Wou net zeggen. Ik bied ze ook wel gratis aan. Heb het spel zelf ook als gift gehad. Kan 10 codes uitdelenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
Bij mij krijg je hem gratis want heb ook nog van die invites.
Oja goeie, dan wil ik er 2.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:58 schreef destrovel het volgende:
Ik lust ook wel een code. Of eigenlijk 3; speel ik het samen met wat vrienden die ook wel interesse hebben
vorig jaar november kon je er misschien 5 dollar voor krijgen, en in september 30-50 dollar.. nu heeft iedereen er 10+ overquote:Op maandag 13 mei 2013 12:33 schreef Back2Murder het volgende:
cht had voor 5 eu. Dus eh... Dat leek me wel mooi.
Hoe dan ook, gratis mag je ze ook hebben van mijn inbox zit er vol mee. Iemand?
Kom maar door!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:49 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Nog liefhebbers? Voor het geval TS er al doorheen is.
quote:
welk e-mailadres moet ie heen? DM maarquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:11 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik wil er ook wel eentje via PM ontvangen, als iemand zo lief wil zijn!
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
welk e-mailadres moet ie heen? DM maar
momenteel alleen voor windows, wanneer het spel 'echt' uitkomt dan komt er een mac versiequote:
dm mail?quote:
Is daar al een release date voorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:50 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
momenteel alleen voor windows, wanneer het spel 'echt' uitkomt dan komt er een mac versie
[..]
dm mail?
code toevoegen kan sowieso geen kwaad denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is daar al een release date voor?
En kan ik nu al een code toevoegen aan mijn account, en dan later op de Mac spelen ?
Ok, dan wil ik ook graag een DM met een codequote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:57 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
code toevoegen kan sowieso geen kwaad denk ik
release date is 'soon' volgens valve, of wanneer de unreleased content is geport vanaf dota 2 (nog iets van 9 heroes)
of na The International 3, wat ergens in augustus is afgelopen
steam naam // e-mail adress via de dmquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
Als iemand er nog 1 gratis overheeft voor die lieve SherlockHolmes, dan hoor ik dat graag
Ik heb hemquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
steam naam // e-mail adress via de dmen je hebt er eentje binnen
nog 20 invites in de inventory, net als velen anderenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb hem
Deze man is een held, dames en heren.
Dank!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:28 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nog 20 invites in de inventory, net als velen anderen
sharing is caring
je kan het spel gratis downloadenquote:
Oh pardonquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:35 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
je kan het spel gratis downloaden
http://blog.dota2.com/?l=dutch
http://store.steampowered.com/app/570/
het is rood en heeft vier benenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |