Ik bedoel meer dat het op een FB pagina van Pietjehenkjeklaasje niet moeilijk is om verbanden met anderen te leggen, daar hoef je absoluut geen moeite voor te doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet? Ik weet niet hoe haar zus heet hoor. Heb daar ook geen behoefte aan. Dit gaat mij gewoon veel te ver.
Groot gelijk. het was niet handig, maar om nu allemaal zo op haar in te gaan hakken...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef flugeltje het volgende:
We zitten hier al dagenlang te speculeren...
We zijn allemaal ramptoeristen die al het nieuws rond deze zaak absorberen. Ik vond de foto ook schokkend, maar om het nu schurfterig te vinden dat iemand de foto gevonden heeft? Nah... Een behoorlijk gevalletje voyeurisme, maar daar hebben we allemaal last van....
Om het mogelijke zoekgebied te verkleinen toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Kanjer het volgende:
Wat ik mij afvraag,
Waarom is iedereen zo gefixeerd op de mogelijke route?
Hij had tijd genoeg om vlak over de grens naar het nationale park de Kempen te rijden en dan terug richting utrecht.
Nee, deze ramptoerist heeft dat niet kunnen vinden. Zo wel wisten we dat dagen geleden al.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Ryan3 het volgende:
Die vader had die eigenlijk een account bij Facebook?
Geen idee. Noem het een ritueel of de manier waarop hij zichzelf en z'n kinderen heeft laten verdwijnen en de bepaalde ''gedachte'' daarachter...quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welk ritueel/welke rituelen heb je het over?
Ja. Je bericht editten.quote:
Ik trek het even breder, het is bijna gewoon geworden, geen enkele gedragscode hieromtrent.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.
Inderdaad, verder is die fixatie van bepaalde mensen op het uitpluizen van de hele privè-situatie inclusief alle foto's enz bij grote gebeurtenissen ook nogal vreemd. Welk nut heeft dat?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de 'rechtvaardiging'. Ja, die privéfoto staat toch op Facebook? Dan mag ik hem hier neer zetten.
Dat begrijp ik wel, maar we hebben foto's van die kinderen. Dat is toch voldoende?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef yvonne het volgende:
Ik bedoel meer dat het op een FB pagina van Pietjehenkjeklaasje niet moeilijk is om verbanden met anderen te leggen, daar hoef je absoluut geen moeite voor te doen.
Er is niks aan te doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar het gebeurt, wat zou je er aan willen doen?
Bedrijven als Hyves en Facebook kunnen niet van al hun gebruikers de geschiedenis kennen ( dat ze vermoord zijn) om snel in te grijpen.
Je kan je post aanpassen door terug te gaan en dan rechts bovenin het 1 na rechtse icoontje te selecteren.quote:
Zal ik wel even voor je doen.quote:
Hij staat wel openbaar. Als 'ie privé is, moet je het knopje privé maar aanvinken. Zeker in dit geval. Al vind ik het persoonlijk ook niet kunnen om hem dan zomaar maar op een forum neer te pleuren..quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar je had het over een bepaalde Fok!-er die iets beaamde. Ik heb geen idee waar je het over hebt, help me een beetjequote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Geen idee. Noem het een ritueel of de manier waarop hij zichzelf en z'n kinderen heeft laten verdwijnen en de bepaalde ''gedachte'' daarachter...
Ik vind het anders wel een morele grens eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Groot gelijk. het was niet handig, maar om nu allemaal zo op haar in te gaan hakken...
Kssttt....naar Yoga jij.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag wel een linkedin account voorbij komen, dacht ik....quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, deze ramptoerist heeft dat niet kunnen vinden. Zo wel wisten we dat dagen geleden al.
Dat wel. Hij is fysiotherapeut geweest en daarna een eigen bedrijfje. Iets met coaching ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zag wel een linkedin account voorbij komen, dacht ik....
Daaruit kon je afleiden dat hij fysiotherapeut is geweest.
Eigenlijk is er weinig informatie omtrent die persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |