quote:
Dat is nog niet zo ergquote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef sacha het volgende:
gadverdamme, is het nou eens afgelopen met die paarden
Ja het houdt sommige wel héél erg bezig. Het is ook wel een drama daar niet vanquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef sacha het volgende:
even terzijde: 20 speculaastopics over de broertjes![]()
ernstig
geen nieuws is speculaasnieuwsquote:Op maandag 13 mei 2013 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het houdt sommige wel héél erg bezig. Het is ook wel een drama daar niet van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Volgende keer dan maar weer...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heyho!
Inderdaad Chufi, ik had het al gevonden. Maar toch bedankt.
Ja dat vooral, sommige draven door.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
geen nieuws is speculaasnieuws![]()
[ afbeelding ]
Hoe krijgen ze het allemaal bij elkaar verzonnen vraag ik me af.... echtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef sacha het volgende:
even terzijde: 20 speculaastopics over de broertjes![]()
ernstig
quote:
ja, ze hebben het Trojaanse paard binnengehaaldquote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat vooral, sommige draven door.
Oh haha draven![]()
Kan jij die niet beter gebruiken voor je grasquote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, ze hebben het Trojaanse paard binnengehaald
Doebedoebedoequote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.gugalyrics.com(...)nna-suzanna-%29.html
Mijn favo, geen clipje van te vinden
Jaquote:
Die doet geen ruk meer tegenwoordig. (Leen dan he?)quote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef sacha het volgende:
paarden, Leen Jongewaard, ik denk dat ik maar eens een Fannetje moet doen
paarden ---> rukken ---->quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die doet geen ruk meer tegenwoordig. (Leen dan he?)
Is dat een soort musicalquote:
OMG arme Brian. Ik vind het nog steeds onschuldigquote:
Ik word helemaal para Bwianquote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef sacha het volgende:
[..]
paarden ---> rukken ---->
[ afbeelding ]
en bedankt!
quote:
Oh ja, tof.quote:
Met paardenlullen spelen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]Het lijkt me echt geen foute kerel, volgens mij doet hij het best goed.
Nee in het bedrijfsleven.quote:
Ah ok, Vroeger zou ie nog een blauwe donderdag bij 1 van mijn oude werkgevers hebben gezeten... Nog voor DGKquote:
Ik las ooit iets over hem, maar dat is ook al weer jaren geleden.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok, Vroeger zou ie nog een blauwe donderdag bij 1 van mijn oude werkgevers hebben gezeten... Nog voor DGK
Huh, waar gaat het over??quote:
DGK (De gouden kooi) , Ik denk dat veel mensen elkaar daar van kennenquote:
Het begin van mn FoK bestaanquote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
DGK (De gouden kooi) , Ik denk dat veel mensen elkaar daar van kennen
2007quote:
Ik moest toch even checkenquote:
Bij mezelfquote:
Nee ik heb het jubileum gemist.quote:
Meer dan 50.000 postsquote:
En countingquote:
Nou ja best veelquote:
Die moet ofzo. Het gaat zoals het gaatquote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat loopt zo dan gewoon dagelijks op... Kijk eens naar een tong
Tong is een fok botquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die lult nog meer .... EN is er al 10 jaar langer bij ...
Kut beestenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef tonja het volgende:
Ik heb net zalmsashimi gegeten zonder de katten wat te geven. Daar moet ik nu voor boeten
Want de katten vallen je nu aan ??? Krabben ?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef tonja het volgende:
Ik heb net zalmsashimi gegeten zonder de katten wat te geven. Daar moet ik nu voor boeten
Nee ze rennen heel hard door het huis.Ik zit op de bank en waardoor ze het verschil tussen bank en mij niet lijken op te merken, (kan ik ze niet geheel kwalijk nemen, maar het is opvallend dat als iets ze niet bevalt de grens tussen bank en bazin steeds vager lijkt te worden) ik ben dus een leuk meubelstuk om je tegen af te zetten of overheen te springen. Maar dan wel zo springen dat ik moet duiken.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Want de katten vallen je nu aan ??? Krabben ?
Gaatjes in je benen, herkenbaarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee ze rennen heel hard door het huis.Ik zit op de bank en waardoor ze het verschil tussen bank en mij niet lijken op te merken, (kan ik ze niet geheel kwalijk nemen, maar het is opvallend dat als iets ze niet bevalt de grens tussen bank en bazin steeds vager lijkt te worden) ik ben dus een leuk meubelstuk om je tegen af te zetten of overheen te springen. Maar dan wel zo springen dat ik moet duiken.
Voor de rest zijn ze best lief.
Beter voor dure pantiesquote:
Ohhquote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit de combinatie katten/panties uitgeprobeerd lol. Ik heb nog nooit panties gedragen.
Gewoon spijkerbroek lijkt me met dit soort katten wel verstandig ....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Nooit de combinatie katten/panties uitgeprobeerd lol. Ik heb nog nooit panties gedragen.
Dat maakt niet veel uit hoor, behalve dat je je spijkerbroek niet weg hoeft te donderenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek lijkt me met dit soort katten wel verstandig ....
Heb jij ook katten Soury?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit hoor, behalve dat je je spijkerbroek niet weg hoeft te donderen
je bedoelt: en is al dertien jaar dood. Want in ieder geval zo lang maakt ie al helemaal geen ene donder meer van zijn leven. Doelloos figuur. Eigenlijk gewoon een junk, gedoemd eenzaam ten onder te gaan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die lult nog meer .... EN is er al 10 jaar langer bij ...
Nee niet meer, maar kittens ook wel gehad en die klimmen tegen je opquote:
Maar nu dierloos dusquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet meer, maar kittens ook wel gehad en die klimmen tegen je op
Lekker hè, gelukkig maarquote:
Ja en even niks meer ook. Ik heb de assistente van de dierenarts een zoen gegeven na 25 jaar katten en een hond. Ik kom daar even niet meerquote:
Soury heeft het recept gebookmarktquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op een Fokster die het voor me maakt..
Okquote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en even niks meer ook. Ik heb de assistente van de dierenarts een zoen gegeven na 25 jaar katten en een hond. Ik kom daar even niet meer
Ik focus me op kippen tegenwoordig. Ik ga het zeker een keer proberenquote:
Wanneer je denkt het onder de knie te hebben mag je me bellen om te komen proeven....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik focus me op kippen tegenwoordig. Ik ga het zeker een keer proberen
Slaap lekker, het stormt. Daar slaap ik altijd lekker bijquote:
Dit weekend al kip gegeten, maar ik ga het snel uitproberen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer je denkt het onder de knie te hebben mag je me bellen om te komen proeven....
ik kluif geen dode dierenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht op een Fokster die het voor me maakt..
Ik ook ... Wacht het afquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit weekend al kip gegeten, maar ik ga het snel uitproberen.
Ben je veggiequote:
geen veggie, gewoon vlees zonder botjesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je veggieTussen al die lekkere lammetjes
Dat is weirdquote:
ja, lekker spare ribs eten met vork en mesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kluiven hoeft ook ntet altijd... Je Kunt ook een mes gebruiken ...
En dat zag je als geschenk van de dag om te moeten eten......quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg op Moederdag een vogel van de poes
Die hufter had het niet even ontbeendquote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kreeg op Moederdag een vogel van de poes
Spare ribs... Die rook ik ook zelfquote:Op maandag 13 mei 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, lekker spare ribs eten met vork en mes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |