Ik moet van die man 'oorzaak' en 'gevolg' opschrijven, schrijf ik 'omdat' en 'daarom' op: FOUT ALLES FOUT KAPOT DOORSTREPEN WEGquote:
Uhh balen manquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja 5,8 is 0,2 tekort jaIk sta ook een paar vakken echt net een 5,6 en 5,4 waardoor ik gewoon al 1 tekort heb
![]()
Plus wiskunde wat gewoon echt een flink dal in mijn cijfers is.
Spoken like a true FOK!-erquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bittertje.
Ik ben immer in het huis, ik durf niet zo goed naar buiten
Dat soort leraren moeten echt opnieuw geschoold worden of met (vervroegd) pensioen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet van die man 'oorzaak' en 'gevolg' opschrijven, schrijf ik 'omdat' en 'daarom' op: FOUT ALLES FOUT KAPOT DOORSTREPEN WEG
Iets dat niet in het correctievoorschrift staat maar wel goed is: JA STAAT ER NIET IN DOEI FOUT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Etsu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar, ik heb al drie jaar geen daglicht meer gezien.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bittertje.
Ik ben immer in het huis, ik durf niet zo goed naar buiten
Watquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet van die man 'oorzaak' en 'gevolg' opschrijven, schrijf ik 'omdat' en 'daarom' op: FOUT ALLES FOUT KAPOT DOORSTREPEN WEG
Iets dat niet in het correctievoorschrift staat maar wel goed is: JA STAAT ER NIET IN DOEI FOUT
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Impliceren dat ik me druk maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Etsu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten.![]()
For Him Magazine, praktisch het zelfdequote:
Ik heb ook m&oquote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat
Dat mag toch helemaal niet *insert smile die ik op mobiel niet kan plaatsen*
Meh
Blij dat ik m&o heb. Wanneer heb je AK?
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
Impliceren dat ik me druk maakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Etsu:Je mag je wel scherenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hequote:
Is niet meer dan normaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik heb al drie jaar geen daglicht meer gezien.
Baardjesquote:
Met Frans, aardrijkskunde en kunst-beeldendquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Uhh balen man
En E&M, nicee, met welke taal/keuzevakken? Ik heb in de 4e nog een naar NT gedaan maar dat was niet zo'n succes en toen ik toch bleef zitten ben ik gelijk maar E&M gaan doen daarna haha. Beste keuze die ik ooit heb gemaakt.
Aanstellerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
Typisch Hork, als ik hem begroet, rent die weg
OMG NU HEB IK LANGER EEN BAARDquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Foto is gedateerd, gisteren gedaan.
M&o en AK? Gek, ik kon alleen een van de 2. En oke, ja dat wist ik wel, al m'n vriendinnen met AK gaan ook kapot vd stressquote:
Inmiddels geschoren?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Foto is gedateerd, gisteren gedaan.
Jep, zijn keuzevakken hequote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
M&o en AK? Gek, ik kon alleen een van de 2. En oke, ja dat wist ik wel, al m'n vriendinnen met AK gaan ook kapot vd stress
M&O heb ik niet gekozen, verstandige beslissing zie ik zo kijkende naar de resultaten van de M&O-mensjes hier.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
M&o en AK? Gek, ik kon alleen een van de 2. En oke, ja dat wist ik wel, al m'n vriendinnen met AK gaan ook kapot vd stress
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar daar staat zeker dyslexie o.i.d. tegenover?
Zo staat hij ook tegen zijn lerarenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga er zelf bijna van stressen. Moet je nagaan.
M&O is te doenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
M&O heb ik niet gekozen, verstandige beslissing zie ik zo kijkende naar de resultaten van de M&O-mensjes hier.
Oh my, Duits als extra vak? Ben je leip ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Met Frans, aardrijkskunde en kunst-beeldendDuits extra vak
Oh, dan ben je gezegendquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vwo, ik kom nooit in tijdnoodTwee jaar geleden havo examen gedaan
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo staat hij ook tegen zijn lerarenen tegen die mensen die die toetsen afnemen
![]()
IMPLICEER JIJ DAT IK ME DRUK MAAK!?!
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo staat hij ook tegen zijn lerarenen tegen die mensen die die toetsen afnemen
![]()
IMPLICEER JIJ DAT IK ME DRUK MAAK!?!
Ja. Ze belden me en vroegen wanneer ze foto's konden maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel slechte reclame trouwens, het is een enorme puinhoop
M&O is mijn favoriete en beste vakquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
M&O heb ik niet gekozen, verstandige beslissing zie ik zo kijkende naar de resultaten van de M&O-mensjes hier.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ze belden me en vroegen wanneer ze foto's konden maken.
Ik zei zo van: mn kamer is nu wel een teringzooi vol met verhuisdozen, is dat erg?
Hij zo: NEE HOOR![]()
![]()
Ik zo: ok, half 5 vanmiddag dan.
Hij: Nee, doe maar 4 uur![]()
![]()
![]()
Ach, ik hoop van harte dat mn kamer zo lang mogelijk leeg staatIk hou de sleutels tot 31 juli 2013 zodat mn huisbaas het aan niemand anders kan verhuren
![]()
![]()
Ik ga Bedrijfskunde studerenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O is mijn favoriete en beste vak![]()
Maar ik wil dan ook misschien iets met bedrijfskunde gaan doen (gecombineerd met iets maatschappelijke) dus ja
Informatica voor de winnaars. Hele jaar Chillen achter de pc , krijgt altijd goede cijfers. en je hoeft er geen examen in te doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh my, Duits als extra vak? Ben je leip ofzo
Frans alleen vind ik al erg genoeg
Ditquote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
M&OAlles in je GR incl. voorbeeldsommen en dan een 7 halen
Voor mij aardrijkskunde toch meer, ben echt niks met cijfers.quote:
Die rekenmachine inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
Duits is mijn hoogste cijferquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh my, Duits als extra vak? Ben je leip ofzo
Frans alleen vind ik al erg genoeg
Mag je een grafische rekenmachine gebruiken dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
Klopt, maar ik trek m'n regeltjes en ik betaal nog voor juni en juli verreken ik met mijn borg.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef Paxcon het volgende:
Maar Etsu, als ze het verhuren hoef jij niet meer te dokken lijkt me?
Economie is wel enigzins, te snappen, vind ik danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Voor mij aardrijkskunde toch meer, ben echt niks met cijfers.
Economie is ook niet mijn sterkste vak. Ondanks dat ik er prima cijfers voor haal. Een 6,7, zonder ook maar iets te snappen. Wtf.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
Allen met die knopjes erin zetten en vervolgens nauwelijks gebruiken. Heb daar meer tijd besteed dan aan leren.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
In mijn tijd wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef 123eend het volgende:
[..]
Mag je een grafische rekenmachine gebruiken dan?
Ahaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt, maar ik trek m'n regeltjes en ik betaal nog voor juni en juli verreken ik met mijn borg.
Als ik bv. voor juni betaal en die huisbaas vindt iemand midden juni, dan krijgt hij dubbel huur.
EN DAT MOETEN WE NATUURLIJK NIET HEBBEN HE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja als je echt iets met economie wilt doen, is M&O wel handig maar als je verder niks met economie wilt en net zo goed C&M had kunnen doen is M&O alleen maar een zware last.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
M&O is mijn favoriete en beste vak![]()
Maar ik wil dan ook misschien iets met bedrijfskunde gaan doen (gecombineerd met iets maatschappelijks) dus ja
Die shit is onmin lastigquote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
M&O moeilijk vinden
Rentabiliteit, solvabiliteit, gratis punten man
Oh tof! Heb ik ook over nagedacht, maar ik wil er ook wel rechten/politiek bij dus idk. International Business Law of International Relationships and International Organisations trekt me wel. Of gewoon psychologie natuurlijk. Ik weet het nietquote:
Ze werden geloof ik wel gecontroleerd hoorquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Allen met die knopjes erin zetten en vervolgens nauwelijks gebruiken. Heb daar meer tijd besteed dan aan leren.
Wanneer heb jij examens gedaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze werden geloof ik wel gecontroleerd hoor
Bedrijfskunde heeft ook recht en psychologie erin he, en sociologiequote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh tof! Heb ik ook over nagedacht, maar ik wil er ook wel rechten/politiek bij dus idk. International Business Law of International Relationships and International Organisations trekt me wel. Of gewoon psychologie natuurlijk. Ik weet het niet
Klopt. Ik zat eerst alles letter voor letter te typenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Allen met die knopjes erin zetten en vervolgens nauwelijks gebruiken. Heb daar meer tijd besteed dan aan leren.
6/7 jaar geledenquote:
Hier niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze werden geloof ik wel gecontroleerd hoor
Had een oude en geen kabeltje.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]_______!!!!!!
Samenvatting van scholieren.com afhalen, in een .txt bestand zetten en met NoteFlio naar je GR sturen
Gewoon zorgen dat je die altijd op je computer hebt staan en meteen aanpassen als er iets verandert.quote:
quote:
Ik begrijp de uitleg van het boek niet, de uitleg van de docent net zo goed niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Economie is wel enigzins, te snappen, vind ik dan
Ik wil geen economie gaan studeren, economie háát ik, m&o niet. Maar anders leer je echt heel veel bij m&o, je hebt er ook daadwerkelijk wat aan (itt wiskunde bijvoorbeeld), dus zelfs als je niks met m&o gaat doen later heb je er wel wat aan in de rest van je leven.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tja als je echt iets met economie wilt doen, is M&O wel handig maar als je verder niks met economie wilt en net zo goed C&M had kunnen doen is M&O alleen maar een zware last.
Nee, 1 maand huur.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha
Is die borg even hoog als twee maand huur?
Moet er dan toch een keer 1 maken he..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had een oude en geen kabeltje.
[..]
Gewoon zorgen dat je die altijd op je computer hebt staan en meteen aanpassen als er iets verandert.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Hypocriet het volgende:
Ik heb heppie's teennagels roze gelakt![]()
![]()
Hij haat me
Inderdaad, economie is somsquote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wil geen economie gaan studeren, economie háát ik, m&o niet. Maar anders leer je echt heel veel bij m&o, je hebt er ook daadwerkelijk wat aan (itt wiskunde bijvoorbeeld), dus zelfs als je niks met m&o gaat doen later heb je er wel wat aan in de rest van je leven.
Ja I know maar toch wel minder, dus ik weet niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedrijfskunde heeft ook recht en psychologie erin he, en sociologie
Als je een international studie gaat doen heb je wel wat aan economie hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wil geen economie gaan studeren, economie háát ik, m&o niet. Maar anders leer je echt heel veel bij m&o, je hebt er ook daadwerkelijk wat aan (itt wiskunde bijvoorbeeld), dus zelfs als je niks met m&o gaat doen later heb je er wel wat aan in de rest van je leven.
Aha okequote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, 1 maand huur.
Maar door vele beschadigingen hier, ben ik haast van zeker dat ik mn borg niet terugkrijg. DAT RISICO GAAN WE NIET NEMEN HE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik zat eerst alles letter voor letter te typen_
Toen heb ik een andere GR gekocht waarmee ik die dingen in mn GR kon stoppen via laptop.
Toen vond ik dezelfde GR in een lokaal, meegenomen.
Nu heb ik 3 GR's
Vmbo-tl toch?quote:
Da's waar.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Moet er dan toch een keer 1 maken he..
http://www.youtube.com/user/FrankEconomiequote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik begrijp de uitleg van het boek niet, de uitleg van de docent net zo goed niet.
Daarom maar aan klasgenoten gevraagd, om toch nog een heel klein beetje te snappen. Haal ik nog hoger dan hen ook
Siquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]Verkoop ze dan door.
Ik had die van mijn zus, die had twee jaar eerder examens gedaan.
[..]
Vmbo-tl toch?
[..]
Da's waar.
hij weet niet waar ik nu woon (denk ik) en kan mij echt geen reet schelen, de kamer staat dan toch al leeg en 31 juli sneak ik hier binnen en laat ik de sleutels achter.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha okeBen benieuwd wat die vent gaat doen als je niet betaalt
wiltquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
iemand die een van mijn drie GR's wilt overkopen?
Ik heb een soort autisten economie boek en vorig jaar ook een verscrikkelijke leraar dus het is niet echt m'n favoriete of beste vakquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Inderdaad, economie is somsmaar soms wel aardig
jijquote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
hij weet niet waar ik nu woon (denk ik) en kan mij echt geen reet schelen, de kamer staat dan toch al leeg en 31 juli sneak ik hier binnen en laat ik de sleutels achter.
Wiskunde ontwikkelt je analytisch vermogen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/FrankEconomie
Dit is je man.
Ik zeg ook niet dat je niks aan economie hebt? Alleen dat ik het veel kutter vind dan m&o hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een international studie gaat doen heb je wel wat aan economie hoor
Moet je een master doen in iets wat meer die kant op gaat doenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja I know maar toch wel minder, dus ik weet niet.
LWEO?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb een soort autisten economie boek en vorig jaar ook een verscrikkelijke leraar dus het is niet echt m'n favoriete of beste vakmaar met leren is het wel te doen ja, als je goed oplet in de les want m'n boek daar heb ik niks aan
Ja hoe heet je methode?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik heb een soort autisten economie boek en vorig jaar ook een verscrikkelijke leraar dus het is niet echt m'n favoriete of beste vakmaar met leren is het wel te doen ja, als je goed oplet in de les want m'n boek daar heb ik niks aan
Ja maar ik heb wiskunde A terwijl ik geen kansberekening kan en juist wel goed ben in wiskunde Bquote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wiskunde ontwikkelt je analytisch vermogen.
Oh sorry, ik dacht dat uit je reactie op te makenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niks aan economie hebt? Alleen dat ik het veel kutter vind dan m&o haha
Verlate 1-aprilgrap.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMG JORDY ZIE JE DAT OMG IK WORD AANBEDEN DOOR PAXCON.
nu jij nog.
Kansberekeningquote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wiskunde A terwijl ik geen kansberekening kan en juist wel goed ben in wiskunde Bniet zo'n succes dus
Index. Totaal geen uitleg, wel veel domme foto's. Super irritant.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja hoe heet je methode?
Ik heb ook een autisteneconomieboek.
En ook een slechte leraar.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
trouwens ik snap niet wat in sommige mensen hun hoofd omgaat.
een vriendin van me is vanavond uit huis gezet omdat ze uit de kast is gekomen
Wat?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
Nee ik bedoel meer dat je aan m&o praktisch gezien (in de rest van je leven) meer hebt dan aan economie. Economie is vooral bij bepaalde studies handig.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat uit je reactie op te makenMaar inderdaad M&O is ook veel uit te leren ja.
Index inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Index. Totaal geen uitleg, wel veel domme foto's. Super irritant.
Algebraquote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Algebraïsche vaardigheden
Differentiëren
Kansen
Steekproeven
Optimaliseren__!!!!
Logaritmen
Herleiden
fixedquote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Algebraïsche vaardigheden
Differentiëren
Kansen
Steekproeven
Optimaliseren__!!!!
Logaritmen
Herleiden
Jordy
Bekrompen zooi is dat altijd hequote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
Arm meisje toch.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ze vroeg of ik even langs kon komen maar ik zat net in de trein naar Groningen.
Oh zo. hm ja te lang geledenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat je aan m&o praktisch gezien (in de rest van je leven) meer hebt dan aan economie. Economie is vooral bij bepaalde studies handig.
"Kijk memokaarten"quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Index inderdaad.
En dan staat er kijk memokaart.
Wtf. Waar?
Onduidelijke tabellen ook.
Tja. Ik ben wel blij dat ik goed heb getroffen. Al werd ik wel gedwongen om het te vertellen anders kreeg ik 1 week geen etenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arm meisje toch.
Van je ouders moet je het hebben.
Mijn ouders reactie op mijn broertje:quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Arm meisje toch.
Van je ouders moet je het hebben.
Heh, hoezo dat?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Ik ben wel blij dat ik goed heb getroffen. Al werd ik wel gedwongen om het te vertellen anders kreeg ik 1 week geen eten
Had veel problemen op school en zat nogal met mezelf in de knoop, en ik wilde niet zeggen wat er was.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ouders reactie op mijn broertje:
JA HEHE, alsof we dat niet wisten![]()
Das het probleem, geen idee, maar ik faal altijd. Nominale verdelingen enzo kan ik wel ja maar kansdefenitie van la place enzo doe ik altijd fout. Echt heel kut.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat vind je er zo moeilijk aan?
Binomiale verdeling
Normale verdeling
Preciesquote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
"Kijk memokaarten"
*gaat naar leraar en vraagt naar memokaart*
Leraar: "ja die moet je kopen voor 19293 euro"
-.-
Ja echt tofquote:
Welk boek? Getal en Ruimte?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Das het probleem, geen idee, maar ik faal altijd. Nominale verdelingen enzo kan ik wel ja maar kansdefenitie van la place enzo doe ik altijd fout. Echt heel kut.
Doe ik ookquote:
Die hadden we eerst ookquote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Precies
Schaf dan gewoon een methode aan die alles in één boek uitlegt, duidelijk uitlegt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had veel problemen op school en zat nogal met mezelf in de knoop, en ik wilde niet zeggen wat er was.Toen werd er gedreigd dat ik geen eten zou krijgen als ik niet ging vertellen wat in mn hoofd omging, toen heb ik het op een papiertje geschreven, in de badkamer gegooid en toen weggerend naar mijn slaapkamer.
![]()
Zelfs niet overbezorgd?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja echt tofMaar mijn ouders zijn sowieso wel chill overal over.
Vertel ons meerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had veel problemen op school en zat nogal met mezelf in de knoop, en ik wilde niet zeggen wat er was.Toen werd er gedreigd dat ik geen eten zou krijgen als ik niet ging vertellen wat in mn hoofd omging, toen heb ik het op een papiertje geschreven, in de badkamer gegooid en toen weggerend naar mijn slaapkamer.
![]()
Dat wel, maar op een goeie manier. Ze proberen voor veel dingen open te staan in ieder geval.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]Gelukkig met een goed eind.
[..]
Zelfs niet overbezorgd?
En toen was ik out.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, vond het een leuk verhaal.
Hoe ging het verder?
O, da's wel chill.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel, maar op een goeie manier. Ze proberen voor veel dingen open te staan in ieder geval.
Ga. Weg.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Zegt wel wat over je vraatzucht dat als ze dreigen met geen eten je alles op tafel gooit
Hoezo dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, da's wel chill.Mag mijn vader ook wel wat meer zijn.
Maar ja, ik begrijp het ook wel van zijn kant.
Die ken ik, maar staat de nieuwste druk er tegenwoordig ook op?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://wiskunde-uitwerkingen.nl/
van een wiskunde leraar hier op school met teveel tijd
26*26*10*10*10*26*26quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Paxcon het volgende:
Combinaties/permutaties![]()
Vragen als: een container bestaat uit twee letters, drie cijfers en vervolgens twee letters. Hoeveel combinaties zijn er mogelijk?x oneindig.
Ja die willen ook niet verbonden worden met zo'n slecht boek dachten ze enkele jaren laterquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Die hadden we eerst ook
En toen bleef ik zitten en kwam er ineens een nieuwe methode en toen ging alles fout
Mijn boek bestond niet eens volgens de Index sitelekker handig
Hij heeft een heel ander soort jeugd gehad. En niet in Nederland, dus dat komt er ook nog eens bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ze zijn ook beide heel geïnteresseerd in veel dingen en zo zijn wij ook opgevoed dus, gezegend met een goede algemene ontwikkeling
werkt niet sry, k baiiquote:
cyaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
Maaaaar ik gam lekker slapen, morgen school. Latah folks
Klopt dat wel?quote:
adan moe t ook maar naar andere scquote:
Waar dan"?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hij heeft een heel ander soort jeugd gehad. En niet in Nederland, dus dat komt er ook nog eens bij.
Welterustenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
Maaaaar ik ga lekker slapen, morgen school. Latah folks
Doe maar niet.quote:
Dat ligt aan de vraagstelling, of letters en/of cijfers vaker gebruikt mogen worden of nietquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt dat wel?
Moet je dan niet 10x9x8x7 enzovoort enzo?
Ach het zal wel, ik ben er heel slecht in. WisA 2012 was wel supermakkelijk
Kunnen ze duidelijk nog wat van leren. In de onderbouw stond ik een 9 voor economie zonder iets te doen, toen was het nog simpel. Nu een 6,5 met keihard werken. Tsja.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja die willen ook niet verbonden worden met zo'n slecht boek dachten ze enkele jaren later
Wij hadden in klas 2 zelfde methode maar heel andere opzet van boek. Duidelijker, met begrippen enzo.
Ohquote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vraagstelling, of letters en/of cijfers vaker gebruikt mogen worden of niet
In Transsylvanië?!? eng..quote:
Daar had ik ook een 8 voorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Mijn eerste pta economie ging over de arbeidsmarkt
Dat was echt een lachtertje
Had een 8.0
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef msacras het volgende:
Multiquoten kost moeite want mobiel, dus doei pvz 10vingers enz
hihi ik las henkquote:
Per ongeluk in de stofzuiger....quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar wisten je ouders wel dat je een briefje in de badkamer had gegooid?Of zagen ze het de volgende dag ineens liggen.
huh nee waar heb je het overquote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Paxcon het volgende:
Maar wisten je ouders wel dat je een briefje in de badkamer had gegooid?Of zagen ze het de volgende dag ineens liggen.
Kansberekening is een bitch jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Die ken ik, maar staat de nieuwste druk er tegenwoordig ook op?
Ach de uitwerkingen zijn het probleem niet, die krijg ik op school wel. Mijn brein weigert gewoon.ik kan goed leren en ben ook wel goed in wiskunde maar kansberekening is hopeloos. Ik weet niet waarom, vaak snap ik het wel maar doe ik het toch fout. Enorm frustrerend.
trustenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
Maaaaar ik ga lekker slapen, morgen school. Latah folks
Ja, dat wisten ze.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Paxcon het volgende:
ja ok ik ga alquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wisten ze.
10 minuten later:
"Dat wist ik al"
Oh.Toen kreeg ik eten
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wisten ze.
10 minuten later:
"Dat wist ik al"
Oh.Toen kreeg ik eten
Mja, op dat briefje had ik geschreven dat ik bi was, niet homo.quote:
En je had via FB het aan de rest verteld toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, op dat briefje had ik geschreven dat ik bi was, niet homo.
Pas toen met gezeik met mijn eerste liefde, heb ik maar eerlijk gezegd dat ik gay ben.
zo gay als een kaassoufléquote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat wisten ze.
10 minuten later:
"Dat wist ik al"
Oh.Toen kreeg ik eten
28 februari 2012.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En je had via FB het aan de rest verteld toch?
Ik wou het even terugzoeken, zie ik zo'n foto van jou met als reactie van jordy: lelijke truiquote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
28 februari 2012.![]()
79 likes ofzo.
Die middag moest ik werken heIk was zo bang
80quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
het al jaren, sommige vrienden weten het al lang, sommige vrienden weten het niet zo lang, sommige vrienden weten het helemaal niet. Maar 28 februari
quote:
Omg, dat is ook een leuk verhaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wou het even terugzoeken, zie ik zo'n foto van jou met als reactie van jordy: lelijke trui![]()
Is zijn trui. Toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
Ik wou het even terugzoeken, zie ik zo'n foto van jou met als reactie van jordy: lelijke trui
Is het verder nog lastig geweest nog? Zeikende familie ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Etsu het volgende:
Ik weet het al jaren, sommige vrienden weten het al lang, sommige vrienden weten het niet zo lang, sommige vrienden weten het helemaal niet. Maar 28 februari 2012 is dé dag: ik ben homo.![]()
79 likes, 27 reacties.
kan me niet voorstellen dat daar een verhaal achter zitquote:Op zondag 12 mei 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg, dat is ook een leuk verhaal.
Wil je horen?![]()
![]()
Wokkenquote:
Wokkenquote:
Je oma werkt bij de H&M.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, is van mijn overgrootoma uit Timor geweest. Waren nog eens tijden toen.
met garnalenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
Die trui![]()
Die heb ik gekocht in Londen met Jordy. Eerst ging Jordy hem passen en het stond hem geweldig en mooi enzo. Toen ging ik passen. Stond mij ook goed en paste mij ook goed.
Toen wilden we kopen.
MAARRRR.
Er was maar 1 trui in die maat.
Toen hebben we ruzie gemaakt over wie hem moest kopen en ik bleef bij mijn standpunt dat hij hem moest kopen en hij bij zijn standpunt dat ik moest kopen, gaf ik het hem en toen gaf hij het terug en liep toen weg.![]()
![]()
Toen heb ik hem maar gekocht en Jor de soortgelijke trui in een andere winkel.
Neuh. Nooit problemen mee gehad oid. Wel vieze blikken toen ik op vwo zat, maar keek ik erdoor heen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is het verder nog lastig geweest nog? Zeikende familie ofzo?
Wat aandoenlijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:43 schreef Etsu het volgende:
Die trui![]()
Die heb ik gekocht in Londen met Jordy. Eerst ging Jordy hem passen en het stond hem geweldig en mooi enzo. Toen ging ik passen. Stond mij ook goed en paste mij ook goed.
Toen wilden we kopen.
MAARRRR.
Er was maar 1 trui in die maat.
Toen hebben we ruzie gemaakt over wie hem moest kopen en ik bleef bij mijn standpunt dat hij hem moest kopen en hij bij zijn standpunt dat ik moest kopen, gaf ik het hem en toen gaf hij het terug en liep toen weg.![]()
![]()
Toen heb ik hem maar gekocht en Jor de soortgelijke trui in een andere winkel.
Wilde het goed gokken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Twee keer onwaarheden in twee posts
Zara.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat aandoenlijk.
[..]
Wilden het goed gokken.
Oh beter. Vriend van me heeft wel gezeik gehad op de middelbare, maar dat was nog maar 2 maanden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Nooit problemen mee gehad oid. Wel vieze blikken toen ik op vwo zat, maar keek ik erdoor heen.
Die Etsu heb ik anders als vrij standvastig ervarenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon weglopen, krijg je altijd gelijk
Tja, middelbare he.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh beter. Vriend van me heeft wel gezeik gehad op de middelbare, maar dat was nog maar 2 maanden.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Etsu heb ik anders als vrij standvastig ervaren
Haten op m'n handschoentjes.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dacht het wel, waar je ook die gay handschoentjes hebt gekocht
Zoals?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die Etsu heb ik anders als vrij standvastig ervaren
Voor ¤500000 wil ik erover nadenkenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
10 euro voor een foto van Ezell in mijn dmbox gr gr
Alleen als je sokken van de HEMA zijn.quote:
Is meer waard, sukkel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
komt eraanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Fok-it het volgende:
GAquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor ¤500000 wil ik erover nadenken
Ik ga echt lachen danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
inb4 jordy: nederlands ging zo kut omdat ik zo laat ging slapen![]()
![]()
![]()
IK GA SAKKEN OMG HELP![]()
:Sdczfjbvhzsbcdhsfjnvca]dsvb zdf
bf
gsn
gv
Oh gewoon altijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals?
Laatst met jvc en of er nou een nietje in moest of niet, had ik gewoon gelijk hoor.
Zo rol ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh gewoon altijd.
Als jij iets in je hoofd hebt moet en zal het op die manier gebeuren
DV en ik gaan binnenkort winkelen bij Zara. Ga je mee?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
Zag zo'n mooi jurkje bij de Zara. Ik wil, ik wil, ik wil.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
inb4 jordy: nederlands ging zo kut omdat ik zo laat ging slapen![]()
![]()
![]()
IK GA SAKKEN OMG HELP![]()
:Sdczfjbvhzsbcdhsfjnvca]dsvb zdf
bf
gsn
gv
Leuke klasgenoten dan....quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neuh. Nooit problemen mee gehad oid. Wel vieze blikken toen ik op vwo zat, maar keek ik erdoor heen.
Die ziet er nog best lief uit.quote:
Alleen als jullie in Utrecht/Amsterdam gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV en ik gaan binnenkort winkelen bij Zara. Ga je mee?
:"""""")))))quote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zolang ik geen Etsu'tje anno 2011 doe is alles prima
vind het ook wel een leuke foto van jequote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die ziet er nog best lief uit.
[..]
Alleen als jullie in Utrecht/Amsterdam gaan.![]()
Hier wegwezen dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zolang ik geen Etsu'tje anno 2011 doe is alles prima
Alsof ik iets met ze had voordat ik uit de kast kwam. 3 dagen school maar, waarvan 2 2/3 uurtjes.quote:
Oh... omdat je al allerlei vakken gehaald had?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof ik iets met ze had voordat ik uit de kast kwam. 3 dagen school maar, waarvan 2 2/3 uurtjes.
Gewoon 7 juni naar Groningen en shoppen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen als jullie in Utrecht/Amsterdam gaan.![]()
Ja wat gebeurde daar allemaal joh?quote:
Uhu.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh... omdat je al allerlei vakken gehaald had?
volgens mij zei ik: sterf.quote:
001 20314 Etsuquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
maar achteraf gezien heeft dat extra jaartje middelbare mij wel goed gedaan, veel dingen kunnen doen etc.
18 jaar en dan al studeren is gewoon te jong.
inb4 pax:
Maar wel leuke tijdenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
001 20314 Etsu
002 08840 Dastan
003 07603 Ezell
004 06872 yosander
005 06838 jordyqwerty
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Op m'n twintigste zou ik al haast aan m'n pensioen gaan denken...
Bovenal:quote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel leuke tijden
Veel rellen, ruzies, grote bekken tegen elkaar, schijt aan de mods etc.
Ik ga volgend jaar wel kloonaccount maken dat ik ook examen doequote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel leuke tijden
Jezus 20.000quote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel leuke tijden
Lukt je niet. Sinds ons jaar is daar goed toezicht.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar wel kloonaccount maken dat ik ook examen doe
Alleen de avond ervoor. Van 9 tot 3 of zo.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij leerde bijna niemand. behalve jij ofc.
No comment.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus 20.000
Was dat het jaar dat je zakte?
Beter nog: SC is afgeschaft.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lukt je niet. Sinds ons jaar is daar goed toezicht.
[..]
Alleen de avond ervoor. Van 9 tot 3 of zo.
Sta je daar met zijn tweeenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
En een meet waar maar twee man voor komt opdagen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
En een meet waar maar twee man voor komt opdagen.![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta je daar met zijn tweeen
Duuuussssssss....Ze hebben gekampeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta je daar met zijn tweeen
Duuuussssssss....Nee, ben niet zo'n meetpersoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik was aan het werk op die meetdag he. Toen kreeg ik een smsje: "KOM JE OOK!?!?!?!?!?!"Maar ze hadden het wel leuk.
![]()
Ja.quote:
Het heeft wel even geduurd voordat we je identiteit mochten weten hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.
Inmiddels ook bewezen dat ik niet zo'n panisch, mensschuw kind ben zoals werd gesuggereerd.
Wie was de tweede? De eerste weet ik dan nog wel, maar de tweede?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het heeft wel even geduurd voordat we je identiteit mochten weten hoor.![]()
MAAR IK WIST HET ALS 3DE![]()
![]()
![]()
Jordy volgens mij.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie was de tweede? De eerste weet ik dan nog wel, maar de tweede?
'ze'quote:Op maandag 13 mei 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan was Sander de 2de dan.
Ze wisten het eerder dan ik
Geloof me, ik was bij Jordy thuis en toen zat ik op jouw Facebook en toen vroeg ik hoe hij eraan kwam en toen zei hij dat hij het van Sander had. Ofzo. Weet ik veel.quote:
Had ik gegeven.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geloof me, ik was bij Jordy thuis en toen zat ik op jouw Facebook en toen vroeg ik hoe hij eraan kwam en toen zei hij dat hij het van Sander had. Ofzo. Weet ik veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |