Toen was ie, wat, 5? Dus dat kan wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:40 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Op de vakantiefoto's van vorig jaar, die moeder verwijderd heeft, had de jongste weldegelijk een knuffelbeer. 2 zelfs.
Precies, dat bedoel ik. Maar er zijn ook mensen die daar anders over denken.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je je eigen kinderen vermoord. Toch gebeurt het. Dus wat zo iemand ver nog denkt ontgaat me helemaal.
Voor je het weet gaan ze backpacken in Indonesiëquote:Op maandag 13 mei 2013 18:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ervaring met die leeftijd
Maar ik bedoelde er meer mee te zeggen dat hij waarschijnlijk zo boos is op z'n ex vanuit een soort van enorme liefde voor z'n kinderen (ook al werkt die nu dus heel vreemd uit). Ik kan me niet voorstellen dat hij ze ergens zomaar heeft neergemikt, die jongens hebben een echte rustplaats gekregen, hij houdt van ze toch....
lekker urenlang neuken zonder gezeik van je mams.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze backpacken in Indonesië
ssssshtquote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
brechtje ja?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lekker urenlang neuken zonder gezeik van je mams.
quote:
Heb je eindelijk het huis helemaal voor jullie zelfquote:Op maandag 13 mei 2013 18:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn slapende kinderen.quote:
En dus inderdaad niet zichtbaar voor een camera (en al helemaal niet midden in de nacht)quote:Op maandag 13 mei 2013 18:45 schreef blup het volgende:
[..]
hmz. die zijn gewend zo in een auto te slapen dus
omdat dat aangeeft waarom je ze misschien niet ziet op een camshot van buiten. omdat dat wel eens ozu kunnen zijn hoe ze bedwelmd hun laatste uurtjes hebben doorgebracht. daarom.quote:
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:44 schreef moeke1 het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a-a(...)953_1401760395_n.jpg
Ja en privèfoto's van anderen.quote:
Jeeh, dat kwam niet eens in me op hoor. Je gaat wel erg ver. Het betreft de knuffels.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat dat aangeeft waarom je ze misschien niet ziet op een camshot van buiten. omdat dat wel eens ozu kunnen zijn hoe ze bedwelmd hun laatste uurtjes hebben doorgebracht. daarom.
Ik heb geen Facebook.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja en privèfoto's van anderen.
Zijn we niet een beetje doorgeslagen met alles maar online pleuren en willen weten? Onze informatie- en sensatiezucht is niet gauw gestild hé?
Dan zet je ze niet op FACEBOOK!!!!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn we niet een beetje doorgeslagen met alles maar online pleuren en willen weten? Onze informatie- en sensatiezucht is niet gauw gestild hé?
Ik vind het ook niet zo fijn, wetende dat ze waarschijnlijk ergens begraven liggenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...
quote:
Dat dus. Ik vind het smakeloos.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef Tomatenboer het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zie die foto niet op haar Facebook staan. Hoe kom je er aan?
+1quote:Op maandag 13 mei 2013 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay ik schrok dus van deze foto... En ineens realiseer ik me nog beter hoe die moeder zich moet voelen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |