Jong ventje dat geilt op zijn dinnetjequote:
Ik hoop dat er een keer een hond overheen zeikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Eergisteren lage witte all stars gekocht, staat zo leuk in de zomer met een kort broekje en bruine benen. Alleen klinkt niet leuk als ik het typ, denk ik.
Vrijwilligers (niet politie), net als de afgelopen dagenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Is niet hipster.Nu echt ontopic.
[..]
Wat wordt bedoeld met particulieren?
En dat ten toon spreidt in een topic waar het gaat over 2 kinderen die vermist worden. Je nood zal maar hoog zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jong ventje dat geilt op zijn dinnetje
Eriksd paalt Lpuntquote:Op zondag 12 mei 2013 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jong ventje dat geilt op zijn dinnetje
Net zo'n site als die van Kat en Vrijland op het eerste (korte) gezichtquote:
Individuen. Dus niet vanuit overheidswege.quote:
Kennelijk. Als zij het over zijn schoenen heeftquote:
Dit vindt ik vreselijk Bah. Hij had immers ook schulden, zijn bedrijf liep niet goed. Ook dan maar alle mensen die niet naar zijn praktijk gingen veroordelen?quote:
Negeer die onzin gewoonquote:Op zondag 12 mei 2013 22:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit vindt ik vreselijk Bah. Hij had immers ook schulden, zijn bedrijf liep niet goed. Ook dan maar alle mensen die niet naar zijn praktijk gingen veroordelen?
De pot verwijt de ketelquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dat ten toon spreidt in een topic waar het gaat over 2 kinderen die vermist worden. Je nood zal maar hoog zijn.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is niet nodig als je er goed uitziet en hakken je beter staan.Genoeg onzin..
redenen waarom mensen hun schoenen uit zouden trekken bij zelfmoord :twitter:1miljoenfotos twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:44:16@JulianRubenNL apart geen schoenen een goeie vraag over via Google zag ik dit dacht doen mensen dat vaker?.http://t.co/AqL8m7GDKX reageer retweet
Dat zegt meer over jouquote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
Er zijn wel vaker kinderen vermist. Ik snap eigenlijk niet waardoor dit zo'n megahype geworden is..
Jij hoeft het ook niet te snappen. Fijne wandeling.. rechtdoor graag!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
Er zijn wel vaker kinderen vermist. Ik snap eigenlijk niet waardoor dit zo'n megahype geworden is..
Leg eens uit dan!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Rachilda het volgende:
redenen waarom mensen hun schoenen uit zouden trekken bij zelfmoord :twitter:1miljoenfotos twitterde op zondag 12-05-2013 om 22:44:16@JulianRubenNL apart geen schoenen een goeie vraag over via Google zag ik dit dacht doen mensen dat vaker?.http://t.co/AqL8m7GDKX reageer retweet
http://www.goeievraag.nl/(...)d-plegen-brug.117505
Zijn ook heel mooi en echt mannelijk ofzo, vind ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk. Als zij het over zijn schoenen heeft
Omdat het in Nederland is en het verhaal is verder wel vreemd, toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef Paul het volgende:
Die sloeg op dat de wandelschoenen van de man voor dikke mensen zouden zijn. Ik eindig ook met 'genoeg onzin'. Wat verwijt je me?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |