Brandweer is/was al opgeroepen.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Neem aan dat ze duikers in gaan zetten als er echt iets gezien is door die helicopter in die vijver.
Dat meen je nietquote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef sig000 het volgende:
Ergens tussen die tankbeurt en de terugkeer naar Rhenen is het mis gegaan daar zit ruim anderhalf uur ruimte.
Daarnaast kunnen de 2 kinderen nog wel in de auto gelegen hebben maar dan ben je wel erg van het padje af.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:17:33Via @VermistNLHeli zojuist vertrokken uit #geulle #vermistebroertjes Heeft waarschijnlijk beelden laten zien aan de grondtroepen! reageer retweet
Ik vind dit zo'n gespeculeer. Neem aan dat ze in die heli zelf wel de conclusie trekken of er iets te zien is of niet. En zo niet, dat de grondtroepen dan ook niks hoeven.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef Rachilda het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:17:33Via @VermistNLHeli zojuist vertrokken uit #geulle #vermistebroertjes Heeft waarschijnlijk beelden laten zien aan de grondtroepen! reageer retweet
ik vind het best wel een logisch verhaal (van degene van de tweet)quote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n gespeculeer. Neem aan dat ze in die heli zelf wel de conclusie trekken of er iets te zien is of niet. En zo niet, dat de grondtroepen dan ook niks hoeven.
Kan he. Ruzie onderweg. Je bent niet de eerste die dat dacht. Het heeft misschien niks met de moeder te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef sig000 het volgende:
Ik bedenk me ineens iets.
Kinderen wilden niet, werden steeds lastiger, pa draait door onderweg, keert terug en op de terugweg loopt het helemaal uit de hand.
twitter:NMGRTV twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:23:41#vermistebroertjes Extra uitzending op L1 TV limburg 19:30 reageer retweet
Och, dat was alle andere dagen ook.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef flugeltje het volgende:
twitter:NMGRTV twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:23:41#vermistebroertjes Extra uitzending op L1 TV limburg 19:30 reageer retweet
Mijn gedachte ook. Als de heli iets gevonden zou hebben hadden ze dat gelijk door kunnen communiceren aan de grondtroepen. Die kunnen dan gelijk gaan kijken. Daar hoeven ze op de grond geen beelden van te zien. Gebeurd normaal gesproken ook niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n gespeculeer. Neem aan dat ze in die heli zelf wel de conclusie trekken of er iets te zien is of niet. En zo niet, dat de grondtroepen dan ook niks hoeven.
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:25:24De politie en de mariniers maken vanavond in Geulle een eerste scan van het zoekgebied. (1/1) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:25:31Mochten ze vanavond niks vinden, dan zetten ze morgen een grootscheepse zoekactie op touw, vergelijkbaar met die in Doorn en Elsoo. (2/2) reageer retweet
Moeder heeft wel gezegd dat ze bang was dat dit ooit zou gebeuren.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan he. Ruzie onderweg. Je bent niet de eerste die dat dacht. Het heeft misschien niks met de moeder te maken.
denk het niet, anders wisten wij het al, verwacht daarnaast niet dat Tv Limburg de primeur heeft en HvN en Nos of RTL er (nog) niks van weten..quote:Op zondag 12 mei 2013 19:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, dat was alle andere dagen ook.
Als ze zijn gevonden wordt het toch breaking news in heel NL.
Die conclusie in die 2e zin is inderdaad volledig uit de lucht gegrepen. Maf account.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het moet haast wel zoiets zijn of een freak die er soort van opgezet plan van gemaakt heeft.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan he. Ruzie onderweg. Je bent niet de eerste die dat dacht. Het heeft misschien niks met de moeder te maken.
Ja, is dat zo? Interessant, dacht dat ze vrij snel al gaan drijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Prospera het volgende:
Het is niet voor niks dat ze nu pas in water gaan zoeken, na 5 dagen gaan lijken drijven.
Yup gassen hopen zich op in het maag/darmkanaal en dan gaat het lichaam drijven...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, is dat zo? Interessant, dacht dat ze vrij snel al gaan drijven.
Of heeft het te maken met gassen die vrijkomen in het rottingsproces?
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:27:35De politieheli heeft vanuit de lucht beelden gemaakt van het zoekgebied in Geulle en is daarna geland. Officieel is onbekend waarom. (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:27:43Maar het vermoeden is dat de agenten en mariniers (combat trackers) de beelden hebben kunnen bestuderen. (2/2) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |