zoutloos ....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef Toverheks het volgende:
vergeten we dit podiumbeest niet, zal ook ver komen
Zo noem ik 'm niet hoor.quote:
en toch denk ik dat Bon ook ver zal komen, naams bekendheid ook in het oostblokquote:Op maandag 13 mei 2013 17:00 schreef Jian het volgende:
[..]
zoutloos ....![]()
ik snap overigens dat enthousiasme over Denemarken wel, ik heb 'm net voor het eerst gehoord en het ritme vanaf "how many times da da da da" zit al in m'n lijf. Niet heel bijzonder maar zeer herkenbaar.
daar kun je best eens gelijk in hebben, maar het nummer op zich is in mijn optiek vlees nog visquote:Op maandag 13 mei 2013 17:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en toch denk ik dat Bon ook ver zal komen, naams bekendheid ook in het oostblok
Waarom verscheen deze niet in MyAT?quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, dat hoeft niet. Tegen de toon aanzingen kan mooi zijn, maar als ik deze dame zo hoor dan is dit geen "bewussie". Ben benieuwd hoe die stem zich straks onder hoogspanning houdt.
vind het ook een zeer slecht nummerquote:Op maandag 13 mei 2013 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
daar kun je best eens gelijk in hebben, maar het nummer op zich is in mijn optiek vlees nog vis
Je kunt het zelf beoordelen, ik postte het nummer. Met net zuiver bedoel ik dat je kunt horen dat ze niet steeds als volkomen vanzelf de juiste toonhoogtes pakt maar dat ze moet "zoeken". En dat lukte nu nog net, maar of dat ook nog zo is als ze weet dat er 100 miljoen mensen naar haar kijken... ik hoop van niet.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Waarom verscheen deze niet in MyAT?
Klopt er zijn er maar een paar die dat kunnen. Maar als je het over nèt zuiver hebt was het neem ik aan redelijk onaangenaam en dan is het gewoon vals.
Ah op die fiets. Nee, ik ga niet luisterenquote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het zelf beoordelen, ik postte het nummer. Met net zuiver bedoel ik dat je kunt horen dat ze niet steeds als volkomen vanzelf de juiste toonhoogtes pakt maar dat ze moet "zoeken". En dat lukte nu nog net, maar of dat ook nog zo is als ze weet dat er 100 miljoen mensen naar haar kijken... ik hoop van niet.
Ik wel, met een oranje gebakje en een zak valse nootjesquote:Op maandag 13 mei 2013 17:27 schreef pullup het volgende:
Ik ga overigens het mezelf echt niet aandoen om dat te kijken heks.
Die Roemeen was wel geinig voor 20 seconden maar daar houd het wel mee op.
Ben jij wel wijs? Zal er nog geen seconde naar kijken en evenveel euro's opzetten.quote:
Goed gezien Gert.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Coos kijkt niet want er doen niet genoeg vrouwen mee die omwaaien als er iemand in de zaal een scheet laat.
Alhoewel, nu breng je me toch weer aan het twijfelen. Die muts is echt niet boven de 60kg.quote:
Ze was 30 jaar geleden al schorquote:
Valt best wel mee, maar dit soort exemplaren heeft in mijn aanwezigheid alle reden zich onveilig te voelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef jacqhassel het volgende:
Geen enkele vrouw is veilig voor Pb lijkt het wel
Mijn fout, gefixt.quote:
Die hebben een bodyguardquote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt best wel mee, maar dit soort exemplaren heeft in mijn aanwezigheid alle reden zich onveilig te voelen.
Bonnie is cool !quote:
Al hebben ze er 20!quote:
Schor klinkt heerlijk!quote:
Ik snap dat nooit zo, maar ik val absoluut niet op knappe after shave koppen. (Mannen dan he?)quote:
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, maar ik val absoluut niet op knappe after shave koppen. (Mannen dan he?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
ik val al niet op elke man die loslooptquote:Op maandag 13 mei 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo, maar ik val absoluut niet op knappe after shave koppen. (Mannen dan he?)
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.Ja dat was wel duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:
Zet nu maar een paar eurotjes op Anouk Coos, je zal zien hoppa het vertienvoudigd zich van zelfquote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Ben jij wel wijs? Zal er nog geen seconde naar kijken en evenveel euro's opzetten.
[..]
Goed gezien Gert.
[..]
Alhoewel, nu breng je me toch weer aan het twijfelen. Die muts is echt niet boven de 60kg.
Jullie snappen er ook niets van.
Deze mag natuurlijk ook niet ontbreken.quote:
Meestal ben ik datquote:Op maandag 13 mei 2013 20:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed dat je het zeg, Hanssie Hanssie, ik zou m bijna vergeten.
De techneut/dj annex chat-mod annex uit Studio Vlemmix?quote:
Hans heeft me ooit op 1 avond 7 x geband en toen ik de 8ste keer weer voor z'n neus stond toen heeft ie me de rest van de avond genegeerd. Hans was zo nu en dan best te pruimenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De techneut/dj annex chat-mod annex uit Studio Vlemmix?
Als DJ met zijn verzoekplatenprogramma in de nachtelijke uurtjes vond ik hem leuker dan als mod., hoewel hij later als mod op de chat bij Peter wel weer reuze meeviel.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hans heeft me ooit op 1 avond 7 x geband en toen ik de 8ste keer weer voor z'n neus stond toen heeft ie me de rest van de avond genegeerd. Hans was zo nu en dan best te pruimen
ach die goeie ouwe tijdquote:Op maandag 13 mei 2013 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als DJ met zijn verzoekplatenprogramma in de nachtelijke uurtjes vond ik hem leuker dan als mod., hoewel hij later als mod op de chat bij Peter wel weer reuze meeviel.
Zonet viel bij mij trouwens eindelijk het kwartje waarom er redelijk wat mensen dachten dat Oop iemand uit Studio Vlemmix was
[ afbeelding ]
Was echt leuk ja. Maar het was HEL voor je nachtrustquote:
jaquote:Op maandag 13 mei 2013 20:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was echt leuk ja. Maar het was HEL voor je nachtrust
Je bent geweest, wij zouden gisteren gaan maar ja het weer en die kleine was al niet lekker, je hebt dus genotenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:59 schreef ZOA het volgende:
Jammer dat ze niet mee wilden rollen naar mijn dorpje ..
wat een geweldig festival
http://www.rollendekeukens.nl/
Ja ik was er gisteren en het is zo vreselijk non-exclusief dat het gewoon exclusief is .. en lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je bent geweest, wij zouden gisteren gaan maar ja het weer en die kleine was al niet lekker, je hebt dus genoten
ja is gaaf he, en hou westerpark gewoon in de gaten komen nog meer thema`s en feesten aanquote:Op maandag 13 mei 2013 21:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja ik was er gisteren en het is zo vreselijk non-exclusief dat het gewoon exclusief is .. en lekker
Geweldig! al die postings kopiëren van Nowlive en ze dan op Huub's blog plakken (na natuurlijk eerst de tekst zelf te hebben bewerktquote:Op maandag 13 mei 2013 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jawe hadden allemaal slaap tekort
oh en Pb weet je nog Huub weblog
wat hebben we daar lekker lopen rellen
Ik begon met .. wentelteefjesquote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is gaaf he, en hou westerpark gewoon in de gaten komen nog meer thema`s en feesten aan
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig! al die postings kopiëren van Nowlive en ze dan op Huub's blog plakken (na natuurlijk eerst de tekst zelf te hebben bewerkt), met Sly of Nancy als gefingeerde afzender
oh met de pizzabezorgerquote:Op maandag 13 mei 2013 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig! al die postings kopiëren van Nowlive en ze dan op Huub's blog plakken (na natuurlijk eerst de tekst zelf te hebben bewerkt), met Sly of Nancy als gefingeerde afzender
Geen een. Wel veel namen van andere users, die ik voor de gelegenheid maar even ongevraagd leendequote:Op maandag 13 mei 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]en toen moest je je registreren bij Huub, nou hoeveel namen had jij
Net als dat je nu een beetje met Anouk doe..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh met de pizzabezorgerik posten allemaal titels van Pizza`s dat weet ik nog Pizza Magarita, Pizza colzone etc etc
Pizza namen kan ze wel normaal spellen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Net als dat je nu een beetje met Anouk doe..
De naam zal me een biet zijn als het maar lekker is..quote:
Ik zie daar een complot in. Al Caponequote:Op maandag 13 mei 2013 21:22 schreef ZOA het volgende:
[..]
De naam zal me een biet zijn als het maar lekker is..
Al capone was geen complot ... die was gewoon cosa nostraquote:
weet nog wel, Al Capone had een kluis en vast gelegd in jaar huppeldepup ( weet ik niet meer) mocht hij geopend worden, Amerika een heel tv prog. aan besteed live nog wel, wordt die kluis geopend helemaal leegquote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Al capone was geen complot ... die was gewoon cosa nostra
Ik ruik vis, geen versequote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Al capone was geen complot ... die was gewoon cosa nostra
Jah .. ik heb de hele avond aan de buis gekluisterd gezeten .. was ut ding leegquote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet nog wel, Al Capone had een kluis en vast gelegd in jaar huppeldepup ( weet ik niet meer) mocht hij geopend worden, Amerika een heel tv prog. aan besteed live nog wel, wordt die kluis geopend helemaal leeg
Dat doet me denken aan een andere kluis, ik volgde dat. Niks meer van vernomen. Verleden jaar was dat.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet nog wel, Al Capone had een kluis en vast gelegd in jaar huppeldepup ( weet ik niet meer) mocht hij geopend worden, Amerika een heel tv prog. aan besteed live nog wel, wordt die kluis geopend helemaal leeg
The golden oldies maken meer kansquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef ZOA het volgende:
Heks .. als het nou niet lukken wil met Anouk zullen we dan volgend jaar Barry sturen?
Ok! Anouk heeft een behoorlijk hoog Milfgehalte dus dan maar zo: Heks als het songfestival volgend jaar in Nederland is .. zullen we dan Barry sturen?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef ZOA het volgende:
Heks .. als het nou niet lukken wil met Anouk zullen we dan volgend jaar Barry sturen?
of Dries, want dat hij goeie stem heeft is vast en zekerrquote:
Ja .. nee ho. Dries wil te graagquote:Op maandag 13 mei 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of Dries, want dat hij goeie stem heeft is vast en zekerr
Doet Dries niet mee met bloed ,zweet en tranen?quote:
Heb ze niet allemaal gevolgdquote:Op maandag 13 mei 2013 21:50 schreef ZOA het volgende:
[..]
Doet Dries niet mee met bloed ,zweet en tranen?
Die aandachtsgeile smeerpoets zou wel willen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of Dries, want dat hij goeie stem heeft is vast en zekerr
geef hem eens ongelijk, feestje hier feestje daarquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Die aandachtsgeile smeerpoets zou wel willen.
Ik wil er liever niet mee lastig worden gevallenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geef hem eens ongelijk, feestje hier feestje daar
De titel alleen alquote:
Voor je het weet ...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De titel alleen alEn nee verder ga ik niet
laat dat in de rij staan maar weg...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Toverheks het volgende:
als er een cd uit komt van Dries met zulke nummers wil ik er eentje ga zelf voor een handtekening in de rij staan bij Cafe Nolof de Blafende vis
![]()
Lolquote:
ik las eerst aandachtsgeelquote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
goffer Dries is oke nee maar echt ik vind hem mooie stem hebben, alleen hij moet niet zo aandachtsgeil steeds wezen, dat nekt hem
Zat je andere oog in die visquote:Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Mij niet hoor .. ik las met een schuin oog
Ja ja. Geil is sowieso niet in verband te brengen met Triest Roelvink. Maar dat geel, dat raak je nooit meer kwijt. Trauma voor het levenquote:
Zijn trauma toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ja. Geil is sowieso niet in verband te brengen met Triest Roelvink. Maar dat geel, dat raak je nooit meer kwijt. Trauma voor het leven
Jaaahhhquote:Op maandag 13 mei 2013 22:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ja. Geil is sowieso niet in verband te brengen met Triest Roelvink. Maar dat geel, dat raak je nooit meer kwijt. Trauma voor het leven
Wat niet, een Driesje briesje in je zwempakquote:
Een joetoepje van die kleinkinder en hun hemaworstik weet niet wat erger isquote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat niet, een Driesje briesje in je zwempak
Oh ja daar klik ik niet opquote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een joetoepje van die kleinkinder en hun hemaworstik weet niet wat erger is
Post het dan ook nietquote:
Jawel ... innerlijke onbedwingbare krachten dwingen mij daartoequote:
Prima hoor, zoek hulpquote:Op maandag 13 mei 2013 22:25 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jawel ... innerlijke onbedwingbare krachten dwingen mij daartoe
Echt, de meeste mannen durven dat nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Die heeft hij voldoende hoor. Net zoals zovele mannen
De echte wel natuurlijkquote:
Hoeft nietquote:
Ik heb ook geen hulp nodig, dat scheeltquote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik help je niet ik geef alleen je eigen keuze aan.
Dat zeg ik toch !quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik help je niet ik geef alleen je eigen keuze aan.
Je quote jezelf En je bent geen cactus btw maar een zonnebloemquote:
Ik laat het aan jou over.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:30 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over. Dat zeg ik toch.
Omdat je mij waarschijnlijk niet begreep. Ook al was het goed bedoeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je quote jezelf En je bent geen cactus btw maar een zonnebloem
Dankje voor je compliment!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Je quote jezelf En je bent geen cactus btw maar een zonnebloem
Ik begrijp geen hond hier, maar ging even over mijn cactus die ik niet hebquote:Op maandag 13 mei 2013 22:41 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik laat het aan jou over.
[..]
Omdat je mij waarschijnlijk niet begreep. Ook al was het goed bedoeld.
Hahaquote:
Ik zie dat als een complimentquote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
van Kooten en de Bie, Snip en Snap, Laurel & Hardy, Bassie en Adriaan en dan nu Michiel en Soury
:
Dankje!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
van Kooten en de Bie, Snip en Snap, Laurel & Hardy, Bassie en Adriaan en dan nu Michiel & Soury
:
Peppie en Kokkiquote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
van Kooten en de Bie, Snip en Snap, Laurel & Hardy, Bassie en Adriaan en dan nu Michiel & Soury
:
Nee ik ben die nazie hoerquote:
KHYVO&^Tre54E#X#YDEY%CU^CIRvi6loT&*Ovbtygdhedquote:
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
KHYVO&^Tre54E#X#YDEY%CU^CIRvi6loT&*Ovbtygdhed
die link doet ut niet..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
KHYVO&^Tre54E#X#YDEY%CU^CIRvi6loT&*Ovbtygdhed
Dat is morgen pas.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef MichieldeR het volgende:
Anouk deed het heel goedDat hoor ik net net op SBS 6.
Ja ik weet het, maar dat slaat nergens op. De slachting begint morgenquote:
Vakjuryquote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
de punten van de vakjury werden vandaag al gegeven
Zeker weten want we worden allemaal belazerd.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dat slaat nergens op. De slachting begint morgen
Zo werkt datquote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zeker weten want we worden allemaal belazerd.
Een vakjury bij een Songfesival?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
de punten van de vakjury werden vandaag al gegeven
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zeker weten want we worden allemaal belazerd.
Wat zit jij ineens raar te posten? Anouk is een topper, maar voor het songfestival is meer nodig....quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
wat een slap slap geleuter zeg van de *kenners*, natuurlijk is ze zelf verzekerd en natuurlijk zingt ze bloedzuiver en is ze een prof. dat is ze altijd geweestsommige doen echt of ze pas op het podium staat en voor het eerst een microfoon ziet
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens raar te posten? Anouk is een topper, maar voor het songfestival is meer nodig....
Ah je keek ook SBS6.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
en ze draagt zwart en geen jurk maar wel bling bling laarsjes van 2000 eurie, laarsjes van verleden jaar dus ze is zuinig op haar spulletjes
Dat word nog gezellig morgenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik las dat ook pas vanmiddag, maar het is wel zo
Neeeeee niet mij quoten! Hou je aan de afspraak!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
en ze draagt zwart en geen jurk maar wel bling bling laarsjes van 2000 eurie, laarsjes van verleden jaar dus ze is zuinig op haar spulletjes
Nou met het engagement van Anouk is niks mis...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wat is het politieke engagement van Anouk dan?
Heb jij ook dure laarsjesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Neeeeee niet mij quoten! Hou je aan de afspraak!
weet ik dat, moet dat ook dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee maar politiek wel!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nou met het engagement van Anouk is niks mis...
Waar je hakken al in de sloot zitten dingenquote:
Ja die, sorry Souryquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar je hakken al in de sloot zitten dingen
Dat zijn durequote:
We hopen allemaal op een happy endquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef MichieldeR het volgende:
Maar ik wil wel met Anouk de finale in !
Ja uh meer in de stront wroeten hoeft ook weer nietquote:
wat wil je doen dan, 3e stem, een dansje, kunstjes met ballen, wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef MichieldeR het volgende:
Maar ik wil wel met Anouk de finale in !
dat laatste natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
wat wil je doen dan, 3e stem, een dansje, kunstjes met ballen, wat?
Daar reageer ik niet op nu. Tot laters Jian en anderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
wat wil je doen dan, 3e stem, een dansje, kunstjes met ballen, wat?
neem nou ff je pilletjes in ik quote jou niet, of je moet naa Hans Anders voor nieuw leesprilleyequote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Neeeeee niet mij quoten! Hou je aan de afspraak!
Dankjequote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem nou ff je pilletjes in ik quote jou niet, of je moet naa Hans Anders voor nieuw leesprilleye
Heb jij ze al in genomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
neem nou ff je pilletjes in ik quote jou niet, of je moet naa Hans Anders voor nieuw leesprilleye
Ik weet niet wie die bril harder nodig heeftquote:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 mei 2013 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
zit gewoon in je hoofd, gewoon een paar keer ga weg roepen, dan komt het goed
Dag Michiel, ik hou je bloem in de gatenquote:
was naar Lourdes afglopen weekend spontaan genezen zie alles een stuk helderder moet je ook doen schathjequote:
Ik ben jouw schatje niet en zal dat ook nooit worden !quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was naar Lourdes afglopen weekend spontaan genezen zie alles een stuk helderder moet je ook doen schathje
Je had beter hier naar toe kunnen gaanquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was naar Lourdes afglopen weekend spontaan genezen zie alles een stuk helderder moet je ook doen schathje
Was het leuk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je had beter hier naar toe kunnen gaan
Daar heb jij geen tijd voor. Om naar Lourdes te gaan, Weet je wel waar dat ligt?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gister kreeg je wel steeds een harde plasser er van als ik je moppie of schatje noemde, maar vanavond beandwoort ik je dm`s niet hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik ben jouw schatje niet en zal dat ook nooit worden !
Pleur op, ik stuur nooit DM's of PM's maak een ander maar wat wijs !!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gister kreeg je wel steeds een harde plasser er van als ik je moppie of schatje noemde, maar vanavond beandwoort ik je dm`s niet hoor
zei ik eerder tegen Zoa, kleine was niet lekker en weer werkte ook niet mee, volgend jaarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je had beter hier naar toe kunnen gaan
Soms ben je een naar mens, hou es opquote:Op maandag 13 mei 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gister kreeg je wel steeds een harde plasser er van als ik je moppie of schatje noemde, maar vanavond beandwoort ik je dm`s niet hoor
Ik twijfelde een beetje, maar kut weer.quote:
oh ben je er zo eentje, ontkennen om maar stoer te doen in de RLS, ach niet doen hoor dat staat dan helemaal stomquote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Pleur op, ik stuur nooit DM's of PM's maak een ander maar wat wijs !!!!
Ik ben niet stoer en ik stuur nooit een dm of een pm, nu jij!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ben je er zo eentje, ontkennen om maar stoer te doen in de RLS, ach niet doen hoor dat staat dan helemaal stom
naar is het goeie woord niet, eerder een kut zonder hersens, een dom huismoedertje en zo kan ik nog wel ff doorgaanquote:
Driesquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
Dus er wordt lekker smakelijk geDM't en gePM't en ik zit naar youtubjes van Dries Roelvink te kijken
Onzin, dat weet je zelf ook wel. Dat gesarquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
naar is het goeie woord niet, eerder een kut zonder hersens, een dom huismoedertje en zo kan ik nog wel ff doorgaan
Ik heb geen spijt, het weer viel best mee en een heerlijk alternatief sfeertjequote:
Ohhh lekker, nou ja niet dat ie op wasquote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb geen spijt, het weer viel best mee en een heerlijk alternatief sfeertje
Het varken aan het spit raakte op
Tering ik krijg ook honger..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb geen spijt, het weer viel best mee en een heerlijk alternatief sfeertje
Het varken aan het spit raakte op
Nihilisme?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daar heeft het Oostblok niks meequote:
Latersquote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ben er van door, zeg niet dat ik het niet eerder vertelde.Slaap zacht!
quote:
Eten en proeven, volgend jaar ben ik er bijquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef ZOA het volgende:
En bij de churro's heb ik voorgedrongen .. die rij was langer dan die voor een handtekening van Dries .. ow w8
weer of geen weer!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Eten en proeven, volgend jaar ben ik er bij
Zo helpen mij godquote:
Ja precies, meet meatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Coos het volgende:
O, dat ziet er leuk uit dat rollende keukens. Tip mij volgend jaar ook even (ruim) van te voren.
29 mei 2014quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Coos het volgende:
O, dat ziet er leuk uit dat rollende keukens. Tip mij volgend jaar ook even (ruim) van te voren.
Ik zet het in mijn telefoonquote:
Voor dat je het weet is het weer meiquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:10 schreef Coos het volgende:
Ga ik zo ook even doen. Met een waarschuwing een maand eerder.
Zo hé dat gaat idd snel. Maar eerst nog de volgende teringwinter zien te overleven.quote:
Om precies te zijn moet je een heel jaar en 15 dagen overleven ...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo hé dat gaat idd snel. Maar eerst nog de volgende teringwinter zien te overleven.
Die loopt gewoon door vanaf nu.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo hé dat gaat idd snel. Maar eerst nog de volgende teringwinter zien te overleven.
Ja, maak me effe blij.quote:
Ik ben het zonnetje in huis.quote:
Mosterd na de maaltijd is goed om het vet te neutraliseren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
Kom jij nog ff met mosterd na de maaltijd..
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 09:32 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen vanuit de zonnige Eifel. Heerlijk rustig hier, in ons mooie huisje met uiticht op het dal.
Zometeen met de trein naar Trier. Ze hebben hier ook gewoon personentreinen, met stoelen en ramen! En wij mogen daar ook in!
Ik ben op vakantie zegt die dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik vroeg er om één Gert!! Niet om 60!![]()
Ik hoop wel dat je die andere 59 een beetje snel kan slijten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:51 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Voor Heksiealleen het fototje was afdoende geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
Ja heb het speciaal voor heksie neergezetquote:
quote:Virus doet zich voor als Facebooker
Microsoft's beveiligingsexperts hebben een virus aangetroffen dat de pik heeft of Facebook-profielen. Dat meldt de Telegraaf. De malware in kwestie doet zich voor als Facebook-gebruiker. Zo kan het virus pagina's leuk vinden, statusupdates plaatsen en delen, gebruikers voor een groep uitnodigen en zelfs chatten met andere Facebookers.
De berichten zijn tot nu toe allemaal in het Portugees geschreven, waardoor de Braziliaanse markt nu als voornaamste slachtoffer geacht wordt. Microsoft waarschuwt echter dat het virus zich gemakkelijk uit kan breiden naar andere landen.
Vooral gebruikers van Google Chrome en Firefox lopen volgens Microsoft gevaar. Het bedrijf raadt aan de beveiligingssoftware up to date te houden, zodat de Trojan Horse geen schade kan aanrichten. Facebook blijft angstvallig stil over de kwestie.
Spits
Facebook blijft helemaal niet stil!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja heb het speciaal voor heksie neergezet![]()
Nog even wat...
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 01:38 schreef Coos het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik vroeg er om één Gert!! Niet om 60!![]()
Ik hoop wel dat je die andere 59 een beetje snel kan slijten.
Dat gaat niet .. ze moet zaterdag de finale nog doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Nou Anouk ga lekker naar huis dan vanavond
http://www.telegraaf.nl/p(...)en_aan_winnen__.html
Ja hoor hier regent al gehele ochtend, maar skeeler zequote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Mogguh Jack,
Het is hier nog droog dus ik neem straks even pauze om te skeeleren.
Ze wil toch niet winnen, dus dan beter naar huis en het iemand gunnen die er wel voor gaat!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat gaat niet .. ze moet zaterdag de finale nog doen.
zucht, wat een uiterst simpele redenatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil toch niet winnen, dus dan beter naar huis en het iemand gunnen die er wel voor gaat!
Ik weet niet of ik het redt om alles te kijken hoor, dat moeten jullie hier wel erg vermakelijk zijn, maar ik ga in elk geval proberen om Anouk en de puntentelling te zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:43 schreef jacqhassel het volgende:
Ik ga vanavond in ieder geval na jaren weer songfestival kijken.. Ik was ooit afgehaakt door onze draaiorgel![]()
![]()
![]()
Maar goed we gaan nieuwe poging wagen.......
Hier schijnt de zon nog steeds, ik ga nu een uurtjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ja hoor hier regent al gehele ochtend, maar skeeler ze
Succesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nog steeds, ik ga nu een uurtje
Zucht niet zo Jian ik hoor je hierquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, wat een uiterst simpele redenatie.
Haar nieuwe album wordt vrijdag gelanceerd ....... en er kijken zo'n 100 miljoen mensen naar het Eurovisie Songfestival. Omvangrijkere, betere en goedkopere reclame kan ze niet krijgen. Als ze wint krijgt ze echter daarnaast ook alle verplichtingen die daarbij horen. Verplichtingen waarop Anouk niet zit te wachten. Het is niet alleen een geweldige zangeres ze is nog uitgekookt ook!
Kan jij wel om zuchten omdat ik er anders over denk dan jou, maar dat neemt niet weg dat ik vind als je aan zoiets mee doet je er ook vol voor moet gaan.quote:
De puntentelling zul je niet zien vanavond. Dat gebeurt pas na de finale.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het redt om alles te kijken hoor, dat moeten jullie hier wel erg vermakelijk zijn, maar ik ga in elk geval proberen om Anouk en de puntentelling te zien.
Of uitspraken. Want natúúrlijk wil Anouk winnen. Wat een gelul, ze kan me nog meer vertellen. De 'nadelen' van winnen neemt ze graag voor lief hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:35 schreef jacqhassel het volgende:
Gelukkig mag iedereen zijn mening erover hebben. Zowel over anouk als over songfestival...
Sommige posten met pak zout nemen helpt ook .;)
Dat geloof ik ook wel hoor Gert dat Anouk zou willen winnen anders zou ze niet eens mee doen denk ik..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Of uitspraken. Want natúúrlijk wil Anouk winnen. Wat een gelul, ze kan me nog meer vertellen. De 'nadelen' van winnen neemt ze graag voor lief hoor.
Het begint om 21:00 en Anouk moet als 8e, dus dat ga je wel redden. Niet te lang onder de douche blijven staan na afloop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:09 schreef jacqhassel het volgende:
is er een lijst van de volgorde van het songfestival.
moet nl om 7 uur eerst naar een voetbalwedstrijd hier
Thanks dat ga ik zeker reddenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het begint om 21:00 en Anouk moet als 8e, dus dat ga je wel redden. Niet te lang onder de douche blijven staan na afloop.
Oke dat kan lees niet altijd alles terug .;)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Margo37 het volgende:
Dies ook al wel 100 duizend keer gepost door Heks denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |