Niks waar haat ik?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
nodig, ik weet niet wat jij tegen mij komt haten.
wat is je probleem
Dan neemt niet weg dat de examentijd de chillste tijd is.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Nahja bepaalde vakken afgelopen jaar niet zo heel goed gescoord. Dus 5,7 voor NL (Moet je zonder leren wel een 7 voor kunnen scoren op SE) en 5,6 voor geschiedenis (boeit niet zo heel veel zat compensatiepunten maar toch..) Wanneer NL tegenvalt en ik een 5,2 haal en mijn wiskunde of engels heeel erg tegenvalt en ik een 3 haal ben ik gezakt.
Dit wordt mijn derde. (ben nu bezig.)quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef Fey. het volgende:
Hoeveel examens hebben jullie voor Nederlands gedaan?
Ik denk dat ik er maar mee kap want ik blijf falen op dat samenvatten.
Geen. Ik ben goed in Nederlands, evenals Engels, en in mindere mate Wiskunde en M&O.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef Fey. het volgende:
Stuk of 8.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:17 schreef Fey. het volgende:
Wooooootquote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Stuk of 8.![]()
Had je de samenvatting tips in vwo nederlands topic al gelezen?
Jij bent zeker zo een die straks gaat studeren op je 18e, op je 22e klaar bent en dan denkt dat je wat bent in het levenquote:
Beste stad Rotterdam (heb grootste deel van leven gewoond)quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
In de buurt, maar volgend jaar (als ik slaag) in Rotterdam.
8quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Stuk of 8.![]()
Ja ik probeer hier gewoon discussie te voeren maar die nodig gaat mij afkraken omdat ik zeg dat zakken geen ramp is en ook gewoon chill kan zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef Etsu het volgende:
Kunnen we stoppen met ruzie maken en terug gaan naar de examens?
Ik ook zoiets! Ik dacht dat ik de enige was die er zo absurd veel maakte, maar niet dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Stuk of 8.![]()
Ik zit in duiven op school.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beste stad Rotterdam (heb grootste deel van leven gewoond)
Ik woonde tijdje Duiven, ken je wel toch.
Wel verspreid over het hele jaar, dus dan valt het wel mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:20 schreef nodig het volgende:
[..]
8![]()
![]()
Dan heb je gewoon iets van 15 uur NL examens lopen maken![]()
Ik 3 examens m&o gemaakt en 1 NL
Na mijn 22 nog doorstuderen héquote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo een die straks gaat studeren op je 18e, op je 22e klaar bent en dan denkt dat je wat bent in het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |