PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
McGeady er wel in en dan deze op CDM en Buffon op doel.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan ookLaat Candreva je aub niet afschrikken, die is echt heel goed
Pepe RMquote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. En hier krijgt Maggio weer 7 chem
[ afbeelding ]
Maar ja. 1 keer 7 chem is ook weer niet zo erg eigenlijk. Dit is toch maar overbruggen tot het nieuwe TOTS komt. Welk team komt woensdag, is dat vandaag al bekend geworden?
I doubt itquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Bocchetti gekocht voor 108k. Waarschijnlijk kan ik hem morgen voor 120k verkopen.
Ik gaf je nog de kans om hem te hopen. Uit medelijden voor het resultaat van AZ van vandaag heb ik maar geen AZ TT gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef Toefjes het volgende:
Ik had de lapo maar ik had het niet door. Ik hoop dat vdm hem snel gepikt heeft.
Morgenochtend/middag is er nog geen HH geweest en zijn de 25k packs weg. Dan moet hij sowieso gestegen zijn. Hij is nu ook al duurder dan vanmiddag.quote:
Bedankt alleen slaat dit nergens opquote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef quer het volgende:
[..]
Nee,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik hem tegen kwam was hij letterlijk en figuurlijk een pispaal ja.quote:
Op de xbox zakken de prijzen ook nog. En de mensen die hem nu nog niet gekocht hebben wachten ook sowieso op het HH.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Morgenochtend/middag is er nog geen HH geweest en zijn de 25k packs weg. Dan moet hij sowieso gestegen zijn. Hij is nu ook al duurder dan vanmiddag.
Als je hier nou Vidal zou vervangen door Marchisio.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. En hier krijgt Maggio weer 7 chem
[ afbeelding ]
Maar ja. 1 keer 7 chem is ook weer niet zo erg eigenlijk. Dit is toch maar overbruggen tot het nieuwe TOTS komt. Welk team komt woensdag, is dat vandaag al bekend geworden?
Misschien had hij vandaag zn dag nietquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik hem tegen kwam was hij letterlijk en figuurlijk een pispaal ja.
Medelijden? Vandaag waren er vooral veel vriendschappelijke wedstrijden. Leuk voor Willem II dat ze met opgeheven hoofd afscheid kunnen nemen van de eredivisiequote:Op zondag 12 mei 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik gaf je nog de kans om hem te hopen. Uit medelijden voor het resultaat van AZ van vandaag heb ik maar geen AZ TT gedaan
Zo praten over een SMLENO-speler.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
Wie nog de slechste speler op de PS3 wil proberen er staat er in 3421 RB voor 127k op.
#SMLENO #TeamDS2quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zo praten over een SMLENO-speler.
Ik heb trouwens een nieuwe 'hidden' gem voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Ja, komen lekker hard aan. VOrig jaar iemand flink mee geraakt, moest naar het ziekenhuis met een paar tanden uit zijn mikquote:
Hulk is niksquote:Op zondag 12 mei 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet tegen iemand met IF Alex Sandro, TOTS Moraes, IF Paulinho, Neymar, Maikon en IF Hulk.Cool.
Arteta is anders weer aan het stijgen nu hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op de xbox zakken de prijzen ook nog. En de mensen die hem nu nog niet gekocht hebben wachten ook sowieso op het HH.
Hij is in de eerste 10 minuten 2x binnen 30 meter van mijn goal geweest en hij heeft er twee gemaakt.quote:
OUD!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aangezien mensen hem nu wel kennen kan ik zeggen dat ik net voor het eerst deze FUT tegen Torres Nilo moest.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anders moet hij Idrissou maar eens proberen:quote:
#tradingliketeamds2quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had een Svensson 41212 voor 200 BINHij is geen SMLENO speler helaas, maar hij is wel meer waard dan dat omdat hij 41212 is en omdat hij de langzaamste speler in FUT is. In het echt is hij wel sneller want op H2H heeft hij ongeveer 40 pace. SMLENO.
OUD!!!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Anders moet hij Idrissou maar eens proberen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |