013 21:52:53 ]
pi_126452261
Lijstje vandaag:

O: stukjes kip en handje amandelen
T: 1/2 bak kwark
L: gemengde salade met geitenkaas, walnoten en honingdressing
T: havermoutshake
D: geroosterde boterham met coburgham en kokosolie, kleine salade
T:'1/2 bak kwark

Eerste dag werken/ vroeg opstaan. Ik ben kapot :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126453520
@joyce

1x een hoge bloeddruk, is geen hoge bloeddruk schijnen artsen altijd te zeggen
Worry is a misuse of imagination
  maandag 13 mei 2013 @ 22:19:04 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126454910
Hihi.

Mailtje van Hunkemoller met onderwerp: "Zomer musthaves".

Ik lees met slaperig hoofd: "Zombie musthaves".

*amused* ^^
pi_126457795
Haha
  maandag 13 mei 2013 @ 23:10:01 #30
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126458443
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Probability het volgende:
Haha

Tevens excuus voor een Pinkie Pie-plaatje!
pi_126459994
With ;)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 07:23:38 #32
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126464660
Goeiemorgen *) ik ben goedgeluimd geloof ik. Voor het eerst in weken *O*
And eternity in an hour.
pi_126464754
Morning! :z

O: banaan (had haast)
T: bak Turkse yoghurt met muesli
L: 2 speltboterhammen gelderse worst, halve komkommer
T: 1 paprika, 2 rijstwafels pindakaas
D: kipovenschotel met pesto en pijnboompitten, nader te bepalen groente
T: ?

Misschien nog sporten vandaag, even kijken of het vandaag of morgen wordt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_126465671
Jullie dit al meegekregen?
https://moocfellowship.org/
Plan om open courseware zoals dat van MIT en andere universiteiten te verzamelen op 1 punt. Wel interessant ! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126465764
Ja hoorde ik! Dat je ze ook online kan volgen. Sommige wel tegen betaling uiteraard, maar zeker interessant.

Verder heb ik geen ochtendhumeur vandaag *O*
Be someone that makes you happy
pi_126465825
Wat haat ik het toch om achterwacht te staan. Kan niets plannen voor de dag. Nu maar even een ontbijt. En eens kijken of ik nog kan sporten vandaag!
pi_126466096
Is het heel erg koekoek om vandaag 2x te gaan sporten? Ik kan morgen en overmorgen niets doen dus een beetje pre-workout :D

Planning:
O: magere yoghurt met banaan, havermout, lijnzaad en kokos
T: paprika en gekookt ei
L: 3 boterhammen, dubbele vegaworst, een met gekookt ei
T: 125 ml griekse yoghurt met 100 gr bosbessen
D: restjesdag: linzen met gorgonzola/tomaat/rode ui/romaine sla en wat boontjes en wat opgebakken aardappeltjes
T: appel en handje noten

S: RPM of lesje bodyattack of misschien beide, of ipv attack nog bodybalance
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:24:46 #39
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126466117
Ik ben lekker vanuit huis aan het werken vandaag, heerlijk om m'n tijd zelf te kunnen indelen O+. Vanmiddag nog even naar de kapper, m'n haar zit voor geen meter meer.
And eternity in an hour.
pi_126466181
Ja dat is koekkoek :P Dan zou ik balance doen, RPM en body attack lijkt me vrij heftig. Of je moet wat meer eten erin stoppen!

Mijn planning:

O: havermout met banaan en blauwe bessen
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 speltbh met kipfilet, salade van tomaat/komkommer/kikkererwten/pompoenpitten/lijnzaadolie
T: rijstwafel pindakaas
D: stoofpotje van courgette/aubergine/kikkererwten/tomaat en chorizo
S: uur boksen
T: kwark

Misschien komt er nog een koekje ofzo bij want heb lang overleg vanmiddag en daar is meestal snaai en van saaiheid kan ik me dan niet inhouden :')
pi_126466197
2x sporten per dag kan wel, maar als je t direct na elkaar doet worden je prestaties wel minder.
Tijd voor koffie hier :9
pi_126466284
Poging tot planning vandaag:

O: Havermoutpap
T: Aardbeien met een beetje yogurt
L: Salade van sla, tomaat, paprika, wat gerookte kip en kaas, beetje dressing, wat pompoenpitjes.
T: Banaan
S: Uurtje cardio/kracht
D: Pastasalade van pasta, courgette, paprika, wat sla, gerookte zalm, tomaatjes olijfjes en wat pijnboompitten
T: Niets want vergadering, en dan kan ik beter nergens aan beginnen want anders blijf ik snaaien.

Of het sporten doorgaat ligt er ook nog maar net aan omdat ik gebeld kan worden om te werken, dus die in onder voorbehoud!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:36:52 #43
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126466315
Ik denk niet dat het veel zin heeft om op één dag twee keer te sporten om te compenseren voor een andere dag? Net als dat vandaag 400 gram groente eten mij morgen niet vrijstelt van groente eten. Zoiets? Correct me if I'm wrong. Mijn rug voelt weer een stuk beter, dus ik denk dat ik vandaag wel met Jillian level 2 kan beginnen. Irritant als de motivatie om 30 dagen achtereen te doen er wel is, maar je lijf/geest loopt te fucken ;(.

Lijstje:

O: Brinta met havermout, melk en whey
T: stuk fruit
L: twee bth, twee gekookte eitjes
T: bak kwark met diepvriesfruit
T: nootjes
D: rijst, groente, vlees, wat ketjap/sambal manis
S: Jillian level 2 dus

Morgen hele dag buitenshuis. Verleiding is normaal gesproken dan groot om allemaal Lekkere Ongezonde Dingen te gaan eten, maar ik ga morgen eens kijken of dat anders kan :Y
And eternity in an hour.
pi_126466321
Goedemorgen :O

Vannacht kort geslapen omdat we ons vanochtend moesten inschrijven voor de keuzevakken voor volgend jaar, maar mijn keuze is goed gekeurd (neuropsychologie gericht op hersenletsel en laryngectomie ga ik volgen). En dadelijk naar de tandarts *eng*
pi_126466543
Morgen!

Gisteren:
O: kwark (magere/volle mix), muesli
T: appel
L: salade met tonijn, eitje, sperziebonen, sla en wat aardappeltjes, kom linzensoep
T: nog een appel
D:?gevulde courgettes
S: Ik denk een uurtje cardio

Vandaag:
O: volle kwark met een banaan
L: restje gevulde courgette met zilvervliesrijst, rundvlees, mais en klein beetje kaas
D:als ik genoeg tijd heb boterhammen met ei. Misschien kan ik ook een broodje gekookt ei meenemen bij de lunch
S: 8 km hardlopen
T: misschien nog wat kwark
Everything which is not impossible, will eventually happen
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:13:39 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126467221
Volgens mij stond in dat boek van V1z iets over dat sporten na een bepaalde duur niet zoveel zin meer zou hebben ofzoiets..? Dus dat 3 uur achter elkaar buffelen wel die hard is maar niet veel zin heeft ofzoiets. Correct me if I'm wrong :+

Prob, woei *O* :D

Goed concept van MOOC! *gaat checken*
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:13:49 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126467226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 09:36 schreef _Dido_ het volgende:
Ik denk niet dat het veel zin heeft om op één dag twee keer te sporten om te compenseren voor een andere dag? Net als dat vandaag 400 gram groente eten mij morgen niet vrijstelt van groente eten. Zoiets? Correct me if I'm wrong. Mijn rug voelt weer een stuk beter, dus ik denk dat ik vandaag wel met Jillian level 2 kan beginnen. Irritant als de motivatie om 30 dagen achtereen te doen er wel is, maar je lijf/geest loopt te fucken

Ik bekijk mijn eet en sportpatroon over een langere periode. Als je op de ander dagen niet te ongezond eet en je je zelf op de sportdagen niet kapot traint is het voor mijn gevoel bijna even goed als een wat merr stabiele verdeling. Al moet je het sporten natuurlijk ook niet overdrijven.
pi_126467270
Rabble rabble rabble! :(

Gisteren thuis 'moeten' werken omdat mijn stomme darmen/buik niet meewerkten. Zondag begonnen, ben ik wel 18x naar de wc moeten gaan :') Gisteren ging het wel wat beter, maar ik had wel nog mijn kruik nodig, en wc dicht in de buurt was ook geen overbodige luxe. En eigenlijk, eigenlijk gaat het vandaag nog niet goed genoeg. Wel beter, gelukkig :Y Maar ik voel me niet echt in orde. Blijf buikpijn houden, durf nauwelijks te eten omdat ik 'bang' ben voor de pijn doe volgt, en mijn werk is zeker een half uur rijden (een half uur zonder wc is iets dat me momenteel erg onrustig maakt :+ ).

Dus eigenlijk wil/moet ik weer thuiswerken.

Maar ik ben verdomme pas net weer aan het werk >< En dan nu alweer twee dagen achter elkaar thuiswerken?? Morgen werk ik sowieso thuis ivm Saartje (heb 1 officiële thuiswerkdag/week), maar ik voel me er heel rot/schuldig/vervelend over dat ik vandaag eigenlijk ook weer thuis 'moet' werken.

Zou sowieso vanmiddag pas naar mijn werk gaan. Ben het nog even af aan het wachten, maar als ik heel eerlijk tegen mezelf ben, is het beter als ik thuis blijf :(
pi_126467285
CotS, succes bij de tandarts :)

En verder nog "hoi allemaal"! :s)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:17:27 #50
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126467324
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

Gisteren thuis 'moeten' werken omdat mijn stomme darmen/buik niet meewerkten. Zondag begonnen, ben ik wel 18x naar de wc moeten gaan :') Gisteren ging het wel wat beter, maar ik had wel nog mijn kruik nodig, en wc dicht in de buurt was ook geen overbodige luxe. En eigenlijk, eigenlijk gaat het vandaag nog niet goed genoeg. Wel beter, gelukkig :Y Maar ik voel me niet echt in orde. Blijf buikpijn houden, durf nauwelijks te eten omdat ik 'bang' ben voor de pijn doe volgt, en mijn werk is zeker een half uur rijden (een half uur zonder wc is iets dat me momenteel erg onrustig maakt :+ ).

Maar ik ben verdomme pas net weer aan het werk >< En dan nu alweer twee dagen achter elkaar thuiswerken?? Morgen werk ik sowieso thuis ivm Saartje (heb 1 officiële thuiswerkdag/week), maar ik voel me er heel rot/schuldig/vervelend over dat ik vandaag eigenlijk ook weer thuis 'moet' werken.

Zou sowieso vanmiddag pas naar mijn werk gaan. Ben het nog even af aan het wachten, maar als ik heel eerlijk tegen mezelf ben, is het beter als ik thuis blijf :(
Bah, kan me voorstellen dat je baalt :* Vind wel dat je er heel goed mee omgaat ^O^. Maar dat is waarschijnlijk ook omdat je het gewend bent en bij de pakken neerzitten je ook niet verder gaat helpen ;).

Hoe kun jij thuiswerken trouwens als docent? Of heb je vandaag geen colleges?
And eternity in an hour.
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 10:17:35 #51
70532 loveli
N
pi_126467331
:* thuisblijven jij!
crap in = crap out
pi_126467374
He, wat naar coco!
pi_126467379
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

Wat een ellende heb jij toch met je buik
Heel veel sterkte :*
pi_126467607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Bah, kan me voorstellen dat je baalt :* Vind wel dat je er heel goed mee omgaat ^O^. Maar dat is waarschijnlijk ook omdat je het gewend bent en bij de pakken neerzitten je ook niet verder gaat helpen ;).

Hoe kun jij thuiswerken trouwens als docent? Of heb je vandaag geen colleges?
Ik heb dit blok geen lessen, omdat het onduidelijk was wanneer ik weer aan het werk zou kunnen. Dus er was al vervanging en alles geregeld. Bovendien werk ik tot eind deze maand sowieso nog maar halve dagen, en bouw ik dan pas op naar hele dagen.

Het is dus eigenlijk geen ramp als ik vandaag thuis blijft, maar ik vind het gewoon niet leuk :(

*stampvoet als een klein kind* :+
pi_126467660
En nu heb ik ook nog een typefout gemaakt in mijn eerste post en óók nog een verkeerd verwijswoord gebruikt, en hij zit al in een quote dus aanpassen heeft geen zin meer :(

RABBLE!

:+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:30:57 #56
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126467684
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nu heb ik ook nog een typefout gemaakt in mijn eerste post en óók nog een verkeerd verwijswoord gebruikt, en hij zit al in een quote dus aanpassen heeft geen zin meer :(

RABBLE!

:+
Maar ik heb niks gezien *O*
And eternity in an hour.
pi_126467689
@loveli: ik vermoed dat het daarop uitdraait. Ik ben alleen bang dat men op het werk gaat denken dat ik maar een slapperd ben ofzo. "Blijft ze nou alweer thuis?! Die coco, daar heb je niks aan en kun je ook niet op vertrouwen zeg!". -O- ;(
pi_126467726
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:30 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Maar ik heb niks gezien *O*
".. de pijn doe volgt.." & ".. iets dat me momenteel..."

Maar niemand verder vertellen he?
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 10:41:21 #59
70532 loveli
N
pi_126468017
Oh ja, Coco was degene die zich met een longontsteking een slappeling voelde en daarom toch ging werken.
crap in = crap out
pi_126468103
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
@loveli: ik vermoed dat het daarop uitdraait. Ik ben alleen bang dat men op het werk gaat denken dat ik maar een slapperd ben ofzo. "Blijft ze nou alweer thuis?! Die coco, daar heb je niks aan en kun je ook niet op vertrouwen zeg!". -O- ;(
hoe lang werk je daar dan? Kan je angst wel voorstellen... Maar meestal merken ze wel of je echt wel wil maar niet kan, of dat je gewoon liever thuis zit ofzo.
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:43:44 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126468107
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ze kennen je ook langer dan vandaag toch :Y Als thuis kan, lekker thuis werken :* Maar het is wel prut :(
pi_126468157
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:41 schreef loveli het volgende:
Oh ja, Coco was degene die zich met een longontsteking een slappeling voelde en daarom toch ging werken.
*kuch* longembolie En ik was ergens opgelucht dat het toen iets 'ernstigs' was, zodat het -ook voor mezelf- duidelijk was dat ik echt even niet moest gaan werken.

Maar nu is het gewoon mijn stomme buik weer :( En dat klinkt zo ontzettend niet spannend. Oh ze heeft buikpijn en moet poepen. Big fucking whoop. Mietje.

Althans, dat gaat dan zo in mijn hoofd rond :')

Maar ik blijf thuis. Als het beter is voor me, is het beter. Voel me er alleen niet goed onder. (Wat klinkt dat lekker tegenstrijdig :D :') :+ )
pi_126468240
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:43 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hoe lang werk je daar dan? Kan je angst wel voorstellen... Maar meestal merken ze wel of je echt wel wil maar niet kan, of dat je gewoon liever thuis zit ofzo.
Oh, sinds 2009. En ik weet op zich wel dat mijn collega's weten dat ik geen aansteller ben. Grootste probleem is alleen dat ik al sinds oktober niet aan het werk ben/was.

Eerst zwangerschapsverlof, toen heb ik 1 dag gewerkt en kreeg ik een longembolie, en ik ben nu pas weer een paar weekjes op halve kracht aan het werk.

Ben dus wel legitiem/gerechtvaardigd afwezig geweest, maar mijn gevoel is nu alle afwezigheid op één grote hoop aan het gooien, zeg maar. Dus kan ik me heel druk maken om een paar dagen thuiswerken, zoals je merkt :+ :')
pi_126468242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:45 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*kuch* longembolie En ik was ergens opgelucht dat het toen iets 'ernstigs' was, zodat het -ook voor mezelf- duidelijk was dat ik echt even niet moest gaan werken.

Maar nu is het gewoon mijn stomme buik weer :( En dat klinkt zo ontzettend niet spannend. Oh ze heeft buikpijn en moet poepen. Big fucking whoop. Mietje.

Althans, dat gaat dan zo in mijn hoofd rond :')

Maar ik blijf thuis. Als het beter is voor me, is het beter. Voel me er alleen niet goed onder. (Wat klinkt dat lekker tegenstrijdig :D :') :+ )
ik denk dat ze ook niet erg blij zullen zijn als je naar je werk gaat dan :+
compact en kleverig.
pi_126468303
:{ beterschap dan maar Coco :*
Dit betekent hoop ik niet dat je niets meer aan de Remicade hebt toch? :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij stond in dat boek van V1z iets over dat sporten na een bepaalde duur niet zoveel zin meer zou hebben ofzoiets..? Dus dat 3 uur achter elkaar buffelen wel die hard is maar niet veel zin heeft ofzoiets. Correct me if I'm wrong :+

Prob, woei *O* :D

Goed concept van MOOC! *gaat checken*
Dat sloeg meer op het nut van 3uur KT achter elkaar. :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_126468325
Ik krijg gewoon de schijt van alle beterschappen die ik nu krijg van collega's met wie ik dingetjes via de mail heb geregeld. Zou geen beterschap meer nodig moeten zijn nu. Heb het gehad met beterschap nodig hebben. RABBLE :( !

Zo. Nu weer positief denken enzo. Tralalala, bloemetjes enzo. Zonlicht. Saartje <3
pi_126468346
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, sinds 2009. En ik weet op zich wel dat mijn collega's weten dat ik geen aansteller ben. Grootste probleem is alleen dat ik al sinds oktober niet aan het werk ben/was.

Eerst zwangerschapsverlof, toen heb ik 1 dag gewerkt en kreeg ik een longembolie, en ik ben nu pas weer een paar weekjes op halve kracht aan het werk.

Ben dus wel legitiem/gerechtvaardigd afwezig geweest, maar mijn gevoel is nu alle afwezigheid op één grote hoop aan het gooien, zeg maar. Dus kan ik me heel druk maken om een paar dagen thuiswerken, zoals je merkt :+ :')
ik heb bij mijn vorige werk de eerste 4 maanden ofzo 3 weken thuis gezeten (in totaal) vanwege darmklachten, dus ik herken het wel, je bent gewoon bang dat ze denken dat je niet veel kan hebben ofzo en dat je 'zomaar' thuis blijft. Maar bij jou lijkt het me dan wel duidelijk dat datniet zo is ;)
compact en kleverig.
pi_126468383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik krijg gewoon de schijt van alle beterschappen die ik nu krijg van collega's met wie ik dingetjes via de mail heb geregeld. Zou geen beterschap meer nodig moeten zijn nu. Heb het gehad met beterschap nodig hebben. RABBLE :( !

Zo. Nu weer positief denken enzo. Tralalala, bloemetjes enzo. Zonlicht. Saartje <3
lammetjes en biggetjes en muziek *O*

:')
compact en kleverig.
pi_126468420
Beter nu even thuis blijven werken dan door lopen klooien. Waarschijnlijk ben je dan eerder weer fit.

Ik heb nog een voedings/supplementenvraag.. Ik krijg sinds kort af en toe bijna kramp in spieren. Ik kan t aan voelen komen, dus nog net op tijd spieren rekken. Ik heb het vooral in benen en hals..
Heb ik dan een tekort aan iets? Water, kalium ofzo?
pi_126468427
Timing Vaiz :D

zie mijn beterschaps-rant :+

Ik geloof nog niet dat ik een ontsteking heb atm (er komt nog geen bloed uit, m.a.w.), dus dat is positief.

Op zich is het trouwens wel vrij normaal dat na een (ook fysiek) stressvolle periode, je colitis/crohn gaat opspelen. Meestal nét als je je weer helemaal in orde voelt :P Had alleen gehoopt dat het aan me voorbij zou gaan :+

Toevallig vanmiddag telefonisch consult met mijn specialist, kan ik het meteen even aankaarten :)
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 10:53:34 #71
70532 loveli
N
pi_126468445
Je mag legitiem met Saartje spelen, ik snap het probleem niet :+
crap in = crap out
pi_126468500
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

lammetjes en biggetjes en muziek *O*

:')
Ik ben een groot fan van biggetjes <3 <3 O+

En nu weer even wat werken (gelukkig hoef ik maar 4u te werken, anders zou ik me nu ook schuldig voelen over fok :') ).
pi_126468503
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef the85mc het volgende:
Beter nu even thuis blijven werken dan door lopen klooien. Waarschijnlijk ben je dan eerder weer fit.

Ik heb nog een voedings/supplementenvraag.. Ik krijg sinds kort af en toe bijna kramp in spieren. Ik kan t aan voelen komen, dus nog net op tijd spieren rekken. Ik heb het vooral in benen en hals..
ik weet dat je als je te weinig drinkt eerder last kan krijgen van kramp :Y
compact en kleverig.
pi_126468518
Haha..

Ik snap je wel Coco...rationeel weet je dat het geen probleem is, maar emotioneel ligt dat anders.

De duutser en ik zijn samen een paper aan het schrijven, en nu maken we per email een afspraak om het er eens over te hebben. Erg gek!
pi_126468543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef loveli het volgende:
Die is op de opvang. Ik heb op en neer kunnen rijden om haar af te zetten, en was nét op tijd weer op de wc. Dat was ook een beetje waardoor ik dacht "naar M'tricht rijden wordt erg lastig, zo niet onmogelijk.". Of mogelijk sowieso, maar dan ook zonder mezelf te bevuilen :')
pi_126468551
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef loveli het volgende:
ik mag legitiem stofzuigen. Joy! *O*
compact en kleverig.
pi_126468608
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb bij mijn vorige werk de eerste 4 maanden ofzo 3 weken thuis gezeten (in totaal) vanwege darmklachten, dus ik herken het wel, je bent gewoon bang dat ze denken dat je niet veel kan hebben ofzo en dat je 'zomaar' thuis blijft. Maar bij jou lijkt het me dan wel duidelijk dat datniet zo is ;)
Het zit zo aan de binnenkant he? Dus je ziet verder niks aan me. Met die longembolie heb ik nog een dag gewerkt, en toen hadden alle collega's die me spraken zoiets van "je klinkt niet echt lekker, weet je wel zeker dat het goed gaat?". Maar nu merk je weinig aan me. Pijn/kramp zie je niet. En dat maakt het zo lastig.

Maar goed. Genoeg gezeurd. Enough with the wallowing in self pity! schop onder mijn kont en hoppa!

:s)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:58:31 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126468631
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef the85mc het volgende:

Bij mij helpt kalium tegen kramp.
pi_126468721
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:50 schreef Cocotrimonium het volgende:

:D

:* :* :*
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:02:02 #80
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126468741
Ik heb ook kramp als ik hardloop (niet tijdens, maar erna). Kan me dan niet uitrekken in bed zonder dat het in m'n kuiten schiet. Behoorlijk pijnlijk :X. Ik heb er magnesiumtabletten voor, die hielpen echt :Y.
And eternity in an hour.
pi_126468804
Jakkes Coco! Ik heb dat ook altijd, dat ik bang ben dat mijn collega's denken dat ik me aanstel of niet echt ziek ben ofzo :')

Ik doe weer een lijstjeeeeee:

O - 0% yoghurt, havermout, banaan, rozijnen, lijnzaad, pindakaas
L - 3 speltbth, 2 als tosti met kaas, tomaat en ketchup, 1 met tonijn
T - handje noten
T - knackebrod met komkommer
D - geroosterde paprika/courgette/tomaat/rode ui/knoflook met vk couscous en een chipolataworstje
B - slaapkamervloer opentrekken :')
T - kiwi
T - koffie verkeerd met tl suiker
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_126468828
Magnesium, kalium, B's zijn de 3 waar ik zelf op let, Mc. Maar laatste tijd niet echt omdat ik maar halfass doe :@
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Timing Vaiz :D

zie mijn beterschaps-rant :+

Ik geloof nog niet dat ik een ontsteking heb atm (er komt nog geen bloed uit, m.a.w.), dus dat is positief.

Op zich is het trouwens wel vrij normaal dat na een (ook fysiek) stressvolle periode, je colitis/crohn gaat opspelen. Meestal nét als je je weer helemaal in orde voelt :P Had alleen gehoopt dat het aan me voorbij zou gaan :+

Toevallig vanmiddag telefonisch consult met mijn specialist, kan ik het meteen even aankaarten :)

Hoop toch dat er beterschap in zit :P
En gelukkig dat het geen ontsteking is/lijkt :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:05:48 #83
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126468857
Ik werd ook een aanstelster genoemd door een collega dat ik me gisteren ziek heb gemeld. Ik meld me niet voor niets ziek en jij weet niet waarom ik me ziek heb gemeld :{w. En dat had ik eigenlijk even willen zeggen, maar ja, dat bedenk ik me dan later pas :').
And eternity in an hour.
pi_126468880
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef _Dido_ het volgende:
Ik werd ook een aanstelster genoemd door een collega dat ik me gisteren ziek heb gemeld. Ik meld me niet voor niets ziek en jij weet niet waarom ik me ziek heb gemeld :{w. En dat had ik eigenlijk even willen zeggen, maar ja, dat bedenk ik me dan later pas :').
Nou ja als je na 1 dag weer beter bent, en je hebt 2 dagen daarvoor uit kunnen rusten.. Snap ik de gedachte van de collega wel.

Maar je weet het zelf het beste.
pi_126468932
Lekker lijstje Novem.

Ziek is ziek :{w

Ik heb honger!!!
pi_126469009
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ja als je na 1 dag weer beter bent, en je hebt 2 dagen daarvoor uit kunnen rusten.. Snap ik de gedachte van de collega wel.

Uitrusten? Ze melde zich niet ziek wegens moe?
Zelf meld ik me niet ziek. Oh wel, buikgriep twee jaar terug :')
pi_126469083
Over 3 uur sporten, is geen probleem :)
Is inderdaad 'iets' minder effectief maar dan ook maar 'iets'...
Als je technisch uitleg wil moet je maar gil geven :+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:14:22 #88
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126469089
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Idd :). Collega weet niet wat er zich in het weekend heeft afgespeeld, dus die moet daar geen oordeel over vellen. En ik vind het onzin dat je je alleen ziek mag melden als je met hoge koorts in bed ligt, terwijl psychische klachten je ook kunnen belemmeren in het dagelijks leven (weet jij alles van ;)). Maar op het werk weten ze daar niets van en dat houd ik ook graag zo. Maar het blijft een lastig punt, heb het gevoel dat het geen goede reden is ofzo, terwijl ik me gisteren écht niet aan het werk zag gaan.
And eternity in an hour.
pi_126469258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:08 schreef Nallie het volgende:
Lekker lijstje Novem.

Ziek is ziek :{w

Ik heb honger!!!
Ik ook }:|

Maar roze garnalen waren 2 voor prijs van 1 bij C1000 dus ik schep er gewoon vol bakje bij in vandaag :9
pi_126469318
Als ik me psychisch niet goed voel neem ik een dag/wat daagjes vrij. Ik weet wel dat het ook valt onder ziek, maar toch zit het me niet lekker om me ziek te melden omdat ik me shit voel?

Overigens kan je toch best maar 1 dag ziek zijn? Vaak duurt kotsen/diarree maar 1 dag en ben je de volgende dag weer beter. Dan ga ik toch echt niet naar werk :P
pi_126469352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Uitrusten? Ze melde zich niet ziek wegens moe?
Zelf meld ik me niet ziek. Oh wel, buikgriep twee jaar terug :')
Vind ik in jouw geval ook wel weer tricky. Zeker omdat je veel met mensen werkt met een verlaagde weerstand.

Ik ben benauwd. En daar word ik moe van. En intolerant. En erg ongezellig.
Zo eens kijken of extra ventolin werkt, want anders vrees ik het ergste voor vanavond.
Doe wat je niet durft.
pi_126469380
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:21 schreef Novem het volgende:
Als ik me psychisch niet goed voel neem ik een dag/wat daagjes vrij. Ik weet wel dat het ook valt onder ziek, maar toch zit het me niet lekker om me ziek te melden omdat ik me shit voel?
Ik denk wel dat het slim is om er mee naar de huisarts/bedrijfsarts te gaan als je je niet goed in je vel voelt zitten. Wellicht heeft het juist een relatie met werk en kan er wat aan gedaan worden :) .
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:24:36 #93
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126469419
quote:
Als ik me psychisch niet goed voel neem meestal een dag/wat daagjes vrij. Ik weet wel dat het ook valt onder ziek, maar toch zit het me niet lekker om me ziek te melden omdat ik me shit voel?
Dit ging wel iets verder dan me shit voelen ;). Laat ik het zo zeggen: ik ben er nog. Vrij nemen was geen optie ivm drukte op het werk en juist drukte en mensen die van alles van me willen zou ik niet getrokken hebben. Daarom ziek melden ipv BOEM op het werk. Normaal gesproken is werken een goede afleiding voor mij.
And eternity in an hour.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:24:41 #94
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126469422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:14 schreef V1z0R het volgende:
Over 3 uur sporten, is geen probleem :)
Is inderdaad 'iets' minder effectief maar dan ook maar 'iets'...
Als je technisch uitleg wil moet je maar gil geven :+
Thanks for correcting me when I was wrong :+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:25:48 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126469472
quote:

Overigens kan je toch best maar 1 dag ziek zijn? Vaak duurt kotsen/diarree maar 1 dag en ben je de volgende dag weer beter. Dan ga ik toch echt niet naar werk :P
En wie zegt dat ik niet sinds donderdag al ziek was? :+ Ik blijf echt niet langer ziek dan nodig is. Lijkt nu net alsof je een paar dagen thuis moet blijven om het geloofwaardig te maken :').
And eternity in an hour.
pi_126469482
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:24 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dit ging wel iets verder dan me shit voelen ;). Laat ik het zo zeggen: ik ben er nog. Vrij nemen was geen optie ivm drukte op het werk en juist drukte en mensen die van alles van me willen zou ik niet getrokken hebben. Daarom ziek melden ipv BOEM op het werk. Normaal gesproken is werken een goede afleiding voor mij.
Uhm, maar als de problemen zo diep zitten is dat toch niet met telkens een dag ziekmelden als je op ontploffen staat op te lossen? Klinkt niet echt chill hoor...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:15 #97
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126469529
quote:

[..]

Begin me nu wel zorgen te makrn, ook om wat je er al eerder over schreef dat je wist dat dit eraan zat te komen. Pm?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:29 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126469540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Novem het volgende:

[..]

Uhm, maar als de problemen zo diep zitten is dat toch niet met telkens een dag ziekmelden als je op ontploffen staat op te lossen? Klinkt niet echt chill hoor...
Dit was pas de eerste keer dat ik me ziek heb gemeld met deze reden, hoor ;). En ik heb een verwijsbrief voor een psych van de huisarts, dus daar ben ik nu mee bezig. Maar ja, wachtlijsten.
And eternity in an hour.
pi_126469544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:26 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja, Dido, ik schrok eerlijk gezegd een beetje van je opmerking ("ik ben er nog"). Hopelijk heb je er hulp bij, want dit klinkt niet goed natuurlijk.
pi_126469571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vind ik in jouw geval ook wel weer tricky. Zeker omdat je veel met mensen werkt met een verlaagde weerstand.

Ik ben benauwd. En daar word ik moe van. En intolerant. En erg ongezellig.
Zo eens kijken of extra ventolin werkt, want anders vrees ik het ergste voor vanavond.
Als ik niet kon, had ik niet gewerkt hoor :) Maar verkouden werken doe ik dus wel.
Psychisch vind ik werken juist fijn :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:28:18 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126469575
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik niet sinds donderdag al ziek was? :+ Ik blijf echt niet langer ziek dan nodig is. Lijkt nu net alsof je een paar dagen thuis moet blijven om het geloofwaardig te maken :').
Zou ik doen trouwens. Probeer even tot rust te komen oid.
pi_126469611
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Idd :). Collega weet niet wat er zich in het weekend heeft afgespeeld, dus die moet daar geen oordeel over vellen. En ik vind het onzin dat je je alleen ziek mag melden als je met hoge koorts in bed ligt, terwijl psychische klachten je ook kunnen belemmeren in het dagelijks leven (weet jij alles van ;)). Maar op het werk weten ze daar niets van en dat houd ik ook graag zo. Maar het blijft een lastig punt, heb het gevoel dat het geen goede reden is ofzo, terwijl ik me gisteren écht niet aan het werk zag gaan.
Ja, maar daar zou ik mij dan niet voor ziekmelden. Maar snap wel dat het lastig is.
Wat voor psychische klachten heb jij dan?
Ziek is bij mij koorts. En zelfs dan vind ik het lastig.
pi_126469624
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef V1z0R het volgende:
Magnesium, kalium, B's zijn de 3 waar ik zelf op let, Mc. Maar laatste tijd niet echt omdat ik maar halfass doe :@

Bananen eet ik voor kalium, waar zit veel magnesium in?

Dagje vrij nemen voor je ontploft klinkt niet echt optimaal eerlijk gezegd.. en 1 dagje ziek kan best goed. Ik ben meestal maar 1 dag goed ziek. Dan kan ik helemaal niks, alleen wachten en liggen tot het over is. Dat duurt gelukkig meestal maar 1 dagje.
pi_126469675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:23 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik denk wel dat het slim is om er mee naar de huisarts/bedrijfsarts te gaan als je je niet goed in je vel voelt zitten. Wellicht heeft het juist een relatie met werk en kan er wat aan gedaan worden :) .
Neuh, geen relatie met het werk, gewoon een zwaar gemoed :P Gebeurt ook niet echt vaak :)
pi_126469728
Wat je in dat boek gelezen had was voornamelijk van toepassing op KT, Maria.
Dan heeft 3uur compleet geen meerwaarde (met als oogpunt toename in volume/kracht).

Als daar 1,5u cardio van is maakt het dan weer niets uit.
quote:
Ja, afspraak met de mevrouw gaat bij mij ook van de vrije dagen af. Daarom zorg ik altijd dat ik pas later op de dag die afspraken heb, behalve als het vrijdags is :D dan neem ik gewoon vanaf 13u vrij en kan ik er ook wat langer over doen het op me in te laten werken.
Bedankt voor de herinnering trouwens, moet die van deze maand nog vrij vragen. :)

Mc, noten(cashews/amandel), spinazie, rest weet ik zo niet uit m'n hoofd precies. Dacht granen ook nog best wat.
pi_126469782
quote:

[..]

Dit klinkt niet heel goed? Is er geen werk psycholoog die je kunt bellen?
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 11:33:00 #107
70532 loveli
N
pi_126469789
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Bananen eet ik voor kalium, waar zit veel magnesium in?
Groene groente, magnesiumsupplementen. Geen magnesiumoxide.
quote:
Dagje vrij nemen voor je ontploft klinkt niet echt optimaal eerlijk gezegd.. en 1 dagje ziek kan best goed. Ik ben meestal maar 1 dag goed ziek. Dan kan ik helemaal niks, alleen wachten en liggen tot het over is. Dat duurt gelukkig meestal maar 1 dagje.
Mannengriep O+
crap in = crap out
pi_126469880
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:33 schreef loveli het volgende:
Mannengriep O+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:35:00 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126469884
Weet je wst stom is? Dat ik in de periode februar - juni ieder jaar last krijg van depressieve klachten. Het ene jasr erger dan de andere, masr irritant is het wel.
pi_126470071
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wst stom is? Dat ik in de periode februar - juni ieder jaar last krijg van depressieve klachten. Het ene jasr erger dan de andere, masr irritant is het wel.
Lijkt bij mij ook wel in die periode te zijn! Terwijl je juist in de winter zou verwachten..
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:37 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126470102
Dido :o goed voor jezelf zorgen he -O-

V1z ahaa! Selectief geheugen dus :Y :+

Toen ik nog bijbanen had meldde ik me wel eens 1 dagje ziek met BAREUH-klachten die niet echt griep waren ofzo, tegenwoordig werk ik als ik ziek ben veelal gewoon thuis, teveel verantwoordelijkheden ofzo :') :+ Gaat trouwens wel e.e.a. in veranderen, ben benieuwd!
pi_126470106
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Lijkt bij mij ook wel in die periode te zijn! Terwijl je juist in de winter zou verwachten..
Ligt aan de halfwaardetijd van Vit D. Kan best wel zijn dat je in december enzo nog effect hebt van de zomer.
pi_126470142
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:39 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ligt aan de halfwaardetijd van Vit D. Kan best wel zijn dat je in december enzo nog effect hebt van de zomer.
Ah. Dan toch maar regelmatiger slikken!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:40:54 #114
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126470158
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zou ik doen trouwens. Probeer even tot rust te komen oid.
Vier daagjes werken, dan zit ik in Denemarken O+.
And eternity in an hour.
pi_126470288
:O bijna helemaal uitgerust, vanavond nog een keertje vroeg op bed O+

O: yoghurt met bosvruchten en bran flakes (variatie is voor mietjes)
T: banaan (nu even snel omnomnommen)
L: 4 boterhammen: 2 pindakaas, 2 nutella
T: wat noten/gedroogd fruit
D: pasta met gegrilde groenten, uitgebakken spekjes en kaas.
Ja doei.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:22 #116
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126470332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Fijn. Leuke dingen doen he?
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 11:45:34 #117
70532 loveli
N
pi_126470341
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:35 schreef Tinkepink het volgende:
Uitgestelde winterdip. Had net het "jippie, dit jaar geen winterdip"-momentje gehad en toen kwam 'ie hier ook. Wintersport rond kerst deed mij altijd erg goed. Heb jij nog zon/ontspanning gezien deze winter?

Verder heb ik bij jou het idee dat je stemming en werk aan elkaar gekoppeld zijn. Globaal is bij de meeste vrouwen hun relatie de bepalende factor en bij mannen hun werk, maar heb bij jou de indruk dat je in de tweede categorie valt.
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:46:55 #118
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126470406
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Uitgestelde winterdip. Had net het "jippie, dit jaar geen winterdip"-momentje gehad en toen kwam 'ie hier ook. Wintersport rond kerst deed mij altijd erg goed. Heb jij nog zon/ontspanning gezien deze winter?

Verder heb ik bij jou het idee dat je stemming en werk aan elkaar gekoppeld zijn. Globaal is bij de meeste vrouwen hun relatie de bepalende factor en bij mannen hun werk, maar heb bij jou de indruk dat je in de tweede categorie valt.
Werkproblemen zijn zo goed als afgerond. Gelukkig.
En dat van relatie en werkt klopt, maar dat komt vooral omdat ik een fijne partnet heb.

Nu wil ik een kano kopen.
pi_126470531
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:46 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Werkproblemen zijn zo goed als afgerond. Gelukkig.
En dat van relatie en werkt klopt, maar dat komt vooral omdat ik een fijne partnet heb.

Nu wil ik een kano kopen.
Haha, ik mis even de connectie tussen werk, relatie en kano maar dat kan aan mij liggen :D
pi_126470582
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:53:01 #121
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126470706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:49 schreef the85mc het volgende:

[..]

Haha, ik mis even de connectie tussen werk, relatie en kano maar dat kan aan mij liggen :D
Is er niet, maar ik heb nu wat tijd enmijn man zei dat ik maar eens lief voor mezelf moest zijn en een droom vervullen. Dat is een kano. En een campet, maar daar heb ik het geldniet voor.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:56:03 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126470810
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

ik ben ook op mijn depressiefst geweest toen ik 4 jaar lang een baan had die ik klote vond. en nog steeds, als t niet lekker gaat op werk tast dat echt mijn zelfwaarde enorm aan, en stress op werk voel ik ook thuis nog. misschien ben ik een man.

@Dido :* fijn over 4 daagjes naar Denemarken!

Verder: veel kort verzuim is wel degelijk een reden tot zorgen bij leidinggevenden volgens mij, vaak is dat idd. vanwege wat Dido "BOEM" noemt, of vanwege medische klachten gerelateerd aan stress (zoals bij mij). Gelukkig hebben we bij school een hele fijne bedrijfsarts die mij snapt en goeie tips geeft.
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:56:16 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126470816
Tink, of een mooie cabrio? *)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:56:39 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126470836
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is er niet, maar ik heb nu wat tijd enmijn man zei dat ik maar eens lief voor mezelf moest zijn en een droom vervullen. Dat is een kano. En een campet, maar daar heb ik het geldniet voor.
Volgens mij is jouw meneer echt een held O+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:58:06 #125
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126470902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Je kunt vanuit Kopenhagen makkelijk met de trein naar Malmö, is een half uurtje. Dan ben je toch eventjes in Zweden dit jaar!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 11:59:23 #126
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126470953
Nog even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat ik me om de haverklap ziek meld (kan me zelfs niet herinneren wanneer ik voor het laatst ziek was) en dit is pas de eerste keer dat ik me met deze reden ziek meld. En ook de laatste, hoop ik.
And eternity in an hour.
pi_126470998
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef _Dido_ het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat ik me om de haverklap ziek meld (kan me zelfs niet herinneren wanneer ik voor het laatst ziek was) en dit is pas de eerste keer dat ik me met deze reden ziek meld.
Je beschrijft het wel behoorlijk zorgelijk.
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 12:04:48 #128
70532 loveli
N
pi_126471170
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:00 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je beschrijft het wel behoorlijk zorgelijk.
^^
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:08:06 #129
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126471339
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:59 schreef _Dido_ het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid: het is niet zo dat ik me om de haverklap ziek meld (kan me zelfs niet herinneren wanneer ik voor het laatst ziek was) en dit is pas de eerste keer dat ik me met deze reden ziek meld. En ook de laatste, hoop ik.
dat dacht ik ook niet, maar je verhaal klinkt wel heftig vanuit de hints die je post.

ik had het meer in t algemeen over dat kortdurende ziekte sneller een reden tot zorg is dan tien dagen griep. verder is je collega een botte doos.
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:09:31 #130
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126471389
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat dacht ik ook niet, maar je verhaal klinkt wel heftig vanuit de hints die je post.

ik had het meer in t algemeen over dat kortdurende ziekte sneller een reden tot zorg is dan tien dagen griep. verder is je collega een botte doos.
Klopt. En mij er altijd van betichten dat ik een botte doos ben :').

Ik ga eens eitjes koken!

En verder komt het vast goed. Ooit.
And eternity in an hour.
pi_126471404
Ik word meestal naar huis gestuurd als ik ziek ben door werkgever/collega's, verantwoordelijkheidsgevoelditdat.

Gelukkig heb ik nu geen werkgever.
Ja doei.
pi_126471468
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

10 dagen griep is ook wel lang!
Gelukkig heb ik het grootste deel van mn issues opgelost tijdens mn studententijd, had er tijdens werk meer moeite mee gehad om er goed mee om te gaan gok ik.
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 12:13:00 #133
70532 loveli
N
pi_126471541
Echte griep-griep is toch 2 weken?
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:15:14 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126471638
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

10 dagen griep is ook wel lang!
Gelukkig heb ik het grootste deel van mn issues opgelost tijdens mn studententijd, had er tijdens werk meer moeite mee gehad om er goed mee om te gaan gok ik.
als je écht écht griep hebt, dan kun je er wel tien dagen mee zoet zijn voor je weer voor de klas kunt. maar wat de meeste mensen griep noemen is verkoudheid en dan moet t toch wel over zijn met een dag of 3-5.

ik werk doorgaans niet als ik flink koorts heb (boven de 38, met een standaard lichaamstemperatuur van 36-36,5) of als ik geen kwartier zonder toilet kan (al vindt de bedrijfsarts dat mijn darm-issues stressklachten zijn. ik heb niet zo'n zin in de onderzoeken die het tegendeel kunnen bewijzen :@ ).
Kwak
pi_126471707
Koorts door een virus duurt in de regel dag of 5 max. Voel je je nog een paar dagen suboptimaal, maar 10 werkdagen ziek door griep vind ik lang. :)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:18:20 #136
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126471749
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tink, of een mooie cabrio? *)
Als het een diesel was geweest had ik m gekocht. Of er moet 2000 van de vraagprijs af.
pi_126471751
Lunch! :9~

2 bth, gehaktbal/ui/tomaat! Glas melk, garnalen en een minneola erbij...

Van 't weekend kilo extra mager rundergehakt gekocht want maar 5,50, maar de THT was tot vandaag dus gisteravond nog even gehaktballen lopen draaien en bakken->braden.
Vanmorgen rook m'n huis nog naar gehaktbal :')
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:18:59 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126471778
Puff is dokter he :+

Mootje, jij bent wel lekker aan het rondrennen enzo he? Verders ook alles puik?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:20:05 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126471823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef V1z0R het volgende:
Lunch! :9~

2 bth, gehaktbal/ui/tomaat! Glas melk, garnalen en een minneola erbij...

Van 't weekend kilo extra mager rundergehakt gekocht want maar 5,50, maar de THT was tot vandaag dus gisteravond nog even gehaktballen lopen draaien en bakken->braden.
Vanmorgen rook m'n huis nog naar gehaktbal :')
Dat heb ik altijd met roti! Kan de afzuigkap aanzetten wat ik wil, de dag erna ruikt het huis nog naar roti-kruiden oO<
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:22:08 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126471902
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Koorts door een virus duurt in de regel dag of 5 max. Voel je je nog een paar dagen suboptimaal, maar 10 werkdagen ziek door griep vind ik lang. :)
ik had t niet over werkdagen, je ziekmelding loopt in t weekend ook gewoon door :P

heb je niet dat bij griep er over je virale infectie nog een bacteriele infectie van de slijmvliezen bijkomt?

ik heb als ik échte griep heb idd meestal 5 dagen koorts, dan nog een dag of 2-3 zo moe dat ik nauwelijks rechtop kan zitten voor meer dan een half uur :') en als ik péch heb een voorhoofdsholteontsteking of keelontsteking incl koorts erachteraan als extra cadeuatje voor een dag of 3, waarna ik kuchend en snotterend met een gewone verkoudheid weer aan het werk ga :P
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:23:29 #141
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126471947
Godzijdank heb ik nooit griep :')
And eternity in an hour.
pi_126472015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik had t niet over werkdagen, je ziekmelding loopt in t weekend ook gewoon door :P

heb je niet dat bij griep er over je virale infectie nog een bacteriele infectie van de slijmvliezen bijkomt?

ik heb als ik échte griep heb idd meestal 5 dagen koorts, dan nog een dag of 2-3 zo moe dat ik nauwelijks rechtop kan zitten voor meer dan een half uur :') en als ik péch heb een voorhoofdsholteontsteking of keelontsteking incl koorts erachteraan als extra cadeuatje voor een dag of 3, waarna ik kuchend en snotterend met een gewone verkoudheid weer aan het werk ga :P
Bacteriële infectie van de slijmvliezen kan ook nog prima onder verkoudheid vallen. Gelukkig heeft lang niet iedereen er keelontsteking of voorhoofdholteontsteking bij, maar dat zijn wel complicaties die het langduriger maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:27:46 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126472093
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Bacteriële infectie van de slijmvliezen kan ook nog prima onder verkoudheid vallen. Gelukkig heeft lang niet iedereen er keelontsteking of voorhoofdholteontsteking bij, maar dat zijn wel complicaties die het langduriger maken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel ook dat je ná je griep nog verkouden wordt van een bacterie of een nieuw virus... :P

en ik duim voor je *O*
Kwak
pi_126472216
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd met roti! Kan de afzuigkap aanzetten wat ik wil, de dag erna ruikt het huis nog naar roti-kruiden oO<
Gebruik eigenlijk nooit veel kruiden voor gehaktballen, maar zal wel komen omdat het een kilo was :')
pi_126472450
Sterkte Dido! Ik hoop dat Kopenhagen je goed doet en dat je er met hulp snel weer bovenop bent.

Mijn lijstje gister:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan
L: pistolet ei, kaas, tomaat, broccoli
T: appeltje
T: rijstwafel met pindakaas
D: melanzane parmigiana + rucola-salade
T: stukje melk choclade, handje wasabi-nootjes, handje rozijnen, handje chips

Ik baal lichtelijk van mijn T's :P

Vandaag hopelijk beter:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen
L: thaise maaltijdsalade met biefstuk en een pistoletje met roomboter en zout :9
T: rijstwafel met pindakaas
S: rondje hardlopen evy les 26
D: omelet met spinazie
T: bakje kwark
pi_126472475
Zo, genoeg exposure!

[ Bericht 95% gewijzigd door anna82 op 14-05-2013 13:04:14 ]
pi_126472574
Je krijgt PDM :+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:49:22 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126472767
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als het een diesel was geweest had ik m gekocht. Of er moet 2000 van de vraagprijs af.
Over de prijs valt nog wel wat te praten, maar 2000¤ eraf gaat m niet worden :+. Sorry :*. Het is geen slurpbak overigens!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:49:50 #149
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126472780
Ik ben sinds ik hier werk nog nooit ziek geweest. En dat is al 3 jaar.

Soms wil ik ook wel een dagje ziek zijn, roep ik wel eens. Lekker bankhangen enzo...

Dat is het nadeel van dit werk, het is nooit af, je kunt altijd meer/beter doen...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:50:02 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126472787
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Je krijgt PDM :+
Ga je verhuizen? :D
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 12:53:32 #151
70532 loveli
N
pi_126472914
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Tinkepink het volgende:
De wat oudere diesels gaan ivm de oldtimerregeling binnenkort voor dumpprijzen weg. Zit je alleen evt. met je plakette.
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 12:53:49 #152
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126472919
Dido, what's up? PM? :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 13:01:11 #153
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126473183
Coco :*
pi_126473458
Ik heb besloten dat ik niet ga sporten vandaag.. Ik ga vandaag zorgen dat de was gedaan is de afwas weg is gewerkt. De stofzuiger door het huis is gehaald etc. Dat schiet er elke keer een beetje bij in en nu heb ik tijd! Het is wel opgeruimd maar niet schoon.

Maar nu eerst salade maken!

Merk echt dat sinds ik sport ik nog maar aan weinig toe kom in huis.. weekenden altijd weg en daar moet wel een beetje verandering in komen een beetje meer rust in huis! Zal het lijnen ook wel goed doen denk ik. Mijn kop is rommelig.
pi_126473550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ga je verhuizen? :D
Nee, wat tips :+
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 13:14:15 #156
70532 loveli
N
pi_126473628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, wat tips :+
Meer E's!
crap in = crap out
pi_126473796
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Meer E's!
2 portie's kwark, een biefstuk en een omelet. Lijkt me dat die wel voldoende zijn :D
pi_126475155
Net telefonisch consult gehad met mijn MDL-specialist (ging eigenlijk over de lever, daarvoor had ik bloed moeten laten prikken van tevoren, maar heb ik dus niet kunnen doen omdat ik niet weg kan bij de wc :+ ).

Klachten klinken niet als een opflakkering van de colitis. Dus dat is mooi. Eerder een buikgriep *O*
Weekje aanzien, en als het dan niet beter gaat, wordt er alsnog een coloscopie ingepland. Volgende week sowieso telefonische consult weer.

Had voorgesteld om bij het bloedprikken voor de lever volgende week (wat dus eigenlijk vandaag was :P ) ook ontstekingswaarden te prikken, maar dat zegt weinig volgens hem. Alleen dat ik ergens een ontsteking heb, eventueel. Niet hoe/wat/waar. En dan draait het toch uit op een coloscopie.

Ben benieuwd dus :) Maar klinkt vooralsnog positief.
pi_126475209
o haiz!

Dido: klinkt zorgelijk, hoelang is de wachttijd voor de psych?

Cococakes: je hebt een chronische ziekte en mensen weten dat en verwachten volgens mij niet zoveel hoor. En ik weet niet hoe het bij jou is, maar als ik buikpijn heb dan is dat wel van mijn gezicht af te lezen :X O-)

Ik vraag me af of het ooit nog zomer gaat worden :') ik slaap nog steeds onder mijn winterdekbed
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_126475293
Jeuj! Vandaag laatste bezoek gehad bij de neurochirurg *O*

Lijstje van vandaag:

O: 2 sneeen brood met pindakaas
S: Jillian dag 16
T: banaan
L: snee brood met kipfilet en rauwkost
T: bakje kwark met honing en twee walnoten (schrik steeds van t aantal calorieen in die dingen :') )
D: zomerse stamppot met spekjes, kaas, sla en bosuitjes :9
T : cappuccino verwacht ik
compact en kleverig.
pi_126475410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net telefonisch consult gehad met mijn MDL-specialist (ging eigenlijk over de lever, daarvoor had ik bloed moeten laten prikken van tevoren, maar heb ik dus niet kunnen doen omdat ik niet weg kan bij de wc :+ ).

Klachten klinken niet als een opflakkering van de colitis. Dus dat is mooi. Eerder een buikgriep *O*
Weekje aanzien, en als het dan niet beter gaat, wordt er alsnog een coloscopie ingepland. Volgende week sowieso telefonische consult weer.

Had voorgesteld om bij het bloedprikken voor de lever volgende week (wat dus eigenlijk vandaag was :P ) ook ontstekingswaarden te prikken, maar dat zegt weinig volgens hem. Alleen dat ik ergens een ontsteking heb, eventueel. Niet hoe/wat/waar. En dan draait het toch uit op een coloscopie.

zal voor je duimen :Y
compact en kleverig.
pi_126475422
JB wat een karige lunch!
pi_126475428
Fijn dat het telefonisch consult positief was!

Hier gaat de planning tot nu toe heel goed. Nog niets anders gegeten :) nu nog aan water drinken denken en het komt goed!
pi_126475520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:57 schreef Perruche het volgende:
JB wat een karige lunch!
vandaar die kwark ;) meestal pak ik een rijstwafel of appel ofzo. Ik had na die banaan nog niet echt honger.

En ik was mn D vergeten net.
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:01:41 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126475626
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Hoera voor de tijdelijkheid van een buikgriep t.o.v. andere narigheid! *O*

Ik duimduimduim mee :Y
pi_126475741
Mijn lijstje:
O: magere yoghurt met banaan, kokos, lijnzaad en havermout (alles 1 el)
T: rode paprika en 2 gekookt ei
L: 3 sneden brood (dubbele vegapate) en erg gevulde salade met kip en yoghurtdressing
T: griekse yoghurt (125 ml) met bosbessen
D: linzendinges, restje aardappels, sperziebonen

S: 2 uur sporten (niet achter elkaar) - RPM en nog een nader te bepalen lesje. Kcal van eten wederom 1900 volgens eetmeter.

Edit: heel veel eten maar als het goed is wel gezoind :')

[ Bericht 15% gewijzigd door Perruche op 14-05-2013 14:09:58 ]
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:04:36 #167
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126475764
Ik hoop dat het idd een buikgriepje is Coco :*. Jij mag ook wel eens in wat rustiger vaarwater komen, fysiek gezien!

Net weer controle en ctg gehad. Ctg was niet zo denderend, nu elke dag een tot de volgende controle. En... Heb al bijna 2 cm ontsluiting :o.
pi_126475795
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 13:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

vandaar die kwark ;) meestal pak ik een rijstwafel of appel ofzo. Ik had na die banaan nog niet echt honger.

En ik was mn D vergeten net.
Maar dan vind ik het in totaal nog steeds erg weinig!

Verder heb ik het koud. >:O \

Spannend XM! Dan duurt het echt niet lang meer! :D *O*
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:05:43 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126475804
XMert :o spannende tijden, Kuki komt eran :o O+ Hang in there!
pi_126475828
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat het idd een buikgriepje is Coco :*. Jij mag ook wel eens in wat rustiger vaarwater komen, fysiek gezien!

Net weer controle en ctg gehad. Ctg was niet zo denderend, nu elke dag een tot de volgende controle. En... Heb al bijna 2 cm ontsluiting :o.
wow! Is je water ook gebroken enzo?
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 14:07:36 #171
70532 loveli
N
pi_126475873
XM, toch geen 41 weken!

Vliezen, Aurum. Water breekt alleen onder 0 graden.
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:08:14 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126475898
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wow! Is je water ook gebroken enzo?
Dat hoeft niet altijd samen te gasn. Als de vliezen waren gebroken zou erbinnen 48 uur een kuki op de wereld staan en zou xm hier niet zo relaxed zitten waarschijnlijk.
pi_126475920
ohja! :D

volgens mij vertaal ik 'm uit het Engels: Did your water break :+
pi_126475925
Maaltijdsalades met 35% gehaald voor vanavond en morgen, hoop dat ze lekker zijn!
Merk ook een beetje minder bolle buik, maar das vast betere stoelgang :+
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:10:09 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126475998
Nee, de vliezen zijn voor zover ik weet nog gewoon heel :). Op de echo gister nog zat vruchtwater ook. Maar het rommelt overduidelijk. Kuki is zich aan het voorbereiden denk ik!
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 14:13:01 #176
70532 loveli
N
pi_126476103
Moeten we in OUD gaan lurken of blijf je 2 topics op de hoogte houden? O-)
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:13:12 #177
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126476113
Spannend XM!
En het is idd koud. Ik slaap ook weer met een dubbel dekbed. :(
  Vis een optie? dinsdag 14 mei 2013 @ 14:14:17 #178
70532 loveli
N
pi_126476166
Nog steeds winterdons en koude voeten.
crap in = crap out
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:15:38 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_126476226
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:13 schreef loveli het volgende:
Moeten we in OUD gaan lurken of blijf je 2 topics op de hoogte houden? O-)
Lol, volgens mij kan je weken met 2 cm rondhobbelen hoor :P. Ik maak me nog niet zo druk. Ik merk het wel :).
pi_126476230
Kuki is klaar met al dat geplak denk ik :p
  dinsdag 14 mei 2013 @ 14:36:06 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126477158
Spannend, XM!

Ik ben naar de kapper geweest. Vond het eerst maar meh, maar dat vind ik mijn haar altijd als het keurig geborsteld is. Dan is het zo steil. Nu zit het zoals ik het hebben wil :) Geloof ik :').
And eternity in an hour.
pi_126477690
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, de vliezen zijn voor zover ik weet nog gewoon heel :). Op de echo gister nog zat vruchtwater ook. Maar het rommelt overduidelijk. Kuki is zich aan het voorbereiden denk ik!
Woehoe XM, spannend zeg! :D Veel succes! *O*

Oh: "weken rondlopen met 2cm ontsluiting" -O- Go Kuuk!
pi_126477741
XM die 2cm heb je maar al mooi! Wel fijn dat je elke dag nu een CTG krijgt, aangezien je steeds zo weinig beweging voelt. Dat is dan toch 1 zorg minder als je zo goed in de gaten gehouden wordt.
pi_126477775
Coco ik hoop dat het gewoon een buikgriep is en niet wat anders :*
pi_126479269
Oeh spannend XM!

Ik heb net een poging gedaan om het nederlandse wagenpark wat mooier te maken, niet helemaal gelukt :@ Heb net een botsinkje gehad met een opel astra. dat was mijn eerste aanrijding.. Fysiek heb ik en andere bestuurder niks gelukkig.
Het gebeurde als volgt: Stoplicht sprong op groen, ik dacht dat die auto voor me optrok, dat verwacht je bij groen licht he. Deed de auto voor me niet en ik wel, dus bam erop. Ging niet zo hard, hoogstens 10-15 km/u. Omdat ik er achterop zat ben ik aansprakelijk.. Tsja, is niet anders.
De andere auto had achterbumper eraf, frame verbogen, kofferbak strip eraf, en de kofferbak sluit niet meer. Mijn auto heeft alleen verbogen nummerbord..
Net schadeformulier ingevuld, wat een gedoe. Gelukkig valt het qua verzekering mee, dit jaar 40 euro meer betalen in totaal.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:31:01 #186
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126479769
schrikken MC!
pi_126479947
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Jagärtrut het volgende:
schrikken MC!
Ja, al het valt mee hoor, ik ben niet zo snel onder de indruk. Vind het vooral lullig voor die andere eigenaar, hij heeft meer schade dan ik terwijl het mijn fout was.. Ik heb net mijn nummerplaat eraf geschroefd, recht gemaakt en er weer op geschroefd. Klaar.
Bij hem moet er nieuwe achterklep en bumper op als ik zo inschat. Maar dan is ie total loss denk ik. Was echt een oude opel astra.
pi_126480258
Geen idee wat ontsluting precies inhoudt en wat veel of weinig is en waarom, maar ^O^ blijkbaar, spannend, enzo.
Ja doei.
pi_126480548
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:20 schreef the85mc het volgende:
Oeh spannend XM!

Ik heb net een poging gedaan om het nederlandse wagenpark wat mooier te maken, niet helemaal gelukt :@ Heb net een botsinkje gehad met een opel astra. dat was mijn eerste aanrijding.. Fysiek heb ik en andere bestuurder niks gelukkig.
Het gebeurde als volgt: Stoplicht sprong op groen, ik dacht dat die auto voor me optrok, dat verwacht je bij groen licht he. Deed de auto voor me niet en ik wel, dus bam erop. Ging niet zo hard, hoogstens 10-15 km/u. Omdat ik er achterop zat ben ik aansprakelijk.. Tsja, is niet anders.
De andere auto had achterbumper eraf, frame verbogen, kofferbak strip eraf, en de kofferbak sluit niet meer. Mijn auto heeft alleen verbogen nummerbord..
Net schadeformulier ingevuld, wat een gedoe. Gelukkig valt het qua verzekering mee, dit jaar 40 euro meer betalen in totaal.
Na een stuk of wat keer mezelf de pleuris geschrokken te zijn me zelf aangeleerd om toch op te letten of die voor me wel optrekt :')
Maar zonde, jonge... :{
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:48:28 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126480673
Boh balen mc! Gelukkig zijn beide bestuurders in orde :)

Ik heb een hongerdag :') Misschien omdat ik gisteren niet zoveel op had..?

O: twee sneetjes speltbrood met filet americain
T: snee speltbrood met pindakaas
L: vruchtenkwark (biologisch)
T: snee speltbrood met pindakaas
T: twee gekookte eieren
D: ?
S: Body Combat denk ik zo! :Y

Heb nu al tot en met de derde T op :')
pi_126480985
Maria lekker hoor! Ik ga vanavond naar de attack :9 heb je dat weleens geprobeerd?
pi_126480995
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 14:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar dan vind ik het in totaal nog steeds erg weinig!

Verder heb ik het koud. >:O \

Spannend XM! Dan duurt het echt niet lang meer! :D *O*
het is ook weinig, ik moet er nog iets bij doen :Y

En sommige reclames zijn echt zo raar! Die van Oxio, waarbij die vrouw constant de telefoon op wil hangen en dan vanwege de ipod ineens toch interesse heeft en die van daneroles, waarbij een kind zn vader sochtends op de bank aantreft en dan maar croissantjes gaat maken om zn vader te laten geven aan moeder zodat het weer goed komt...
Das toch gewoon een k*tsituatie als kind als je je genoodzaakt voelt om dat te doen, helemaal niet leuk! ;(
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:56:20 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126481038
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:55 schreef Perruche het volgende:
Maria lekker hoor! Ik ga vanavond naar de attack :9 heb je dat weleens geprobeerd?
Die hebben we hier niet! We hebben van Les Mills alleen Combat, Sh'bam, Pump en Balance. Is een soort Total Body les geloof ik he? :Y

Enjoooy! *O*
pi_126481090
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die hebben we hier niet! We hebben van Les Mills alleen Combat, Sh'bam, Pump en Balance. Is een soort Total Body les geloof ik he? :Y

Enjoooy! *O*
TotalBody heb ik nooit gedaan, maar je gaat gewoon k.a.p.o.t.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 15:58:28 #195
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126481136
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je zal er maar zin in hebben :D.
And eternity in an hour.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:00:56 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126481258
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 15:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ohja volgens mij was dat een verzinsel van mn vorige sportschule :+ Kapot gaan met sport is (mits figuurlijk :+) nice :D Ik ben wel vrij fanatiek geloof ik (weet niet of het zo oogt, maar voelt wel zo :D), dus Combat hakt er bij mij ook al best in :+ Soms denk ik "Kan niet meerrrr nowaiii" en dan ga ik nog wel verder, want eigenwijs :+
pi_126481445
Is een variant waar je als sportschool geen geld aan meneer Mills hoeft te betalen :+
pi_126482008
ik wil ook zo graag afvallen, vorig jaar was ik bezig met afvallen, 12kg afgevallen, en zo rond de winter is het verkeerd gegaan, nu zit ik weer 10kg zwaarder, verschrikkelijk..

maar het afvallen wil niet lukken, dan denk ik bij alles wat ik eet, dat ik het niet moet doen, doe het voor je vriendin.. maar toch lukt het niet om het langer vol te houden dan 2/3 dagen hooguit..

Sporten gaat helaas ook niet met mijn taaislijmziekte, ik moet het hebben van niet snoepen en met de hond lopen af en toe een uurtje..

iemand nog tips?

vandaag gegeten:

Ontbijt. Broodje met kaas
Lunch. ' '
Tussendoor. niks.
Diner; Pasta met rode saus en gehakt.
pi_126482033
Meer eten.
Ja doei.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:17:49 #200
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126482051
En een andere username nemen. Onsmakelijk :{w.
And eternity in an hour.
pi_126482323
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
Meer eten.
als ik meer ga eten, ik heb het gevoel alsof ik al kei veel eet (snoep) als ik nu meer ga eten, ga ik meer eten dan voor het afvallen..
pi_126482384
Je eet nu te weinig. Veel te weinig.
Ja doei.
pi_126482431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Je eet nu te weinig. Veel te weinig.
2 broodjes en avond eten te weinig? ik eet wel veel met avond eten, als het om pasta gaat.. :p
pi_126482525
Ja.
Ja doei.
pi_126482557
zou niet weten wat ik nog moet eten, wil toch afvallen niet nog meer eten dan normaal..
pi_126482612
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef Anushaar het volgende:
zou niet weten wat ik nog moet eten, wil toch afvallen niet nog meer eten dan normaal..
Reken je BMR eens uit. Je eet nu echt weinig. Op niet sportdagen eet ik ongeveer 8 boterhammen en avondeten.
pi_126482619
Stop dan maar gewoon helemaal met eten :) ^O^ op een halve komkommer en wat gekookt eiwit op een dag na, natuurlijk. En in het weekend nog een halve tomaat als tractatie.
Ja doei.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 16:29:28 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126482675
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:27 schreef Anushaar het volgende:
Snoep jeook nog naasthet lijstje dat je hier postte?
pi_126482729
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:04 schreef V1z0R het volgende:
Is een variant waar je als sportschool geen geld aan meneer Mills hoeft te betalen :+
Ik vind de les mills lessen vaak wel leuker dan de "gewone" lessen :@
pi_126482807
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Snoep jeook nog naasthet lijstje dat je hier postte?
heb vandaag niet gesnoept, maar voordat ik ging afvallen, ging er elke dag wel wat chips, of een handje winegums oid naar binnen..
pi_126482872
http://www.sportenmetcf.nl/Sport_en_CF.html < lees deze eens helemaal door Anushaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:30 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik vind de les mills lessen vaak wel leuker dan de "gewone" lessen :@
Voor les mills moet je dan ook een diploma hebben dus zijn de instructeurs standaard wel van een bepaald niveau.
pi_126482933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef Anushaar het volgende:

[..]

heb vandaag niet gesnoept, maar voordat ik ging afvallen, ging er elke dag wel wat chips, of een handje winegums oid naar binnen..
Begrijp dat je niet teveel wilt eten als je weinig beweging krijgt. Ik heb het gevoel dat je een beetje zit te trollen maar doe eens iets als dit. Kan je wel gewoon lopen/fietsen? Probeer dan gewoon elke dag een uur dat te doen, dat zet ook zoden aan de dijk!

- een flinke bak yoghurt of kwark in de ochtend
- 3 boterhammen met kip tussen de middag
- tussendoor twee stuks fruit
- avondeten gewoon normaal en zeker geen enorme porties pasta, neem eerst groente, dan eiwit, dan carbs
- bij dit alles 1,5 liter water/thee drinken en geen fris.

Dan eet je misschien nog te weinig, maar wel gezonder & meer dan je nu doet en zekers dat je dan afvalt.
pi_126482991
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:34 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik heb het gevoel dat je een beetje zit te trollen maar doe eens iets als dit. ik snap dat je niet teveel wilt eten als je weinig beweging krijgt. Kan je wel gewoon lopen/fietsen? probeer dan gewoon elke dag een uur dat te doen, dat zet ook zoden aan de dijk!
- een flinke bak yoghurt of kwark in de ochtend
- 3 boterhammen met kip tussen de middag
- tussendoor twee stuks fruit
- avondeten gewoon normaal en zeker geen enorme porties pasta, neem eerst groente, dan eiwit, dan carbs
- bij dit alles 1,5 liter water/thee drinken en geen fris.
ik ben niet het trollen, maar ik heb gewoon een grafhekel aan sporten, dat zit me ook niet mee haha..

frisdrank drink ik wel veel, daar kan ik mee stoppen.. maar als ik ga eten wat jij zegt, dan eet ik dus meer dan normaal, of kan dat op die manier wel?
pi_126483074
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:35 schreef Anushaar het volgende:

[..]

ik ben niet het trollen, maar ik heb gewoon een grafhekel aan sporten, dat zit me ook niet mee haha..

frisdrank drink ik wel veel, daar kan ik mee stoppen.. maar als ik ga eten wat jij zegt, dan eet ik dus meer dan normaal, of kan dat op die manier wel?
Dit is niet meer dan normaal hoor :D dat is minder dan normaal! Denk dat dit ongeveer 1600 kcals zou zijn (max) en mannen hebben 2100 nodig (zegt men). Kappen met die pure troep (snoep, frisdrank).

Maar als je echt helemaal niets doet aan beweging dan zou ik dat maar eens veranderen, want dat is echt ultiem slecht volgens mij. Mits dat kan jet je aandoening.
pi_126483160
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dit is niet meer dan normaal hoor :D dat is minder dan normaal! Denk dat dit ongeveer 1600 kcals zou zijn (max) en mannen hebben 2100 nodig (zegt men). Kappen met die pure troep (snoep, frisdrank).

Maar als je echt helemaal niets doet aan beweging dan zou ik dat maar eens veranderen, want dat is echt ultiem slecht volgens mij. Mits dat kan jet je aandoening.
nou ik loop 's avonds wel een uur met de hond, mits het niet regent, dat zal ik inderdaad gaan blijven volhouden, net als het niet snoepen en frisdrank zal ik ook aan jou schema denken! bedankt!
pi_126483413
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 16:39 schreef Anushaar het volgende:

[..]

nou ik loop 's avonds wel een uur met de hond, mits het niet regent, dat zal ik inderdaad gaan blijven volhouden, net als het niet snoepen en frisdrank zal ik ook aan jou schema denken! bedankt!
Succes ;)
pi_126484760
Spannend XM O+

Ik heb maar 1 koekje op bij de vergadering *O*
Mensen gingen ruziemaken, dus t was niet saai gelukkig :)
pi_126485627
Frisdrank scheelt ook heeeel veel...

Reactie op een status op mn facebook: 'je bent een vrouw en dús sterk!'
Ik weet niet, krijg daar altijd zo'n overdreven feministen gevoel bij ofzo :')

E ik heb echt zoveel zin in die stamppot, dat ik er waarschijnlijk teveel van ga eten :') :@
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:27:33 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126485647
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Nallie het volgende:
Spannend XM O+

Oh klinkt prettig :D :') Daarna de rust weer wedergekeerd..?

Wel props voor 1 koekje :7
pi_126485674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Nallie het volgende:
Spannend XM O+

als je vanaf de zijlijn mee kan kijken, is dat soms best leuk :@
compact en kleverig.
pi_126485822
Zo net gegeten. Nu nog snel de was ophangen en aankleden.. dan vergaderen. Zo geen zin in. Ik wil nog sgofzuigen de was opruimen en zorgen dat het netjes en opgeruimd is. Nu ben ik half half klaar..

Avond eten is trouwens geen pasta salade geworden maar pasta met rode saus van tomaat, paprika en courgette. En op het bord wat mozzarella erover! Was yummie, alleen nu zit ik vol!
pi_126486183
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als je vanaf de zijlijn mee kan kijken, is dat soms best leuk :@
:Y

Maar t sloeg nergens op, want ze hadden 'ruzie' over een nieuwe regel. En die is opgelegd door de overheid dus we kunnen er toch niks aan veranderen :')
Dus toen ging ik maar een koekje eten!
pi_126486274
Coco :* Fijn dat het meer buikgriep lijkt te zijn.

En Dido: goed dat je er even tussenuit gaat. Gaat M mee zodat hij je eventueel kan 'opvangen' ? Klinkt onderdaad niet zo best.

En kuuk komt er aan *O*

Hier drukke eerste dag gehad. En ik moet vanavond eigenlijk nog bijlezen, dus lekker gaar }:|
  dinsdag 14 mei 2013 @ 17:58:11 #224
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126486913
Aaaarggghhh dit is met recht een kutdag. Sloot rekeningen gekregen waar je U tegen zegt.
pi_126487818
Balen Ewe! Wel dingen die je in termijnen kan betalen?

Novem wat was er nou met je vloer?

En ik moet mijn CV vertalen en ik heb geen zin /lamme tak
pi_126488052
XM, wat spannend! *O*.

Mijn klasje heeft vandaag examen gehad en ik ben voor het eerst met de auto naar m'n werk gegaan. Over de snelweg. Ook spannend. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_126488125
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

:Y

Maar t sloeg nergens op, want ze hadden 'ruzie' over een nieuwe regel. En die is opgelegd door de overheid dus we kunnen er toch niks aan veranderen :')
Dus toen ging ik maar een koekje eten!
dat schiet inderdaad niet op dan nee. :D

Ik moet ook weer ns over de snelweg... Maar ik durf nog niet zo goed :@
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:41:57 #228
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126488663
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:43 schreef An24 het volgende:
Coco :* Fijn dat het meer buikgriep lijkt te zijn.

En Dido: goed dat je er even tussenuit gaat. Gaat M mee zodat hij je eventueel kan 'opvangen' ? Klinkt onderdaad niet zo best.

En kuuk komt er aan *O*

Hier drukke eerste dag gehad. En ik moet vanavond eigenlijk nog bijlezen, dus lekker gaar }:|
ik ga M juist opzoeken daar :Y
And eternity in an hour.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:43:16 #229
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126488719
En jullie zijn lief :*

Wilde vanavond spinazie eten maar had nog nasi met varkensvlees van gisteren en durf dat niet te lang te bewaren. Naja morgen spinazie dan.
And eternity in an hour.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 18:45:58 #230
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_126488849
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Ewe! Wel dingen die je in termijnen kan betalen?

Dat wel, gelukkig.
pi_126490578
2 uur over 26 km...
pi_126492119
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat schiet inderdaad niet op dan nee. :D

Ik moet ook weer ns over de snelweg... Maar ik durf nog niet zo goed :@
Wat vind je eng aan de snelweg? Ik het invoegen. Zat op de terugweg met tranen in m'n ogen toen ik ingevoegd was. Soort ontlading van de spanning omdat ik niet doodgereden was of zo. :').
pi_126492203
Hee, Evy is bij DWDD!
pi_126493336
Woaaah ik zou stond vanavond voor de deur, ik zou naar een cursus omgaan met teleurstellingen gaan..
Maar hij ging niet door :')!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:13:40 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126493739
Dido... -O- Kus, heel veel kusjes en heel veel positieve kracht :*

Straks weer een nieuwe wereldburger, van onze XM *O* en Duvel *O* Laat de rest van de slapeloze nachten maar komen *O*

Alweer wat meer lucht Henk? Komt dat ook door je hart?

Rekeningen zijn kut inderdaad.

Las nog meer ellende -O-
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_126493883
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Wat vind je eng aan de snelweg? Ik het invoegen. Zat op de terugweg met tranen in m'n ogen toen ik ingevoegd was. Soort ontlading van de spanning omdat ik niet doodgereden was of zo. :').
er vanaf komen :+ kan me je ontlading wel voorstellen.

Maar ik heb gewoon lang niet gereden, denk dat het wel goed komt als ik het maar weer ga doen...
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:15:51 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126493889
De koning en koningin komen hier over 2 week ... Zo dichtij komen ze nooit meer dus ik heb er een snipperdag voor genomen _O-
pi_126493954
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
2 uur over 26 km...
das wel heel erg netjes ^O^
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:17:03 #239
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126493970
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Probability het volgende:
Woaaah ik zou stond vanavond voor de deur, ik zou naar een cursus omgaan met teleurstellingen gaan..
Maar hij ging niet door :')!!!
wat een teleurstelling!
And eternity in an hour.
pi_126494020
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat een teleurstelling!
je moet dat soort dingen ook leren door het te doen.
Goede cursus dit ^O^
compact en kleverig.
pi_126494051
Vanmiddag ingeklemd door vrachtwagen die niet naar links keek. En ik ben er dus nog! Maar het was wel ff spannend.
Of had ik dit niet moeten schrijven...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:18:54 #242
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126494105
Om dat soort redenen rijd ik dus geen auto :')
And eternity in an hour.
pi_126494113
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

das wel heel erg netjes ^O^
Nee file :( ben op de a28 en had allang moeten werken...
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:20:06 #244
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126494197
quote:

[..]

Ik vond dat ook heel eng eerst, en nog vind ik het niet fijn als het erg druk is, maar ik heb inmiddels wel gemerkt dat mensen je er toch wel tussen laten, zeker richting einde invoegstrook. maar snap dat je t spannend vindt. mijn beste oefening was elke ochtend in de ochtendspits twee banen op moeten schuiven om naar de afrit te komen, precies waar de A12 bij de A4 aansluit en er dus hardrijdend verkeer je rechts inhaalt (ook al mag het niet). Ik moest wel, en het wende...

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

er vanaf komen :+ kan me je ontlading wel voorstellen.

Maar ik heb gewoon lang niet gereden, denk dat het wel goed komt als ik het maar weer ga doen...
paar lesjes nemen? was voor mij de oplossing na 8 jaar niet rijden... 3 dubbele lessen en ik was weer boven jan!
Kwak
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:20:33 #245
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126494232
Dom lijstje
O. Boterham met nutella
T. Banaan + half chocoladereepje
L. Prei-kaasschotel met gehaktbal
T. 3 taaitaai + 2 pepernoten + 1 harzerkaasje
S. Half uur crosstrainer
D. 3 stkken flammkuchen, 2xmet spek en ui en 1x met appel, kaneel en suiker
T. 150 gram pindas met honing en zout :(
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:20:41 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126494239
Mijn vakantiegeld gaat rechtstreeks naar de belanstingdienst :W

Kweet niet wile nog op van alles reageren maar ik ben te moe geloof ik wat een dag.

O kwark, yoghurt, vla
T's 250 gr wortel, halve komkommer, halve paprika, beker cup a soup snert
L 3 boterhammen met wat gerookte zalm, wat rosbief en kaas, 2 tomaten, beker melk, kom bruine bonenesoep met rookworst en spekjes
T's 2 appels, sinaasappel, cappuccio, dropjes
D gewokte groente, veel spinazie met ui en champs, kup philadephia, gegrilde biefstuk, mie met sojasaus/ketjap/sambal/lenteui e.d.
T wokkels en cola-berenburg
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:22:14 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126494338
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef _Dido_ het volgende:
Om dat soort redenen rijd ik dus geen auto :')
STraks wordt je overreden op je fiets
/posiitief denken ftw w/
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:23:02 #248
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126494394
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Dom lijstje
O. Boterham met nutella
S. Half uur crosstrainer
je weet dat Sinterklaas alweer een tijdje het land uit is? :P waar haal jij nu nog pepernoten vandaan?
Om 21 uur Jillian level 2. Zie ertegenop :')
And eternity in an hour.
pi_126494418
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik vond dat ook heel eng eerst, en nog vind ik het niet fijn als het erg druk is, maar ik heb inmiddels wel gemerkt dat mensen je er toch wel tussen laten, zeker richting einde invoegstrook. maar snap dat je t spannend vindt. mijn beste oefening was elke ochtend in de ochtendspits twee banen op moeten schuiven om naar de afrit te komen, precies waar de A12 bij de A4 aansluit en er dus hardrijdend verkeer je rechts inhaalt (ook al mag het niet). Ik moest wel, en het wende...

[..]

paar lesjes nemen? was voor mij de oplossing na 8 jaar niet rijden... 3 dubbele lessen en ik was weer boven jan!
Ja, het zal ook wel wennen en ik merkte inderdaad ook dat eigenlijk vooral als het druk is men elkaar wel wat helpt, met invoegen en zo. Maar nog maar drie maanden een rijbewijs, eerste keer dat ik in m'n eentje op de snelweg was hield de auto er mee op en daarna twee maanden nauwelijks gereden en al helemaal niet alleen (zonder de kalmerende invloed van Baard, dus)! Maar morgen moet ik een nieuw stuk snelweg op om naar m'n moeder in het ziekenhuis te gaan en dat ga ik ook gewoon doen. Tsjakka!
pi_126494427
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee file :( ben op de a28 en had allang moeten werken...
ik vond het al heul snel :')

Nou moet ik zeggen dat ik niet weet wat n normale tijd is btw.

En ik voel me dom nu :'(
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:24:02 #251
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126494454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

/posiitief denken ftw w/
oh heb vaak genoeg dat ik iets doe op de fiets en dan achteraf blijkt: pfiewww! Bijv op de stoep fietsen, niet achterom kijken voor je de straat opgaat en dan vlak voor een vrachtwagen terechtkomen :X
And eternity in an hour.
pi_126494512
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

[..]

daar twijfel ik dus over, ben nu weer in de stad aan het rijden enzo en dat gaat goed, dus denk er nog even over na...
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:24:57 #253
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126494522
En autorijden vind ik tof. Ben echt nooit bang geweest. Ook niet toen ik mijn rijbewijs net had en in een regenachtige spits in londen terecht kwam.
Mijn tip: verstand op 0 en gewoon stevig doorrijden. Hoe voorzichtiger je rijdt, hoe enger het is.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:25:16 #254
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126494538
Wat een onmogelijk kind bij dr Phil. Maak zelden me dat mensen zelfs daar niet normaal kunnen praten.
And eternity in an hour.
pi_126494550
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
Dom lijstje
O. Boterham met nutella
S. Half uur crosstrainer
maar wel lekker :9
compact en kleverig.
pi_126494573
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

/posiitief denken ftw w/
ja, zoals ik *O* :')
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:26:25 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126494618
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

je weet dat Sinterklaas alweer een tijdje het land uit is? :P waar haal jij nu nog pepernoten vandaan?
Om 21 uur Jillian level 2. Zie ertegenop :')
Uit onze voorraad van afgelopen december :P

En, ga je jillian 31 dagen volhouden? En waarom pas om 21.oo uur?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:27:07 #258
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126494669
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Uit onze voorraad van afgelopen december :P

En, ga je jillian 31 dagen volhouden? En waarom pas om 21.oo uur?
omdat ik m'n eten nog niet zo lang op heb en geregeld steken heb bij springwerk. Gfi of ik het volhoud, maar ik ga wel de hele 30 day shred afmaken, al doe ik er het dubbele aantal dagen over. Zit volgende week wel in Denemarken, dan kan ik een dag of drie niets doen, maar daarna pak ik het gewoon weer op. Ben wel in staat te kijken of er een fitnesscentrum voor toeristen is waar ik Jillian kan doen. Ik spoor echt niet :')
And eternity in an hour.
pi_126494699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Tinkepink het volgende:
En autorijden vind ik tof. Ben echt nooit bang geweest. Ook niet toen ik mijn rijbewijs net had en in een regenachtige spits in londen terecht kwam.
Mijn tip: verstand op 0 en gewoon stevig doorrijden. Hoe voorzichtiger je rijdt, hoe enger het is.
ik ben ook nooit bang geweest, tot ik vijf jaar niet gereden had... :')
compact en kleverig.
pi_126494841
quote:

[..]

Goed hoor! Gewoon doorbijten, het went.

Probeer te leren om in te voegen door harder te gaan rijden, niet langzamer.
Veelgemaakte beginners/bangerikken-fout. Langzamer gaan rijden is gevaarlijk en storend voor het overige verkeer.

Ik had er laatst een die ( 8)7 ) STIL was gaan staan. Op een uitvoeg/invoegstrook :X.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126495428
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

je moet dat soort dingen ook leren door het te doen.
Goede cursus dit ^O^
Nee grapje, het was een andere cursus/lezing :P Maar wel stom dat het niet door ging!!!!
  dinsdag 14 mei 2013 @ 20:42:47 #262
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126495882
Kut, veiling gewonnen (schade 31 euro) maar hoef er helemaal niet naar toe :') |:(
Zal niet weten wanneer we gaan de komende maanden al 4 x weg (2 x 2 dagen, 1 x 5 dagen en 1 x 11 dagen)
pi_126496131
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee grapje, het was een andere cursus/lezing :P Maar wel stom dat het niet door ging!!!!
ik nam aan dat het een grapje was ;) vandaar mijn grapje :P
compact en kleverig.
pi_126496187
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Kut, veiling gewonnen (schade 31 euro) maar hoef er helemaal niet naar toe :') |:(
Zal niet weten wanneer we gaan de komende maanden al 4 x weg (2 x 2 dagen, 1 x 5 dagen en 1 x 11 dagen)
wattan?
compact en kleverig.
pi_126496301
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Auto rijden O+

Ik heb pas drie jaar mijn rijbewijs, maar ik kan er echt van genieten. Wel zo handig als je bijna elke dag lange afstanden rijdt :+
pi_126496342
lijst
• griekse yoghurt met banaan, kokosrasp, pitjes
• 2 wortels
• bakje 1: spinaziericottamuffin, gehaktbal, komkommer
• bakje 2: gekookt ei, komkommer
• bakje 3 & beker: gestaafmixerde banaan, appel, griekse yoghurt
• kantoorfruit: 4 appels, 1 peer
avondeten:
• vooraf heldere groentesoep
• hoofd broccoli met kwakje creme fraiche, haaskarbonade, 1 krielaardappeltje
• toe chocoladecustardpudding met kwakje creme fraiche en scheutje koffielikeur
• 0 koekjes
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_126496610
Nog een lijst:

O: speltzuurdesem brood met roomboter en honing. Een gekookt ei.
L: 150 gram wortels, 150 gram komkommer en een paprika, gedipt in quacamole van een hele avocado, tomaat en ui.
T: cappuchino
T: veel thee en 10 dropjes
D: lasagne van aubergine. Een kop courgettesoep met room en parmezaanse kaas.
pi_126496887
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:51 schreef An24 het volgende:
Nog een lijst:

O: speltzuurdesem brood met roomboter en honing. Een gekookt ei.
L: 150 gram wortels, 150 gram komkommer en een paprika, gedipt in quacamole van een hele avocado, tomaat en ui.
T: cappuchino
T: veel thee en 10 dropjes
D: lasagne van aubergine. Een kop courgettesoep met room en parmezaanse kaas.
Afgezien van de dropjes een mooie lijst :Y. Ook tamelijk koolhydraatarm - opzettelijk?
pi_126496964
O+ autorijden O+

O+ O+ motorrijden O+ O+

O+ O+ O+ groenten O+ O+ O+

Vandaag voor 't eerst in tijden weer 's met de auto naar de uni gegaan, vanwege slecht weer voorspellingen. Was wel fijn, lekker met de radio aan cruisen, maar wel wat saaier :O en achteraf kwam het slechte weer pas later (nu). Maar gelukkig morgen weer met de motor :9 *O*
Ja doei.
pi_126497319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
<knip>
Oh ja, ik wou nog reageren op je fabuleuze loopje van een paar dagen geleden. Wat was het, 17km ofzo? Echt geweldig hoor! Ik hoop vanaf half juni ook weer serieus te gaan opbouwen. Lekker door bos en hei.
pi_126497365
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Afgezien van de dropjes een mooie lijst :Y. Ook tamelijk koolhydraatarm - opzettelijk?
Mja, ik probeer 'de voedselzandloper' steeds meer aan te houden. Weinig graan etc. voel ik me beter bij!
pi_126497385
17 km is geen loopje
pi_126497485
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja, ik wou nog reageren op je fabuleuze loopje van een paar dagen geleden. Wat was het, 17km ofzo? Echt geweldig hoor! Ik hoop vanaf half juni ook weer serieus te gaan opbouwen. Lekker door bos en hei.
:@ 17km ja, fell running voor de helft, andere helft trail, was écht awesome en geweldig leuk O+ Dank je!
Ja doei.
pi_126498090
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:@ 17km ja, fell running voor de helft, andere helft trail, was écht awesome en geweldig leuk O+ Dank je!
Ik weet niet wat fell running is :@.

Bedtijd hier! 'truste alvast allemaal :z :Z
pi_126498293
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet wat fell running is :@.

Bedtijd hier! 'truste alvast allemaal :z :Z
Fell is zeg maar van de paden af, compleet door de heuvels/'wildernis' en zulks :)
Ja doei.
pi_126498449
En welterusten!
Ja doei.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:14:34 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126498642
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wattan?
http://www.zoover.nl/nede(...)huis-ten-wolde/hotel
Wel een mooi hotel en nu ik wat verder kijk ligt het maar op 4 km wandelafstand van Steensijk... Joy ... :Y)
pi_126498680
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fell is zeg maar van de paden af, compleet door de heuvels/'wildernis' en zulks :)
Ik vind het ook heel knap :Y
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:15:37 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126498733
oeh, leuk O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_126498822
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Wel een mooi hotel en nu ik wat verder kijk ligt het maar op 4 km wandelafstand van Steensijk... Joy ... :Y)
Oeh. O+. Voor wanneer is het?
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:21:27 #281
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126499401
Zo, dat was level 2. Tikje zwaarder dan level 1 idd :D maar was voorbij voor ik er erg in had :') Vandaag was eigenlijk net als level 1 er nog even inkomen. Benieuwd hoe het morgen. Hoe voorkomen jullie trouwens dat jullie wegglijden met zweethandjes? Heb hier laminaat en het matje verschuift ook. Fitnesshandschoenen?
And eternity in an hour.
pi_126499697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

wel mooi ja! Leuk toch, en anders kun je misschien iemand anders er blij mee maken?
compact en kleverig.
pi_126499803
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:21 schreef _Dido_ het volgende:
Zo, dat was level 2. Tikje zwaarder dan level 1 idd :D maar was voorbij voor ik er erg in had :') Vandaag was eigenlijk net als level 1 er nog even inkomen. Benieuwd hoe het morgen. Hoe voorkomen jullie trouwens dat jullie wegglijden met zweethandjes? Heb hier laminaat en het matje verschuift ook. Fitnesshandschoenen?
ik glijd ook steeds weg :') geen tips dus. Met mn voeten trouwens, niet met mn handen.
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:27:52 #284
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126500154
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik glijd ook steeds weg :') geen tips dus. Met mn voeten trouwens, niet met mn handen.
dan moet je schoenen met meer grip :P had ik ook met andere schoenen. Die oefening in het begin is zwaar, gfi, hoe die heet maar Anita doet hem anders dan Natalie en ik ga hem echt wel op de Nataliemanier doen hoor :{w die sprong waarbij je je knieën intrekt.
And eternity in an hour.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:28:12 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126500208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oeh. O+. Voor wanneer is het?
Binnen een jaar maar ik wil graag op vrijdag dus dat zal volgend jaar wel worden ... en nu moet ik niet meer in de buurt komen van vakantieveilingen/hotelkamerveilingen.
Nou ja wat de meeste van jullie hebben met kleding en schoenensites zeg maar :+
pi_126500787
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:27 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

dan moet je schoenen met meer grip :P had ik ook met andere schoenen. Die oefening in het begin is zwaar, gfi, hoe die heet maar Anita doet hem anders dan Natalie en ik ga hem echt wel op de Nataliemanier doen hoor :{w die sprong waarbij je je knieën intrekt.
ik doe dat de eerste ronde mee, de tweede keer doe ik t op de Natalie manier.

Ik vind die chairsquat met V-raises of hoe heet dat te zwaar, ik moet elke keer even pauze houden (dan ga ik wel door met squatten, maar niet met die gewichtjes)

En ja, snap ik, doe het nu op het kleed, dat gaat wel, alleen schuift het kleed soms weg :')
compact en kleverig.
pi_126501072
Ik heb zojuist nog een handje chips genomen, dan weten jullie dat :+
compact en kleverig.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:36:12 #288
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126501204
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind die chairsquat met V-raises of hoe heet dat te zwaar, ik moet elke keer even pauze houden (dan ga ik wel door met squatten, maar niet met die gewichtjes)

En ja, snap ik, doe het nu op het kleed, dat gaat wel, alleen schuift het kleed soms weg :')
o ja dat had ik ook. Ik ben ook al niet zo goed in dingen nadoen dus ik vergeet dan de helft vd oefening te doen :') vergeet ik m'n armen omhoog te doen.

Wel lastig: ik hoor niets als ik bezig ben en ik kan bij veel oefeningen ook niet naar de tv kijken dus weet dan niet wanneer ze klaar zijn. Dat leidt wel af. Maar goed, straks weet ik wel een beetje hoe lang elke oefening ongeveer duurt.
And eternity in an hour.
pi_126501982
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

oh die vind ik ook zo enorm zwaar, vooral in mijn armen.. Pffff
pi_126502222
Ze zingt helemaal niet zo goed :{w
pi_126502443
En het lijkt alsof ze last heeft van de haarblower, ogen open houden is lastig :+
pi_126502834
Is het nu? het ESF?
pi_126502871
Ja, en het was om te krassen zo slecht en deprimerend.
Ja doei.
pi_126503008
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:47 schreef motorbloempje het volgende:
Maar niet de finale toch?
pi_126503020
quote:
I see what you did there :P :')
pi_126503096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar niet de finale toch?
Nee, die gaan 'we' ook niet redden denk ik :')_!
Ja doei.
pi_126503178
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah nee daar ging ik ook niet vanuit :P

Pff moet mijn tas inpakken voor een werktripje en de was opvouwen en de schone was ophangen maar ik wil gewoon in mijn nest liggen :D
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:50:55 #298
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126503348
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zolang we maar boven die Amerikaanse uit Slowakijke (?) eindigen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 21:53:10 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126503611
quote:
ik ben de eerste om kritisch te zijn op Anouk, maar ik vond het helemaal niet slecht :? één of twee nootjes een beetje laag geintoneerd, maar verder was het vooral slecht uitgemixt door het geluid daar. verder niks mis mee.

en ik háát Anouk :') misschien ligt het er aan dat dit liedje geen typisch Anouk liedje is :P
Kwak
pi_126503681
Vind het nummer slecht, en saai.
Ja doei.
pi_126509410
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:41 schreef Skoap het volgende:

[..]

oh die vind ik ook zo enorm zwaar, vooral in mijn armen.. Pffff
dat is idd het probleem. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de hele reeks mee te doen :X
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')