Neuh.quote:
ok...ok...zou kunnen inderdaadquote:Op zondag 12 mei 2013 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wel om de nek van de vader![]()
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Kan. Ik zou als zijn schoenen missen vooral denken aan plekken waar die heel vies geworden zijn,viezer dan van het graven van een gat in bosgrond. Sloten, akkers...
Redelijk veel mis ja. Maar is off-topic.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is er mis met een hippie? Ben je nu aan het veroordelen?
Dat ben je al een tijdje.quote:
Wat zal de wereld heerlijk simpel zijn in de belevingswereld van Lpunt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:49 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Zijn meestal hippies, zelfde als mensen die lopen op blote voeten in de natuur. Of ben jij ook zo één?
[..]
O.
ik ookquote:
Ik heb begrepen dat (kennelijk haar) wereld vele hoogtepunten kent.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat zal de wereld heerlijk simpel zijn in de belevingswereld van Lpunt.
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Rachilda het volgende:
Op nos.nl lees ik dat de politie heeft aangegeven dat ze in Geulle GEEN spoor hebben aangetroffen :
http://nos.nl/artikel/506059-zoekactie-geulle-gestaakt.html
Dat ligt er natuurlijk aan wat voor schoenen je voor de gelegenheid aanhad... met een paar regenlaarzen kun je de rest behoorlijk goed schoonhouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:53 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja maar als je schoenen dan vies zijn, dan zijn je sokken en broek dat ook....Dus...
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:55 schreef Rachilda het volgende:
Op nos.nl lees ik dat de politie heeft aangegeven dat ze in Geulle GEEN spoor hebben aangetroffen :
http://nos.nl/artikel/506059-zoekactie-geulle-gestaakt.html
Sloot? Vertel!quote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.
Dat is dus een andere sloot dan waar ze vandaag bezig waren?
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daarquote:Op zondag 12 mei 2013 21:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wordt verder gezocht in een visvijver daar. Het gebied wordt vannacht bewaakt.
Dat is dus een andere sloot dan waar ze vandaag bezig waren?
Klopt. En die wordt bewaakt. Rest vh gebied dat eerder afgezet werd niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daar
Oke.. ( zie hier het antwoord Whiskersquote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze verder zoeken in dezelfde visvijver daar
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:57:26De politie toont in het onderzoek naar de #vermistebroertjes straks 3 foto's in #hvnl (SBS6 22.30 uur). De eerste foto is van een schoen. reageer retweet
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?quote:Op zondag 12 mei 2013 21:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke.. ( zie hier het antwoord Whiskers)
twitter:IlseHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:57:26De politie toont in het onderzoek naar de #vermistebroertjes straks 3 foto's in #hvnl (SBS6 22.30 uur). De eerste foto is van een schoen. reageer retweet
Niet iedereen weet het verschil tussen een sloot en een vijver. Ik ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat ik niet snapte wat jij met "sloot" bedoelde, terwijl het over een (behoorlijk grote) visvijver ging/gaat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |