Een dezer dagen? Eerst moeten ze de lijken nog vinden, dan gaat de pathaloog anatoom alle ingewanden onderzoeken, dan gaan ze alles weer dichtnaaien, dan gaan ze de lichamen vrijgeven en dan gaan er nog een paar dagen overheen voor ze begraven kunnen worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Goh, morgen hadden die knullen al weer naar school gemoeten.Hoe zullen de ouders en eventuele broers en zussen van de vader zich voelen? Een dezer dagen zullen ze hem wel gaan begraven.
Is zo, maar laat maar gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan nog is het ontopic! Walgelijk op de man spelen
Eens. Maar iig hebben ze de politie er iig bij betrokkenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is maar wat je gelukkig noemt. Die mensen hadden gewoon naar de politie moeten luisteren. Dan had de politie daar niet hoeven zijn en hadden die zich misschien met andere dingen bezig kunnen houden.
Vader is al gevonden..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een dezer dagen? Eerst moeten ze de lijken nog vinden, dan gaat de pathaloog anatoom alle ingewanden onderzoeken, dan gaan ze alles weer dichtnaaien, dan gaan ze de lichamen vrijgeven en dan gaan er nog een paar dagen overheen voor ze begraven kunnen worden.
Dusss...
Er is een condoleanceregister geopend voor hem online, en daar wordt gesproken over een vader, moeder, broer en zus.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goede vraag, de familie van de man hield mij ook bezig. Misschien nog ouders.. Vreselijk..
Vader is dinsdagochtend al gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een dezer dagen? Eerst moeten ze de lijken nog vinden, dan gaat de pathaloog anatoom alle ingewanden onderzoeken, dan gaan ze alles weer dichtnaaien, dan gaan ze de lichamen vrijgeven en dan gaan er nog een paar dagen overheen voor ze begraven kunnen worden.
Dusss...
Ik zei het toevallig vanavond nog, wat een drama voor die mensen ook. Ik hoop dat er ook voor hen genoeg steun is.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goede vraag, de familie van de man hield mij ook bezig. Misschien nog ouders.. Vreselijk..
Vast wel, Mensen die hen iets kwalijk nemen zijn kierewietquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zei het toevallig vanavond nog, wat een drama voor die mensen ook. Ik hoop dat er ook voor hen genoeg steun is.
Ik vind het al fijn dat er te lezen is dat er mensen zijn die ook aan hem denken. Heb je een linkje?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is een condoleanceregister geopend voor hem online, en daar wordt gesproken over een vader, moeder, broer en zus.
Was mij al opgevallen dat er op de fb van moeders totaal niet over die kant van de familie gesproken wordt (of door gereageerd wordt). Het zijn toch ook hun neefjes/kleinkinderen die nu vermist zijn...
Hoezo hebben ze de politie erbij betrokken? Daar hebben die vrijwilligers natuurlijk weinig over te zeggen. Dat bepaalt de politie zelf wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens. Maar iig hebben ze de politie er iig bij betrokken
Nee, het is niet alleen stiekem erger, volwassenen kunnen en mogen zelf beslissen waar ze heengaan, als volwassenen een pakje sigaretten gaan halen betekent dat niet dat ze waarschijnlijk ontvoerd of vermoord zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Ja, zo zijn er wel heel veel zaken van vermiste personen, helaas. Omdat dit ten eerste kinderen zijn (dan is het stiekem nog erger, ofzo) en omdat het hele verhaal om de vermissing vreemd is.
Hem? Zijn nabestaandenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het al fijn dat er te lezen is dat er mensen zijn die ook aan hem denken. Heb je een linkje?
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.htmlquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het al fijn dat er te lezen is dat er mensen zijn die ook aan hem denken. Heb je een linkje?
Ja, hij heeft ook mensen die van hem houden, hem missen.quote:
Dank je welquote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
http://www.condoleanceregister.nl/Condoleance-jeroen-denis.html
Nee. Als de politie er geen weet van heeft kunnen ze er ook niet bij zijn. Ik heb het de afgelopen dagen goed gevolgd, en er was altijd overleg met de politie, en ze waren er altijd bij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hoezo hebben ze de politie erbij betrokken? Daar hebben die vrijwilligers natuurlijk weinig over te zeggen. Dat bepaalt de politie zelf wel.
Jawel. Toch is het wel handig als er nieuwe feiten en/of ontwikkelingen worden bijgehouden in de OP.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je weet niks over de zoektocht in Geulle? Jawel toch?
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook mensen die van hem houden, hem missen.
Eens en terecht dat zij ook gesteund worden. Maar je zei "hem".quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook mensen die van hem houden, hem missen.
De politie is er ook achter gekomen door tweets hoor die men online slingerde met 'we gaan zoeken'. Sommigen deden dat echt al voordat ze dat aan de politie gevraagd hadden of dat wel kon en mocht.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Als de politie er geen weet van heeft kunnen ze er ook niet bij zijn. Ik heb het de afgelopen dagen goed gevolgd, en er was altijd overleg met de politie, en ze waren er altijd bij.
Dat doen ze heus wel. En zijn familie treft geen blaam Yvonne..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat zijn familie, als ze hem begraven, ook even denken aan de 2 kinderen die geen graf hebben...
Ik kan me eerlijk niet voorstellen dat deze mensen hem zullen begraven zonder zich daar pijnlijk van bewust te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef yvonne het volgende:
Ik hoop dat zijn familie, als ze hem begraven, ook even denken aan de 2 kinderen die geen graf hebben...
Ja duh, natuurlijk waren ze er bijquote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Als de politie er geen weet van heeft kunnen ze er ook niet bij zijn. Ik heb het de afgelopen dagen goed gevolgd, en er was altijd overleg met de politie, en ze waren er altijd bij.
Het is echt wél gebeurd Greys. Elke dag. Ook over de burgerinitiatieven van vandaag.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De politie is er ook achter gekomen door tweets hoor die men online slingerde met 'we gaan zoeken'. Sommigen deden dat echt al voordat ze dat aan de politie gevraagd hadden of dat wel kon en mocht.
Dus of je dat communiceren kunt en mag noemen betwijfel ik eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |