lijkt me sterk dat ze elkaar aftrekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Geen zin in aardrijkskunde
Die docenten en correctoren trekken elkaar enkel afStaat iets niet in het correctievoorschrift, dan is het per definitie fout
Lieverd, volgende week heb je hele andere plannen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
Ok, besloten: als het kan eventjes InterRailen in het najaar.
Dat gaat zoquote:
Neem mij meequote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Ezell het volgende:
Ok, besloten: als het kan eventjes InterRailen in het najaar.
Laat mij even genieten van het idee.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lieverd, volgende week heb je hele andere plannen.
Daarom tijdverlengingquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei spannend... niet om je bang te maken, maar ik kwam zwaar in tijdnood. Doe je havo of vwo?
truequote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat gaat zo
OOOOOOOOH JAAA WEER EEN PUNTJE ERAF
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH TWEE PUNTNE IN MINDERING
Vwo, ik kom nooit in tijdnoodquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oei spannend... niet om je bang te maken, maar ik kwam zwaar in tijdnood. Doe je havo of vwo?
Ja 5,8 is 0,2 tekort jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohjee, dus een 5,8 is ook tekort? Dan zou ik nu echt zwaar de lul zijnik ben in de 4e blijven zitten
en moet nu ook wel hard werken omdat ik de eerste helft van het jaar een beeje verwaarloos heb... welk profiel doe je?
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Etsu het volgende:
Pax:
http://www.bakkerkamerbem(...)huurtoeslag-mogelijk
Ik sta op de 2de foto in de deuropening![]()
alsof ik ook te huur ben![]()
![]()
ik zat te praten met DV daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]ik moest echt lachen. Jij zo te gluren daar
Nee als begeleider.quote:
ik ben hier dus leukquote:
Dat zei ik gisteren tegen je moederquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha jeb ent echt zenuwachtig he?![]()
Jordy toch
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat gaat zo
OOOOOOOOH JAAA WEER EEN PUNTJE ERAF
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH TWEE PUNTNE IN MINDERING
De rust is wedergekeerdquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren tegen je moeder