Haar eraf geloof ik. Ik zag het ook al, dacht echt "is dat dezelfde?" but it isquote:Op maandag 13 mei 2013 20:51 schreef Osuchi het volgende:
[..]
omg waarom is hij ineens heel anders als ik hem google
Idd het verstandigste om niet gelijk van het ergste uit te gaan als nog niet een definitieve uitslag is, hoe zuur die onzekerheid ook is.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze houden 't in de gaten zei hij. Ik negeer dit gewoon, tot hij het zeker weet. Is gewoon even kut
Neeeeeeeequote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Neeeeeeeehoor ik daar het liedje van Ovide & zijn vriendjes?! Dat is al de 3e keer deze week en onmogelijk om die snel uit mijn hoofd te krijgen
Je wordt bedankt !
![]()
Story of my lifequote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef Gary_Oak het volgende:
Laat me buiten kantoortijden met rust, vieze loonslaaf.
Echt hè.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Story of my lifeDe hele dag door in die kut whatsappgroep "komop jongens, we zijn goed op weg!". Soms als ik 's ochtends wakker wordt op een vrije dag dan sturend e anderen onder elkaar "zo, vandaag weer lekker er tegenaan, zin in!!"
Wat een figuren!
Serieus?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Story of my lifeDe hele dag door in die kut whatsappgroep "komop jongens, we zijn goed op weg!". Soms als ik 's ochtends wakker wordt op een vrije dag dan sturend e anderen onder elkaar "zo, vandaag weer lekker er tegenaan, zin in!!"
Wat een figuren!
Jaquote:
Kijk- en slaapzequote:OT: moe, ik ga in bed liggen met serie op en dan fijn in slaap donderen
Advies : niet zo veel adviezen opvolgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Bepaald advies aan het opvolgen, maar denk niet dat ik daar morgenochtend blij mee ben. Daarnaast ander advies aan het negeren, maar daar heb ik nu al spijt van. Lekker bezig dus.
En ook echt TEveel aan het posten hier zie ik nu, dus ga weer even rustiger aan doen!![]()
ende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Advies : niet zo veel adviezen opvolgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat doe ik dus ook niet (bepaald advies aan het negeren en dat helpt ook niet
).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Dus volg je mijn advies om niet veel adviezen op te volgen weer op waarmee je dus eigenlijk je eigen tegenspreekt waar je zegt dat je niet veel adviezen opvolgt.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Dat doe ik dus ook niet (bepaald advies aan het negeren en dat helpt ook niet
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |