Ik moet van die man 'oorzaak' en 'gevolg' opschrijven, schrijf ik 'omdat' en 'daarom' op: FOUT ALLES FOUT KAPOT DOORSTREPEN WEGquote:
Uhh balen manquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja 5,8 is 0,2 tekort jaIk sta ook een paar vakken echt net een 5,6 en 5,4 waardoor ik gewoon al 1 tekort heb
![]()
Plus wiskunde wat gewoon echt een flink dal in mijn cijfers is.
Spoken like a true FOK!-erquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bittertje.
Ik ben immer in het huis, ik durf niet zo goed naar buiten
Dat soort leraren moeten echt opnieuw geschoold worden of met (vervroegd) pensioen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet van die man 'oorzaak' en 'gevolg' opschrijven, schrijf ik 'omdat' en 'daarom' op: FOUT ALLES FOUT KAPOT DOORSTREPEN WEG
Iets dat niet in het correctievoorschrift staat maar wel goed is: JA STAAT ER NIET IN DOEI FOUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Etsu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar, ik heb al drie jaar geen daglicht meer gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bittertje.
Ik ben immer in het huis, ik durf niet zo goed naar buiten
Watquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet van die man 'oorzaak' en 'gevolg' opschrijven, schrijf ik 'omdat' en 'daarom' op: FOUT ALLES FOUT KAPOT DOORSTREPEN WEG
Iets dat niet in het correctievoorschrift staat maar wel goed is: JA STAAT ER NIET IN DOEI FOUT
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Impliceren dat ik me druk maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Etsu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten.![]()
For Him Magazine, praktisch het zelfdequote:
Ik heb ook m&oquote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat
Dat mag toch helemaal niet *insert smile die ik op mobiel niet kan plaatsen*
Meh
Blij dat ik m&o heb. Wanneer heb je AK?
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Impliceren dat ik me druk maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Etsu:Je mag je wel scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:
Is niet meer dan normaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb al drie jaar geen daglicht meer gezien.
Baardjesquote:
Met Frans, aardrijkskunde en kunst-beeldendquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Uhh balen man
En E&M, nicee, met welke taal/keuzevakken? Ik heb in de 4e nog een naar NT gedaan maar dat was niet zo'n succes en toen ik toch bleef zitten ben ik gelijk maar E&M gaan doen daarna haha. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt.
Aanstellerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
Typisch Hork, als ik hem begroet, rent die weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |