Ergens vind ik dat een beetje vreemdquote:Op zondag 12 mei 2013 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die moeder post net een foto op haar facebook

Ik snap het niet.
 Ik snap het niet.

De 18-jarige Natalee Holloway verdween in mei 2005 tijdens een vakantie op het Caribische eiland Aruba.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh nee, ze was vijftien of zestien.

Ik zou het niet willen zien, als moeder zijnde. Dat je ook nog mag 'meegenieten' van de eerste aanblik van wat je aantreft.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel wordt weggehouden.

thanks voor de link en foto!!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Kijk in die kliko! (zie foto bij bericht)

Oh ik vroeg het me ook net afquote:Op zondag 12 mei 2013 17:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze is niet 24 uur non-stop aan het FB'en, kom op zeg, ga je ergens anders druk om maken
.
 Zie boven.
 Zie boven. 

Holloway was 18 toen ze verdween.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh nee, ze was vijftien of zestien.

Ik denk dat het internet de hele dag aanstaat, informatie absorberen en dan meteen ook steun zoeken (en krijgen) via facebook. Ja, ik snap dat wel...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat een beetje vreemd
Maar dat is niet beschuldigend ofzo, gewoon persoonlijk. Er is een aanwijzing over je zoontjes, er wordt een nieuwe zoektocht gestart en op zo'n moment denk je dan als moeder 'kom ik slinger Facebook ff aan'?Ik snap het niet.

Ok, ik dacht echt dat ze jonger was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De 18-jarige Natalee Holloway verdween in mei 2005 tijdens een vakantie op het Caribische eiland Aruba.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ssing-doodverklaren/

Jij weet niet in wat voor hel ze zit, en ze hoopt, stel dat nou dat de politie een aanwijzing heeft dat ze misschien ergens zijn begraven dan hoopt zij misschien op een andere situatie, gaat ze steun zoeken of probeert het zo even te verwerken het slechte nieuws, of sowieso al die zware dagen, ga niet te snel oordelen, en laat haar op haar eigen omgaan met wat er gebeurt.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat een beetje vreemd
Maar dat is niet beschuldigend ofzo, gewoon persoonlijk. Er is een aanwijzing over je zoontjes, er wordt een nieuwe zoektocht gestart en op zo'n moment denk je dan als moeder 'kom ik slinger Facebook ff aan'?Ik snap het niet.

Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel wordt weggehouden.
 .
.

twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:12:00Via @videovalleyhttp://t.co/A1LuaJORW0 ME gearriveerd. Brandweer en recherche verderop buiten zicht camera's #vemistebroertjes #geulle reageer retweet

Op zich, maar het komt nog al verwijtend over, en dat vind ik een beetje misplaatst in zo'n situatie.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vroeg het me ook net afZie boven.
Maar da's geen druk maken, da's gewoon 'me afvragen'. Mag toch hoop ik?

Het was toch ooit een mooi gezinquote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen om als op een moment aan mijn Facebook te denken.
[ afbeelding ]

Ja misschien ook wel hoor. Ik zou er zelf aanwezig willen zijn daar denk ik. Daar waar die zoektocht nu gestart wordt. Desnoods verstopt in een politiebus ofzo voor de media. Maar ik zou (denk ik) in de buurt willen zijn. Gelukkig weet ik niet hoe ik zou reageren idd... en is iedereen verschillend.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat het internet de hele dag aanstaat, informatie absorberen en dan meteen ook steun zoeken (en krijgen) via facebook. Ja, ik snap dat wel...

brrr dit is geen goed nieuws hoor....verwacht dat de kinderen zometeen worden gevondenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:12:00Via @videovalleyhttp://t.co/A1LuaJORW0 ME gearriveerd. Brandweer en recherche verderop buiten zicht camera's #vemistebroertjes #geulle reageer retweet

Ze kunnen het je ook niet verbieden, maar ja iedereen reageert andersquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.
Denk ik.

, en misschien is het wel beter om de moeder daar even weg te houden met het oog op wat er gevonden zou kunnen worden.
, en misschien is het wel beter om de moeder daar even weg te houden met het oog op wat er gevonden zou kunnen worden.

Waarom ME??quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

Maar dat zei ik er toch expliciet bij dat het niet veroordelend of beschuldigend was?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jij weet niet in wat voor hel ze zit, en ze hoopt, stel dat nou dat de politie een aanwijzing heeft dat ze misschien ergens zijn begraven dan hoopt zij misschien op een andere situatie, gaat ze steun zoeken of probeert het zo even te verwerken het slechte nieuws, of sowieso al die zware dagen, ga niet te snel oordelen, en laat haar op haar eigen omgaan met wat er gebeurt.
 Al zou ik in haar situatie wellicht wel hetzelfde doen, ik weet het gelukkig niet.
 Al zou ik in haar situatie wellicht wel hetzelfde doen, ik weet het gelukkig niet.

Laten we het hopen, al is het eigenlijk een rotdag (moederdag) daarvoor.. Maar constante onzekerheid is erger.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:13 schreef Rachilda het volgende:
[..]
brrr dit is geen goed nieuws hoor....verwacht dat de kinderen zometeen worden gevonden

Een moeder heeft een soort beschermde status in Nederland. Waarschijnlijk omdat geacht wordt dat een moeder altijd vanuit het belang van het kind handelt. (alsof een vader dat niet doetquote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zo kun je iedereen wel voor van alles beschuldigen.
 )
 ) 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |