SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Enkele afgeronde projecten uit het vorige topic:
LekkerApart maakte een Neila:
Spring & MissN maakten toevallig zo-goed-als-dezelfde uilenmuts:![]()
kwakz0r & trui maakten tassen voor moederdag:
[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 13-05-2013 14:14:31 ]in de haak.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef trui het volgende:
dapmar, whoopdidoo had laatst een linkje geplaatst dat wel handig was, en verder kun je in de OP ook een linkje vinden naar een handige tutorial van planetjune. verder is 't vooral zaak van even goed positioneren en om en om een steek uit het hoofdje opnemen en een steek uit de romp, langzamerhand rondom gaan, beetje heen en weren zodat het goed stevig vastzit en draadjes wegwerken.
dat dacht ik ook, maar dat ging nog beduidend beter dan ik dacht! Gewoon proberenquote:Op maandag 13 mei 2013 11:04 schreef LekkerApart het volgende:
Aaah, mijn koala in de OP! Ik ga nu beginnen aan een etui voor mijn haaknaalden etc. Voor het naaigedeelte van de binnenvoering schakel ik mijn moeder in, dat is niet mijn ding
En weer een topic om te volgenquote:Op maandag 13 mei 2013 14:50 schreef trui het volgende:
hehheh bedankt hoor. mocht je van dit soort woordgrapjes houden, kom dan gerust eens meedenken over de cryptische opgave van de dag. kan prima tijdens het haken.(en 't is daar zo stilletjes...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |