heheehehquote:
Foto's van je zusje mogen in mijn DM/PM en daarna ben je wat mij betreft goedquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Hallo ! Ik ben nieuw op dit forumMoet ik me ergens voorstellen om mee te mogen lopen ?
Welkomquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Hallo ! Ik ben nieuw op dit forumMoet ik me ergens voorstellen om mee te mogen lopen ?
Nee daarom heet het Jongquote:Op zondag 12 mei 2013 17:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Vriendin staat in mijn fotoboek, foto van mijn zus krijg je nietIs dit een jongeren topic ?
Niet verplicht, maar hier kan hetquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Klik op het knopje rechtsbovenin bij een post, met een " tekenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Whehehe, ik kijk al een tijdje mee VoornaamAchternaam. Nu toch maar gewaagd om een account aan te makenHoe doen jullie dat quoten?
Bij elke post staat rechtsbovenin een aantal icoontjes als je hoovert. meest rechter is het quotenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Whehehe, ik kijk al een tijdje mee VoornaamAchternaam. Nu toch maar gewaagd om een account aan te makenHoe doen jullie dat quoten?
Al je foto's enzo komen van de facebook van een dude uit Texasquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klik op het knopje rechtsbovenin bij een post, met een " teken
No wayquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Al je foto's enzo komen van de facebook van een dude uit Texas
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zet je clonedar aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zet je clonedar aan.
Mijn gaydar geeft aan dat Soda een faggot is
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Schijnbaar is dat een streamer die Sodapoppin heet. Kijk dat je fan van hem bent of wat dan ook ok maar ga je alsjeblieft niet als iemand anders voordoen want dat is extreem doorzichtig
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Mensen hebben me te vaak genaaid met nep facebooksik ben een gejatte-foto's-vigilante
Ja hoiquote:
hoiquote:
Een kielbasas (Poolse worst) die zo groot is dat mannen er ongemakkelijk van worden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)ge?utm_source=vicefb
kijk wat de foo's eten
jaquote:Op zondag 12 mei 2013 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een kielbasas (Poolse worst) die zo groot is dat mannen er ongemakkelijk van worden.![]()
![]()
he VAquote:Op zondag 12 mei 2013 17:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En Etsu is er ook, laten we dat niet vergeten
je rookt toch binnen?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
Ik wil niet naar buiten meer vandaagmaar zal wel moeten als ik wil roken oid
heb je geen bong :Squote:Op zondag 12 mei 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
Gewoon stoppen met rokenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
ah okequote:
aiiquote:Op zondag 12 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Misschien heb ik dinsdag rond de middag al gewoon een MBP
aaaiiitquote:
jij komt niet van de hood zeker :Squote:
Ga je schoolwerk doenquote:
Als je aight bedoelde snapte ik hem welquote:Op zondag 12 mei 2013 18:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jij komt niet van de hood zeker :S
m'n groepje discussieert te veel, dus dan heb ik niks te doen en duurt het heel langquote:
ban zequote:Op zondag 12 mei 2013 18:05 schreef PvZ het volgende:
[..]
m'n groepje discussieert te veel, dus dan heb ik niks te doen en duurt het heel lang
waar?quote:
quote:
stuur mijn klonen erheen danquote:
twitter:kankerJoe twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:06:42uit onderzoek is gebleken dat mannen vaker een piemel hebben dan een vrouw rt als dit je heeft geshockeerd reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
twitter:kankerJoe twitterde op zondag 12-05-2013 om 18:06:42uit onderzoek is gebleken dat mannen vaker een piemel hebben dan een vrouw rt als dit je heeft geshockeerd reageer retweet
![]()
![]()
supersoftie. Het is maar een filmquote:Op zondag 12 mei 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
Ik heb de film op pauze gezet op een eng stukje en nu durf ik niet verder te kijken
Welke film??quote:Op zondag 12 mei 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
Ik heb de film op pauze gezet op een eng stukje en nu durf ik niet verder te kijken
Safe Havenquote:
quote:
het is gewoon eng gefilmdquote:Op zondag 12 mei 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
supersoftie. Het is maar een film
Dear Johnquote:Op zondag 12 mei 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Safe Havenik dacht dat het een leuke film was als Dear John, maar nee hoor
Is aan de trailer niet te zienquote:Op zondag 12 mei 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Safe Havenik dacht dat het een leuke film was als Dear John, maar nee hoor
Wat is daar meequote:
Dan raad ik je hierbij The Human Centipede aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
Ik kijk geen trailers en ik lees ook geen beschrijvingen van films
5 keer moeten downloaden omdat m'n zusje 'm zo vaak wou zienquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:22 schreef PvZ het volgende:
[..]
5 keer moeten downloaden omdat m'n zusje 'm zo vaak wou zien
Daar heb ik dus wel de trailer van gezien omdat ik die moest kijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 18:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan raad ik je hierbij The Human Centipede aan.
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:22 schreef PvZ het volgende:
[..]
5 keer moeten downloaden omdat m'n zusje 'm zo vaak wou zien
quote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar heb ik dus wel de trailer van gezien omdat ik die moest kijken
als het hoesje er maar leuk uitzietquote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maar weet je wel een beetje waar films over gaan voordat je ze gaat kijken?
Nah ik hoor wel van mensen of hij leuk is. Of ik kijk op bioscoopagenda welke er net uit zijn. Of de acteursquote:Op zondag 12 mei 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maar weet je wel een beetje waar films over gaan voordat je ze gaat kijken?
Smaken verschillen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:27 schreef wietparkiet het volgende:
Vandaar jullie slechte filmsmaak
het word me allemaal duidelijk
inception al gezien?quote:
DV liep halverwege de zaal uit zei ze, dus betwijfel of je hem leuk gaat vindenquote:
Nope. Geen zin in nuquote:
Dat zullen we dan maar zien.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV liep halverwege de zaal uit zei ze, dus betwijfel of je hem leuk gaat vinden
DV en sof lijken absoluut niet op elkaarquote:Op zondag 12 mei 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DV liep halverwege de zaal uit zei ze, dus betwijfel of je hem leuk gaat vinden
I know, maar als een film zo kut is dat iemand de zaal uitloopt is de kans dat iemand anders hem tof vind al een stuk kleinerquote:Op zondag 12 mei 2013 18:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DV en sof lijken absoluut niet op elkaar
http://www.biosagenda.nl/filmsquote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know, maar als een film zo kut is dat iemand de zaal uitloopt is de kans dat iemand anders hem tof vind al een stuk kleiner
Ja maar dat kan puur aan je intresse liggen. ik zou bij diezelfde film waarschijnlijk ook de zaal uitlopen. iemand anders zal de zaal uitlopen bij bijv. new kids. dus dat zegt nietsquote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I know, maar als een film zo kut is dat iemand de zaal uitloopt is de kans dat iemand anders hem tof vind al een stuk kleiner
Dus jij dachtquote:Op zondag 12 mei 2013 18:45 schreef badschaap het volgende:
bezig met website voor informatica die voor morgen klaar moet zijn. Bleh.
volgende keer stuur ik je wel een iptorrents invitequote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
Meh ik dacht dat ik een goede torrent had maar hij doet het nietdan maar een andere
biosagendaquote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
http://www.biosagenda.nl/films
kijk eens bij top 100 van 2013
Ja dat dacht ik inderdaad. Problem?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dus jij dacht
Hmm laat ik de mensen in de slowchat maar lastig vallen met nutteloze informatie?
kick ass torrents al geprobeerd?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:44 schreef supersof het volgende:
Meh ik dacht dat ik een goede torrent had maar hij doet het nietdan maar een andere
Als dat maar niet te ingewikkeld is ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 18:47 schreef PvZ het volgende:
[..]
volgende keer stuur ik je wel een iptorrents invite
Jup die gebruik ik altijd.quote:
quote:
Moet jij niet daarheen dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik heb daar inderdaad problemen mee.
Hier ga daar maar doen
Die heb ik 12-03 voor het laatste gezien dus het mag wel weerquote:
Ik zie geen DV hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
http://www.bakkerkamerbem(...)huurtoeslag-mogelijk
DVOp de 2de foto sta ik in de deuropening tegen jou te praten
Ik lach.
nee, DV zit achter de muur.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zie geen DV hoorEn van jou zie ik ook vrij weinig
''CTRL'' + ''+'' Gaat ook heel goed op de PC hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 18:57 schreef Etsu het volgende:
op de mac kan je dus inzoomen, dus vandaar dat ik me heel goed erin herken
ben ik knap?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''CTRL'' + ''+'' Gaat ook heel goed op de PC hoor
Niet lelijk iig, maar kan verder niet echt oordelen denk ikquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet lelijk iig, maar kan verder niet echt oordelen denk ik
Weet ik veel hoe een jongen er uit moet zien wil hij echt knap zijn
Vanaf waar vertrek je danquote:Op zondag 12 mei 2013 19:03 schreef Etsu het volgende:
ik zit weer in de trein richting groningen, nog 2 uur en 10 min te gaan.
Mooie bende.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:52 schreef Etsu het volgende:
http://www.bakkerkamerbem(...)huurtoeslag-mogelijk
DVOp de 2de foto sta ik in de deuropening tegen jou te praten
Ik lach.
Komende dagen nog meer inpakken en zaterdag hopelijk helemaal leeg.quote:
Ja logisch, weinig studenten hebben zoveel geld over voor een bank en poef.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komende dagen nog meer inpakken en zaterdag hopelijk helemaal leeg.
Moet die bank en poef kwijt, niemand wilt het.
True.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja logisch, weinig studenten hebben zoveel geld over voor een bank en poef.
Wut, heb je nog tot 31 juli die woning?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
True.
Wel een reactie gehad op Marktplaats, teruggemaild, niks meer gehoord.Even afwachten. Anders sla ik hem op bij m'n vader in Abcoude.
![]()
En ik houd de huissleutels tot 31 juli, zodat mn huisbaas het niet kan verder verhuren en dus geen dubbel huur ontvangt
Ik snap dat heel veel studenten zo'n kamer willen, maar als ze eenmaal weten dat het vol met geheime gebreken zit, dan...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wut, heb je nog tot 31 juli die woning?Kan je niet even regelen dat je 'em een maandje kan onderverhuren of zo.
Wat zijn de gebreken dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat heel veel studenten zo'n kamer willen, maar als ze eenmaal weten dat het vol met geheime gebreken zit, dan...
Ik betaal nog voor juni, ik verreken de maand juli met mijn borg en hou de sleutels tot 31 juli (zoals het contract zegt, is het appartement van mij tot 31 juli 2013). Anders blijf ik door betalen en vindt hij een nieuwe huurder en dan ontvangt hij 2 maanden dubbel huur. Dat gaan we niet doen hè. Alles om hem dwars te zitten.
Ja, maar wel erg zonde van je geld.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap dat heel veel studenten zo'n kamer willen, maar als ze eenmaal weten dat het vol met geheime gebreken zit, dan...
Ik betaal nog voor juni, ik verreken de maand juli met mijn borg en hou de sleutels tot 31 juli (zoals het contract zegt, is het appartement van mij tot 31 juli 2013). Anders blijf ik door betalen en vindt hij een nieuwe huurder en dan ontvangt hij 2 maanden dubbel huur. Dat gaan we niet doen hè. Alles om hem dwars te zitten.
Kreeg je geen subsidie ofzoietsquote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, als jij iemand weet die zo even 700 pm kan ophoesten, prima.
Elektriciteitsproblemen, verwarmingsproblemen, waterlekkages, slechte communicatie met huisbaas, als je iets doet wat hem niet bevalt, komt die schreeuwend op je deur bonken en gaat je helemaal uitkafferen, privacyinbreuk, excl. verhuren en verzwijgen dat we aan het eind van het jaar nog eens 2100 euro mochten ophoesten voor narekening van g/w/l.quote:
Mijn hamster?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, als jij iemand weet die zo even 700 pm kan ophoesten, prima.
Dat is heel normaal hoor?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
Ik ben overigens blij dat mijn opzegtermijn niet zo lang is. Jezus, twee maanden.
Dan moet ze lenen of werken.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn hamster?![]()
![]()
![]()
Trouwens, ik erger mij kapot aan iemand op school.Ze wil zo graag op kamers en zegt dat het o zo lastig is omdat ze nog best jong is. Bitch please, achterlijke eisen voor Utrecht en dan ook nog met een minibudget. En je 'stoere' gedrag is ook niks an.
Ja beetje jammer dat het zo geadverteerd staat op de websitequote:Op zondag 12 mei 2013 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want geen eigen voordeur. Ook weer een leugen van de huisbaas.
Mijn handen kriebelen om de volgende huurder(s) (van mijn kamer) te vertellen dat hij/zij het niet moet doen. Maar dat ligt niet in mijn bereik vermoed ik, helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat het zo geadverteerd staat op de website
Of ze trekt bij jou in.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of gewoon in dat kutdorp van haar blijven.
Wat ga je met me doen?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. Even mijn bazooka onder mijn bed vandaan halen.
Viezerik.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders laat ik Jordy jou opeten.
sof goes sportivequote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
Vanochtend een uur geroeid, vind dat ik vandaag wel even mag overslaan qua hardlopen
je weetquote:
Maar jij bent dan ook niet dikquote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
Hardlopen.... Laatste keer was een jaar geleden.![]()
Jij hebt motivatie genoeg om naar de sportschool te gaan?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
Vanochtend een uur geroeid, vind dat ik vandaag wel even mag overslaan qua hardlopen
Saai, gevuld met gezeik van mijn moederquote:
Nee joh, was met vrienden vanochtend, huis ligt aan het water met een bootje dus na het ontbijt een uurtje het water op geweestquote:Op zondag 12 mei 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet dik
[..]
Jij hebt motivatie genoeg om naar de sportschool te gaan?
[..]
Saai, gevuld met gezeik van mijn moeder
Oh op die manierquote:Op zondag 12 mei 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh, was met vrienden vanochtend, huis ligt aan het water met een bootje dus na het ontbijt een uurtje het water op geweest
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HAD VANNACHT/VANOCHTEND TOCH WAT
Had een luiwammesdag. Kan nooit fout gaan.quote:
Wel ongezond.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet dik
Ok ok ok ok vertel maarquote:Op zondag 12 mei 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
IK HAD VANNACHT/VANOCHTEND TOCH WAT
Mijn gezondheid kan me geen neuk boeien. Ik wil gewoon neukbaar zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had een luiwammesdag. Kan nooit fout gaan.En die van jou?
[..]
Wel ongezond.
Je hoeft er niet goed uit te zien om neukbaar te zijn, gr gr.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn gezondheid kan me geen neuk boeien. Ik wil gewoon neukbaar zijn
Wat is dan essentieel volgens jou?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hoeft er niet goed uit te zien om neukbaar te zijn, gr gr.
Is zijn eigen schuld tochquote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik was om 02;00 EINDELIJK vrij van werk, toen moest ik met een collega (8/10) achterop fietsen omdat hij last van zn enkel had en helemaal moest lopen anders. Toen ging ik naar Etsu zn kamer om daar in bed te vallen en laat wakker te worden want ik was gesloopt. Dus ik doe de sleutel in de voordeur, wil de deur niet openik 10 min staan wrengen, zit de sleutel vast.
Het is inmiddels half 3 en ik sta nog steeds die sleutel eruit te trekken.
Om 3u gaf ik op en zocht ik een droog en beschut plekje waar niemand mij zag zodat ik ff kon zitten en m'n ogen dichtdoen, ik moest namelijk tot 06:18 wachten tot mn eerste trein reed.
Om 05:00 besloot ik naar het station te lopen en de nachtbus ergens naartoe te nemen omdat ik het ontzettend koud had. De nachtbus reed naar Assen en toen ik in Assen aankwam nam ik dezelfde bus naar Groningen terug zodat ik wat tijd had gerekt. Om 06:00 stond ik weer waar ik een uur geleden stond en ik nam de trein naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen kwam ik erachter dat mn pa de sleutel in de achterdeur had laten zitten waardoor ik thuis ook niet het huis in kwam, ik moet uiteindelijk op alle ramen bonken en tikken voordat iemand mij hoorde.
Na een paar minuten stond er een boze en schreeuwende vader voor de deur en ben ik maar in bad gegaan omdat er kinderen op mijn kamer sliepen.
Om 10uur kon ik eindelijk mijn kamer in en heb ik geslapen tot 16:00.
Dit was mijn dag
Mot ook gewoon een leuke gozer zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is dan essentieel volgens jou?
EIGEN SCHULD?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld toch![]()
Gebeurd mij ook veel te vaak.
Heb je geen voordeur?
Met zelfvertrouwen zekerquote:
Lezen, schatquote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
EIGEN SCHULD?hoe kan dit MIJN schuld zijn.
Jawel, maar daar zit 24/7 dievenslot op dus daar kom ik ook niet in
Nee, met een humeur alsof hij een vliegtuig vol kinderen heeft zien neerstorten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met zelfvertrouwen zeker
En ik ben onzeker over mijn buik
Je pa. Zijn eigen schuld dat ie wakker gebonkt isquote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohh sorry
zijn? wie bedoel je, mn pa of etsu?
Mijn punt. Als ik er beter uit zie voel ik me beter denk ik. Want nu ik er minder god uit zie voel ik me ook minderquote:Op zondag 12 mei 2013 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, met een humeur alsof hij een vliegtuig vol kinderen heeft zien neerstorten.
Ik bedoelde eerst eigenlijk dat 'niet-neukbare' mensen ook gewoon seks kunnen krijgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn punt. Als ik er beter uit zie voel ik me beter denk ik. Want nu ik er minder god uit zie voel ik me ook minder
ja maar in zijn ogen ben ik natuurlijk de dooddoener want ik zou de kinderen wakker hebben gemaakt en dat is o zo'n dramaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je pa. Zijn eigen schuld dat ie wakker gebonkt is
Is zelfvertrouwen voor nodig, toch? En ik ben er van overtuigd dat dat samenhang heeft met mijn neukbaarheidquote:Op zondag 12 mei 2013 20:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerst eigenlijk dat 'niet-neukbare' mensen ook gewoon seks kunnen krijgen.![]()
Meisje, wanneer ga je nou eens uit huis?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar in zijn ogen ben ik natuurlijk de dooddoener want ik zou de kinderen wakker hebben gemaakt en dat is o zo'n drama
het maakt natuurlijk niet uit dat ik op straat heb geslapen en hem duizend keer heb gebeld maar tevergeefs
Nah, voor zelfvertrouwen is meer nodig.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is zelfvertrouwen voor nodig, toch? En ik ben er van overtuigd dat dat samenhang heeft met mijn neukbaarheid
Arme, arme, ARME jij zeg. Wat een kutdag.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik was om 02;00 EINDELIJK vrij van werk, toen moest ik met een collega (8/10) achterop fietsen omdat hij last van zn enkel had en helemaal moest lopen anders. Toen ging ik naar Etsu zn kamer ( hij leende zn kamer uit zodat ik kon rusten tot mn treinen weer rijden terwijl hij in rdam was ) om daar in bed te vallen en laat wakker te worden want ik was gesloopt. Dus ik doe de sleutel in de voordeur, wil de deur niet openik 10 min staan wrengen, zit de sleutel vast.
Het is inmiddels half 3 en ik sta nog steeds die sleutel eruit te trekken.
Ondertussen neemt niemand zijn mobiel natuurlijk op, etsu niet, mn vader niet.
Om 3u gaf ik op en zocht ik een droog en beschut plekje waar niemand mij zag zodat ik ff kon zitten en m'n ogen dichtdoen, ik moest namelijk tot 06:18 wachten tot mn eerste trein reed.
Om 05:00 besloot ik naar het station te lopen en de nachtbus ergens naartoe te nemen omdat ik het ontzettend koud had. De nachtbus reed naar Assen en toen ik in Assen aankwam nam ik dezelfde bus naar Groningen terug zodat ik wat tijd had gerekt. Om 06:00 stond ik weer waar ik een uur geleden stond en ik nam de trein naar huis.
Eenmaal thuis aangekomen kwam ik erachter dat mn pa de sleutel in de achterdeur had laten zitten waardoor ik thuis ook niet het huis in kwam, ik moet uiteindelijk op alle ramen bonken en tikken voordat iemand mij hoorde.
Na een paar minuten stond er een boze en schreeuwende vader voor de deur en ben ik maar in bad gegaan omdat de kinderen van de vriendin van mn pa op mijn kamer sliepen
Om 10uur kon ik eindelijk mijn kamer in en heb ik geslapen tot 16:00.
Dit was mijn dag
Ja weet ik, maar het helptquote:Op zondag 12 mei 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meisje, wanneer ga je nou eens uit huis?
[..]
Nah, voor zelfvertrouwen is meer nodig.
It's HEAAARTBREAAAAK WAAARFAAAAREquote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
wow deze klinkt echt mooi zo onder de dekens, dus kleine ruimte
Er is geen knuffelsmiley, maar ik zou hem gebruikenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
en nou is het ook nog eens moederdag hoera
NEE HET IS ONE DIRECTION.quote:
meeeh. ik moet stoppen met zielige liedjes luisterenquote:
Ik twijfelde nog of ik jouw naam erbij moest doen. Op het laatste moment toch maar wel gedaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NEE HET IS ONE DIRECTION.
Voor DV helpt het zeker wel
Is lief hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog of ik jouw naam erbij moest doen. Op het laatste moment toch maar wel gedaan.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is geen knuffelsmiley, maar ik zou hem gebruiken
zoek een kamer voor me danquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
wow deze klinkt echt mooi zo onder de dekens, dus kleine ruimte
Hold your horsesquote:Op zondag 12 mei 2013 20:44 schreef badschaap het volgende:
heuj ik ben blij. Leuk meisje is gedumpt door der ex, dus is weer available
No shit :pquote:Op zondag 12 mei 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hold your horsesGa nou niet de dude uithangen met al het medeleven enzo, want dat is echt de allersnelste manier in de friendzone
quote:
Ja sowiesoquote:
Donderdag niet?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
25 mei al mijn frustraties eruit sletten
Maakt niet uit.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja sowieso
Maar ik ben nu niet depri hoor
Beterschapquote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar naar bed, ja nu alvoel me nog steeds bah.
Komt goed, scheetjequote:Op zondag 12 mei 2013 20:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
25 mei al mijn frustraties eruit sletten
Ben het gewend hoorquote:
als dat geen kotsen word... of wordt wat is het nou?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:50 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar naar bed, ja nu alvoel me nog steeds bah.
wordtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
als dat geen kotsen word... of wordt wat is het nou?
Wordtquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Heb je toch iets aan twee woningen hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
Ik wil thuis zijn, wil weten of ik de deur open krijg
Zo niet, dan ga ik naar m'n nieuwe huisje en op de vloer slapen.
nja iemand had wss de deur op het haakje gezet ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
Ik wil thuis zijn, wil weten of ik de deur open krijg
Zo niet, dan ga ik naar m'n nieuwe huisje en op de vloer slapen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wie heeft er morgen eigenlijk examens? Voor iedereen met examens; veel succes.
vwo heeft morgen al Nederlands, havo dinsdag en morgen M&O maar dat heb ik niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
als ik n tiende meer zou hebben gehaald vorig jaar ikke ook :pquote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
woortquote:Op zondag 12 mei 2013 20:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
Altijd leuk, als je langs die scholen fietst voel je de stress gewoon!quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
vwo heeft morgen al Nederlands, havo dinsdag en morgen M&O maar dat heb ik niet.
Geen last van stress op zichquote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Altijd leuk, als je langs die scholen fietst voel je de stress gewoon!
De deur kan niet op het haakje. Dat is vreemde.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nja iemand had wss de deur op het haakje gezet ofzo
alleen vind ik het raar dat je huisgenoot ( die het op het haakje had gezet ) de deurbel niet hoorde, want zelfs ik hoorde hem en ik stond buiten
heb zeker wel een minuut lang mn vinger op de bel gehouden
Meid, je hebt het wel zwaarquote:Op zondag 12 mei 2013 20:54 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt al weken zin om te winkelen, maar het komt er niet van. Echt stom, want nu ga ik steeds online shops bekijken. Zo slecht dit.![]()
/wijvenproblemenyolo
Ik vond het vorig jaar wel spannend, maar dat was alleen bij het 1e examen. Ieder examen daarna ging lekker makkelijk.quote:
raar, want als ik de sleutel omdraaide hoorde ik wel een klik, alleen dan wil je 'm helemaal omdraaien en dan wordt ie tegengehoudenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
De deur kan niet op het haakje. Dat is vreemde.
En die huisgenoot is anti gay en moslim en komt uit Saudie-Arabië, dus alles is een beetje vreemd voor hem. Z'n oom en tante zijn neef/nicht van elkaar![]()
Ze stellen eigenlijk niks voorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar wel spannend, maar dat was alleen bij het 1e examen. Ieder examen daarna ging lekker makkelijk.
Ja, je stiefpa had de sleutel toch gevonden?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
Had je wel de goeie deur, DV? Je wist vrijdag ook niet waar je moest wezen
Helpt het niet tijdens het draaien te duwen/trekken? Bij onze achterdeur helpt het, dan valt ie wat beter ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raar, want als ik de sleutel omdraaide hoorde ik wel een klik, alleen dan wil je 'm helemaal omdraaien en dan wordt ie tegengehouden
dus ik dacht dat ie van binnenuit ook op slot kon ofzo
en jouw huisgenoot is een domme mongool
Binnenuit kan ook op slot ja, maar haakje hebben we weggehaald sinds paar maanden.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
raar, want als ik de sleutel omdraaide hoorde ik wel een klik, alleen dan wil je 'm helemaal omdraaien en dan wordt ie tegengehouden
dus ik dacht dat ie van binnenuit ook op slot kon ofzo
en jouw huisgenoot is een domme mongool
Ja dat vond ik ook. Ik had ook totaal geen last van stress.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze stellen eigenlijk niks voor![]()
Mijn tentamens waren stukke moeilijker
Al gedaan, bij elke draai heb ik aan de voordeur getrokken, geduwt, zelfs geprobeerd een beetje omhoog te tillenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helpt het niet tijdens het draaien te duwen/trekken? Bij onze achterdeur helpt het, dan valt ie wat beter ofzo
Nee, dat was vorige week, toen m'n pa ook problemen had met m'n kamerdeur. Jij dus met de voordeur.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, je stiefpa had de sleutel toch gevonden?
En er was een brievenbus met je naam dus ik wist het zeker
dat zal hij dan wel geweest zijn toen hij sochtends/smiddags wegging ofzoquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnenuit kan ook op slot ja, maar haakje hebben we weggehaald sinds paar maanden.
En ja, dat is hij.maar vraag me wel af wie de sleutel heeft neergelegd op het plankje
Ik alleen voor scheikunde. Stond een 4.4, en moest er een voldoende van maken, dus had een 6.6 nodig. 6.8 gewordenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook. Ik had ook totaal geen last van stress.
Nee, m'n stiefpa was in Rotterdam. Niemand was er, behalve die huisgenoot en jij en een onbekend iemand die voor m'n sleutel heeft gezorgdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat zal hij dan wel geweest zijn toen hij sochtends/smiddags wegging ofzo
Ik niet hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef badschaap het volgende:
Waarom wil bijna elk meisje een homo als bff xD
Zodat wij aan hun clitoris kunnen likken.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef badschaap het volgende:
Waarom wil bijna elk meisje een homo als bff xD
Know that feel. Ik weet niet precies wat mijn salaris overmorgen is, maar dikke kans als het meevalt ik meteen naar de dixons ga een macbook halenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ongeduldigheid is een van mijn slechte eigenschappen.
Ik stond een 3.9 voor economie..quote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik alleen voor scheikunde. Stond een 4.4, en moest er een voldoende van maken, dus had een 6.6 nodig. 6.8 gewordenEngels was echt supermakkelijk, 9,3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |