PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heel relevant in dit opzicht, aangezien een Feyenoorder er om zit te lachen
Niks persoonlijks hoor VDMquote:
quote:
Eerste rode kaart van het seizoenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel echt op zn Bommels afscheid genomen.
Die heeft zijn contract juist verlengd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Dortmund heeft Draxler helemaal niet gekocht hoor
Ik ben Van Bommel niet. Maar leuk dat je me met hem door de war haaltquote:
De wandelgangen zekerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef DePresident. het volgende:
Oh ik dacht dat ik dat een keer had gelezen op voetbalzone, maar dat heb ik dus verkeerd begrepen.
Je weet waar TT voor staat?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben Van Bommel niet. Maar leuk dat je me met hem door de war haalt
TimmyTurner onder anderequote:
RTquote:
Wel gewoon heel goed? Of gewoon mega goed?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Tot nu toe vind ik Ince TOTS niet heel mega goed.
Verhoek, Lamprou, Leerdam, SIngh zijn allemaal voor een prikkie op te halenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou nog even 10 spelers vervangen en alleen Strootman laten staan
Je hebt 1 potje gespeeld? 433 lijkt hij mij wel heel erg goed.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
Tot nu toe vind ik Ince TOTS niet heel mega goed.
3421 daarom zei ik ook tot nu toe.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt 1 potje gespeeld? 433 lijkt hij mij wel heel erg goed.
Lamprou houden joh, voor het sfeertjequote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verhoek, Lamprou, Leerdam, SIngh zijn allemaal voor een prikkie op te halen
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef pascal08 het volgende:
Te duur ingekocht.Houden of met verlies verkopen?
[ afbeelding ]
Ik vraag het me afquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.
Samen met Vormerquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lamprou houden joh, voor het sfeertje
Is hij daar dan nu niet voor geschorst?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
19 juli afscheidswedstrijd Van Bommel in Philips Stadion. Maar alvast vrijhouden
Kuijt is dan jarig, stiekem gewoon feestje voor Kuijtquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
19 juli afscheidswedstrijd Van Bommel in Philips Stadion. Maar alvast vrijhouden
Hoe de fuck weet jij dat danquote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kuijt is dan jarig, stiekem gewoon feestje voor Kuijt
Ja, maar het is wel een BPL speler. Al weet ik niet hoe populair hij is (ik gok niet heel erg)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me afElke keer als er een TOTS uitkomt willen al die mensen weer van die spelers af om snel packs of nieuwe TOTS te kunnen kopen.
Ik heb een Feyenoord kalender naast mijn bed hangen van 10 jaar terugquote:
Oké, dan stop ik 'm lekker in m'n BPL team.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij stijgt wel weer als hij uit packs is, ik zou wachten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een Feyenoord kalender naast mijn bed hangen van 10 jaar terug
Nou ik volg de BPL best intensief, maar hij is mij verder ook niet echt opgevallen. Denk ook dat er in de BPL veel betere opties zijn als deze gast, zeker met wat er nog gaat komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een BPL speler. Al weet ik niet hoe populair hij is (ik gok niet heel erg)
Neequote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef OmniRocket het volgende:
voorzet bij 2e paal, leg ik terug met borst of kop (replay stond er helaas niet bij) naar iemand bij 1e paal.
Sweaty of niet?
Ja klopt, al zullen die wel veel duurder worden dan dezequote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou ik volg de BPL best intensief, maar hij is mij verder ook niet echt opgevallen. Denk ook dat er in de BPL veel betere opties zijn als deze gast, zeker met wat er nog gaat komen.
alle B-teams speelden goed vandaag..ging nergens overquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
4 kanshebbers voor de play-offs en gewoon allemaal verliezen. Eredivisie![]()
7de worden met 1.30 punten per wedstrijdEredivisie
kunnen de druk normaal niet aanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
alle B-teams speelden goed vandaag..ging nergens over
duurquote:
Aan ball control en curve te zien zijn dit de stats vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Xbox prijzenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Martinez al onder de 150k op te pikken, Arteta al bijna
Mangala 80k, ook gewoon al 20k erafBocchetti 85k
Gonalons 65k, Vela onder de 100k, Lens 80k. Koulou 125k
IF Hulkie 200k![]()
![]()
Jup maar wel baas. Alleen is het niet voor mij. Hopelijk heb je ook wat leuke reisjes op de uni.quote:
Hidden gemquote:
Ik zit nu echt elke vijf minuten die prijzen van Arteta te refreshenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Martinez al onder de 150k op te pikken, Arteta al bijna
Mangala 80k, ook gewoon al 20k erafBocchetti 85k
Gonalons 65k, Vela onder de 100k, Lens 80k. Koulou 125k
IF Hulkie 200k![]()
![]()
hier komt wel eens wat voorbij, zal in groningen vast ook welquote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup maar wel baas. Alleen is het niet voor mij. Hopelijk heb je ook wat leuke reisjes op de uni.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan ball control en curve te zien zijn dit de stats vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mijn team is af.Ik zie wel hoe hard ik overlopen word op het middenveld.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ben je zelf wel eens met een reisje weg geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier komt wel eens wat voorbij, zal in groningen vast ook wel
Ik gebruik hem omdat hij tegen mij ook zo goed wasquote:
te weinig pees voor mij natuurlijkquote:
nopequote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je zelf wel eens met een reisje weg geweest?
IF Jusi op doelquote:
Ligt eraan hoeveel Tots spelers de Liga portuguesa krijgt, maar Gaitan lijkt me wel in aanmerking te komen voor een TOTSquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef Apekoek het volgende:
Ik mis deze man nog, voor tots brasil.
[ afbeelding ]
omdat hij niet bij de lat kanquote:Op zondag 12 mei 2013 17:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IF Vermeer is een uitstekende keeper, waarom doe je die batser van Twente?
Mihaylov is bout. Handicap met Jaaskelainenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bijna alle stats lager en veel duurder. Prima idee.
Mihaylov is een beest in FUTquote:Op zondag 12 mei 2013 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mihaylov is bout. Handicap met Jaaskelainen
Op het EA forum voorspellen ze nog een happy hour op dinsdag. Dan moet je TOTS-spelers inkopen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben heel de middag al bezig om goedkoop de TOTS spelers aan te schaffen, weet alleen niet wanneer ze nou echt aan te schaffen. prijzen zakken goed vandaag
dus nog niks gekocht?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben heel de middag al bezig om goedkoop de TOTS spelers aan te schaffen, weet alleen niet wanneer ze nou echt aan te schaffen. prijzen zakken goed vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dus nog niks gekocht?Ik heb inderdaad nog niks gekocht, durf het nog niet maar wil het wel graag, Arteta is wel echt cheap geworden vandaag, Martinez ook al 30k gezakt sinds gisteravondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
filmenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Ik zit in een treincoupé met 10 Russen zonder kaartje, conducteur komt er nu aan. Gaat leuk worden.
ja lastig in te schatten wanneer dat keerpunt weer gaat komen. maarja denk dat ik wel gewoon wacht tot iets voor het nieuwe toty of een happyhourquote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nog niks gekocht, durf het nog niet maar wil het wel graag, Arteta is wel echt cheap geworden vandaag, Martinez ook al 30k gezakt sinds gisteravond
Zijn NIF is konkogoedquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef vandermar het volgende:
Help even met lobbyen voor IF Mulder
Alvast heel erg bedankt
Heeft zijn goede momenten voor een zilveren keeperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |