Geen idee, zoals gezegd: heb het tot op heden niet ingekeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Door wie is dat register eik geopend?
Het is nogal voyeuristisch allemaal, vol rare aannames.
Ik volg dit soort dingen ook en snap het wel . En daar praat ik niks goed mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik volg dit soort zaken al jaren, waarom, omdat het me bezig houdt hoe je als ouder je eigen kind kunt vermoorden en daarna jezelf van het leven berooft met geen ander doel dan de achterblijvers te straffen, pure wraak.
Ik ben nog niet overtuigd dat hij ten einde raad was hoor.
Ik denk dat je helemaal los moet staan van je emoties om tot dit soort daden te komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik volg dit soort zaken al jaren, waarom, omdat het me bezig houdt hoe je als ouder je eigen kind kunt vermoorden en daarna jezelf van het leven berooft met geen ander doel dan de achterblijvers te straffen, pure wraak.
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Hebben ze die schavuiten nu al eens gevonden?
Hoe kom je erbij dat het wraak was dan? In andere gevallen ook?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigdquote:Op zondag 12 mei 2013 23:49 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Blijkbaar zag hij dit als enige uitweg, anders kies je hier niet voor.
En dat raakt me dan toch weer diep...
Ik ga nergens van uit, maar ik sluit ook niks uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef Messina het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat het wraak was dan? In andere gevallen ook?
Ik post vooral "nieuws en ontwikkelingen"quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd![]()
Er zijn in alle zaken namelijk zoveel verschillende beweegredenen, en helaas is een daarvan wraak. Weet je, eik hoop ik dat morgen die kids gevonden worden en we weer met iets anders bezig kunnen gaan, want we zitten met elkaar zo te porren en spitten en ik doe net zo hard mee. En eik baal ik daarvan.
Sorry, ik dacht dat je bedoelde dat je in andere zaken zo vaak zag dat het wraak was, dat je om die reden in deze zaak niet uitsloot dat...quote:Op zondag 12 mei 2013 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga nergens van uit, maar ik sluit ook niks uit.
Ik ook niet. Maar het gebeurt wel. Wees blij dat wij het niet snappen, dan zijn we iig niet zo ver heen als hijquote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Toekito het volgende:
Ik snap gewoon niet hoe je de vrouw waar je van gehouden hebt dit kan aan doen.
twitter:annetdeboer twitterde op zondag 12-05-2013 om 23:52:10@JulianRubenNL weten jullie het *prive* email adres van Jeroen Denis ook? misschien kunnen we via google nog wat achterhalen. reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
Wat zij nu weer van plan zijn....?twitter:annetdeboer twitterde op zondag 12-05-2013 om 23:52:10@JulianRubenNL weten jullie het *prive* email adres van Jeroen Denis ook? misschien kunnen we via google nog wat achterhalen. reageer retweet
Zijn mail hackenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
Wat zij nu weer van plan zijn....?twitter:annetdeboer twitterde op zondag 12-05-2013 om 23:52:10@JulianRubenNL weten jullie het *prive* email adres van Jeroen Denis ook? misschien kunnen we via google nog wat achterhalen. reageer retweet
Daar is een topic over: NWS / Schietpartij in New Orleans bij Moederdagparadequote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
En dan lees je dit weer![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_New_Orleans__.html
Internetspeurders die denken dat ze net weggelopen zijn bij CSI Miami om deze zaak op te lossen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
Misschien heeft die vrouw hem knettergek gemaakt en is bij hem daarop de rem in zijn hoofd door getrapt. Liefde en haat liggen soms heel dicht bij elkaarquote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Toekito het volgende:
Mijn godquote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef Rachilda het volgende:
Dat is niet zo moeilijk.. Maar waarom maar aannemen dat hij zijn vrouw dit bewust heeft willen aandoen? Ik ga nu ver, maar misschien wilde hij met zijn kinderen zijn in het hiernamaals. Ik geloof daar niet in, maar speculeren hier is nogal hotquote:Op zondag 12 mei 2013 23:54 schreef Toekito het volgende:
Ik wou het er hier ook verder niet over hebben hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is een topic over: NWS / Schietpartij in New Orleans bij Moederdagparade
Dit, als het echt puur wraak was dan hoeft zijn zelfmoord helemaal geen "ten einde raad" zijn geweest, maar vooral de manier om de moeder zo hard mogelijk te straffen, hij neemt dan immers de verblijfplaats van de jongens mee zijn graf in.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee. Hoe vaak moet ik je dezelfde argumenten nog voor de voeten werpen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Misschien heeft die vrouw hem knettergek gemaakt en is bij hem daarop de rem in zijn hoofd door getrapt. Liefde en haat liggen soms heel dicht bij elkaar
Echt he.... wat bezielt die lui.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Internetspeurders die denken dat ze net weggelopen zijn bij CSI Miami om deze zaak op te lossen.
Jij weet net zo min als iedereen hier wat in die man heeft gespeeld, dus stellig nee roepen lijkt me een not donequote:Op zondag 12 mei 2013 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zondag 12 mei 2013 23:56 schreef hartloper het volgende:
[..]
Misschien heeft die vrouw hem knettergek gemaakt en is bij hem daarop de rem in zijn hoofd door getrapt. Liefde en haat liggen soms heel dicht bij elkaar
Nee. Hoe vaak moet ik je dezelfde argumenten nog voor de voeten werpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |