heheehehquote:
Foto's van je zusje mogen in mijn DM/PM en daarna ben je wat mij betreft goedquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Hallo ! Ik ben nieuw op dit forumMoet ik me ergens voorstellen om mee te mogen lopen ?
Welkomquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Hallo ! Ik ben nieuw op dit forumMoet ik me ergens voorstellen om mee te mogen lopen ?
Nee daarom heet het Jongquote:Op zondag 12 mei 2013 17:41 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
Vriendin staat in mijn fotoboek, foto van mijn zus krijg je nietIs dit een jongeren topic ?
Niet verplicht, maar hier kan hetquote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Sodapoppin het volgende:
Klik op het knopje rechtsbovenin bij een post, met een " tekenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Whehehe, ik kijk al een tijdje mee VoornaamAchternaam. Nu toch maar gewaagd om een account aan te makenHoe doen jullie dat quoten?
Bij elke post staat rechtsbovenin een aantal icoontjes als je hoovert. meest rechter is het quotenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Whehehe, ik kijk al een tijdje mee VoornaamAchternaam. Nu toch maar gewaagd om een account aan te makenHoe doen jullie dat quoten?
Al je foto's enzo komen van de facebook van een dude uit Texasquote:Op zondag 12 mei 2013 17:44 schreef Sodapoppin het volgende:
Thanksquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klik op het knopje rechtsbovenin bij een post, met een " teken
No wayquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Al je foto's enzo komen van de facebook van een dude uit Texas
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zet je clonedar aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zet je clonedar aan.
Mijn gaydar geeft aan dat Soda een faggot is
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Schijnbaar is dat een streamer die Sodapoppin heet. Kijk dat je fan van hem bent of wat dan ook ok maar ga je alsjeblieft niet als iemand anders voordoen want dat is extreem doorzichtig
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Mensen hebben me te vaak genaaid met nep facebooksik ben een gejatte-foto's-vigilante
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |