Geen idee. Dus ook niet of klopt wat jij denkt.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:38 schreef Rachilda het volgende:
Dus de eerste 100 m is "vrij"verklaard, daar is dan niks begrijp ik...en de heli is inmiddels weer weg...verder geen nieuws? zoekactie gestart in het gebied door ME?
Zou tijd worden ook. Het posten van iedere scheet is naar mijn mening ook wat overkill.quote:
Kennelijk is er geen nieuwe info.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef Rachilda het volgende:
[..]
inderdaad opeens vrij stil daar...ik weet niet waarom
Etenstijd.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Het waarom is juist glashelder..quote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Tot nu toe was men daar sneller (en net zo accuraat) als de gewone mediaquote:Op zondag 12 mei 2013 18:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook. Het posten van iedere scheet is naar mijn mening ook wat overkill.
Valt nog niks over te zeggen, en ze zijn nog geen 1,5 uur bezigquote:Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien begint het door te dringen dat dit weer vals alarm is?
Post dat danquote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef Rachilda het volgende:
Er is nu een bericht dat er iets gevonden is in de visvijver
twitter:KempesHVNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:48:44Veel pers bij bos #Geulle, maar vooralsnog weinig nieuws. #hvnl #vermistebroertjes http://t.co/af0dMXQaZf reageer retweet
Juist niet accuraat. Hoe meer je roept hoe groter de kans is dat je eens gelijk krijgt.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Tot nu toe was men daar sneller (en net zo accuraat) als de gewone media
Bij relevante info werkt dat inderdaad vrij goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Tot nu toe was men daar sneller (en net zo accuraat) als de gewone media
1. Op tijdstip 2 klikkenquote:
Was wél accuraat. Alle zoektochten- en locaties(waar de politie zocht) waren eerder bekend op twitterquote:Op zondag 12 mei 2013 18:49 schreef eight het volgende:
[..]
Juist niet accuraat. Hoe meer je roept hoe groter de kans is dat je eens gelijk krijgt.
Is er maar 1 die dat zegt zonder enige bron dus zou ik niet te zwaar aan tillen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:50 schreef Rachilda het volgende:
https://twitter.com/PimBoswijk/status/333624395715203073
Ok, kan,quote:Op zondag 12 mei 2013 18:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij relevante info werkt dat inderdaad vrij goed.
Maar ik zie ook Twitterberichten voorbij komen die naar mijn mening weinig meerwaarde bieden. Zoals dat iedere beweging van de politie ter plaatse moet worden gevolgd schijnbaar (dat locatie wordt afgezet met linten, dat de helicopter landt, dat men nu 100 meter het terrein op mag), dat vind ik allemaal niet zo relevant.
Uiteraard wel als de politie meent op een andere locatie te moeten zoeken, of als men denkt de broertjes te hebben gevonden.
twitter:PimBoswijk twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:47:09@JulianRubenNL er is mogelijk iets gevonden bij de visvijver in Geulle reageer retweet
Jij vindt dat wel allemaal relevant dan?quote:
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 18:50 schreef Rachilda het volgende:
https://twitter.com/PimBoswijk/status/333624395715203073
Was dus zoals verwacht nikstwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:51:23Beste mensen de Foto van @IkHeetGeenPiet staat vooralsnog los van de zaak en komt uit de kuststreek. reageer retweet
De fysiotherapeuten die ik kende hadden een zeer gedegen kennis over de fysiologie van het menselijk lichaam. Volgens mij zou een zelfmoord door ophanging "goed" kunnen worden uitgevoerd door een fysiotherapeut.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je leert over al je spieren, maar over hoe je het snelste zelfmoord pleegt? Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |