Ik zag daarnet op tv idd een foto die ook afkomstig was van de FB-pagina van de moeder.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik trek het even breder, het is bijna gewoon geworden, geen enkele gedragscode hieromtrent.
Ik neem aan dat de diverse sbs6-achtigen dee al gebruikt hebben?
( waar zo'n reeks heen kan gaan als er geen nieuws is hè )
Kat en Vrijland zijn al dagen bezig. De eikelsquote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef blup het volgende:
Oh dit kutkneus van een Kat is ook weer van de partij http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kat en Vrijland zijn al dagen bezig. De eikels
Ja, wat was dat precies, iig iemand die zieke mensen weer integreerde oid in het arbeidsproces?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat wel. Hij is fysiotherapeut geweest en daarna een eigen bedrijfje. Iets met coaching ofzo?
Dat is uiteraard nog geen rechtvaardiging. Ik heb ook een openbaar FB account, maar ik post mijn foto's niet met de gedachte dat deze morgen door heel Nederland worden bekeken als mij iets ergs zou overkomen wat de landelijke media zou halen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Plums het volgende:
[..]
Hij staat wel openbaar. Als 'ie privé is, moet je het knopje privé maar aanvinken. Zeker in dit geval. Al vind ik het persoonlijk ook niet kunnen om hem dan zomaar maar op een forum neer te pleuren..
tssk, look who's talkingquote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
Toch apart om die foto hier zonder info te plaatsen. Zet er op z'n minst iets bij.
Maar goed, die moeke is al een tijdje een beetje raar bezig.
Ja en nog een paar van die gekkies, dat vind ik een enorme inbreuk op privacy.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef blup het volgende:
Oh dit kutkneus van een Kat is ook weer van de partij http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
Ik zou het niet weten of SBS-achtigen ook dit soort -nu in deze context helaas- suggestieve foto's hebben geplaatst. Doen ze het wel, dan vind ik dat nog steeds geen rechtvaardiging. Gebruik gewoon je gezonde verstand, daar hoeft niet per se een gedragscode aan verbonden te worden.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef yvonne het volgende:
Ik trek het even breder, het is bijna gewoon geworden, geen enkele gedragscode hieromtrent.
Ik neem aan dat de diverse sbs6-achtigen dee al gebruikt hebben?
( waar zo'n reeks heen kan gaan als er geen nieuws is hè )
Ik heb behalve mijn profielfoto wel alles privé staan. Misschien moet je dat ook doen, wat is de meerwaarde het openbaar te zetten?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is uiteraard nog geen rechtvaardiging. Ik heb ook een openbaar FB account, maar ik post mijn foto's niet met de gedachte dat deze morgen door heel Nederland worden bekeken als mij iets ergs zou overkomen wat de landelijke media zou halen.
Ik denk eerlijk gezegd dat vrijwel niemand daarbij stilstaat.
Precies de houding die ik zo krom vind. 'Dan moet je maar het knopje privé aanvinken.' Met andere woorden: anders vraag je er zelf om.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:58 schreef Plums het volgende:
Hij staat wel openbaar. Als 'ie privé is, moet je het knopje privé maar aanvinken. Zeker in dit geval. Al vind ik het persoonlijk ook niet kunnen om hem dan zomaar maar op een forum neer te pleuren..
Jajaja!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef yvonne het volgende:
Zo foto is weg, over tot de orde van de dag.
Ja, ja, we weten het nu wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies de houding die ik zo krom vind. 'Dan moet je maar het knopje privé aanvinken.' Met andere woorden: anders vraag je er zelf om.
Je moet gewoon even nadenken, met wat scrupules in je donder.
Dat, maar dat vind ik ook al van het maar neergooien van foto's genomen ( van een ander) met een mobieltjequote:Op maandag 13 mei 2013 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten of SBS-achtigen ook dit soort -nu in deze context helaas- suggestieve foto's hebben geplaatst. Doen ze het wel, dan vind ik dat nog steeds geen rechtvaardiging. Gebruik gewoon je gezonde verstand, daar hoeft niet per se een gedragscode aan verbonden te worden.
Ik begrijp dat Moeke het niet zo heeft bedoeld maar ik vind het een grove privacy-overtreding, wel of geen open Facebookpagina. Sorry, dit soort dingen ben ik heel fel in.
En ja, dat gebeurt in een reeks waar het echte nieuws schaarser is dan truffels.
Je weet toch dat er genoeg mensen zijn die gewoon alles overal afplukken en neerpleuren. Wil je dat niet, dan zet je privé maar aan. Heel simpel. De optie is er niet voor niks.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Precies de houding die ik zo krom vind. 'Dan moet je maar het knopje privé aanvinken.' Met andere woorden: anders vraag je er zelf om.
Je moet gewoon even nadenken, met wat scrupules in je donder.
Nee, en veel mensen staan er ook nog niet bij stil dat al te gekke dingen die je zegt onder je eigen naam je ook kunnen achtervolgen... die topman van Google had van de week geopperd dat er eigenlijk een knop moest bestaan op inet om dat soort info te wissen...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is uiteraard nog geen rechtvaardiging. Ik heb ook een openbaar FB account, maar ik post mijn foto's niet met de gedachte dat deze morgen door heel Nederland worden bekeken als mij iets ergs zou overkomen wat de landelijke media zou halen.
Ik denk eerlijk gezegd dat vrijwel niemand daarbij stilstaat.
Zoals verwacht weer belachelijke nonsens..quote:
Altijd een leuk twistpunt op meets ...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat, maar dat vind ik ook al van het maar neergooien van foto's genomen ( van een ander) met een mobieltje
Ik denk dat ze toch wellicht iets verder kunnen komen door te "profilen" op die vader...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar uit de onderzochte videobeelden is dus niet te zien of de jongens op de achterbank lagen en dat gaat ook niet lukken? Dus alles loopt dood of is er toch nog hoop uit nieuwe onderzoeken?
Dacht dat het een foto was van hun laatste autorit,...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef deedeetee het volgende:
Ik vond het wel een lieve foto, zo wil ik ze me best herinneren.
Ze zijn nog bezig met het onderzoek (tips, camerabeelden, forensisch onderzoek, etc) en hebben dus een door de FBI opgeleide profiler ingeschakeld en die man uit België die een expert schijnt te zijn in het opsporen van vermiste kinderen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar uit de onderzochte videobeelden is dus niet te zien of de jongens op de achterbank lagen en dat gaat ook niet lukken? Dus alles loopt dood of is er toch nog hoop uit nieuwe onderzoeken?
Nee. Gewoon een foto die al eerder was gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dacht dat het een foto was van hun laatste autorit,...
Dit soortquote:Toen hier in huiselijke kringen deze zaak ten gehoren werd gebracht, zei mijn innerlijke stem vanuit het hart direct dat er werkelijk geen ene kleaute van klopte. Hier zijn duidelijk de occulte vrijmetselende puppetmasters weer aan het reetneuken.
Een klein occult voorzetje:
Zijn ex heet Iris (=oog), Jeroen Denis is vermoord in Doorn. Doorn in het oog. Nu aan ons de vraag wat hiermee wordt bedoeld, in welke context het gezien moet worden. Ook de rituele massamoord op koninginnedag in apelDOORN, waarbij werd geeindigd op de vrijmetselende naald lijkt hier verband mee te hebben. Dus lieve Doorn en Rozenkruizers, blijven slapen totdat de wake up club jullie komt wekken. Die wake up club is werkelijk een doorn in het oog……
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |