PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
McGeady er wel in en dan deze op CDM en Buffon op doel.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan ookLaat Candreva je aub niet afschrikken, die is echt heel goed
Pepe RMquote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. En hier krijgt Maggio weer 7 chem
[ afbeelding ]
Maar ja. 1 keer 7 chem is ook weer niet zo erg eigenlijk. Dit is toch maar overbruggen tot het nieuwe TOTS komt. Welk team komt woensdag, is dat vandaag al bekend geworden?
I doubt itquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Bocchetti gekocht voor 108k. Waarschijnlijk kan ik hem morgen voor 120k verkopen.
Ik gaf je nog de kans om hem te hopen. Uit medelijden voor het resultaat van AZ van vandaag heb ik maar geen AZ TT gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik had de lapo maar ik had het niet door. Ik hoop dat vdm hem snel gepikt heeft.
Morgenochtend/middag is er nog geen HH geweest en zijn de 25k packs weg. Dan moet hij sowieso gestegen zijn. Hij is nu ook al duurder dan vanmiddag.quote:
Bedankt alleen slaat dit nergens opquote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef quer het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik hem tegen kwam was hij letterlijk en figuurlijk een pispaal ja.quote:
Op de xbox zakken de prijzen ook nog. En de mensen die hem nu nog niet gekocht hebben wachten ook sowieso op het HH.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Morgenochtend/middag is er nog geen HH geweest en zijn de 25k packs weg. Dan moet hij sowieso gestegen zijn. Hij is nu ook al duurder dan vanmiddag.
Als je hier nou Vidal zou vervangen door Marchisio.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. En hier krijgt Maggio weer 7 chem
[ afbeelding ]
Maar ja. 1 keer 7 chem is ook weer niet zo erg eigenlijk. Dit is toch maar overbruggen tot het nieuwe TOTS komt. Welk team komt woensdag, is dat vandaag al bekend geworden?
Misschien had hij vandaag zn dag nietquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik hem tegen kwam was hij letterlijk en figuurlijk een pispaal ja.
Medelijden? Vandaag waren er vooral veel vriendschappelijke wedstrijden. Leuk voor Willem II dat ze met opgeheven hoofd afscheid kunnen nemen van de eredivisiequote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gaf je nog de kans om hem te hopen. Uit medelijden voor het resultaat van AZ van vandaag heb ik maar geen AZ TT gedaan
Zo praten over een SMLENO-speler.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
Wie nog de slechste speler op de PS3 wil proberen er staat er in 3421 RB voor 127k op.
#SMLENO #TeamDS2quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo praten over een SMLENO-speler.
Ik heb trouwens een nieuwe 'hidden' gem voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Ja, komen lekker hard aan. VOrig jaar iemand flink mee geraakt, moest naar het ziekenhuis met een paar tanden uit zijn mikquote:
Hulk is niksquote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen iemand met IF Alex Sandro, TOTS Moraes, IF Paulinho, Neymar, Maikon en IF Hulk.Cool.
Arteta is anders weer aan het stijgen nu hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op de xbox zakken de prijzen ook nog. En de mensen die hem nu nog niet gekocht hebben wachten ook sowieso op het HH.
Hij is in de eerste 10 minuten 2x binnen 30 meter van mijn goal geweest en hij heeft er twee gemaakt.quote:
OUD!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aangezien mensen hem nu wel kennen kan ik zeggen dat ik net voor het eerst deze FUT tegen Torres Nilo moest.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders moet hij Idrissou maar eens proberen:quote:
#tradingliketeamds2quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had een Svensson 41212 voor 200 BINHij is geen SMLENO speler helaas, maar hij is wel meer waard dan dat omdat hij 41212 is en omdat hij de langzaamste speler in FUT is. In het echt is hij wel sneller want op H2H heeft hij ongeveer 40 pace. SMLENO.
OUD!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Anders moet hij Idrissou maar eens proberen:
[ afbeelding ]
Ik hoor van veel dat ie kut speelt maarja misschien is Ince ook wel heel goedquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij is in de eerste 10 minuten 2x binnen 30 meter van mijn goal geweest en hij heeft er twee gemaakt.
Pelle en Tottiquote:
Ik had een Svensson 4-1-2-1-2 voor 500c, iemand lette denk ik echt niet op toen hij hem erop zette.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had een Svensson 41212 voor 200 BINHij is geen SMLENO speler helaas, maar hij is wel meer waard dan dat omdat hij 41212 is en omdat hij de langzaamste speler in FUT is. In het echt is hij wel sneller want op H2H heeft hij ongeveer 40 pace. SMLENO.
ik wist gewoon dat jij hem had gekochtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een Svensson 4-1-2-1-2 voor 500c, iemand lette denk ik echt niet op toen hij hem erop zette.
Weet ik nog niet, maar het was een heel gepuzzel om iets fatsoenlijks met TOTS Bocchetti en Bale te krijgen. Misschien SIF Klose en een smerig klein geil pacehoertjequote:
ja want jij zet je spelers er nog voor te weinig opquote:Op zondag 12 mei 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist gewoon dat jij hem had gekocht
geen zin om dagen te wachten voordat ze verkopenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja want jij zet je spelers er nog voor te weinig op
Net nog een voor 120k zien gaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Arteta is anders weer aan het stijgen nu hoor
Ince kan er ook niks vanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef BDIL het volgende:
Die TOTS Mangala is fucking slechtStaat nooit bij zijn man
Nee joh. Hij is een baasquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef BDIL het volgende:
Die TOTS Mangala is fucking slechtStaat nooit bij zijn man
Die Jagielka is best klein. Eigenlijk helemaal geen bijzondere stats, koop een CB uit het BPL Toty zou ik zeggenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar TOTS Jagielka voor in me bpl teampje.
Iemand hier ook met TOTS Riether gespeeld ?, lijkt me wel een aparte
TOTY Vertonghen!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Jagielka is best klein. Eigenlijk helemaal geen bijzondere stats, koop een CB uit het BPL Toty zou ik zeggen
Ik heb de NIF Jagielka en die vind ik echt een baasquote:Op zondag 12 mei 2013 22:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die Jagielka is best klein. Eigenlijk helemaal geen bijzondere stats, koop een CB uit het BPL Toty zou ik zeggen
Bij mij in 3-5-2 staat hij lucht te dekkenquote:
Mijn ma moest huilen om de tekst die ik op de kaart had geschrevenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Zo, moederdagverplichtingen weer voldaan. Iedereen een goede zoon geweest vandaag?
Zo slecht is je spelling toch niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Mijn ma moest huilen om de tekst die ik op de kaart had geschreven
Ze stak haar handen in haar ogenquote:
Leuk dat ze in Engeland eindelijk Volendam hebben ontdekt.quote:
Urkquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leuk dat ze in Engeland eindelijk Volendam hebben ontdekt.
SMLENO has been brought to a new levelquote:
Uiteraard, en morgen op herhaling, uit eten met mijn zus erbijquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Zo, moederdagverplichtingen weer voldaan. Iedereen een goede zoon geweest vandaag?
Je moet elke deal pakken ook al is het maar 500c winst.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
SMLENO has been brought to a new level
En dat maakt een handelaar succesvol.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet elke deal pakken ook al is het maar 500c winst.
Jokertje programma was dat van toch?quote:
succesquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
Ik ga slapen. Morgen examen Nederlands.
Goodluck!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
Wind?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Goodluck!
Pas op met de wind als je naar school fietst!
Succes!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
Ik haalde bij de oefenexamens de hele tijd rond de 6.5. Maar nu vanmiddag had ik voor 2012.1 opeens een 5.5
Komt wel goed, tijger. Succesquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
Ik haalde bij de oefenexamens de hele tijd rond de 6.5. Maar nu vanmiddag had ik voor 2012.1 opeens een 5.5
Ja klopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jokertje programma was dat van toch?![]()
Die tackle van die RKC'er op Braamhaar![]()
vraag 6 bij meerkeuze is altijd Aquote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef Thorb het volgende:
Ik hoop ook maar dat Nederlands morgen beter gaat dan het oefen ding wat ik deed![]()
En steeds ineens een complete Nederlandse zin tussendoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja klopt.
Echt bizar zijn engels. "Can i schuif a little bit closer naar jou."
Het is wel erg scripted maar ik krijg altijd plaats vervangende schaamte als ik zo iets zie.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En steeds ineens een complete Nederlandse zin tussendoor
Wel zo obviously scripted, maar het blijft een leuke guilty pleasure
Nederlands examen is echt easy. En het begint pas om 13.30 dus je kunt wakkerblijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef detennismaster het volgende:
Jezus, die hele familie heeft vroeger jarenlang met hun bakkes tussen de deur en deurpost vastgezeten of niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Zit Ferdinand bij zijn eigen zusje naar binnen te kijken?
nee Dingsdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Komen Woensdag de volgende TOTS spelers, of is er nog niks bekend?
Ja maar verder niets bekend.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef dion_v_k het volgende:
Komen Woensdag de volgende TOTS spelers, of is er nog niks bekend?
ja, 10-10.quote:
quote:
quote:
TOTS'en sukkelquote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
woensdag komt de volgende serie TOTY's
En Sullie Muntari ook, omdat hij wilde voorkomen dat de scheids hem geel gaf door zijn arm vast te pakken en de kaart terug te duwen.quote:
Met de baan van de bal lijkt het me toch onmogelijk dat die bal helemaal over de lijn wasquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Fuszy het volgende:
Dit ziet er al iets meer uit als een doelpunt, al is het nog steeds bijna onmogelijk om te zien
Ja, en welke competitie dan ??quote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
woensdag komt de volgende serie TOTY's
Die is blij met de goalquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Fuszy het volgende:
Dit ziet er al iets meer uit als een doelpunt, al is het nog steeds bijna onmogelijk om te zien
Jess Greenbergquote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe heette die Youtube dame uit het vorige topic?
Je mag ook Thorben zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JEZUS JE HOEFT NIET METEEN ZO TE DOEN HOOR
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Sullie Muntari ook, omdat hij wilde voorkomen dat de scheids hem geel gaf door zijn arm vast te pakken en de kaart terug te duwen.
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de baan van de bal lijkt het me toch onmogelijk dat die bal helemaal over de lijn was
Onmogelijk om te zeggen als de camera niet precies op de lijn is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met de baan van de bal lijkt het me toch onmogelijk dat die bal helemaal over de lijn was
Baas.quote:
ok soepstengelquote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JEZUS JE HOEFT NIET METEEN ZO TE DOEN HOOR
N'Koulou.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:55 schreef Maver24 het volgende:
Wie van de TOTS CB's is nou de beste als je moest kiezen uit Bocchetti, Mangala of Jagielka
Het is inderdaad echt een mongoolquote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
GTAboi op twitter!!!!!!!!
En dan zijn er mensen die beweren dat ik veel met de rivaal bezig ben
Volg jij hem? Ik moet soms echt huilen van zijn tweetsquote:
Ja eerst een verjaardag en daarna nog op bezoek bij moedersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Misschien worden pacekaartjes nu duurder.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef Toefjes het volgende:
Ik vind het met die TOTS kaarten net alsof er een trainingskaartje op de speler zit
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja eerst een verjaardag en daarna nog bezoek bij moeders
Vet. Laatste dag dat je partner moederdag niet als moeder viertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, ik voelde me al verplicht om ook voor haar kadootjes te kopenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vet. Laatste dag dat je partner moederdag niet als moeder viert
Jij komt in de hemel, zo goed ben je bezigquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voelde me al verplicht om ook voor haar kadootjes te kopen
Vrij pijnlijk ja, maar niet zo pijnlijk als alle grappen van Arno Vermeulen. Zo heerlijk dat het dan doodstil is en dat Arno zo opkijkt (exclusief duimpje)quote:
Julianaeveryday op youtube. Zij kan ook heel goed nummers coverenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Fuszy het volgende:
Origineel is beter, maar de clip van deze vind ik dan weer beter
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij komt in de hemel, zo goed ben je bezig
Blijkbaar was het gisteren bijna-moederdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voelde me al verplicht om ook voor haar kadootjes te kopen
JAA BEDANKT JONGE!!!!!quote:
Daar gaat de kans van Djeetjequote:
Hier ook, zo erg dat ik gisteren ook de kadootjes al heb gegevenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Blijkbaar was het gisteren bijna-moederdag.
Dat heb ik ook duidelijk te horen gekregen
Ibra?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een gigantisch lekker wijf hierboven.
Hij is sneller dan de normale en met hem scoor ik al genoegquote:
Ik moet je teleurstellen mijn vriendquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een gigantisch lekker wijf hierboven.
We hebben het zwaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier ook, zo erg dat ik gisteren ook de kadootjes al heb gegeven
Zou mooi zijn als dat na de release van de PS4 isquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We hebben het zwaar.
Maar de verloskundige zei dat er ook een bijna-vaderdag is.
Dus dan verwacht ik ook een nieuwe controller voor mijn PS3.
quote:
15 Juni is het bijna-vaderdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat na de release van de PS4 is
Ik plak wel een briefje op mijn Playstationquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
15 Juni is het bijna-vaderdag.
Noteer het in je agenda.
chill dan is ie weer net niet thuisquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
15 Juni is het bijna-vaderdag.
Noteer het in je agenda.
ZIjn SIF vorig jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Iemand hier al met TOTS Borja Valero gespeeld?, lijkt me wel aardig
Jouw vader niet thuis?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
chill dan is ie weer net niet thuis
3 op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op mijn vrije dag maar eens een paar wedstrijdjes afwerken![]()
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw vader niet thuis?
[ afbeelding ]
Ik had hem al voordat hij kaal wasquote:
Volgens mij niet, dat scheelt weer wat denkwerkquote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw vader niet thuis?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]FC Jos BrinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op mijn vrije dag maar eens een paar wedstrijdjes afwerken![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Da fuck am I Readingquote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hem al voordat het cool werd hij kaal was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wat doet dat 2e team ertussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op mijn vrije dag maar eens een paar wedstrijdjes afwerken![]()
haha ja er stond voordat het cool werd en toen ging er iets mis met edittenquote:
o ik dacht dat is Gutiquote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had hem al voordat hij kaal was![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik nog, was mijn 2e team steeds voor de fitness. Maar ga ik denk ik niks meer mee doenquote:
Zeg je iets over het feit dat mijn teams pacy zijn..dat is de helft van ditquote:
Scheelt niet zoveel hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeg je iets over het feit dat mijn teams pacy zijn..dat is de helft van dit
Maar ik spreek anderen nooit aan op het gebruik van pacehoeren. Daarom mag hetquote:Op zondag 12 mei 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeg je iets over het feit dat mijn teams pacy zijn..dat is de helft van dit
Volgens mij duurt alles op Nat.Geo van heel tot heel. Dus 19.00-20.00, 20.00-21.00 etc etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Thorb het volgende:
Op Natinal Geographic is een docu over iets met voetbal, geen idee waarover en hoelang nog maar misschien vindt iemand het interessant
Gaat over voetbal in de jaren '80.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Thorb het volgende:
Op Natinal Geographic is een docu over iets met voetbal, geen idee waarover en hoelang nog maar misschien vindt iemand het interessant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]FC Voorvocht lijkt veel op mijn teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen op mijn vrije dag maar eens een paar wedstrijdjes afwerkenAlleen Felipe Melo is op CDM wel beter dan Ramires
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
alle examens waren makkelijk op havoquote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef vandermar het volgende:
Ik vond Nederlands wel makkelijk maar ik deed dan ook Havo examen
MOTD begint ook bijnaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:23 schreef Thorb het volgende:
De schop van Schumacher.
Gemiddelde pace in mijn voorhoedes is 84 ofzo, dat ligt in ieder geval ruim onder het gemiddelde wat ik tegenkomquote:
Mij boeit het ook weinig..kan prima spelen tegen die pacehoeren. Liever dat dan de draaikonten. Alleen de ultra defensive 3-5-2 met 90% dezelfde Brazilianen komt me een beetje de strot uit. Wat ze op mijn helft doen boeit dan weinig, maar dan zit je alleen maar te puzzelen steeds tegen het trio Luiz, Santana en Dede met evt. 1 andere CB.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ik spreek anderen nooit aan op het gebruik van pacehoeren. Daarom mag het
Twee vingers in de neus jaquote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alle examens waren makkelijk op havo
Goeiequote:
Ik heb nog een shirt van Copa met het hele commentaar van Jack van gelder? tijdens de goal van Marco van Bastenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat over voetbal in de jaren '80.
1988
Dat is wel tofquote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van Copa met het hele commentaar van Jack van gelder? tijdens de goal van Marco van Basten
jaja en daar dan een verdediging met 84 en een middenveld met 90 achter want je moet wel op 86 komen hequote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gemiddelde pace in mijn voorhoedes is 84 ofzo, dat ligt in ieder geval ruim onder het gemiddelde wat ik tegenkom
[..]
Mij boeit het ook weinig..kan prima spelen tegen die pacehoeren. Liever dat dan de draaikonten. Alleen de ultra defensive 3-5-2 met 90% dezelfde Brazilianen komt me een beetje de strot uit. Wat ze op mijn helft doen boeit dan weinig, maar dan zit je alleen maar te puzzelen steeds tegen het trio Luiz, Santana en Dede met evt. 1 andere CB.
Dat was ikquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Zat jij ook op die Torres Nilo te bieden net?
Die 4-1-2-1-2?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook al niet..misschien moet ik mijn naam maar aanpassen danquote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
jaja en daar dan een verdediging met 84 en een middenveld met 90 achter want je moet wel op 86 komen he
Vetquote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van Copa met het hele commentaar van Jack van gelder? tijdens de goal van Marco van Basten
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ik
Handel in SMLENO spelers is best lucratief
neequote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik was toen -3quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vet![]()
Niet dat ik het toernooi bewust heb meegemaakt.
onsje meer zeker?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook al niet..misschien moet ik mijn naam maar aanpassen dan
Ditquote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ik
ouwe handelbaasquote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was ik
OSMGENOquote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen gewoon echt niet opletten !
Hee Erikquote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ouwe handelbaas
#respect #letsdoittogether #smleno
Heb je nog nieuwe spelers om toe te voegen?quote:
Je maakt er filmpjes over, dit kon je verwachten natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje mijn manier van handelen jattenGa zelf iets verzinnen ofzo
Nog geen verdere research gedaan, dat komt nog wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe spelers om toe te voegen?
Gisteren was er geen uitzending denk ik.quote:
En dan wordt ie gewoon aan de kant geschoven? RACISMEquote:
Ja, dat was maanden geleden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je maakt er filmpjes over, dit kon je verwachten natuurlijk
Hoeist?quote:
Waarom met je reserves spelen als je topspelers fit zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan wordt ie gewoon aan de kant geschoven? RACISME
Dat is wel een sicke deal dan want die is Zero weightquote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik merk ook dat sommige mensen niet opletten bij Ted van de Pavert, die kan ik vaak goedkoop kopen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog geen verdere research gedaan, dat komt nog wel.
Waarom moet je lelijke MSN emoticons gebruiken als je schitterende van Fok! hebt?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom met je reserves spelen als je topspelers fit zijn? [ afbeelding ]
Is niet van MSNquote:Op zondag 12 mei 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom moet je lelijke MSN emoticons gebruiken als je schitterende van Fok! hebt?
Ok.quote:
wefut smileys ftwquote:
Oh, met dat soort zaken hou ik me niet bezigquote:
nee dat kan niet helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Maver24 het volgende:
Is het mogelijk om een team te maken met Borja Valero, Arteta, Martinez, Diamanti. Ik zit te denken maar ik kom eigenlijk maar op 1 formatie en dat is 4312
4-3-3 kan ook, als je Diamanti in de spits doet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Maver24 het volgende:
Is het mogelijk om een team te maken met Borja Valero, Arteta, Martinez, Diamanti. Ik zit te denken maar ik kom eigenlijk maar op 1 formatie en dat is 4312
Morgen tegen elkaar?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
ha Toefjes van dat 3e team dat je postte won ik vandaag simpel van een bijna identiek teamGewoon nooit op mijn helft langer de bal dan 2 seconde laten hebben was mijn tactiek er tegen
Waarbij? Ik kan al die topiques niet vinden voor de verwachtingen van de Totsenquote:
Dat staat niet vast volgens mij.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
MichuDie krijgt ook wel een TOTSIE neem ik aan
Komen er eigenlijk 23 spelers per TOTS uit of dadelijk weer gewoon 18(dus bij alle andere dan Consistent)? Dat weet ik niet meer van vorig jaar.
MIJN SAMENVATTING IS VETTIGquote:Op zondag 12 mei 2013 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja lekker jezus lekker thesis ook lekker. Jam jam genieten dit
Dat is dan ook de beste kopper van de Eredivisie.quote:
Ook de beste verdedigerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de beste kopper van de Eredivisie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel vaker zo. Kunnen ze mooi plannen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom krijgen ze de bekert nu pas eigenlijk?
Ja het lijkt wel of Van Persie steeds slechter Engels begint te pratenquote:
Niet echt..maar ze zitten ook net zo lang in Engeland onderhand? Dus zo vreemd zou het niet zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |