Daar heb je wel een goed punt. De raarste dingen beweren hier (en ook nog eens nergens op gebaseerd) en vervolgens presenteren als feit mag hier maar zodra je je mening daarover geeft is iedereen bozig.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Klopt. En dat impliceert dat mensen die een andere visie hebben dat ook mogen laten weten. En als mensen zeggen dat hier louter onzinnige, ondoordachte factfree bagger gepost wordt (wat waar is) dan echter is de wereld te klein.
Zegt veel over het niveau hier.
Het zijn ambtenaren, het is na vijf uur, geen koffie en buiten dus beweging. Ik zie een hoop hobbels voor het A-merk.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uhh.. Ze zijn doorgegaan tot half 9.. en hoezo minder animo na een week?
In jouw beleving! Ik zie ook veel bagger en kan jouw post daar nu aan toevoegen. Mijn meningquote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Klopt. En dat impliceert dat mensen die een andere visie hebben dat ook mogen laten weten. En als mensen zeggen dat hier louter onzinnige, ondoordachte factfree bagger gepost wordt (wat waar is) dan echter is de wereld te klein.
Welnee, dat mag je best zeggen. Wel twee of vier keer ook. Is toch niet verwijderd ofzo?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De politie had daar toch al gekeken? Welke sporen zouden er dan eventueel mogelijk vernield moeten kunnen worden?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom was de politie erbij? Omdat ze deze actie liever niet wilde hebbenMaar omdat de mensen sowieso de bossen in zouden gaan kun je de boel beter in goede banen lijden dan de mensen als kippen zonder kop in het bos laten rennen en zo mogelijke sporen vernielen.... DAT is de gedachte erachter
Rechercheer jij twitter verder af? Heb je vannacht, morgen en de komende weken weer wat te doen.quote:
Het is je niet bekend dat er ambtenaren zijn die andere werktijden hebben? Way to go!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn ambtenaren, het is na vijf uur, geen koffie en buiten dus beweging. Ik zie een hoop hobbels voor het A-merk.
Ik zou net zo 'bozig' worden (persoonlijk, niet als mod ofzo) als iemand onwaarheden als feit neergooit hoor. Veel anderen ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt. De raarste dingen beweren hier (en ook nog eens nergens op gebaseerd) en vervolgens presenteren als feit mag hier maar zodra je je mening daarover geeft is iedereen bozig.
Zegt wie? Mag ik jouw on topic en inhoudelijke post even zien??quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Jij blinkt uit in inhoudelijk sterke reacties. Chapeau!
Zij draagt iets bij in dit topic, heb ik jou nog niet zien doenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechercheer jij twitter verder af? Heb je vannacht, morgen en de komende weken weer wat te doen.
No problemquote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rechercheer jij twitter verder af? Heb je vannacht, morgen en de komende weken weer wat te doen.
Zou je een samenvatting in de OP willen zetten? Door al het gebagger hier is het haast ondoenlijk om even snel bij te lezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er waren wel degelijk nieuwe ontwikkelingen. Helaas hebben ze echter nog niks opgeleverd
En waarom zou dit zijn denk je?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zegt wie? Mag ik jouw on topic en inhoudelijke post even zien??![]()
PS Op elk forum leidt dit onderwerp al dagen tot ruzie
Eerder deze week gingen die particulieren ook delen bos in waar de politie nog niet was geweest volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
De politie had daar toch al gekeken? Welke sporen zouden er dan eventueel mogelijk vernield moeten kunnen worden?
Ze blijft wel bij het onderwerpquote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zit echt 24/7(4) op deze zaak he?Word je daar niet ongelofelijk moe van?
Dus al die onzinnige, ondoordachte speculaties die werkelijk op geen enkel feit gebaseerd zijn en kant noch wal raakten waren eigenlijk gewoon supergoede, niet-vergezochte theorieen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In jouw beleving! Ik zie ook veel bagger en kan jouw post daar nu aan toevoegen. Mijn mening
Klopt!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder deze week gingen die particulieren ook delen bos in waar de politie nog niet was geweest volgens mij.
Precies. En gaan lopen posten over je lage allstars is ook niet kies, Al kan ik dat beter niet zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou net zo 'bozig' worden (persoonlijk, niet als mod ofzo) als iemand onwaarheden als feit neergooit hoor. Veel anderen ook.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zij draagt iets bij in dit topic, heb ik jou nog niet zien doen
Dat zeker, heel fijnquote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze blijft wel bij het onderwerpHulde!
Die zet ik voor mijzelf naast jouw post waar ik op reageerdequote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Dus al die onzinnige, ondoordachte speculaties die werkelijk op geen enkel feit gebaseerd zijn en kant noch wal raakten waren eigenlijk gewoon supergoede, niet-vergezochte theorieen?
Sorry. Dan heb ik alles verkeerd gelezen en begrepen.x1000000
Nee hoor. Ik vind het belangrijkquote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zit echt 24/7(4) op deze zaak he?Word je daar niet ongelofelijk moe van?
Nee, niet altijd, ze begint zelfs mensen te beledigen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet niks over de zoektocht in Geulle? Jawel toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef eight het volgende:
[..]
Zou je een samenvatting in de OP willen zetten? Door al het gebagger hier is het haast ondoenlijk om even snel bij te lezen.
Ik wil hier niet aan meedoen, maar kijk even wat je zelf post. Dikke punt.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Nee, niet altijd, ze begint zelfs mensen te beledigen.
Politie is er bij. Zoekt niet, maar houdt wel in de gaten.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef megamandy het volgende:
Verschrikkelijk als ik die mensen zie zoeken op eigen houtje.
Het loop maar wat rond te strompelen, wat een verschil met bijvoorbeeld die beelden toen die Mirco vermist was, lange rijen mensen die stapje voor stapje over een veld lopen.
Onmogelijk!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is je niet bekend dat er ambtenaren zijn die andere werktijden hebben? Way to go!
Ik ook. Maar dat wordt hier wel eens gedaan, bepaalde - in mijn ogen - erge speculaties worden als feit gepresenteerd. Maar goed, moeten zulke mensen ook zelf weten. Kan mij alleen wel voorstellen dat het soms storend is.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou net zo 'bozig' worden (persoonlijk, niet als mod ofzo) als iemand onwaarheden als feit neergooit hoor. Veel anderen ook.
Klopt. En politie was bij elke particuliere zoektochtquote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerder deze week gingen die particulieren ook delen bos in waar de politie nog niet was geweest volgens mij.
Dankquote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben de hele tijd al ontopic,maar ik beledig sowieso geen mensen in het topic. Vind ik niet nodig en ik heb de behoefte ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil hier niet aan meedoen, maar kijk even wat je zelf post. Dikke punt.
Ja, die zijn er alleen maar om de boel nog enigszins te kunnen controleren, omdat die eigenwijze lui die daar persé willen lopen toch niet tegen te houden zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie is er bij. Zoekt niet, maar houdt wel in de gaten.
Ik zeg maar even niksquote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat wordt hier wel eens gedaan, bepaalde - in mijn ogen - erge speculaties worden als feit gepresenteerd. Maar goed, moeten zulke mensen ook zelf weten. Kan mij alleen wel voorstellen dat het soms storend is.
Nou, bij sommige zoektochten ook alleen maar omdat ze niet anders konden ben ik bang, omdat anders de particulieren in hun eentje de bossen in trokken...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. En politie was bij elke particuliere zoektocht
Klopt. Maar gelukkig communiceert men wel met de politie en zijn ze er bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja, die zijn er alleen maar om de boel nog enigszins te kunnen controleren, omdat die eigenwijze lui die daar persé willen lopen toch niet tegen te houden zijn.
En dan nog is het ontopic! Walgelijk op de man spelenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef eriksd het volgende:
Nu naar bed. Whiskers, ik verwacht dat je persoonlijk dit deel, het volgende deel en het deel daarop morgenochtend volgepost hebt met twitter en de herhaling van de livefeed. Proost!
Dat is inderdaad waar.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, bij sommige zoektochten ook alleen maar omdat ze niet anders konden ben ik bang, omdat anders de particulieren in hun eentje de bossen in trokken...
Heel erg rot lijkt me.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Goh, morgen hadden die knullen al weer naar school gemoeten.Hoe zullen de ouders en eventuele broers en zussen van de vader zich voelen? Een dezer dagen zullen ze hem wel gaan begraven.
Wanklanken, dát is op de man spelen. Hij bedoelt het simpelweg oprecht. Mja. Sorry voor het offtopic van mij. Slaap lekker allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog is het ontopic! Walgelijk op de man spelen
Goede vraag, de familie van de man hield mij ook bezig. Misschien nog ouders.. Vreselijk..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Goh, morgen hadden die knullen al weer naar school gemoeten.Hoe zullen de ouders en eventuele broers en zussen van de vader zich voelen? Een dezer dagen zullen ze hem wel gaan begraven.
Het is maar wat je gelukkig noemt. Die mensen hadden gewoon naar de politie moeten luisteren. Dan had de politie daar niet hoeven zijn en hadden die zich misschien met andere dingen bezig kunnen houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar gelukkig communiceert men wel met de politie en zijn ze er bij.
Een dezer dagen? Eerst moeten ze de lijken nog vinden, dan gaat de pathaloog anatoom alle ingewanden onderzoeken, dan gaan ze alles weer dichtnaaien, dan gaan ze de lichamen vrijgeven en dan gaan er nog een paar dagen overheen voor ze begraven kunnen worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Is zo, maar laat maar gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog is het ontopic! Walgelijk op de man spelen
Eens. Maar iig hebben ze de politie er iig bij betrokkenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is maar wat je gelukkig noemt. Die mensen hadden gewoon naar de politie moeten luisteren. Dan had de politie daar niet hoeven zijn en hadden die zich misschien met andere dingen bezig kunnen houden.
Vader is al gevonden..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een dezer dagen? Eerst moeten ze de lijken nog vinden, dan gaat de pathaloog anatoom alle ingewanden onderzoeken, dan gaan ze alles weer dichtnaaien, dan gaan ze de lichamen vrijgeven en dan gaan er nog een paar dagen overheen voor ze begraven kunnen worden.
Dusss...
Er is een condoleanceregister geopend voor hem online, en daar wordt gesproken over een vader, moeder, broer en zus.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goede vraag, de familie van de man hield mij ook bezig. Misschien nog ouders.. Vreselijk..
Vader is dinsdagochtend al gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een dezer dagen? Eerst moeten ze de lijken nog vinden, dan gaat de pathaloog anatoom alle ingewanden onderzoeken, dan gaan ze alles weer dichtnaaien, dan gaan ze de lichamen vrijgeven en dan gaan er nog een paar dagen overheen voor ze begraven kunnen worden.
Dusss...
Ik zei het toevallig vanavond nog, wat een drama voor die mensen ook. Ik hoop dat er ook voor hen genoeg steun is.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goede vraag, de familie van de man hield mij ook bezig. Misschien nog ouders.. Vreselijk..
Vast wel, Mensen die hen iets kwalijk nemen zijn kierewietquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei het toevallig vanavond nog, wat een drama voor die mensen ook. Ik hoop dat er ook voor hen genoeg steun is.
Ik vind het al fijn dat er te lezen is dat er mensen zijn die ook aan hem denken. Heb je een linkje?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is een condoleanceregister geopend voor hem online, en daar wordt gesproken over een vader, moeder, broer en zus.
Was mij al opgevallen dat er op de fb van moeders totaal niet over die kant van de familie gesproken wordt (of door gereageerd wordt). Het zijn toch ook hun neefjes/kleinkinderen die nu vermist zijn...
Hoezo hebben ze de politie erbij betrokken? Daar hebben die vrijwilligers natuurlijk weinig over te zeggen. Dat bepaalt de politie zelf wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Maar iig hebben ze de politie er iig bij betrokken
Nee, het is niet alleen stiekem erger, volwassenen kunnen en mogen zelf beslissen waar ze heengaan, als volwassenen een pakje sigaretten gaan halen betekent dat niet dat ze waarschijnlijk ontvoerd of vermoord zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er wel heel veel zaken van vermiste personen, helaas. Omdat dit ten eerste kinderen zijn (dan is het stiekem nog erger, ofzo) en omdat het hele verhaal om de vermissing vreemd is.
Hem? Zijn nabestaandenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het al fijn dat er te lezen is dat er mensen zijn die ook aan hem denken. Heb je een linkje?
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.htmlquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het al fijn dat er te lezen is dat er mensen zijn die ook aan hem denken. Heb je een linkje?
Ja, hij heeft ook mensen die van hem houden, hem missen.quote:
Dank je welquote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.html
Nee. Als de politie er geen weet van heeft kunnen ze er ook niet bij zijn. Ik heb het de afgelopen dagen goed gevolgd, en er was altijd overleg met de politie, en ze waren er altijd bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze de politie erbij betrokken? Daar hebben die vrijwilligers natuurlijk weinig over te zeggen. Dat bepaalt de politie zelf wel.
Jawel. Toch is het wel handig als er nieuwe feiten en/of ontwikkelingen worden bijgehouden in de OP.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet niks over de zoektocht in Geulle? Jawel toch?
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook mensen die van hem houden, hem missen.
Eens en terecht dat zij ook gesteund worden. Maar je zei "hem".quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook mensen die van hem houden, hem missen.
De politie is er ook achter gekomen door tweets hoor die men online slingerde met 'we gaan zoeken'. Sommigen deden dat echt al voordat ze dat aan de politie gevraagd hadden of dat wel kon en mocht.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Als de politie er geen weet van heeft kunnen ze er ook niet bij zijn. Ik heb het de afgelopen dagen goed gevolgd, en er was altijd overleg met de politie, en ze waren er altijd bij.
Dat doen ze heus wel. En zijn familie treft geen blaam Yvonne..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat zijn familie, als ze hem begraven, ook even denken aan de 2 kinderen die geen graf hebben...
Ik kan me eerlijk niet voorstellen dat deze mensen hem zullen begraven zonder zich daar pijnlijk van bewust te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat zijn familie, als ze hem begraven, ook even denken aan de 2 kinderen die geen graf hebben...
Ja duh, natuurlijk waren ze er bijquote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Als de politie er geen weet van heeft kunnen ze er ook niet bij zijn. Ik heb het de afgelopen dagen goed gevolgd, en er was altijd overleg met de politie, en ze waren er altijd bij.
Het is echt wél gebeurd Greys. Elke dag. Ook over de burgerinitiatieven van vandaag.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De politie is er ook achter gekomen door tweets hoor die men online slingerde met 'we gaan zoeken'. Sommigen deden dat echt al voordat ze dat aan de politie gevraagd hadden of dat wel kon en mocht.
Dus of je dat communiceren kunt en mag noemen betwijfel ik eerlijk gezegd.
Dat klopt toch ookquote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Eens en terecht dat zij ook gesteund worden. Maar je zei "hem".
Geen idee f ze dat doen, ik word een beetje onpasselijk als ik al die onbekende meehuilers zie op dat condoleance-register.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doen ze heus wel. En zijn familie treft geen blaam Yvonne..
dus dat!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
De familie van de vader is net zo hard slachtoffer. Ook uit hun leven zijn er 3 mensen verdwenen.
Ze hebben wel degelijk overlegd met de politie. En nee, ik hou ook niet van tientallen idioten die overal sporen kunnen vernietigenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk waren ze er bijDie lui kondigden hun acties groot aan op internet, en het valt heus wel op als er ineens een paar honderd mensen daar lopen. Dus er geen weet van hebben als politie lijkt me ook wel godsonmogelijk he. Dat heeft weinig met overleg te maken
Sja die mensen zijn tóch ook hun zoon/broer kwijt geraakt (alleen dan door hem bewust) en hun 2 kleinkinderen/neefjes. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich daar niet mee bezig houden...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee f ze dat doen, ik word een beetje onpasselijk als ik al die onbekende meehuilers zie op dat condoleance-register.
Owh, dat kan. Ik heb nog niet op dat register gekeken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee f ze dat doen, ik word een beetje onpasselijk als ik al die onbekende meehuilers zie op dat condoleance-register.
Die eerste particuliere zoektocht... waarom riep de politie na het aankondigen daarvan dan steeds 'we roepen mensen op om het NIET TE DOEN' als het zo goed gecommuniceerd was?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is echt wél gebeurd Greys. Elke dag. Ook over de burgerinitiatieven van vandaag.
Voor zijn familie is het al niet erg genoeg wat er gebeurd is?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:
Dat klopt ook. Is al dagen bekend ook. Woonden samen zelfs meen ikquote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Rachilda het volgende:
ik lees op het condoleance register dat Jeroen een nieuwe vriendin had
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is een condoleanceregister geopend voor hem online, en daar wordt gesproken over een vader, moeder, broer en zus.
Was mij al opgevallen dat er op de fb van moeders totaal niet over die kant van de familie gesproken wordt (of door gereageerd wordt). Het zijn toch ook hun neefjes/kleinkinderen die nu vermist zijn...
Vanaf dat moment is het iig wél gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Die eerste particuliere zoektocht... waarom riep de politie na het aankondigen daarvan dan steeds 'we roepen mensen op om het NIET TE DOEN' als het zo goed gecommuniceerd was?
Als het goed gecommuniceerd en vooraf gevraagd was, waarom riep de politie daarna dan dat men bang was dat er sporen zouden verdwijnen? Dat rijmt voor mij niet helemaal met goed communiceren, vandaar
In nog een ander deel stond dat Jeroen al 2 vriendinnen versleten had en dat het huwelijk zeker al 4/5 jaar ontbonden was.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef eight het volgende:
[..]
Jawel. Toch is het wel handig als er nieuwe feiten en/of ontwikkelingen worden bijgehouden in de OP.
In het vorig topic werd er bijv. beweerd dat Jeroen was vreemdgegaan tijdens het huwelijk, iets wat wel interessant is voor de beeldvorming. Ik heb er echter weinig behoefte aan om enkele topics aan bagger te gaan teruglezen..
ow...ok...dat wist ik niet...jeetje, weet zij dan niks...wat had hij aan haar verteld dan waar hij naartoe zou gaan met de kinderen?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Is al dagen bekend ook. Woonden samen zelfs meen ik
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?
Ja. Maar hen treft geen blaam toch? En zij missen die kinderen (en hun vader) ook toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon in hun achterhoofd hebben dat hun zoon, neef, broer 2 onschuldige kinderen heeft vermoord?
Ja natuurlijk, maar ik bedoel meer dat het mij opviel dat moeder schijnbaar met de hele ex-schoonfamilie dus geen contact meer had/heeft. Dus ook niet met opa/oma enz. Dat was mij daardoor opgevallen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
link?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef Rachilda het volgende:
ik lees op het condoleance register dat Jeroen een nieuwe vriendin had
Zij zullen deze man als ten einde raad zien, dat vergoeielijkt zijn daad niet. Maar mogen die mensen ook treuren om het verlies van HUN dierbare?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misschien had/heeft ze daar wel gewoon contact mee, maar hebben die mensen gewoon geen Facebook.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar ik bedoel meer dat het mij opviel dat moeder schijnbaar met de hele ex-schoonfamilie dus geen contact meer had/heeft. Dus ook niet met opa/oma enz. Dat was mij daardoor opgevallen.
Dat klopt dus niet. Ze zijn 2 jaar gescheiden. Maar die ex in Neerbeek lijkt (lijkt!!) wel tijdens het huwelijk te zijn geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
In nog een ander deel stond dat Jeroen al 2 vriendinnen versleten had en dat het huwelijk zeker al 4/5 jaar ontbonden was.
De politie heeft haar vast gehoordquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ow...ok...dat wist ik niet...jeetje, weet zij dan niks...wat had hij aan haar verteld dan waar hij naartoe zou gaan met de kinderen?
Ja, omdat ze toen weinig keus meer hadden. Die mensen wilden niet luisteren, dus ja, dan moet je maar communiceren om er in ieder geval voor te zorgen dat ze niet een al te grote ravage aanrichten. Dat is alleen noodgedwongen communicatie, omdat ze onder de omstandigheden verder niet heel veel keus haddenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vanaf dat moment is het iig wél gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |