JAHAA (doet een Marc-Marietje)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:04:27Tussen 17:00 - 17:15 zal worden gestart met onderzoek #geulle #vermistebroertjes als er vandaag niks gevonden word mogelijk morgen verder! reageer retweet
ik zag al op twitter dat er iemand die daar woont al in zijn auto was gestapt en meteen was gaan rondrijden, hij zag zojuist nog geen politie behalve de helikopterquote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat ze nog niet begonnem zijn met zoeken, betekent niet dat er niemand is.
Voor haar persoonlijk misschien wel dus ze mag het lekker zelf weten, dit topic helpt ws geen ene reet, maar sluiten dan maar??quote:
Natalee Holloway ook niet...quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Livia en Alessia zijn ook nog steeds niet gevonden.
Maar een omgangsregeling heeft dan ook helemaal niets met het strafrecht te maken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een onzin.
In Nederland is heel het strafrecht gebaseerd op 'onschuldig tot het tegendeel is bewezen', maar bij gescheiden vaders ineens niet.
Kloptquote:
Stel je voor zeg, op moederdag die foto neerzetten gewoon even een seconde, even wat steun zoeken hier en daar. Doe toch eens normaal en laat dit haar op haar eigen manier verwerken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen om als op een moment aan mijn Facebook te denken.
[ afbeelding ]
Vergelijking gaat mank omdat hier niemand persoonlijk bij betrokken is.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor haar persoonlijk misschien wel dus ze mag het lekker zelf weten, dit topic helpt ws geen ene reet, maar sluiten dan maar??
Waar is die foto gemaakt?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Ik kan het me echt niet voorstellen om als op een moment aan mijn Facebook te denken.
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Stel je voor zeg, op moederdag die foto neerzetten gewoon even een seconde, even wat steun zoeken hier en daar. Doe toch eens normaal en laat dit haar op haar eigen manier verwerken.
Zover bekend misschien, en nee dat is een prima vergelijking want evenmin weet jij of het voor haar misschien wel helpt, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergelijking gaat mank omdat hier niemand persoonlijk bij betrokken is.
Iemands kind wel ja. Maar ze was ouder dan 18.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Voor haar persoonlijk misschien wel dus ze mag het lekker zelf weten
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Altijd in het bos he, die foto's op Facebook...
Eh nee, ze was vijftien of zestien.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iemands kind wel ja. Maar ze was ouder dan 18.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:08:02Politie gearriveerd in Geulle. http://t.co/z0a1xxG5Rf @sgerits is op locatie. reageer retweet
Ik denk dat ze daar wel wordt weggehouden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen vreemd dat ze niet bij de zoektochten aanwezig is, of is dat ongebruikelijk in Nederland?
Zoals wat, de hele dag en nacht jezelf kapotdenken over waar je lieve kinderen zouden kunnen zijn? Een beetje afleiding en het lezen van bemoedigende berichten lijkt me juist op zulke momenten niet ongewenst.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, dit dacht ik ook. Je hebt toch wel wat anders aan je hoofd dan met je facebook te werken?!?!
Ja, misschien eens kijken op die plek?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Altijd in het bos he, die foto's op Facebook...
Kijk in die kliko! (zie foto bij bericht)quote:Op zondag 12 mei 2013 17:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:08:02Politie gearriveerd in Geulle. http://t.co/z0a1xxG5Rf @sgerits is op locatie. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |