Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
SPOILER: BetterFOK!Craft
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FOK!craft
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SC
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________ User plaatjes door Plex
[ Bericht 0% gewijzigd door LittleBrownie op 13-05-2013 14:47:49 ]
Op maandag 13 mei 2013 13:34 schreef plopkweker het volgende: Ik maak even een twitter account aan om david de topiclijst @ mcf te sturen en hem te bedanken voor de publiciteit
Daar heeft hij ook al gereageerd of wat bedoel je?
Ben je nooit aangesproken door een FA oid met je smileyposts? Ik (toen ik een naab op de foks was) postte heel vaak alleen een smiley en werd toen aangesproken dat ik daarmee moest kappen
Ben je nooit aangesproken door een FA oid met je smileyposts? Ik (toen ik een naab op de foks was) postte heel vaak alleen een smiley en werd toen aangesproken dat ik daarmee moest kappen
Dit wordt leuk.. Kan ik dat topic volgen zoals hier op FOK!?
Dikke schijt aan hem, Hij kan niet tegen FOK! dat heeft hij eerder wel laten merken. gewoon effe botnet naartoe sturen en DDoSsen, OH NEE WACHT, DOE DAT MAAR NIET WANT:
Dikke schijt aan hem, Hij kan niet tegen FOK! dat heeft hij eerder wel laten merken. gewoon effe botnet naartoe sturen en DDoSsen, OH NEE WACHT, DOE DAT MAAR NIET WANT:
Op maandag 13 mei 2013 14:22 schreef MineraalWater het volgende: Zal tevens wel ophouden straks, Wij hebben er gister ook last van gehad, Komt het van multiple PC's/IP's? Dan moet je ze even nullen
Kan ik niet inzien, en Remy is niet thuis.. Reageert ook niet op Whatsapp/skype
Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef plopkweker het volgende: Als die IPs nou matchen, van waarmee wij geDDoSsed worden en die kleuterkingdom van hem, als ik dan aangifte doe, wat kan er gebeuren op niks na?
Die matcht toch niet, Tenzij hun SUPER dom zijn, Waarschijnlijk is er gewoon een botnet op af gestuurd. (Waar heel veel PC'S tegelijk dus gaan pingen op verschillende IP's)
Meestal stoppen ze wel met zo'n DDoS omdat het gewoon geen nut heeft. Wat is er nou leuk om een server van 24 slots te DDoSsen
Op maandag 13 mei 2013 14:26 schreef plopkweker het volgende: Als die IPs nou matchen, van waarmee wij geDDoSsed worden en die kleuterkingdom van hem, als ik dan aangifte doe, wat kan er gebeuren op niks na?
Niets.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die matcht toch niet, Tenzij hun SUPER dom zijn, Waarschijnlijk is er gewoon een botnet op af gestuurd. (Waar heel veel PC'S tegelijk dus gaan pingen op verschillende IP's)
Meestal stoppen ze wel met zo'n DDoS omdat het gewoon geen nut heeft. Wat is er nou leuk om een server van 24 slots te DDoSsen
PORT STATE SERVICE 22/tcp open ssh 25/tcp filtered smtp 37/tcp filtered time 111/tcp open rpcbind 135/tcp filtered msrpc 139/tcp filtered netbios-ssn 445/tcp filtered microsoft-ds 7001/tcp open afs3-callback 7002/tcp open afs3-prserver 7004/tcp open afs3-kaserver 8001/tcp open vcom-tunnel 8080/tcp open http-proxy 9001/tcp open tor-orport
! (da's manticore, fcraft, kingdom etc.)
Die chunkr werkt volgensmij als security dude @ marktplaats.nl en heeft geeneens een fatsoenlijke firewall die even de ssh poort dicht gooit
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Koninkrijk bouwen, dorpen stichten, ranks op basis van geld, geld moet je met je dorpje verdien oid en dan is de bedoeling dat je uitbouwt tot een koninkrijk.
Wat overigens totaal niet door dat figuur bedacht is, bestaat al stuk langer.
Koninkrijk bouwen, dorpen stichten, ranks op basis van geld, geld moet je met je dorpje verdien oid en dan is de bedoeling dat je uitbouwt tot een koninkrijk.
Loon heeft gesproken, Buigt men allen voor onze heer.
Is gewoon factions met een storyline, daar komt het op neer
Trouwens hebben wij weer een nieuwe gamemode op gmod.
Prophunt heet dat, Is gewoon verstoppertje (Hide and Seek) waar je in props kunt veranderen, Dan heb je en paar mensen die je moeten zoeken en je dood moeten schieten
Op maandag 13 mei 2013 16:22 schreef Timwonnacott het volgende: Toch wel erg eigenlijk he, jullie lopen al dagen op die server te haten. Nu doet een andere het en is het fout
Ja dat snap ik ook niet helemaal.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Op maandag 13 mei 2013 17:14 schreef Timwonnacott het volgende: En dan verkrachten door lelijke tattoo's, kapsel, kleding. Zonde van de werk die je er dan instopt.
not sure if srs
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Op maandag 13 mei 2013 17:14 schreef Timwonnacott het volgende: En dan verkrachten door lelijke tattoo's, kapsel, kleding. Zonde van de werk die je er dan instopt.
wollah
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Op maandag 13 mei 2013 17:45 schreef TJV het volgende: Zat een eindje verderop te testen hoeveel nukes mijn server kan hebben.
nieuwe map?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren! RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Bij onze community word je ook gebanned voor hyperscrolling (ook met een logitech mouse), Kan je gewoon uitzetten, gewoon niet aankomen zulke rotzooi ingame maar in minecraft, serieus jongens?
Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef d4v1d het volgende: Het is PvP he. Als je jezelf voordelen geeft (door te cheaten, danwel macro's) is het gewoon niet eerlijk.
Ik gebruikte gewoon de standaard windows optie om keyboard toets te gebruiken om automatisch te klikken, niets macro aan eigenlijk, scheelt wel RSI als je langer dan 5 minuten mined
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ik gebruikte gewoon de standaard windows optie om keyboard toets te gebruiken om automatisch te klikken, niets macro aan eigenlijk, scheelt wel RSI als je langer dan 5 minuten mined
Ik zet de plakoptie van de muis wel eens aan, hoef je helemaal geen knop meer in te drukken. Scheelt ook een hoop.
in planetside bannen ze je ook als je een bepaald soort muis hebt, die compenseert namelijk voor bepaalde mechanics oid in fighter planes waardoor je makkelijker kan mikken.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Op maandag 13 mei 2013 21:06 schreef Curlbrah het volgende: in planetside bannen ze je ook als je een bepaald soort muis hebt, die compenseert namelijk voor bepaalde mechanics oid in fighter planes waardoor je makkelijker kan mikken.
nja zie het probleem wel in, zijn vaak aziaten die met die dingen spelen. 100x door dezelfde gast worden gedood is vrij irritant. zeker als je rondloopt met een outfit van 2500 man..
Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef vogelkooi het volgende: Hyperscrolling is dat dat je muiswiel in zijn vrij staat en gewoon door kan draaien, wat is daar voordeel van dan?
Bij gmod is dat bunnyhoppen, Word dan gezien als scripten. AKA Sneller currency halen en tijden zodat je op de leaderboards komt