PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel relevant in dit opzicht, aangezien een Feyenoorder er om zit te lachen
Niks persoonlijks hoor VDMquote:
quote:
Eerste rode kaart van het seizoenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel echt op zn Bommels afscheid genomen.
Die heeft zijn contract juist verlengd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund heeft Draxler helemaal niet gekocht hoor
Ik ben Van Bommel niet. Maar leuk dat je me met hem door de war haaltquote:
De wandelgangen zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef DePresident. het volgende:
Oh ik dacht dat ik dat een keer had gelezen op voetbalzone, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.
Je weet waar TT voor staat?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben Van Bommel niet. Maar leuk dat je me met hem door de war haalt
TimmyTurner onder anderequote:
RTquote:
Wel gewoon heel goed? Of gewoon mega goed?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Tot nu toe vind ik Ince TOTS niet heel mega goed.
Verhoek, Lamprou, Leerdam, SIngh zijn allemaal voor een prikkie op te halenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou nog even 10 spelers vervangen en alleen Strootman laten staan
Je hebt 1 potje gespeeld? 433 lijkt hij mij wel heel erg goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Tot nu toe vind ik Ince TOTS niet heel mega goed.
3421 daarom zei ik ook tot nu toe.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt 1 potje gespeeld? 433 lijkt hij mij wel heel erg goed.
Lamprou houden joh, voor het sfeertjequote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verhoek, Lamprou, Leerdam, SIngh zijn allemaal voor een prikkie op te halen
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
Te duur ingekocht.Houden of met verlies verkopen?
[ afbeelding ]
Ik vraag het me afquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.
Samen met Vormerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lamprou houden joh, voor het sfeertje
Is hij daar dan nu niet voor geschorst?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
19 juli afscheidswedstrijd Van Bommel in Philips Stadion. Maar alvast vrijhouden
Kuijt is dan jarig, stiekem gewoon feestje voor Kuijtquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
19 juli afscheidswedstrijd Van Bommel in Philips Stadion. Maar alvast vrijhouden
Hoe de fuck weet jij dat danquote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kuijt is dan jarig, stiekem gewoon feestje voor Kuijt
Ja, maar het is wel een BPL speler. Al weet ik niet hoe populair hij is (ik gok niet heel erg)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me afElke keer als er een TOTS uitkomt willen al die mensen weer van die spelers af om snel packs of nieuwe TOTS te kunnen kopen.
Ik heb een Feyenoord kalender naast mijn bed hangen van 10 jaar terugquote:
Oké, dan stop ik 'm lekker in m'n BPL team.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een Feyenoord kalender naast mijn bed hangen van 10 jaar terug
Nou ik volg de BPL best intensief, maar hij is mij verder ook niet echt opgevallen. Denk ook dat er in de BPL veel betere opties zijn als deze gast, zeker met wat er nog gaat komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een BPL speler. Al weet ik niet hoe populair hij is (ik gok niet heel erg)
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
voorzet bij 2e paal, leg ik terug met borst of kop (replay stond er helaas niet bij) naar iemand bij 1e paal.
Sweaty of niet?
Ja klopt, al zullen die wel veel duurder worden dan dezequote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik volg de BPL best intensief, maar hij is mij verder ook niet echt opgevallen. Denk ook dat er in de BPL veel betere opties zijn als deze gast, zeker met wat er nog gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |