Mede daarom wordt er dus niet altijd (meteen) alle informatie prijsgegeven.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:46 schreef moeke1 het volgende:
VUILNISBAK
Ze zei het jammer te vinden dat de politie nu pas bekend maakt op zoek te zijn naar twee schoenen, een deel van een sleepkabel en een spantouw. "Als we dat eerder hadden geweten, hadden we daar gericht naar kunnen zoeken. Bovendien hadden mensen dan in hun vuilnisbak kunnen kijken of daar iets in gegooid was. Nu is het vuilnis al opgehaald."
Misschien vrijwilligers om vuilnisbelt te doorzoeken.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ruben-en-julian.htmlquote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zei dat? Bron?
Als er ineens een paar schoenen en een stuk sleepkabel in je kliko liggen dan zie je dat niet?
Okay, ik zal wel visueel ingesteld zijn dan.
Want de politie heeft niet zelf in de vuilnisbakken gekeken? Mijn god, die arrogantie van de vrijwilligers die denken overal recht op te hebben en het beter te weten dan de politie en getrainde militairen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:46 schreef moeke1 het volgende:
VUILNISBAK
Ze zei het jammer te vinden dat de politie nu pas bekend maakt op zoek te zijn naar twee schoenen, een deel van een sleepkabel en een spantouw. "Als we dat eerder hadden geweten, hadden we daar gericht naar kunnen zoeken. Bovendien hadden mensen dan in hun vuilnisbak kunnen kijken of daar iets in gegooid was. Nu is het vuilnis al opgehaald."
Misschien vrijwilligers om vuilnisbelt te doorzoeken.
Dat denk ik niet. Niet dat dat moet hoor, maar denk echt niet dat wij bijna evenveel weten als de politie.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:45 schreef blup het volgende:
[..]
Doe eens rustig aan, de politie zijn ook mensen hoor. Ze hebben beschikking tot iets meer informatie, (ANPR, GSM lokatie) dan wij, maar weten bijna het evenveel..
Dat mag ik toch hopen van niet, het feit dat nieuws met de huidige media vrijwel live gevolgd kan worden wil niet zeggen dat het publiek ook recht heeft op alles wat er bekend is.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Niet dat dat moet hoor, maar denk echt niet dat wij bijna evenveel weten als de politie.
Omdat dat het onderzoek zou kunnen schaden wellicht?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:40 schreef moeke1 het volgende:
De verdachte is dood. Waarom maakt men zo weinig bekend? Zouden ze niet meer hebben?
Dat is dan ook gewoon niet zo.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Niet dat dat moet hoor, maar denk echt niet dat wij bijna evenveel weten als de politie.
Dat is geprobeerd?quote:
twitter:DvanOmmeren twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:03:21De vader en de #vermistebroertjes zijn maandag overdag in #doornsegat geweest. Heb zojuist getuige gesproken die ze heeft gezien reageer retweet
twitter:jola1711 twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:04:57@DvanOmmeren Terwijl ze 's avonds pas opgehaald zijn bij de moeder? #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:07:01Man heeft ze in het bos #doornsegat op een boomstam zien zitten. Hij is 200 procent zeker van z'n zaak.Straks meer op http://t.co/Msck9cfTWG reageer retweet
Ja wacht, ik zoek even een tweet terug die hier voorbij kwam.quote:
Ja Petra! Heel Limburg is een grote gatenkaas met openbaar toegankelijke grotten.quote:Allereerst heel erg droevig om deze berichten allemaal te lezen. Hopelijk worden ze heel snel gevonden. Maar nu dacht ik zelf, dat er toch in Limburg veel grotten zijn. Misschien kunnen ze daar eens gaan zoeken. Je weet maar nooit toch? Misschien een tipje? We denken wel mee . Groetjes Petra.
Petra uit Mijdrecht | 13-05-2013 10:38 uu
Maar ze vragen wel om hulp, om naar de jongens uit te kijken, en naar andere sporen. Ik loop 3x in de week hard, de overbuurvrouw loopt dagelijks met de hond, we wonen in het gebied en we kunnen vanuit hier net zo makkelijk een rondje over bosgrond als een rondje langs sloten/akkers. Ja, dan vind ik zo'n verhaal over de schoenen van die vader interessant en wil ik graag meer weten. Dat betekent echt nog niet dat ik met een schep of wichelroede het bos of de akker in trek, maar wel dat ik graag weet als ik toch rondloop en om me heenkijk, waar ik dat het beste kan gaan doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch dat men denkt als publiek direct over alle informatie te moeten beschikken. Alsof het een recht is.
Volgens mij vroeg iemand om zijn mailadres, om te kijken of er met Google nog wat te vinden wasquote:Op maandag 13 mei 2013 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja wacht, ik zoek even een tweet terug die hier voorbij kwam.
Echt om te janken
quote:
twitter:annetdeboer twitterde op zondag 12-05-2013 om 23:52:10@JulianRubenNL weten jullie het *prive* email adres van Jeroen Denis ook? misschien kunnen we via google nog wat achterhalen. reageer retweet
als petra nu eens de gemeentegrot in valkenburg gaat doen...quote:Op maandag 13 mei 2013 14:08 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Ja Petra! Heel Limburg is een grote gatenkaas met openbaar toegankelijke grotten.
Wat fijn dat hij dat dan een kleine week later pas meldt.... echtquote:Op maandag 13 mei 2013 14:06 schreef blanket het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:03:21De vader en de #vermistebroertjes zijn maandag overdag in #doornsegat geweest. Heb zojuist getuige gesproken die ze heeft gezien reageer retweet
twitter:jola1711 twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:04:57@DvanOmmeren Terwijl ze 's avonds pas opgehaald zijn bij de moeder? #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:DvanOmmeren twitterde op maandag 13-05-2013 om 14:07:01Man heeft ze in het bos #doornsegat op een boomstam zien zitten. Hij is 200 procent zeker van z'n zaak.Straks meer op http://t.co/Msck9cfTWG reageer retweet
Oh men ... Echt, sommige mensen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:09 schreef Greys het volgende:
twitter:annetdeboer twitterde op zondag 12-05-2013 om 23:52:10@JulianRubenNL weten jullie het *prive* email adres van Jeroen Denis ook? misschien kunnen we via google nog wat achterhalen. reageer retweet
Kan zijn dat hij dat al aan de politie had gemeld en nu tegen reporter verteld?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat fijn dat hij dat dan een kleine week later pas meldt.... echt
Dat de politie toen dacht BS, want hij heeft ze pas 's avonds bij moeder opgehaald, en dat ze nu wel "moeten" omdat een "reporter" (of Wanda of Annet) lang genoeg doordramt dat er niets met die tip gedaan is?quote:Op maandag 13 mei 2013 14:12 schreef blanket het volgende:
[..]
Kan zijn dat hij dat al aan de politie had gemeld en nu tegen reporter verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |