quote:
Dat is nog niet zo ergquote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef sacha het volgende:
gadverdamme, is het nou eens afgelopen met die paarden
Ja het houdt sommige wel héél erg bezig. Het is ook wel een drama daar niet vanquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef sacha het volgende:
even terzijde: 20 speculaastopics over de broertjes![]()
ernstig
geen nieuws is speculaasnieuwsquote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het houdt sommige wel héél erg bezig. Het is ook wel een drama daar niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Volgende keer dan maar weer...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heyho!
Inderdaad Chufi, ik had het al gevonden. Maar toch bedankt.
Ja dat vooral, sommige draven door.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
geen nieuws is speculaasnieuws![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze het allemaal bij elkaar verzonnen vraag ik me af.... echtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef sacha het volgende:
even terzijde: 20 speculaastopics over de broertjes![]()
ernstig
quote:
ja, ze hebben het Trojaanse paard binnengehaaldquote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat vooral, sommige draven door.
Oh haha draven![]()
Kan jij die niet beter gebruiken voor je grasquote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ze hebben het Trojaanse paard binnengehaald
Doebedoebedoequote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.gugalyrics.com(...)nna-suzanna-%29.html
Mijn favo, geen clipje van te vinden
Jaquote:
Die doet geen ruk meer tegenwoordig. (Leen dan he?)quote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef sacha het volgende:
paarden, Leen Jongewaard, ik denk dat ik maar eens een Fannetje moet doen
paarden ---> rukken ---->quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die doet geen ruk meer tegenwoordig. (Leen dan he?)
Is dat een soort musicalquote:
OMG arme Brian. Ik vind het nog steeds onschuldigquote:
Ik word helemaal para Bwianquote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
paarden ---> rukken ---->
[ afbeelding ]
en bedankt!
quote:
Oh ja, tof.quote:
Met paardenlullen spelen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]Het lijkt me echt geen foute kerel, volgens mij doet hij het best goed.
Nee in het bedrijfsleven.quote:
Ah ok, Vroeger zou ie nog een blauwe donderdag bij 1 van mijn oude werkgevers hebben gezeten... Nog voor DGKquote:
Ik las ooit iets over hem, maar dat is ook al weer jaren geleden.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok, Vroeger zou ie nog een blauwe donderdag bij 1 van mijn oude werkgevers hebben gezeten... Nog voor DGK
Huh, waar gaat het over??quote:
DGK (De gouden kooi) , Ik denk dat veel mensen elkaar daar van kennenquote:
Het begin van mn FoK bestaanquote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK (De gouden kooi) , Ik denk dat veel mensen elkaar daar van kennen
2007quote:
Ik moest toch even checkenquote:
Bij mezelfquote:
Nee ik heb het jubileum gemist.quote:
Meer dan 50.000 postsquote:
En countingquote:
Nou ja best veelquote:
Die moet ofzo. Het gaat zoals het gaatquote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat loopt zo dan gewoon dagelijks op... Kijk eens naar een tong
Tong is een fok botquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die lult nog meer .... EN is er al 10 jaar langer bij ...
Kut beestenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef tonja het volgende:
Ik heb net zalmsashimi gegeten zonder de katten wat te geven. Daar moet ik nu voor boeten
Want de katten vallen je nu aan ??? Krabben ?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef tonja het volgende:
Ik heb net zalmsashimi gegeten zonder de katten wat te geven. Daar moet ik nu voor boeten
Nee ze rennen heel hard door het huis.Ik zit op de bank en waardoor ze het verschil tussen bank en mij niet lijken op te merken, (kan ik ze niet geheel kwalijk nemen, maar het is opvallend dat als iets ze niet bevalt de grens tussen bank en bazin steeds vager lijkt te worden) ik ben dus een leuk meubelstuk om je tegen af te zetten of overheen te springen. Maar dan wel zo springen dat ik moet duiken.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Want de katten vallen je nu aan ??? Krabben ?
Gaatjes in je benen, herkenbaarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee ze rennen heel hard door het huis.Ik zit op de bank en waardoor ze het verschil tussen bank en mij niet lijken op te merken, (kan ik ze niet geheel kwalijk nemen, maar het is opvallend dat als iets ze niet bevalt de grens tussen bank en bazin steeds vager lijkt te worden) ik ben dus een leuk meubelstuk om je tegen af te zetten of overheen te springen. Maar dan wel zo springen dat ik moet duiken.
Voor de rest zijn ze best lief.
Beter voor dure pantiesquote:
Ohhquote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit de combinatie katten/panties uitgeprobeerd lol. Ik heb nog nooit panties gedragen.
Gewoon spijkerbroek lijkt me met dit soort katten wel verstandig ....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit de combinatie katten/panties uitgeprobeerd lol. Ik heb nog nooit panties gedragen.
Dat maakt niet veel uit hoor, behalve dat je je spijkerbroek niet weg hoeft te donderenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek lijkt me met dit soort katten wel verstandig ....
Heb jij ook katten Soury?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit hoor, behalve dat je je spijkerbroek niet weg hoeft te donderen
je bedoelt: en is al dertien jaar dood. Want in ieder geval zo lang maakt ie al helemaal geen ene donder meer van zijn leven. Doelloos figuur. Eigenlijk gewoon een junk, gedoemd eenzaam ten onder te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die lult nog meer .... EN is er al 10 jaar langer bij ...
Nee niet meer, maar kittens ook wel gehad en die klimmen tegen je opquote:
Maar nu dierloos dusquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar kittens ook wel gehad en die klimmen tegen je op
Lekker hè, gelukkig maarquote:
Ja en even niks meer ook. Ik heb de assistente van de dierenarts een zoen gegeven na 25 jaar katten en een hond. Ik kom daar even niet meerquote:
Soury heeft het recept gebookmarktquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op een Fokster die het voor me maakt..
Okquote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en even niks meer ook. Ik heb de assistente van de dierenarts een zoen gegeven na 25 jaar katten en een hond. Ik kom daar even niet meer
Ik focus me op kippen tegenwoordig. Ik ga het zeker een keer proberenquote:
Wanneer je denkt het onder de knie te hebben mag je me bellen om te komen proeven....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik focus me op kippen tegenwoordig. Ik ga het zeker een keer proberen
Slaap lekker, het stormt. Daar slaap ik altijd lekker bijquote:
Dit weekend al kip gegeten, maar ik ga het snel uitproberen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer je denkt het onder de knie te hebben mag je me bellen om te komen proeven....
ik kluif geen dode dierenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op een Fokster die het voor me maakt..
Ik ook ... Wacht het afquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit weekend al kip gegeten, maar ik ga het snel uitproberen.
Ben je veggiequote:
geen veggie, gewoon vlees zonder botjesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je veggieTussen al die lekkere lammetjes
Dat is weirdquote:
ja, lekker spare ribs eten met vork en mesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kluiven hoeft ook ntet altijd... Je Kunt ook een mes gebruiken ...
En dat zag je als geschenk van de dag om te moeten eten......quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg op Moederdag een vogel van de poes
Die hufter had het niet even ontbeendquote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg op Moederdag een vogel van de poes
Spare ribs... Die rook ik ook zelfquote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, lekker spare ribs eten met vork en mes
Bewaar dat maar voor die vogelquote:
Was het een vreemdequote:Op maandag 13 mei 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
ik heb hem in het duivenhok gezet met een pleister op zijn vleugel
Ahh dat is lief.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:58 schreef sacha het volgende:
in de middag heb ik het raampje op een kiertje gezet en toen kwamen zijn broers en zussen op ziekenbezoek
Mussen zijn in A´dam vreemd ondertussen. Door die kut duivenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
het was een hele vreemde gewonde Moederdagmus
Ja kut. Maar je doet er niks aanquote:
Toen ik nog thuis woonde een musje gered uit de klauwen van de poes. Ik zette het uit het raam en viel als een baksteen naar benedenquote:
Mens en natuur.. Inmengen geen nut ....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde een musje gered uit de klauwen van de poes. Ik zette het uit het raam en viel als een baksteen naar benedenToen was ie echt dood
Blijkbaar, zelfde gehad met een muisquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde een musje gered uit de klauwen van de poes. Ik zette het uit het raam en viel als een baksteen naar benedenToen was ie echt dood
Woon jij niet begane grond op zon eiland?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]zo lopen mijn reddingsacties ook meestal af
Ah toen... Amsterdam ...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon jij niet begane grond op zon eiland?
jawel maar vanmiddag kon vogel weer vliegen dus hij mocht de ziekenboeg verlaten en vloog linea recta in de bek van poesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Woon jij niet begane grond op zon eiland?
Nou dan kan die muis er ook wel achteraan. Gepakt door de kat. Maar leek mee te vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]zo lopen mijn reddingsacties ook meestal af
Ik schrokquote:
Ik ben wel wat gewend op fokquote:
Dat kan ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
In dat geval vind ik het een eer dat ik je heb laten schrikken
Ja klopt, maar niet vandaag hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga ook niet kijken, het kan me niet boeien.
Tonja's Tekenshow was toch op dinsdag?
Ik vond het wel een leuk alternatief voor het ESFquote:
Alles is een leuk alternatief voor het ESFquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk alternatief voor het ESF
Zelfs boodschappen doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Alles is een leuk alternatief voor het ESF
De kaas die ik heb gekocht houd me wel wakkerquote:
Wat voor kaas heb je?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
De kaas die ik heb gekocht houd me wel wakker
Was sacha haar kat kwijt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat die vogel die de kat van sacha kwam brengen een teken is geweest
Nee de kat van sacha bracht op moederdag een vogel voor haar meequote:
Een soort van camembert maar dan pittig. Geloof me die eet ik op vanavond, anders ga ik over mijn nek morgen als ik de ijskast open trek. En een bakje kruidenboterquote:
Ah Engels voetbal ... saved by Sport1quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 9 uur gaan hier de winkels dicht ... Werkt niet
22:00 uur toch de appiesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Om 9 uur gaan hier de winkels dicht ... Werkt niet
quote:
Morgen dan maar eens kijken als ik terugkom van werk... Dan maakt het niet zoveel uit...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]Jammer Biefstuk en Entrecote in de bonus
Hoera!! Het is ESF avond.quote:
Maar er was niets anders op TVquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Toen was er ook geen ruk aan, maar dat zijn we vergeten.
Een happening in mijn familie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Ned 1, Die heb je iig op je eiland 21:00quote:
Wél!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Minder verwend, maar genieten van spel zonder grenzen, wiekentkwis enz. Nu zou ik er ook niet meer naar kijkenquote:
21:00 jouw tijd, vanavond, kies maar een net uit. Ik kijk BBC want Graham Norton. Lekker sarcastisch.quote:
Negeren gaat wel ver hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
21:00 jouw tijd, vanavond, kies maar een net uit. Ik kijk BBC want Graham Norton. Lekker sarcastisch.
Herry ven Hoefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef ElizabethR het volgende:
Was vroeger voor mij het hoogtepunt van het jaar op tv. Toen de decors nog bestonden uit rondraaiende en in elkaar overlopende opgehangen kubussen en bollen. Toen een broekpak nog hip was als stage outfit, en toen Dolf van der Linden of Rogier van Otterlo nog voor een live orkest stonden
Nu is het nog niet eens een slap aftreksel van dat. Waardeloze bagger.
O ja, die vergat ik nogquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herry ven Hoef![]()
Toen ik nog een kleine deisyy was was het ESF één van de hoogtepunten op, maar toen hadden we niet veel meer ook
Vanaf ongeveer 1979/80 keek ik het altijd samen met mijn homoseksuele vrienden op een speciaal daarvoor in het leven geroepen feestavondje, genaamd 'The Supreme Songcontest Crowd'. Met ongeveer 30 man, elk jaar. Ik was de enige niet-ho elk jaar. Dik lachen en heeeeeeeeeeeeeeel veel commentaar op kleding, kapsels en schoenen. Maar o zo gezellig!!quote:
Huh waarom, ik kies juist voor Anoukquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je toch lekker een film kijken ,,, Inception of zo ?
Dat zijn leuke herinneringenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vanaf ongeveer 1979/80 keek ik het altijd samen met mijn homoseksuele vrienden op een speciaal daarvoor in het leven geroepen feestavondje, genaamd 'The Supreme Songcontest Crowd'. Met ongeveer 30 man, elk jaar. Ik was de enige niet-ho elk jaar. Dik lachen en heeeeeeeeeeeeeeel veel commentaar op kleding, kapsels en schoenen. Maar o zo gezellig!!
Das weer minder leuk ....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn leuke herinneringen![]()
Toen ik 12 was ik mijn ouders een paar dagen op familiebezoek in Friesland en keken we het festival bij oom en tante, neefjes en nichtje, dat was de laatste avond dat ik mijn nichtje zag want een paar weken laten werd ze doodgereden.
Zoals het leven weleens is.quote:
Oh wat erg zeg!! Maar inderdaad, zo is het leven. Altijd zo wrang als een jong iemand nodeloos sterft. Nog 2 minutenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn leuke herinneringen![]()
Toen ik 12 was ik mijn ouders een paar dagen op familiebezoek in Friesland en keken we het festival bij oom en tante, neefjes en nichtje, dat was de laatste avond dat ik mijn nichtje zag want een paar weken laten werd ze doodgereden.
Voel me nog niet 100% ... nog wat sniffellig maar op zich gaat het wel... Of Misschien gewoon de rest van de week maar thuis blijven , omdat mijn werkomgeving genezing niet bevordert ... Kijk morgen wel ....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoals het leven weleens is.
Ben je weer opgeknapt chufi?
Jupquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
De deelname van Ierland was zeer onder de maat
Ik denk dat ze wel door gaatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef ElizabethR het volgende:
Ze gaat niet door hoor, denk het niet. Veel te veel outsider, en een veel te depri nummer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil weer een orkest en mensen die echt zingen
Ik had het echt niet meer verwacht hoorquote:
Ik wel, alleen raar dat Belgie en Ierland door zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik had het echt niet meer verwacht hoor
ja, dat zei ik dus ook alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel, alleen raar dat Belgie en Ierland door zijn
U zegt?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef ElizabethR het volgende:
Whahahahaha, Nederland toch als laatste, net of ze hjet omspes zo deden
quote:
Ja sorry, dat is een familiedingetje. Mijn zoon zei dat altijd vroeger, en dat hebben we erin gehouden. Meestal schrijf ik het wel goed hoor. Maar soms, in momenten van grote opwinding ofzo, slipt er nog wel eens een omspesje door in plaats van expres.quote:
En die treurnicht van Boulevardquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef ElizabethR het volgende:
Wat ik overigens wel leuk vind is dat ze een grote middelvinger kan opsteken naar dat saggerijn van een Gordon!!
Welke van de 20?quote:
bronquote:Gordon wordt 'depressief' van songfestivalnummer Anouk
Met De Toppers boekte Gordon weinig succes bij het Eurovisie Songfestival, maar de zanger denkt dat we ook met Birds van Anouk geen winnend lied in huis hebben.
"Ik word hier zó depressief van", zegt Gordon in Veronica Magazine. "Het is geen goed liedje en het spijt me zeer, maar we gaan dit jaar wéér niet naar de finale."
Ook op de inzendingen van de meeste andere landen is Gordon kritisch. Zo noemt hij de Britse Bonnie Tyler een "oud gebouw" en zangeres Cascada een "Duitse bunker".
Wel spreekt Gordon lovend over de liedjes van Rusland, België, Macedonië, San Marino, Finland, Armenië, Albanië en Noorwegen. Only Love Survives van de Ierse zanger Ryan Dolan noemt hij zelfs "een mogelijke winnaar".
Oh, die... die is op zijn retour. Hij moet er alleen zelf nog achterkomen. Ik kijk nooit Bulevard eigenlijkquote:
Ghehe, hoi heksie, leuk je weer even te zienquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
kom alleen ff binnen springen en gedag zwaaien
zat in me thuishonk de RLS en Anouk, en ik heb genoten hoop jij ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehe, hoi heksie, leuk je weer even te zien![]()
Jij plukt ze gewoon van straat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
Sorry, ik was ff wat druk met opsporen van vermiste kinderen.
Ja hoor, ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zat in me thuishonk de RLS en Anouk, en ik heb genoten hoop jij ook
Ja!!quote:
Jahaaaaa!!!quote:
Exactly!!quote:
Ik nuanceer..... Ik vind Anouk een arrogante bitch, ik vind het nummer briljant geschreven, en ik denk dat we niet gaan winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind Anouk kut, het nummer flut en toch hoop ik op goed resultaat.
Je hebt gelijk alhoewel ik het briljante van dat nummer nog niet ontdekt heb maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik nuanceer..... Ik vind Anouk een arrogante bitch, ik vind het nummer briljant geschreven, en ik denk dat we niet gaan winnen.
Wil ik je best uitleggen morgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alhoewel ik het briljante van dat nummer nog niet ontdekt heb maar dat zal vast aan mij liggen.
half Nederland heeft een nieuwe hobby!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:02 schreef sig000 het volgende:
Sorry, ik was ff wat druk met opsporen van vermiste kinderen.
Ik geloof niet in toeval, gewoon slim bezigquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:39 schreef chufi het volgende:
Wel toeval dat ze vandaag 4 nieuwe videosclips online zet![]()
http://www.youtube.com/user/AnoukVEVO/videos?view=0
Dat ik daar niet aan had gedachtquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof niet in toeval, gewoon slim bezig
Ik hoop dat Anouk dat nieuws een beetje goed oppaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:57 schreef Iwanius het volgende:
Anouk zoals zoveel vrouwen van nu die ooit een meisje waren zijn tanende en proberen d.m.v. hun levensstijl nog jong over te komen. Hoe desperaat ben je dan. Vind ik haar aantrekkelijk?
Mwah, niet echt bijzonder maar wel leuk voor een stap avondje. Sowieso geen trouwmateriaal voor mij i.i.g.
Anouk trouwen zijn minstens 3 kids de man toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anouk dat nieuws een beetje goed oppakt
4 kindernen heeft ze, volgens mij 3 van één en dezelfde vader en volgens mij las ik laatst dat ze nog wel meer kinderen zou willen, maar dat ze daar wel een partner nodig heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Anouk trouwen zijn minstens 3 kids de man toch?
Ik vind r een lekker wijf, maar net iets te veel met ballen denk ik zo,,,quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Anouk trouwen zijn minstens 3 kids de man toch?
Ik hoorde hier ooit dat Tatjana een betere optie zou zijn ... Ben nog steeds niet met dr wezen hosselenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 kindernen heeft ze, volgens mij 3 van één en dezelfde vader en volgens mij las ik laatst dat ze nog wel meer kinderen zou willen, maar dat ze daar wel een partner nodig heeft.
Denk dat ik eerst met de hele family (eentje) moet gaan Basic-fitten of zo ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde hier ooit dat Tatjana een betere optie zou zijn ... Ben nog steeds niet met dr wezen hosselen
Wel een gratis tas.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst met de hele family (eentje) moet gaan Basic-fitten of zo ...
Dat kan makkelijk nu je gestopt bent met roken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik eerst met de hele family (eentje) moet gaan Basic-fitten of zo ...
Moet ik dan ook wel leuk vinden natuurlijk en de rest van het lichaam..Ik hou het als een optie in mn gedachte,,,quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk nu je gestopt bent met roken.
Al een week of 6, toch? Ik vind het knap van je hoor
Ik heb vanavond 4 x 8 minuten hardgelopen met ertussen wandelpauzes van 1 minuut, het was pittig, maar het is me wel gelukt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik dan ook wel leuk vinden natuurlijk en de rest van het lichaam..Ik hou het als een optie in mn gedachte,,,
Ik zit met mn kniëen Dees.. Soms erg lastig...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb vanavond 4 x 8 minuten hardgelopen met ertussen wandelpauzes van 1 minuut, het was pittig, maar het is me wel gelukt.
Ja, 1 april, dat wist ik nog wel. Het zou zonde zijn als Fann weer is gaan roken, maar misschien was het er maar eentje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ik dan ook wel leuk vinden natuurlijk en de rest van het lichaam..Ik hou het als een optie in mn gedachte,,,
1 april gelijk met Fann, maar die schijnt alweer gezondigd te hebben.. Kweet niet hoe definitief ...
O ja, dan wordt het lastig, want je knieën moet je gebruiken als je sportquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit met mn kniëen Dees.. Soms erg lastig...
Mar wel goed dat je het doet...
3 kinderen van de zanger van Osdorp pose en de kleinste van Ultradox, die jongen uit Michiel en later tree daysquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
4 kindernen heeft ze, volgens mij 3 van één en dezelfde vader en volgens mij las ik laatst dat ze nog wel meer kinderen zou willen, maar dat ze daar wel een partner nodig heeft.
Ja volgens mij had ze al spijt, maar dat kan ze misschien zelf het best beamen ..quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, 1 april, dat wist ik nog wel. Het zou zonde zijn als Fann weer is gaan roken, maar misschien was het er maar eentje.
Ik moet eerlijk bekennen dat sport zonder je knieen te gebruiken best lastig is. Zwemmen ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja, dan wordt het lastig, want je knieën moet je gebruiken als je sport
Zelfs met zwemmen gebruik je ze... Of je doet enkel schoolslag met je armen en houd je benen still... Life sucks kneesquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat sport zonder je knieen te gebruiken best lastig is. Zwemmen ofzo
Gebruiken en belasten zijn twee verschillende dingen. Ja dat is klotequote:Op woensdag 15 mei 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs met zwemmen gebruik je ze... Of je doet enkel schoolslag met je armen en houd je benen still... Life sucks knees
OK heb jij zo'n een voetbalblaastafel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gesjellig samen lurken aan een rietje
Spuug is wat ik me kan herinnerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gesjellig samen lurken aan een rietje
nee dat doe je in het doosje zelf waar dat spel in zit wat ik me nog kan herrineren, en Ja Soury veel kwijl en spuug kwam er bij kijkenquote:
Ik denk dat ik ze met schoolslag in Valencia zwembad hotel weer verneukt had voor een tijd... Echt maanden last gehad... Nu gaat het redelijk ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebruiken en belasten zijn twee verschillende dingen. Ja dat is klote
Dus idd gewoon een balletje en een rietje... Rietjes heb ik wel ... balletjes ... Hmmmmquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat doe je in het doosje zelf waar dat spel in zit wat ik me nog kan herrineren, en Ja Soury veel kwijl en spuug kwam er bij kijken
hahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus idd gewoon een balletje en een rietje... Rietjes heb ik wel ... balletjes ... Hmmmm, maar daar komen we vast wel aan
Balletjes ook van spuug en papierquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus idd gewoon een balletje en een rietje... Rietjes heb ik wel ... balletjes ... Hmmmm, maar daar komen we vast wel aan
Hoge randen om die bakquote:
Dat overhemd heb ik nog weerquote:
Die kwijlsmiley is voor de op het voetbalspel geblazen speeksel?quote:
Ja ik denk dat ik dat ding voor het eerst gebruikquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwijlsmiley is voor de op het voetbalspel geblazen speeksel?
Extra spuug er opquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kwijlsmiley is voor de op het voetbalspel geblazen speeksel?
Ik heb er meerderequote:
Geruit zijn zequote:
Ik ben ook maar een bouwvakker he?quote:
quote:
Oh ja we hadden het over spuug voetbalquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
Maar morgen verder Meisjes Hou natuurlijk van jullie allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |