Dat klopt toch ookquote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Eens en terecht dat zij ook gesteund worden. Maar je zei "hem".
Geen idee f ze dat doen, ik word een beetje onpasselijk als ik al die onbekende meehuilers zie op dat condoleance-register.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze heus wel. En zijn familie treft geen blaam Yvonne..
dus dat!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
De familie van de vader is net zo hard slachtoffer. Ook uit hun leven zijn er 3 mensen verdwenen.
Ze hebben wel degelijk overlegd met de politie. En nee, ik hou ook niet van tientallen idioten die overal sporen kunnen vernietigenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk waren ze er bijDie lui kondigden hun acties groot aan op internet, en het valt heus wel op als er ineens een paar honderd mensen daar lopen. Dus er geen weet van hebben als politie lijkt me ook wel godsonmogelijk he. Dat heeft weinig met overleg te maken
Sja die mensen zijn tóch ook hun zoon/broer kwijt geraakt (alleen dan door hem bewust) en hun 2 kleinkinderen/neefjes. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich daar niet mee bezig houden...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee f ze dat doen, ik word een beetje onpasselijk als ik al die onbekende meehuilers zie op dat condoleance-register.
Owh, dat kan. Ik heb nog niet op dat register gekeken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee f ze dat doen, ik word een beetje onpasselijk als ik al die onbekende meehuilers zie op dat condoleance-register.
Die eerste particuliere zoektocht... waarom riep de politie na het aankondigen daarvan dan steeds 'we roepen mensen op om het NIET TE DOEN' als het zo goed gecommuniceerd was?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is echt wél gebeurd Greys. Elke dag. Ook over de burgerinitiatieven van vandaag.
Voor zijn familie is het al niet erg genoeg wat er gebeurd is?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat zijn familie, als ze hem begraven, ook even denken aan de 2 kinderen die geen graf hebben...
Dat klopt ook. Is al dagen bekend ook. Woonden samen zelfs meen ikquote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Rachilda het volgende:
ik lees op het condoleance register dat Jeroen een nieuwe vriendin had
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is een condoleanceregister geopend voor hem online, en daar wordt gesproken over een vader, moeder, broer en zus.
Was mij al opgevallen dat er op de fb van moeders totaal niet over die kant van de familie gesproken wordt (of door gereageerd wordt). Het zijn toch ook hun neefjes/kleinkinderen die nu vermist zijn...
Vanaf dat moment is het iig wél gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste particuliere zoektocht... waarom riep de politie na het aankondigen daarvan dan steeds 'we roepen mensen op om het NIET TE DOEN' als het zo goed gecommuniceerd was?
Als het goed gecommuniceerd en vooraf gevraagd was, waarom riep de politie daarna dan dat men bang was dat er sporen zouden verdwijnen? Dat rijmt voor mij niet helemaal met goed communiceren, vandaar
In nog een ander deel stond dat Jeroen al 2 vriendinnen versleten had en dat het huwelijk zeker al 4/5 jaar ontbonden was.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel. Toch is het wel handig als er nieuwe feiten en/of ontwikkelingen worden bijgehouden in de OP.
In het vorig topic werd er bijv. beweerd dat Jeroen was vreemdgegaan tijdens het huwelijk, iets wat wel interessant is voor de beeldvorming. Ik heb er echter weinig behoefte aan om enkele topics aan bagger te gaan teruglezen..
ow...ok...dat wist ik niet...jeetje, weet zij dan niks...wat had hij aan haar verteld dan waar hij naartoe zou gaan met de kinderen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Is al dagen bekend ook. Woonden samen zelfs meen ik
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?
Ja. Maar hen treft geen blaam toch? En zij missen die kinderen (en hun vader) ook toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?
Ja natuurlijk, maar ik bedoel meer dat het mij opviel dat moeder schijnbaar met de hele ex-schoonfamilie dus geen contact meer had/heeft. Dus ook niet met opa/oma enz. Dat was mij daardoor opgevallen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
link?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Rachilda het volgende:
ik lees op het condoleance register dat Jeroen een nieuwe vriendin had
Zij zullen deze man als ten einde raad zien, dat vergoeielijkt zijn daad niet. Maar mogen die mensen ook treuren om het verlies van HUN dierbare?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien had/heeft ze daar wel gewoon contact mee, maar hebben die mensen gewoon geen Facebook.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik bedoel meer dat het mij opviel dat moeder schijnbaar met de hele ex-schoonfamilie dus geen contact meer had/heeft. Dus ook niet met opa/oma enz. Dat was mij daardoor opgevallen.
Dat klopt dus niet. Ze zijn 2 jaar gescheiden. Maar die ex in Neerbeek lijkt (lijkt!!) wel tijdens het huwelijk te zijn geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
In nog een ander deel stond dat Jeroen al 2 vriendinnen versleten had en dat het huwelijk zeker al 4/5 jaar ontbonden was.
De politie heeft haar vast gehoordquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ow...ok...dat wist ik niet...jeetje, weet zij dan niks...wat had hij aan haar verteld dan waar hij naartoe zou gaan met de kinderen?
Ja, omdat ze toen weinig keus meer hadden. Die mensen wilden niet luisteren, dus ja, dan moet je maar communiceren om er in ieder geval voor te zorgen dat ze niet een al te grote ravage aanrichten. Dat is alleen noodgedwongen communicatie, omdat ze onder de omstandigheden verder niet heel veel keus haddenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf dat moment is het iig wél gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |