PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel relevant in dit opzicht, aangezien een Feyenoorder er om zit te lachen
Niks persoonlijks hoor VDMquote:
quote:
Eerste rode kaart van het seizoenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel echt op zn Bommels afscheid genomen.
Die heeft zijn contract juist verlengd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund heeft Draxler helemaal niet gekocht hoor
Ik ben Van Bommel niet. Maar leuk dat je me met hem door de war haaltquote:
De wandelgangen zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef DePresident. het volgende:
Oh ik dacht dat ik dat een keer had gelezen op voetbalzone, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.
Je weet waar TT voor staat?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben Van Bommel niet. Maar leuk dat je me met hem door de war haalt
TimmyTurner onder anderequote:
RTquote:
Wel gewoon heel goed? Of gewoon mega goed?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Tot nu toe vind ik Ince TOTS niet heel mega goed.
Verhoek, Lamprou, Leerdam, SIngh zijn allemaal voor een prikkie op te halenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou nog even 10 spelers vervangen en alleen Strootman laten staan
Je hebt 1 potje gespeeld? 433 lijkt hij mij wel heel erg goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Tot nu toe vind ik Ince TOTS niet heel mega goed.
3421 daarom zei ik ook tot nu toe.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt 1 potje gespeeld? 433 lijkt hij mij wel heel erg goed.
Lamprou houden joh, voor het sfeertjequote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verhoek, Lamprou, Leerdam, SIngh zijn allemaal voor een prikkie op te halen
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
Te duur ingekocht.Houden of met verlies verkopen?
[ afbeelding ]
Ik vraag het me afquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.
Samen met Vormerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lamprou houden joh, voor het sfeertje
Is hij daar dan nu niet voor geschorst?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
19 juli afscheidswedstrijd Van Bommel in Philips Stadion. Maar alvast vrijhouden
Kuijt is dan jarig, stiekem gewoon feestje voor Kuijtquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
19 juli afscheidswedstrijd Van Bommel in Philips Stadion. Maar alvast vrijhouden
Hoe de fuck weet jij dat danquote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kuijt is dan jarig, stiekem gewoon feestje voor Kuijt
Ja, maar het is wel een BPL speler. Al weet ik niet hoe populair hij is (ik gok niet heel erg)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me afElke keer als er een TOTS uitkomt willen al die mensen weer van die spelers af om snel packs of nieuwe TOTS te kunnen kopen.
Ik heb een Feyenoord kalender naast mijn bed hangen van 10 jaar terugquote:
Oké, dan stop ik 'm lekker in m'n BPL team.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een Feyenoord kalender naast mijn bed hangen van 10 jaar terug
Nou ik volg de BPL best intensief, maar hij is mij verder ook niet echt opgevallen. Denk ook dat er in de BPL veel betere opties zijn als deze gast, zeker met wat er nog gaat komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een BPL speler. Al weet ik niet hoe populair hij is (ik gok niet heel erg)
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
voorzet bij 2e paal, leg ik terug met borst of kop (replay stond er helaas niet bij) naar iemand bij 1e paal.
Sweaty of niet?
Ja klopt, al zullen die wel veel duurder worden dan dezequote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik volg de BPL best intensief, maar hij is mij verder ook niet echt opgevallen. Denk ook dat er in de BPL veel betere opties zijn als deze gast, zeker met wat er nog gaat komen.
alle B-teams speelden goed vandaag..ging nergens overquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
4 kanshebbers voor de play-offs en gewoon allemaal verliezen. Eredivisie![]()
7de worden met 1.30 punten per wedstrijdEredivisie
kunnen de druk normaal niet aanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alle B-teams speelden goed vandaag..ging nergens over
duurquote:
Aan ball control en curve te zien zijn dit de stats vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Xbox prijzenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Martinez al onder de 150k op te pikken, Arteta al bijna
Mangala 80k, ook gewoon al 20k erafBocchetti 85k
Gonalons 65k, Vela onder de 100k, Lens 80k. Koulou 125k
IF Hulkie 200k![]()
![]()
Jup maar wel baas. Alleen is het niet voor mij. Hopelijk heb je ook wat leuke reisjes op de uni.quote:
Hidden gemquote:
Ik zit nu echt elke vijf minuten die prijzen van Arteta te refreshenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Martinez al onder de 150k op te pikken, Arteta al bijna
Mangala 80k, ook gewoon al 20k erafBocchetti 85k
Gonalons 65k, Vela onder de 100k, Lens 80k. Koulou 125k
IF Hulkie 200k![]()
![]()
hier komt wel eens wat voorbij, zal in groningen vast ook welquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup maar wel baas. Alleen is het niet voor mij. Hopelijk heb je ook wat leuke reisjes op de uni.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan ball control en curve te zien zijn dit de stats vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mijn team is af.Ik zie wel hoe hard ik overlopen word op het middenveld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ben je zelf wel eens met een reisje weg geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier komt wel eens wat voorbij, zal in groningen vast ook wel
Ik gebruik hem omdat hij tegen mij ook zo goed wasquote:
te weinig pees voor mij natuurlijkquote:
nopequote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je zelf wel eens met een reisje weg geweest?
IF Jusi op doelquote:
Ligt eraan hoeveel Tots spelers de Liga portuguesa krijgt, maar Gaitan lijkt me wel in aanmerking te komen voor een TOTSquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef Apekoek het volgende:
Ik mis deze man nog, voor tots brasil.
[ afbeelding ]
omdat hij niet bij de lat kanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Vermeer is een uitstekende keeper, waarom doe je die batser van Twente?
Mihaylov is bout. Handicap met Jaaskelainenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna alle stats lager en veel duurder. Prima idee.
Mihaylov is een beest in FUTquote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mihaylov is bout. Handicap met Jaaskelainen
Op het EA forum voorspellen ze nog een happy hour op dinsdag. Dan moet je TOTS-spelers inkopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben heel de middag al bezig om goedkoop de TOTS spelers aan te schaffen, weet alleen niet wanneer ze nou echt aan te schaffen. prijzen zakken goed vandaag
dus nog niks gekocht?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben heel de middag al bezig om goedkoop de TOTS spelers aan te schaffen, weet alleen niet wanneer ze nou echt aan te schaffen. prijzen zakken goed vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dus nog niks gekocht?Ik heb inderdaad nog niks gekocht, durf het nog niet maar wil het wel graag, Arteta is wel echt cheap geworden vandaag, Martinez ook al 30k gezakt sinds gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
filmenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit in een treincoupé met 10 Russen zonder kaartje, conducteur komt er nu aan. Gaat leuk worden.
ja lastig in te schatten wanneer dat keerpunt weer gaat komen. maarja denk dat ik wel gewoon wacht tot iets voor het nieuwe toty of een happyhourquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog niks gekocht, durf het nog niet maar wil het wel graag, Arteta is wel echt cheap geworden vandaag, Martinez ook al 30k gezakt sinds gisteravond
Zijn NIF is konkogoedquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Help even met lobbyen voor IF Mulder
Alvast heel erg bedankt
Heeft zijn goede momenten voor een zilveren keeperquote:
Zijn konko dom, gaan nu met zijn tienen tegelijk naar een andere coupé terwijl de conducteur 5 meter verder staat. Maar nu mis ik wel het feestquote:
Ik denk niet dat de prijzen snel zullen stijgen wanneer ze uit packs zijn. Gaan een hoop mensen weer nieuwe TOTS spelers willen kopenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja lastig in te schatten wanneer dat keerpunt weer gaat komen. maarja denk dat ik wel gewoon wacht tot iets voor het nieuwe toty of een happyhour
ga meequote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn konko dom, gaan nu met zijn tienen tegelijk naar een andere coupé terwijl de conducteur 5 meter verder staat. Maar nu mis ik wel het feest
loop meequote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn konko dom, gaan nu met zijn tienen tegelijk naar een andere coupé terwijl de conducteur 5 meter verder staat. Maar nu mis ik wel het feest
gebruik de quotes van Lurling voor je argumentatie gr grquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Help even met lobbyen voor IF Mulder
Alvast heel erg bedankt
ja klopt maar doel niet speciaal daarop, wil ze gewoon kopen op het moment dat ze het liefst zo laag mogelijk zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de prijzen snel zullen stijgen wanneer ze uit packs zijn. Gaan een hoop mensen weer nieuwe TOTS spelers willen kopen
Dit. Als het TOTS BPL woensdag uitkomt gaat natuurlijk iedereen spelers verkopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de prijzen snel zullen stijgen wanneer ze uit packs zijn. Gaan een hoop mensen weer nieuwe TOTS spelers willen kopen
Ik ga vanavond wel me team afmaken, geen zin meer om te wachten en ik verwacht toch niet dat Martinez naar 100k zal zakken bijvoorbeeld, dat zou veels te laag zijn en Arteta verwacht ik nog wel dat tie naar 120k zal zakken dus met hem wacht ik nog wel evenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja lastig in te schatten wanneer dat keerpunt weer gaat komen. maarja denk dat ik wel gewoon wacht tot iets voor het nieuwe toty of een happyhour
Ja ik moet me echt al inhouden om ze niet te kopenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja klopt maar doel niet speciaal daarop, wil ze gewoon kopen op het moment dat ze het liefst zo laag mogelijk zitten
Geenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef OmniRocket het volgende:
welke pakjes kan ik nu op het moment het beste kopen?
7,5kquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef OmniRocket het volgende:
Gouden upgradequote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
quote:
Kewle spelers kopenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
ga hooghouden dan
Er is nog geen HH geweest toch, dan komt er sowieso nog wel 1 lijkt me.
Jaquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen beginnen de examens toch? Mijn zusje is al 3 weken non stop aan het leren
13 uur voor vertrek?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik moet me echt al inhouden om ze niet te kopen
Dacht dat als ik ze nu iig niet koop ik geen afleiding had, maar het leren gaat nog niet al te snelNog 13 uur voor vertrek, FML
Ik zag net het rooster, kreeg toch stiekem een beetje ''heimwee'' naar vorig jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef vandermar het volgende:
Morgen beginnen de examens toch? Mijn zusje is al 3 weken non stop aan het leren
Sowiesoquote:Op zondag 12 mei 2013 17:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zag net het rooster, kreeg toch stiekem een beetje ''heimwee'' naar vorig jaarnon stop chillen was dat
Ja dan ga ik naar mijn tentamen toe. Moet naar een of andere gekke Gymzaal dus die moet ik eerst nog zoeken. Aan de andere kant van Tilliequote:
ahquote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dan ga ik naar mijn tentamen toe. Moet naar een of andere gekke Gymzaal dus die moet ik eerst nog zoeken. Aan de andere kant van Tillie
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahsucces alvast dan. zowel met het vinden als het tentamen
RMquote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
Mirallas 2 goals..welke positie speelt hij? Ik zit in de trein..
nicequote:
Crossabusequote:
EIndelijk een gouden Belgische RMquote:
Die is vanavond 130kquote:Op zondag 12 mei 2013 17:55 schreef Maver24 het volgende:
TOTS martinez voor 148k BIN gezien, i must resist, aaaaaaaaaaa
IF Sturquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef poker4lifee het volgende:
Sturridge hattrickheerlijke assist Coutinho weer
Oh ik dacht dat je die al hadquote:
En dat is ?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nee heb vandaag wel een grote fout gemaakt
Geen eigen goals gemaakt en geen rood gekregen. Stijgende lijn dusquote:Op zondag 12 mei 2013 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik heb voor het eerst sinds tijden Ajax niet gezien en dan doet Serero weer mee. Heeft hij nog iets goeds gedaan of niet?
Ince TOTS kopen en een Npower team er omheen maken.quote:
433 met Agbonlahor in de spits en Henderson achter Ince. Maak een BPL team met hemquote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ince TOTS kopen en een Npower team er omheen maken.
Die kerel kan echt helemaal niks en verlies nu voor de 2e x op rij
Ik wilde hem ook halen, hoezo valt hij dan tegen?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je een review wil maken, het hoeft nier positief te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Geen FUTHEAD promoten. Dank.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/11069/
Wellicht een leuk koppel met Mlapa in de maak.
Hij is echt dramatisch in de dribbel word zo van de bal af gezet.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook halen, hoezo valt hij dan tegen?
Je bent kampioen omdat ik geleaved ben toen jij met de keeper ging hooghouden (quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja beetje lullig gelukkig ben ik wel kampioen
klopt maar was leuker geweest als ik een goeie review over hem kon makenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit als je een review wil maken, het hoeft nier positief te zijn.
REVANCHEquote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent kampioen omdat ik geleaved ben toen jij met de keeper ging hooghouden () , ben er blij mee
quote:
Lamzakquote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
Ik lig vanaf half 1 te slapen, lees ik de uitslag van AZ...
?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:04 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja beetje lullig gelukkig ben ik wel kampioen
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
sorry maar ik vind dat ook wel een fijne site
Misschien kan je voortaan deze grappige opmerkingen niet makenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?![]()
Is FC Voorvocht kampioen in de G klasse?
Geen zin in revanche. Ik wil graag spannende potjes, 6-2 is alles behalve spannend.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan deze grappige opmerkingen niet maken
Nah ik maak ze lekker welquote:Op zondag 12 mei 2013 18:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Misschien kan je voortaan deze grappige opmerkingen niet maken
Wij morgen?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen zin in revanche. Ik wil graag spannende potjes, 6-2 is alles behalve spannend.
DIe Argentijnse RB van parma?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:11 schreef zerokil het volgende:
Ik wacht op update:http://smleno.blogspot.nl/
Als jij dan ook een gelijkwaardige tegenstander neemt is het weer spannendquote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geen zin in revanche. Ik wil graag spannende potjes, 6-2 is alles behalve spannend.
video is privé.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef Djeetje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kijk dit soort dingen
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef Djeetje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
kijk dit soort dingen
Jup is goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is goed, na het tentamen. Uhm nee, jij ?
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als jij dan ook een gelijkwaardige tegenstander neemt is het weer spannend
je moet hem niet op privé zetten, maar op verborgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef Djeetje het volgende:
Hoe kan je het veranderen dat mensen hem met een linkje kunnen zien ?
Niet iedereen heeft 90 strengthquote:
Dat is toch jouw fout?quote:
Van iemand die 135k kost verwacht je minstens dat hij toch wel redelijk kan dribbelen en zijn lichaam tussen de bal kan houden.quote:
Grapjas had paar fouten en een eigendoelpuntquote:Op zondag 12 mei 2013 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
In je dromen jong. Ik lees je spel en ik doorzie alles. Je maakt geen schijn van kans.
Misschien gewoon naar zn stats kijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van iemand die 135k kost verwacht je minstens dat hij toch wel redelijk kan dribbelen en zijn lichaam tussen de bal kan houden.
Ik zal hem vast wel verkeerd gebruiken.
Hij heeft niet echt slechte dribbel stats, maar ingame voelt dat slechter aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Misschien gewoon naar zn stats kijken
Oh dat verandert de zaken. Goed gedaanquote:Op zondag 12 mei 2013 18:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Grapjas had paar fouten en een eigendoelpunt
100% kansquote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Maver24 het volgende:
hoe groot is de kans dat Dante een TOTS gaat krijgen
Veel belangrijker, Arteta onder de 150k en Martinez 145kquote:
Mangala en Damjanovic ?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel belangrijker, Arteta onder de 150k en Martinez 145k
Das ook belangrijk, precies de 3 spelers die ik nodig heb voor in me teamquote:Op zondag 12 mei 2013 18:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Veel belangrijker, Arteta onder de 150k en Martinez 145k
80k en 28k resp.quote:
Thnxquote:
Ik vind het zo jammer dat je met Damjanovic eigenlijk alleen maar Vucinic en Jovetic kan gebruiken, anders zou ik hem ook weleens in een team willen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
ThnxMangala moet effe naar de 60-65k en Damjanovic 17,5-20k
![]()
Die TOTS Koreaan rechts en RW iemand andersquote:Op zondag 12 mei 2013 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat je met Damjanovic eigenlijk alleen maar Vucinic en Jovetic kan gebruiken, anders zou ik hem ook weleens in een team willen.
Heel to heel flick. Zorg dat je schuin aan komt lopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:42 schreef Topiek het volgende:
Wat is de beste manier voor een 1vs1 situatie volgens jullie? Volgens mij is het nogsteeds een fake shot, bal naar andere (goede) been, en afmaken
Dankjequote:Op zondag 12 mei 2013 18:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaken. Goed gedaan
Die is zo OPquote:Op zondag 12 mei 2013 18:43 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heel to heel flick. Zorg dat je schuin aan komt lopen.
Step over en dan helemaal naar links of rechts of een big touchquote:Op zondag 12 mei 2013 18:42 schreef Topiek het volgende:
Wat is de beste manier voor een 1vs1 situatie volgens jullie? Volgens mij is het nogsteeds een fake shot, bal naar andere (goede) been, en afmaken
Mandzukic zou ik niet zo zeker van zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 18:49 schreef BDIL het volgende:
TOTY Zabaleta, TOTY Cazorla, TOTY Bony, TOTY Mandzukic kijk ik nog naar uit
in welk team komt Bony dan van TOTS ?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:49 schreef BDIL het volgende:
TOTY Zabaleta, TOTY Cazorla, TOTY Bony, TOTY Mandzukic kijk ik nog naar uit
Hoop van welquote:
Niet echt heel erg veel goals voor een spits. 15 maar.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoop van welSpeelde heel goed bij Bayern en is kampioen geworden + finale CL en finale Beker
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoop van welSpeelde heel goed bij Bayern en is kampioen geworden + finale CL en finale Beker
Kijk hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeldquote:Op zondag 12 mei 2013 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht de bovenste 2 eigenlijk wel, en Reus zal er ook 1 krijgen als LW. Als er dan nog Eredivisie bij zou moeten zie ik het niet gebeuren, bij alleen Bundesliga kan het wel
EA kijkt alleen naar het aantal goalsquote:Op zondag 12 mei 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk hoeveel wedstrijden hij heeft gespeeldVeel rust gekregen van Heykens maar hij leverde wel belangerijke assist met name in CL en speelde goed voetbal
Kippenvelquote:
Gwn proberen johquote:
Normale tackle. Die scheids is duidelijk een jood.quote:
gebruik hem nu als RM in 352quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gwn proberen joh
Doe anders 433 of 352? Je hebt hem al op rb gebruikt.. Nu anders posities misschien?
Voor naar achter met je rechterstick en raindbowflick is achter voor achterquote:Op zondag 12 mei 2013 19:05 schreef Topiek het volgende:
Als ik deze doe, dan probeert hij hem achterlangs over zich heen te doen... en niet die heel flick?
Ja zoquote:Op zondag 12 mei 2013 19:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
6-2 is geen geluk meer, maar ik wil best nog een keer?
Is elke scheids nou even streng?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:06 schreef vandermar het volgende:
EN dan is dat geen geel
Wat een achterlijke scheids
Hij geeft twee keer iemand van Groningen geel en dan maakt iemand van Ajax een harde overtreding en krijgt hij niets.quote:
je weet wel dat je als je naar rechts toe ren dat je hem de andere kant op moet doen met je joystick ?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Topiek het volgende:
Ik krijg die heel flick maar niet onder de knie
Fakeshot wanneer je aan het sprinten bent met de skill knop ingedruktquote:Op zondag 12 mei 2013 19:11 schreef Topiek het volgende:
Ik krijg die heel flick maar niet onder de knie
Geef me tien minuutjesquote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maak eerst maar een leuk 4321 teampje wat cheap is.
60k voor de rest van de spelers.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geef me tien minuutjes
Btw, wat is cheap?
Sorry, maar de prijzen voor de xbox heb ik niet zo veel aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die ging gisteren al voor 97k op de xbox
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar de prijzen voor de PS3 heb ik niet zo veel aan.
http://wefut.nl/squad/1384quote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kan pijn doen aan je ogenhttp://wefut.nl/squad/1383
Vul de laatste drie plekker zelf maar in
Ik denk dat mijn middenveld beter gebalanceerd isquote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1384
dit had ik.
Alleen vind jouwes beter
Alleen had ik Reid die echt een baas lijktquote:Op zondag 12 mei 2013 19:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn middenveld beter gebalanceerd isen natuurlijk mackay
Die past er bij die van mij toch ook gewoon in?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen had ik Reid die echt een baas lijkt
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die past er bij die van mij toch ook gewoon in?met die keeper met die gekke naam in de goal
http://wefut.nl/squad/1386
Henderson ipv Delphquote:Op zondag 12 mei 2013 19:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1384
dit had ik.
Alleen vind jouwes beter
Wil toch maar max 60k manquote:Op zondag 12 mei 2013 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Henderson ipv Delph
433 ipv 4321
Jenas ipv Barkley
Ohquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Draai het dan om met een engelse keeper op doel
ik doe deze: http://wefut.nl/squad/1385quote:Op zondag 12 mei 2013 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh
Jenas ipv Delph dan. Jenas is niet zo duur en dan nog een andere iets meer defensieve ipv Barkley.
Nicequote:Op zondag 12 mei 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik doe deze: http://wefut.nl/squad/1385
Op VZ waren ze wel positief maar ik heb de wedstrijd niet gekeken.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat vond DS2 van de invalbeurt van Serano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |