nee ze gaan in 1x beginnen met de serie want wie niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Stefan het volgende:
Wordt er nog verteld hoe zn dood in scene is gezet
It's going to be awesome!quote:
Er komen Cameo's van superheroesquote:Op maandag 13 mei 2013 10:24 schreef Stefan het volgende:
Maar doen er alleen B garnituur helden mee of spelen andere acteurs nu bv thor of Black widdow?
Er is een zeer complexe en technische uitleg voor het feit dat hij de Avengers kon laten denken dat hij dood is.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Stefan het volgende:
Wordt er nog verteld hoe zn dood in scene is gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
in de nieuwe trailer zag je een glimp van Luke cage en hij heeft super powersquote:Op maandag 13 mei 2013 15:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik betwijfel dat er (reeds geïntroduceerde) Avengers gaan opduiken in die TV-reeks, vind ik ook niet nodig.
Maar hoop wel dat er wat figuren met superpowers meedoen, want het is wel het Marvel universum. Gewoon wat SHIELD vs. Hydra zou lichtjes teleurstellend zijn. Maakt niet uit of het dan good guys of bad guys zijn.
Er wordt iig. al uit gebouwen gesprongen, dus dat zal wel goed zitten.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is een zeer complexe en technische uitleg voor het feit dat hij de Avengers kon laten denken dat hij dood is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er is een zeer complexe en technische uitleg voor het feit dat hij de Avengers kon laten denken dat hij dood is.En een fles Heinz ketchupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Het heeft in ieder geval alweer Whedon's gevoel voor humor.quote:what does it mean?
It means somebody really wanted our initials to spell out S.H.I.E.L.D.
Vergeet niet dat het gewoon een tv-serie budget heeft. Dus elke episode een verkortte versie van de Avengers gaat m niet wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 10:24 schreef Stefan het volgende:
Maar doen er alleen B garnituur helden mee of spelen andere acteurs nu bv thor of Black widdow?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij toverde altijd een glimlach op mijn gezicht bij iedere verschijning in een van de marvel moviesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:55 schreef megamandy het volgende:
Ik ben benieuwd
Baalde al dat Coulson niet in Iron Man 3 zat (ja logisch, maar ik mist zijn personage gewoon).
Firefly.quote:
Hij is van TV Guide.twitter:franklinavenue twitterde op woensdag 25-09-2013 om 17:15:27THE VOICE beats SHIELD with women, but strong male numbers (Men 25-54: 5.9 rating) gives SHIELD overall win in every major demo but teens. reageer retweet
Hmmm... Na alle hype enzo niet eens zo heel hoog.... Maar dinsdag is een zwaar tijdslot natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:14 schreef DoomCow het volgende:
‘Marvel’s Agents of SHIELD’ Opens to 11.9 Million for ABC
http://variety.com/2013/t(...)-for-abc-1200665771/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het eind wel een klein tikkie-waardig. Maar dat is mierenneuken
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
It was a really dark corner and I just couldn't help myself![]()
Joss Wheon
![]()
Agent Coulson
Beetje tamme pilot verder, maar in Joss Whedon I trust!
Nul.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef Ang3l het volgende:
Spot the cameo's en zo, hopelijk. Of zitten er niet veel verwijzingen naar X-men en andere marvel superhelden in?
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hmmm... Na alle hype enzo niet eens zo heel hoog.... Maar dinsdag is een zwaar tijdslot natuurlijk.
Ik vond demaar de cruciale 18-49 rating was met 4.6 wel de hoogste van de avond met The Voice. Dus de potentie om te groeien is er zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het eind wel een klein tikkie-waardig. Maar dat is mierenneuken
Ik heb het idee dat ze bij Marvel X-Men en Avengers een beetje gescheiden proberen te houden. Kan zijn dat dit onzin is hoor.quote:
Denktie.quote:
Dat klopt ook wel, ook omdat ze met de rechten zitten in de filmwereld.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze bij Marvel X-Men en Avengers een beetje gescheiden proberen te houden. Kan zijn dat dit onzin is hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een typische Whedon plottwist/grap. Mooi
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Zou 't? Want de rechten van die film zitten bij Marvel en de serie is ook van Marvel. Dat ze er de X-men buiten houden snap ik, want dat is Fox. En Spiderman is Sony. Denk eerder dat het een tijdsgebrek/locatie/budget probleem is dan een rechten-probleem.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, ook omdat ze met de rechten zitten in de filmwereld.
quote:Op donderdag 26 september 2013 12:47 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond de scene metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel een typische Whedon plottwist/grap. Mooi
Gramps!!
lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om nieuwe kijkers te trekken zal het in het begin wel behoorlijk stand alone worden. Ik hoop dat je niet iets anders had verwacht, want dat is gewoon voorspelbaar en logisch dat dat zo gaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind de personages wel okay, het is me alleen nog niet duidelijk wat de algemene opzet wordt. Ik hoop niet dat het een case-of-the-week wordt met elke keer een nieuwe Extremis-freak waar men op jaagt.
Geldt ook vaak sowieso voor een pilot, die eigenlijk vrijwel altijd een op zichzelf staand plot heeft om alles te introduceren en alle karakters op hun plaats te zetten. Na een aflevering of 3 kun je vaak het best zien waar het heen gaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Om nieuwe kijkers te trekken zal het in het begin wel behoorlijk stand alone worden. Ik hoop dat je niet iets anders had verwacht, want dat is gewoon voorspelbaar en logisch dat dat zo gaat.
Ook niet gek voor een serie als deze, die zeer waarschijnlijk een hele grote zak geld kost om te maken, waardoor ze dus wel eerst publiek moeten vinden.
Als de serie eenmaal een vaste kijkersschare heeft zal er, ongetwijfeld, een grotere rode draad in komen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:39 schreef Ang3l het volgende:
Precies. Hij was oke. Niet spectaculair. Niet extreem spannend. Ook niet slecht. Hij was oke. Ik vond eigenlijk vooral de sarcastische droge Joss Whedon humor leuk, voor de rest was het nog wel een beetje B. Maar leuk genoeg om afl 2 te gaan kijken.
Die was leuk jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Spiderman referentie gemist?
Verder prima eerste aflevering.
Geef het even een paar afleveringen de tijd om opgezet te wordenquote:
Op zich heeft het een aantal films gehad om opgezet te wordenquote:Op maandag 30 september 2013 16:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef het even een paar afleveringen de tijd om opgezet te wordenik vond het iig een amusante pilot aflevering, zij het ietwat tam.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:30 schreef Max23 het volgende:
Zet dat ff in spoilertags. da's leuker voor anderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e aflevering was behoorlijk ok eigenlijk, op het begin na, wat wat geforceerd aanvoelde. Kan nog wel wat worden met deze serie
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Usa topic, dus uitgezonden. Dan hoeven er geen spoilertags omheenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zet dat ff in spoilertags. da's leuker voor anderen
2e aflevering was behoorlijk ok eigenlijk, op het begin na, wat wat geforceerd aanvoelde. Kan nog wel wat worden met deze serie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk die laatste sceneIk blijf nog wel even kijken.
Tsja. Love interests zijn nu eenmal een go-to verhaallijn in elk denkbare serie en film. Omdat het zo herkenbaar is, ofzo.quote:
Ik vidn t vrij gevaarlijk van een serie om een filler al meteen in de 2e aflevering te doen. Danh zitten mensen nog best wel in de fase "blijf ik kijken of niet".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond 'em wat minder dan de pilot. Te veel cliché. Minder leuke gesprekken en een 'valuable team lesson'. En Ward+Sky is te overduidelijk.
Oftewel: filler. Maar nog steeds vermakelijk.
Nou, het viel mij en de mensen met wie ik kijk ook op. Enorm CGI en blue screen af en toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
En ik vind het voor een big budget serie er soms toch opvallend goedkoop uit zienNiet filmisch genoeg zeg maar. Maar ik zal wel een mierenneuker zijn.
De humor blijft leukquote:"We have to kill the fish tank"![]()
Die aziatische vrouw (May) voorop, met haar "kijk mij stoer en een harde tante zijn maar verbergen dat ik een trauma op heb gelopen ergens".quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef wolfrolf het volgende:
Inderdaad, de karakters hebben een diepgang van nul,nul
Ik hoop op een beetje flasback/backstory dingen die mij wat meer om de karakters gaan laten geven...
Dat wordt vast nog uitgelegd...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:55 schreef Friday12 het volgende:
Ik snap alleen die referentie naar de cavalry niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Amerikanen houden nou eenmaal van stock karakters en duidelijke rolpatronen. Zoals Ward + Sky. Elke serie die wat anders probeert wordt genadeloos neergesabeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:19 schreef Chevalric het volgende:
Ik vind het tot nu toe een zware teleurstelling. Stereotiepe karakters, slechte CGI en voorspelbare verhaallijnen. Het komt allemaal heel erg over als een jaren 80 tekenfilmserie. Misschien waren de verwachtingen te hoog, maar ik ga dit geen heel seizoen kijken.
Wat ik zo bijzonder vind, is dat de serie op metacritic.com nog best een hoog cijfer (74/100) scoort van critici.
Ik vond Sja het goed samenvattenquote:
Klopt helemaal, pas na een aantal afleveringen word bij Whedon vaak het roer op een geniale manier omgegooid.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:25 schreef Roberto_BOZ het volgende:
2e aflevering vond ik wat interessanter dan de 1e, maar het heeft nog niet veel op het lijf. Het komt wat stijf en geforceerd over. Dit vind ik overigens erg kenmerkend voor Whedon-reeksen, ik vond dit bij Dollhouse ook het geval. Tot de geniale 6e of 7e aflevering alles op zijn kop zet.
Ik moest wel erg lachen om de onderzetter van Coulson
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t leuk! Maar ik ben ook niet zo kritisch als de gemiddelde fokker dus ja
Heb niet al die marvel films gezien, wel wat tekenfilms vroeger maar dat is diep weggezakt.
lol, volgensmij snap je de helft van de afl. niet als je die films niet gezien hebt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind t leuk! Maar ik ben ook niet zo kritisch als de gemiddelde fokker dus ja
Heb niet al die marvel films gezien, wel wat tekenfilms vroeger maar dat is diep weggezakt.
volgend mij valt dat heeeeeeel erg mee. Alleen wat verwijzingen naar stark of black window of een hamer. Maar voor t verhaal zijn die helemaal niet nodig. Zijn alleen leuke extra's voor de kenners.quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:25 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
lol, volgensmij snap je de helft van de afl. niet als je die films niet gezien hebt.
Nee niet alle, wel iets! Heb captain america en the avengers wel gezien. Was alen vergeten dat coulson dood wasquote:Op zondag 6 oktober 2013 10:25 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
lol, volgensmij snap je de helft van de afl. niet als je die films niet gezien hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |