rustig afbouwen dan maarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik heb wel veel luxeproblemen
Ik word te oud voor die shit moet voort 2-3 dagen bijkomen
Slechter word je er iig niet vanquote:Op maandag 13 mei 2013 19:18 schreef Sodapoppin het volgende:
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Ik moet morgen naar het centrum bijzonder tandheelkunde voor mijn tweede angstbehandeling. Ik ben bang voor naalden en er moeten verstandskiezen verwijderd worden (gelukkig onder volledige narcose), maar om van die angst af te komen en mij te willen opereren willen ze ook dat ik die behandelingen ga volgen
Beetje gemengde gevoelens. Ik zie er best tegen op
Nee dat is waar. Laatste keer een naald vastgepakt en bekeken met de nodige uitleg van de tandarts erbij natuurlijk, hoe alles in zijn werk gaat. In kleine stapjes gaan we verder, maar eerst elke keer naar het '0 punt' toewerken, het punt waar ik niet gespannen ben en gestrestquote:Op maandag 13 mei 2013 20:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Slechter word je er iig niet van![]()
OT: Wel ok-ig, lichtelijk nuttige dag gehad.
Wie is die jongen op jouw plaatjequote:Op maandag 13 mei 2013 20:14 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Laatste keer een naald vastgepakt en bekeken met de nodige uitleg van de tandarts erbij natuurlijk, hoe alles in zijn werk gaat. In kleine stapjes gaan we verder, maar eerst elke keer naar het '0 punt' toewerken, het punt waar ik niet gespannen ben en gestrestIs ook de enige werkende manier om iemand te helpen denk ik.
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Ambipur het volgende:
Godverdomme. Mn oom heeft misschien kanker.
Geen idee wat te voelen.
Gooi het gezeik eruit. Daar is dit topic voor toch ?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Wie is die jongen op jouw plaatje
OT: Ik kwam hier om te zeiken maar ik ben nu wel even van m'n apropeau
Ai, dat zijn enorme klotemomenten, sterkte. Wanneer weet hij meer?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Ambipur het volgende:
Geen idee wat te voelen.
Weet nieteens wat ik allemaal moet zeggen, gewoon een opgebouwd gevoel van dingen die over de afgelopen weken zijn gebeurdquote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Gooi het gezeik eruit. Daar is dit topic voor toch ?
Sterkte moatquote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Ambipur het volgende:
Geen idee wat te voelen.
chance morris.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:37 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Wie is die jongen op jouw plaatje
OT: Ik kwam hier om te zeiken maar ik ben nu wel even van m'n apropeau
Weet ik niet, ze houden 't in de gaten zei hij. Ik negeer dit gewoon, tot hij het zeker weet. Is gewoon even kutquote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ai, dat zijn enorme klotemomenten, sterkte. Wanneer weet hij meer?
quote:Op maandag 13 mei 2013 20:39 schreef Ambipur het volgende:
Geen idee wat te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |