SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die uitleg had ik serieus nodigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Einzweipolizei =/= toto
(Die =/= is dus zo'n =teken met een streep erdoorheen, zo van "is niet gelijk aan" even voor de duidelijkheid)
Ja zeg ik tochquote:Op maandag 13 mei 2013 17:01 schreef msacras het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende: [..] Whut? Nee echt niet? Ik heb geen kloon![]()
neequote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
Is die poll niet handiger met welk jaar ben je geboren?
Want ik word namelijk ook ergens dit jaar 17 (heb nu 16 gestemd)
Ja idd, havo vragen zijn vaak meer "wat gebeurde er toen" en vwo vragen "wat gebeurde er en waarom gebeurde dat toen" enzo, wat resulteert in veel schrijvenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
@Sarcasm: Ja, havo is gewoon makkelijker qua vraagstelling dan vwo.
maakt dat iets uit?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
hoi ik ookquote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
daarom havoquote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja idd, havo vragen zijn vaak meer "wat gebeurde er toen" en vwo vragen "wat gebeurde er en waarom gebeurde dat toen" enzo, wat resulteert in veel schrijven
Ja zit mobiel en nieuw topic dus moeilijkquote:
Welke pollquote:Op maandag 13 mei 2013 17:02 schreef TienVingers het volgende:
Ik word politieagent.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja zit mobiel en nieuw topic dus moeilijk
En appeltje nee joh jij wordt geen zwerver
Ik ben al 12, ik lijk wel 8. Ben op televisie, wie had dat verwacht? In de top 40, hoor ik nog niet thuis. Want ik heb nog geen haar op mijn muis.quote:
Zeker wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succesquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
Zo. Na 2 weken ziek thuis te hebben gezeten ga ik nu voor het eerst weer hardlopen. 3K, valt dus mee, maar niet zo chill na die 2 weken niet sporten![]()
Ik ben bang
Doei
jij zingt slechtquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben al 12, ik lijk wel 8. Ben op televisie, wie had dat verwacht? In de top 40, hoor ik nog niet thuis. Want ik heb nog geen haar op mijn muis.
Doeiquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
Zo. Na 2 weken ziek thuis te hebben gezeten ga ik nu voor het eerst weer hardlopen. 3K, valt dus mee, maar niet zo chill na die 2 weken niet sporten![]()
Ik ben bang
Doei
Succesquote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef msacras het volgende:
Ik ben bang
Doei
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zeker wel!![]()
![]()
!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee![]()
dan neem ik ook koffie, wacht ffquote:Op maandag 13 mei 2013 17:13 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja goeie
Mijn moeder moet opschieten met 't eten
ohquote:Op maandag 13 mei 2013 17:16 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Stiekem neem ik helemaal geen koffie want ik heb geen zin om op te staan
haha overdosisquote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
wat the fuck. Je kan in de winkel van die melatonine 0,1 mg pilletjes kopen.
Ik krijg van de dokter pilletjes van 5mg voorgeschreven 0_0
Gewoon die 1 gram pilletjes 10 van pakken en met een briefje van 5 opsnuivenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
de goeie posts van TienVingers zijn op één hand te tellen mehehehquote:Op maandag 13 mei 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij je naam verandert in NegenVingers want niet iedereen heeft 10 vingers
Sorry man. Ik wou eerst eigenlijk DrieVingers doen, naar de lyrics van het Koningslied dat toen in mijn hoofd zat.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik pleit ervoor dat jij je naam verandert in NegenVingers want niet iedereen heeft 10 vingers
Pff, geef jou één vinger en je neemt gelijk een hele hand!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Sorry man. Ik wou eerst eigenlijk DrieVingers doen, naar de lyrics van het Koningslied dat toen in mijn hoofd zat.
Maar ik kan niet iedereen tegemoet komen sorry.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
TienVingers en Toto69 zijn twee handen op één buik
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:31 schreef Osuchi het volgende:
Ik wil nu ergens een misplaatste grap over vingeren maken maar weet niet hoe
LB zei dat we vingervrienden warenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:31 schreef Osuchi het volgende:
Ik wil nu ergens een misplaatste grap over vingeren maken maar weet niet hoe
Oh?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
LB zei dat we vingervrienden waren
Nou eigenlijk ging het over 'Salad Fingers', die creepy serie op youtube.quote:
jawel hoor, vind je mijn naam ook leukquote:Op maandag 13 mei 2013 17:33 schreef TienVingers het volgende:
Vinden jullie mijn briljante naam niet leuk?
Ja mijn favoriete Spongebob-personagequote:Op maandag 13 mei 2013 17:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
jawel hoor, vind je mijn naam ook leuk
ik heb 'PvZ' nog in de aanbieding, het betekent Plants vs Zombies
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:35 schreef Toto69 het volgende:
ik snap het niet, hoezo drinkt hij GrolschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, komt uit een paint topic over wim-lexquote:Op maandag 13 mei 2013 17:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik snap het niet, hoezo drinkt hij Grolsch
haha ja mijne ookquote:Op maandag 13 mei 2013 17:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja mijn favoriete Spongebob-personage
Painttopicsquote:Op maandag 13 mei 2013 17:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, komt uit een paint topic over wim-lex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alberto Stegeman enzo
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Painttopics![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 17:41:08 ]
Ik had eerst 8 mg hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
wut?quote:
melatonine is gewoon om te slapen hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar jij gebruikt le drugs wel vaker
mg, msacrasgramquote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
wut?
[..]
melatonine is gewoon om te slapen hoor
ja en ritalin is gewoon adhd medicatiequote:Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
wut?
[..]
melatonine is gewoon om te slapen hoor
En cocaïne is zeker gewoon melk voor de neus?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en ritalin is gewoon adhd medicatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alberto checkt de park
http://alberto2001.8k.com/foto.htm
Nee babypoederquote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En cocaïne is zeker gewoon melk voor de neus?
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
alberto loopt de park te checkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alberto checkt de park![]()
oquote:
ik slik geen ritalinquote:Op maandag 13 mei 2013 17:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja en ritalin is gewoon adhd medicatie
falsequote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoor net van iemand dat je in het laatste uur van een examen niet weg mag als je klaar bent? True or false?
ucsquote:Op maandag 13 mei 2013 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoor net van iemand dat je in het laatste uur van een examen niet weg mag als je klaar bent? True or false?
ohquote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee een paar keer gedaan, was wel fijn
UnderCoverShot: a tweet meant for someone without mentioning that person. So that person should feel addressedquote:
Mocht bij ons wel vorig jaar.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
mag je nou wel altijd de opgaven en je antwoorden op een apart blaadje meenemen?
Oh, ik doe niet aan twitter, dat zal het verklarenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
UnderCoverShot: a tweet meant for someone without mentioning that person. So that person should feel addressed
haha ohh ik ken iemand die dat aan één stuk door doetquote:Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
UnderCoverShot: a tweet meant for someone without mentioning that person. So that person should feel addressed
jaquote:Op maandag 13 mei 2013 17:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
mag je nou wel altijd de opgaven en je antwoorden op een apart blaadje meenemen?
mishandeling :S, thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef Osuchi het volgende:
Mijn avondeten: Frikandellen die niet lang genoeg in de frituurpan hadden gezeten en dus nog half bevroren waren vanbinnen en een restje afhaalnasi van gister![]()
![]()
Way to go mom
Guilty, ik doe dit altijd op facebook als ik in huilie mode benquote:Op maandag 13 mei 2013 17:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
beetje raar hoor emielquote:Op maandag 13 mei 2013 18:01 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Guilty, ik doe dit altijd op facebook als ik in huilie mode ben
Ik wist al dat het daar over gingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je moet dit echt een keer lezen ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
ouwe vogelzoeker geile kikkerquote:Op maandag 13 mei 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
tldrquote:Op maandag 13 mei 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
KLB / Broer stopt Goatse in scriptiequote:Op maandag 13 mei 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
Maar níets verslaat deze reeks:
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:04 schreef Osuchi het volgende:
Godverdomme nou tot over 3 uur als ik klaar ben met het lezen van al deze shitCheck overigens de link in mijn onderschrift en denk ff mee enzo
quote:
omgquote:
ja dan is het wel leuk op zichquote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
alleen doen als je je erg verveelt
goed hoorquote:
prommiequote:
slecht, met heel veel pech moet ik een schoen opeten en het filmenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoorleuke jongen van de ah was er weer. met jou?
Wat waarom?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slecht, met heel veel pech moet ik een schoen opeten en het filmen
hoezoquote:Op maandag 13 mei 2013 18:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
slecht, met heel veel pech moet ik een schoen opeten en het filmen
Hoinquote:
jaaa, met jou? Hoe waren de wentelteefjes?quote:
jij bent raarquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nvm
[..]
Gewoon random, maar het hoeft dus niet
Wentelteefjes zijn zooo lekker waarom heb ik ze al jaren niet meer gehadquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa, met jou? Hoe waren de wentelteefjes?
ik ook al vet lang niet meerquote:Op maandag 13 mei 2013 18:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wentelteefjes zijn zooo lekker waarom heb ik ze al jaren niet meer gehad
Ik weet niet hoe het moetquote:Op maandag 13 mei 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook al vet lang niet meermorgen maar maken
maar ik ben gewoon raarquote:Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sof vond mij ook raar toen ik nieuws was hoor
...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
En prom is d'r ook nog, en sacras, en krabs, en zwerty en omg ja
die gaan we straks pas makenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa, met jou? Hoe waren de wentelteefjes?
echt?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sof vond mij ook raar toen ik nieuws was hoor
gewoon opzoekenquote:
ooh okequote:Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die gaan we straks pas maken
Oh weet ik niet meerquote:
Ja klopt, maar ik heb me er kostelijk mee vermaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 18:22 schreef Osuchi het volgende:
Wat een trippy topic dieTRU / Geen pottenkijkers.
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb me er kostelijk mee vermaakt
Marktplaats klootzakken reeks is ook supah
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:23 schreef Osuchi het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jezusquote:Op maandag 5 juli 2010 03:27 schreef Mathematics het volgende:
hij zei letterlijk ongeveer ditl
sander ik weet niet waar j e meebzig bent maar je hebt wel lef en dt beodiel ik niet op de goede manier
je klintk verward en je belt op een zeer onacceptbabel tijdstipt, bivnedien heb i k je scripte doeergbeladerd en aceepter ik dit echt niet. over 2 wekne gaan we praten mar het aiet er niet goed voor je uit , dag.
mar dan heel rustig maar heel boos telijgek
huhquote:
oh ik ken dat goatse niet eensquote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
KLB / Broer stopt Goatse in scriptie
al gedaan, maar alleen wiki ervanquote:
Waarom heb je geen fobo?quote:
Houd er niet zo van dat iedere willekeurige fokkert kan zien hoe ik eruitzie en dat dan misschien tegen me gaat gebruiken ofzoquote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef Mathematics het volgende:
Hoi jongens, bedankt voor alle medeleven en leedvermaak hier. In afwachting van het gesprek had ik me best aardig naar de kanker gezopen, niet verstandig, wel begrijpelijk denk ik. Nou goed, toen de dag bijna daar was, wat geminderd en de dag zelf maar met frisse moed aan weten te treden. Eerste social talk, wat normaal altijd wel vlot, hoe was de vakantie etc., liep gewoonweg niet; hij had er echt geen zin in. Wilde meteen to the point. Tweede zin: je zal nog een jaar over moeten doen. Je houding gedurende de studie bla bla is in de verste verte niet wat de examencommissie verwacht van een afstuderende wiskundige/academicus blabla. Had niet per se met het vulgaire plaatje te maken, dat was slechts de druppel blalbla. Je moet een jaar werken aan je houding, motivatie, inzet en contacten binnen de faculteit. Is allemaal voor je eigen bestwil, we nemen je in bescherming, zie het als een kans blabla.
Toen werd ik best boos, wat een klootzak is het ook eigenlijk.... Dus ik ging schermen met dat hij mn scriptie toch echt niet mag afkeuren vanwege mijn instelling tijdens de jaren daarvoor.... Dat is absurd en triest zei ik.
En toen zei hij heel droog, dat hij een scriptie wel op vorm mag afkeuren en een klacht kan indienen wegens belediging (?) en dat ik dus beter mijn zegeningen kon gaan tellen, mijn bek houden (zei hij niet letterlijk) en weer een jaar aan de slag gaan. Bovendien vond hij ineens het onderwerp ook wat mager uitgewerkt (bull....).
Nja enfin nog wat kort-af-e mailtjes gestuurd daarna, maar mocht niet baten. Dat was een beetje de korte versie van wat is geschied. Misschien als dank voor het delen, nog tips om er nog wat van te kunnen maken? Als in hoe studeer ik toch alsnog af? Want nog een jaar op dat filiaal van de hel met de kinderen van satan zie ik niet zitten...
jmrquote:Op maandag 13 mei 2013 18:53 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Houd er niet zo van dat iedere willekeurige fokkert kan zien hoe ik eruitzie en dat dan misschien tegen me gaat gebruiken ofzoOf dat ineens iemand me hier tegenkomt die ik ook in rl ken
Maar daar heb ik toch geen fobo voor nodig schatjequote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn zolderkamer kan wel wat leuke deernes gebruiken![]()
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mijn zolderkamer kan wel wat leuke deernes gebruiken![]()
[..]
ja in die anders staat slofjequote:
oefffquote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Maar daar heb ik toch geen fobo voor nodig schatje
Shirtje uit kan ook helpenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oefff![]()
![]()
even de verwarming wat lager zetten![]()
ga maar langs de supermarktquote:
Ik wil een zak wiet en morgen vrijquote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef Osuchi het volgende:
[..]
even zonder grapjens ik wil een wolvenshirt
Die .42 doet het hemquote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
Dinsdag, woensdag en vrijdag om 5.42 opstaan![]()
heel random hoorquote:
Daarom juist.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
heel random hoorhad ook 5.45 kunnen doen
Woensdag werk ik 's middags pasquote:Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef supersof het volgende:
Dinsdag, woensdag en vrijdag om 5.42 opstaan![]()
Oh zulke dingen doe ik ook heel vaak, dan vind ik kwart over 6 te vroeg dus dan zet ik m maar op 6.18quote:
Morgen 11.45 of zo, woensdag geen wekker, donderdag 11.45 of zo, vrijdag geen wekker, etcquote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Oh zulke dingen doe ik ook heel vaak, dan vind ik kwart over 6 te vroeg dus dan zet ik m maar op 6.18
Woensdag ben je vrij?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen 11.45 of zo, woensdag geen wekker, donderdag 11.45 of zo, vrijdag geen wekker, etc
Examens hé. Morgen Nederlands, donderdag Spaans, en dan pas volgende week weer (maar dan wel 5 in één weekquote:
Normaal ben ik op woensdag vrij, maar er is iemand op vakantie. Dus ik moet tot 15.15 en daarna gelijk oppassen tot de avond. maarja. geld is geld.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Woensdag werk ik 's middags pas
maar hoef sws niet zoveel te doen want uitrol W7 en monitorsoftware kan ik langzaam doen
Dat snap ik ook wel, ik bedoelde het eigenlijk andersquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Examens hé. Morgen Nederlands, donderdag Spaans, en dan pas volgende week weer (maar dan wel 5 in één week)
Ik heb morgen AK.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Examens hé. Morgen Nederlands, donderdag Spaans, en dan pas volgende week weer (maar dan wel 5 in één week)
ik haat omdat je op jongens haat jankbalquote:Op maandag 13 mei 2013 19:19 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Ja sorry hoor laat me even een dramatiener zijn
Neuken?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik haat omdat je op jongens haat jankbal
nohh je zei het j-woordquote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik haat omdat je op jongens haat jankbal
ik moet nu ook steeds taakgroepen met projectplan/testplan/implementatieplan en diagrammen enzoquote:
Klinkt fantastischquote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik moet nu ook steeds taakgroepen met projectplan/testplan/implementatieplan en diagrammen enzo
hoe gaat het met jou?
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:33 schreef arachide. het volgende:
Trollscience, wietparkiet. Heel leuk, maar kinderdagverblijf is ergens anders.
Kappen.
Haha mooiquote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Klinkt fantastisch
Ik ben bijna klaar dit semester en ik heb werk ERMAHGERD
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
2e keer in 2 weken dat ik word aangesproken of iemand met korting mee mag reizen
Bij de grote gele mquote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Haha mooi
Wat voor werk heb je?
[..]nog niet gehad gelukkig
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De snelweg heeft er zelfs 3 of 4 of 5
1 of ander koerrierbedrijfje en katoen plukkenquote:Op maandag 13 mei 2013 19:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat voor?
Meerdere gesolliciteerd en beide aangenomen?
Ga je ze allebei toch doen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 of ander koerrierbedrijfje en katoen plukken
faye plsquote:Op maandag 13 mei 2013 19:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kan je wel gaan zuigen, maar daar schieten we ook niks mee op.
gratis mcflurry voor mensen die 'HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER?' zeggen?quote:
Hoe moet ik dat zien? Ik zie een tr, terwijl ik voor mijn examens zit te leren. Wat moet ik dan doen "och, het is maar een tr, och ze schelden maar, zal vast wel gewoon een keigrappig grapje zijn."quote:
Als m'n proeftijd voorbij isquote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gratis mcflurry voor mensen die 'HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER?' zeggen?
FOK!-codetaal enzo
incrowdquote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien? Ik zie een tr, terwijl ik voor mijn examens zit te leren. Wat moet ik dan doen "och, het is maar een tr, och ze schelden maar, zal vast wel gewoon een keigrappig grapje zijn."
Ik begin pas half juni hihahoquote:Op maandag 13 mei 2013 19:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan ga ik dat vanaf nu bij elke mac proberen__
wel cool dat je 2 baantjes hebt terwijl je had gerekend op 0quote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik daarmee uitkom qua tijd. De katoen pukken is in het weekend
Eigenlijk zelfs 3 maar dat 1ne is 1x per maand werken dus noem niet echt een baantjequote:Op maandag 13 mei 2013 19:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wel cool dat je 2 baantjes hebt terwijl je had gerekend op 0
Hoe oud ben je danquote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maar dat katoen plukken he, 3,75 per uur, das best veel.
Nee, want dan moet diegene eerst helemaal naar jou toe en daar heeft niemand zin in.quote:
Is voor Toto best dichtbij.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, want dan moet diegene eerst helemaal naar jou toe en daar heeft niemand zin in.
Misschien wilt toto wel niet.quote:
14 jaar wat schattigquote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14 en het is trouwens tomaten plukken ik zat het al de hele tijd fout te typen
Anders vraag je het hem.quote:
Hoe kan je nou tomaten plukken verwarren met katoen, sorry die snap ik niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
14 en het is trouwens tomaten plukken ik zat het al de hele tijd fout te typen
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tomaten plukken verwarren met katoen, sorry die snap ik niet.
Omdat ik de hele dag door hoor: katoenplukkerquote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hoe kan je nou tomaten plukken verwarren met katoen, sorry die snap ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |