PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik hoop dat hij een verlenging krijgt met daarin een clausule dat hij altijd basis moet staanquote:
Ik wilde hem ook kopenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja hopelijk nu wel anders was het een kut aankoop.
ik ga hem nog even proberenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook kopenmaar nu twijfel ik heel erg, is leite beter?
Probeer hem gewoon.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:37 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook kopenmaar nu twijfel ik heel erg, is leite beter?
Is ie tot nu toe beter op rb of op rm?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ga hem nog even proberen
en dan geef ik wel review
hij is nergens goedquote:Op zondag 12 mei 2013 19:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is ie tot nu toe beter op rb of op rm?
Goed zoquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
4x op rij gewonnen van je Kun, geef het nu maar op ...
Whattefack deed Walker opeens en speel is zonder Ronaldoquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
Het voelt inderdaad erg goed na de vorige wedstrijdjesquote:
Ik heb em maar aangeschaft voor 150k, wil niet dat tie weer stijgtquote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Is Arteta nou weer aan het stijgen?
Ronaldo speelt volgens mij niet bij PSV?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Whattefack deed Walker opeens en speel is zonder Ronaldo
Toen won je ook net op het nippertje het kon ook zomaar mijn overwinning zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ronaldo speelt volgens mij niet bij PSV?
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Whattefack deed Walker opeens en speel is zonder Ronaldo
Keer op keer blaasde dat kreng voorbij mijn back en hij had echt een raket van een schot.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde TOTS Ince eigenlijk gaan halen maar als ik dat zo hoor is hij niet zo goed. VDM was daarentegen wel positief omdat iemand die hem had tegen hem heel goed speelde.
hij is drama.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde TOTS Ince eigenlijk gaan halen maar als ik dat zo hoor is hij niet zo goed. VDM was daarentegen wel positief omdat iemand die hem had tegen hem heel goed speelde.
Ik ga hem denk ik nu kopen en uittesten na Studio Sport. Als hij niet bevalt verkoop ik hem wel weer.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Toen won je ook net op het nippertje het kon ook zomaar mijn overwinning zijn
Je ga spijt krijgen sowieso niet gebruiken in een 343 of 3421 en 4321 os hij ook niet super.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem denk ik nu kopen en uittesten na Studio Sport. Als hij niet bevalt verkoop ik hem wel weer.
Ik zet hem op RM in 3-5-2 als vervanger van Zaha.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je ga spijt krijgen sowieso niet gebruiken in een 343 of 3421 en 4321 os hij ook niet super.
En op WeFut staat dat hij 89 finish heeft, maar dat heeft hij bij mij niet ?
Omdat ik verwacht dat de prijzen nu in een dal zitten en ze morgen weer gaan stijgen.quote:
Langs Nelomquote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keer op keer blaasde dat kreng voorbij mijn back en hij had echt een raket van een schot.
Dat is PS3. Daar zijn de stats lager dan XBOX.quote:
Omdat PS3-stats lager zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huh meerdere stats zijn minder ?
Ok, ik nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Omdat ik verwacht dat de prijzen nu in een dal zitten en ze morgen weer gaan stijgen.
o ja zoiets heb ik gehoordquote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is PS3. Daar zijn de stats lager dan XBOX.
Dit klinkt als een grap maar het is serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |