PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik hoop dat hij een verlenging krijgt met daarin een clausule dat hij altijd basis moet staanquote:
Ik wilde hem ook kopenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja hopelijk nu wel anders was het een kut aankoop.
ik ga hem nog even proberenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook kopenmaar nu twijfel ik heel erg, is leite beter?
Probeer hem gewoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook kopenmaar nu twijfel ik heel erg, is leite beter?
Is ie tot nu toe beter op rb of op rm?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga hem nog even proberen
en dan geef ik wel review
hij is nergens goedquote:Op zondag 12 mei 2013 19:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is ie tot nu toe beter op rb of op rm?
Goed zoquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
4x op rij gewonnen van je Kun, geef het nu maar op ...
Whattefack deed Walker opeens en speel is zonder Ronaldoquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
Het voelt inderdaad erg goed na de vorige wedstrijdjesquote:
Ik heb em maar aangeschaft voor 150k, wil niet dat tie weer stijgtquote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is Arteta nou weer aan het stijgen?
Ronaldo speelt volgens mij niet bij PSV?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Whattefack deed Walker opeens en speel is zonder Ronaldo
Toen won je ook net op het nippertje het kon ook zomaar mijn overwinning zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ronaldo speelt volgens mij niet bij PSV?
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Whattefack deed Walker opeens en speel is zonder Ronaldo
Keer op keer blaasde dat kreng voorbij mijn back en hij had echt een raket van een schot.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde TOTS Ince eigenlijk gaan halen maar als ik dat zo hoor is hij niet zo goed. VDM was daarentegen wel positief omdat iemand die hem had tegen hem heel goed speelde.
hij is drama.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde TOTS Ince eigenlijk gaan halen maar als ik dat zo hoor is hij niet zo goed. VDM was daarentegen wel positief omdat iemand die hem had tegen hem heel goed speelde.
Ik ga hem denk ik nu kopen en uittesten na Studio Sport. Als hij niet bevalt verkoop ik hem wel weer.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Toen won je ook net op het nippertje het kon ook zomaar mijn overwinning zijn
Je ga spijt krijgen sowieso niet gebruiken in een 343 of 3421 en 4321 os hij ook niet super.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik nu kopen en uittesten na Studio Sport. Als hij niet bevalt verkoop ik hem wel weer.
Ik zet hem op RM in 3-5-2 als vervanger van Zaha.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je ga spijt krijgen sowieso niet gebruiken in een 343 of 3421 en 4321 os hij ook niet super.
En op WeFut staat dat hij 89 finish heeft, maar dat heeft hij bij mij niet ?
Omdat ik verwacht dat de prijzen nu in een dal zitten en ze morgen weer gaan stijgen.quote:
Langs Nelomquote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keer op keer blaasde dat kreng voorbij mijn back en hij had echt een raket van een schot.
Dat is PS3. Daar zijn de stats lager dan XBOX.quote:
Omdat PS3-stats lager zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh meerdere stats zijn minder ?
Ok, ik nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat de prijzen nu in een dal zitten en ze morgen weer gaan stijgen.
o ja zoiets heb ik gehoordquote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is PS3. Daar zijn de stats lager dan XBOX.
Dit klinkt als een grap maar het is serieus
Nee die heb je dus niet bij IF/TOTSquote:
83 pace vs 79 pace. Die jonkman dribbelt met de bal en schiet er voorbij alsof Nelom stil staat.quote:
Dit druist tegen jouw aard in.quote:
Waarschijnlijk ragesell ik hem toch weer na 2 verloren wedstrijden zoals bij bijna elke andere IF.quote:
Gun mij wat dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik moet alleen nog even een goedkopere Martinez tegen komen en mijn eerste team is klaar
Ik moet nog TOTS Diamanti en TOTS Bocchetti ook nog hebben voor in me serie A team, hopelijk zakken die ook nog, als ik die heb gekocht heb ik nog altijd 2,4m coins
Discard dan gewoon, je hebt toch coins genoeg.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ragesell ik hem toch weer na 2 verloren wedstrijden zoals bij bijna elke andere IF.
Sowieso, de twee TOTS die ik nodig heb voor mijn team (Arteta en Mangala) zijn zo populair dat ik ze tijdens het BPL TOTS ze nog wel zie stijgen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: hij is al weg, dat ging snel
quote:
Neequote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
edit: hij is al weg, dat ging snel
quote:
Dat win jij nooitquote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga dan potje tegen mijn 3-5-2 team doen
Nee mijn ultimate team is nog niet helemaal compleet dus mijn team is denk ik van een hele andere catquote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga dan potje tegen mijn 3-5-2 team doen
Nee, niet afgesprokenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was dat echt niet afgesproken?
Wel zeer fraai dan![]()
Thanks, zag alleen eentje voor 141k, dit is de een na laagste die ik vandaag heb gezienquote:
Dat was gewoon een hele slechte wedstrijdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan nooit goed zijn als hij 6-2 van je verliest
Je hebt wel net als ik excuses als je verliest.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat was gewoon een hele slechte wedstrijd
Een kenmerk van slechte spelers.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt wel net als ik excuses als je verliest.
Kloptquote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt wel net als ik excuses als je verliest.
moet je blackpool kiezenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever Ince uittesten.
Wanneer wel h2h ?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik liever Ince uittesten.
ik kan Aliadiere nu ook kopen hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef rolls-reus het volgende:
Djeetje, maak een review overhttp://wefut.nl/player/12973
hij is echt heel goed.
Ik gebruik hem in dit team: http://wefut.nl/squad/1387 alleen aan de linkerkant moeten de if's nog komenals je ince verkoopt kan je misschien aliadiere erinzetten om uit te proberen
Dan doen we wel keer futquote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel nooit H2H dus dan ben je daar vast beter in.
Da's Bale(n)quote:Op zondag 12 mei 2013 20:24 schreef Toefjes het volgende:
Bale dus helemaal niks goedkoper geworden na vandaag
Doe gewoon wat je zelf leuk vindt om te doenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
Vinden jullie dat ik mijn skills and goals video's nog moet maken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
Heb weer een leuk verhaal over mijn broer.Leuk is anders, maar het is inderdaad een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Heb weer een leuk verhaal over mijn broer.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
het gaat er eigenlijk om dat hij verslaafd word aan wiet en dus een groot wrak wordquote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar het is inderdaad een verhaal
Heb weer een leuk verhaal over mijn broer.Oke, boeie. Niks mis met een lekkere peuk op zn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oke, boeie. Niks mis met een lekkere peuk op zn tijd.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het gaat er eigenlijk om dat hij verslaafd word aan wiet en dus een groot wrak word
*wordt (2x)quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het gaat er eigenlijk om dat hij verslaafd word aan wiet en dus een groot wrak word
Verslaving is echt bullshit.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gun het hem wel aangezien het echt een klootzak is tegen iedereen hier dus hij heeft het aanzichzelf te dankenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*wordt (2x)
En jij vindt dat wel grappig?
Niet te zien. Volgens de grens wel en daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat-ie nou wel, of zat-ie nou niet?
Geen idee, moeilijk te zien van waar de camera stondquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zat-ie nou wel, of zat-ie nou niet?
Heb weer een leuk verhaal over mijn broer.Bill gates en Steve jobs bloweden ook en kijk hoe goed die terecht is gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Heb weer een leuk verhaal over mijn broer.Goh, hij gebruikt iets dat het leven leuker maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral zelfbeheersing iddquote:
Grens heeft te maken met een 10k joelende mensen achter zich. Ik vraag me af of hij hetzelfde oordeel had gehad in Breda. Maar ik kan er in dit geval ook prima mee leven. Moet er niet aan denken dat er vandaag nog iets op het spel stond voor ons, en dat dit dan gebeurtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet te zien. Volgens de grens wel en daar kan ik mee leven.
Alleen als mijn broer verslaafd word is de kans groot dat hij er niet meer van af komtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bill gates en Steve jobs bloweden ook en kijk hoe goed die terecht is gekomen.
Precies.quote:
Steve (blow)jobs dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en weet jij veel joh. Hoe kun je dat nou al zeker zeggenquote:
Ja dat is fout want het is wordtquote:
Ach, hij maakt zich misschien wel weer zorgen om zijn immer fokkende en fifa'ende broertje die youtube filmpjes maakt. Leven en laten leven. Komt vanzelf wel goed.quote:
Steve is nu doodquote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel misschien omdat het mijn broer is en omdat je heel misschien weet hoe die gene dan is dus dat je heel misschien het kan inschatten ?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en weet jij veel joh. Hoe kun je dat nou al zeker zeggen
Dat team van Maikon Leite?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef poker4lifee het volgende:
wat is een goed team in h2h met het liefst wat skillers? 2 5* zou mooi zijnen dan een max 4* team
Sommige mensen zijn wel verslavingsgevoeliger dan andere, dus als hij al snel aan iets verslaafd raakt is de kans dat hij nu verslaafd raakt ook wel aanwezig.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en weet jij veel joh. Hoe kun je dat nou al zeker zeggen
Ja, ook door voor-en achternaam en woonplaats van broer te traceren.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zal je broer leuk vinden dat jij dit op een forum zet.
Atl. Mineiro, volgens mij hebben die 3,5* maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef poker4lifee het volgende:
wat is een goed team in h2h met het liefst wat skillers? 2 5* zou mooi zijnen dan een max 4* team
Heel miss ja. Zeker weten doe je het nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heel misschien omdat het mijn broer is en omdat je heel misschien weet hoe die gene dan is dus dat je heel misschien het kan inschatten ?
Aanwezig, niet zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wel verslavingsgevoeliger dan andere, dus als hij al snel aan iets verslaafd raakt is de kans dat hij nu verslaafd raakt ook wel aanwezig.
Daarom staat er toch als je maak echt een probleem om niksquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel miss ja. Zeker weten doe je het niet
Sigaartje op z'n tijdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Roken is goor en ik snap niet waarom mensen ermee beginnen. Groepsdruk is de enige reden die ik kan bedenken. Lekker stoer doen.
Gelukkig is het wel goed voor het land, maar voor de rest.
Blowen kan ik nog een beetje begrijpen, maar lijkt me ook fucking goor.
Die zijn al bekend toch? Aangezien Dave Jong toendertijd de site van zijn vaders bedrijf postte, waar zijn broers naam ook op stondquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ook door voor-en achternaam en woonplaats van broer te traceren.
Over roken zeggen ze als smoes dat ze in stress zatenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Roken is goor en ik snap niet waarom mensen ermee beginnen. Groepsdruk is de enige reden die ik kan bedenken. Lekker stoer doen.
Gelukkig is het wel goed voor het land, maar voor de rest.
Blowen kan ik nog een beetje begrijpen, maar lijkt me ook fucking goor.
Palmeiras heeft wel 2 5* skillers. VOrig jaar AC MIlanquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Atl. Mineiro, volgens mij hebben die 3,5* maar dat weet ik niet zeker.
ik heb mijn vaders site nooit gepost hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zijn al bekend toch? Aangezien Dave Jong toendertijd de site van zijn vaders bedrijf postte, waar zijn broers naam ook op stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |