Helemaal mee eens. Echter met de huidige regelgeving in Nederland mbt. omgangsregeling kinderen na echtscheiding zal Jeroen niet de laatste vader zijn die doordraait. Het blijft toch een actie>reactie, hoe fout het ook is.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
En zoals er mannen zijn die hun kinderen niet zien terwijl ze het willen zijn er ook volksstammen mannen die niet omkijken naar hun kinderen na een scheiding.
Allemaal geen redenen je kinderen te doden.
Klopt.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef webb2012 het volgende:
[..]
We wachten geduldig af.. Twitter is niet altijd even betrouwbaar;)
De visvijver ziet er best wel groot uit op de foto, misschien rijden die mensen (nu) nog aan de verkeerde kant en is het persvak een stukje verderopquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vreemd, op twitter zeggen mensen daar met de auto te rijden en niets te zien, terwijl het gebied volgens de gewonekanalen is afgezet en er een persvak is
De kans op een goede afloop is aardig klein inmiddels vrees ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist dit soort opmerkingen maken me heel verdrietigNiet om jou hoor! Maar het beeld van die twee lachende jongens met een hengel en wetend dat ze aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dood zijn voelt heel triest.
die gast rijd hier volgens twitter:quote:Op zondag 12 mei 2013 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt.
Maar afgelopen dagen is er ook veel betrouwbare info doorgekomen.
Mee eens. Maar ze helemaal niet vinden is nog erger (die onzekerheid)quote:Op zondag 12 mei 2013 16:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kans op een goede afloop is aardig klein inmiddels vrees ik.
Dit klopt helaas.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
[..]
Helemaal mee eens. Echter met de huidige regelgeving in Nederland mbt. omgangsregeling kinderen na echtscheiding zal Jeroen niet de laatste vader zijn die doordraait. Het blijft toch een actie>reactie, hoe fout het ook is.
Nee, hij reed al bij de visvijver, reed door naar de Andreas Sauerlaan en zag toen nog niks (althans, zo las ik het)quote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef webb2012 het volgende:
[..]
die gast rijd hier volgens twitter:
https://maps.google.com/maps?q=50.91629033%2C5.7393741&z=15
Lijkt me stug dat ie dan al wat kan zien
Dit inderdaad. Zo'n naar verhaalquote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juist dit soort opmerkingen maken me heel verdrietigNiet om jou hoor! Maar het beeld van die twee lachende jongens met een hengel en wetend dat ze aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dood zijn voelt heel triest.
Ja, maar we zijn helaas afhankelijk van twitter voor (snelle) info.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef _The_General_ het volgende:
Met dit soort topics zie je goed hoe de moderne social media een zegen maar ook een vloek kan zijn. Als een gek nu op twitter zou gooien, "twee lijkwagens komen aan bij zoekplek" of iets dergelijks zou binnen no time twitter op ontploffen staan.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij reed al bij de visvijver, reed door naar de Andreas Sauerlaan en zag toen nog niks (althans, zo las ik het)
zonder bron overigens.twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:52:03Politie bevestigd start actie tussen 17:00 en 17:15. Klopt dus dat men ze nog niet ziet. reageer retweet
Dankquote:Op zondag 12 mei 2013 16:53 schreef webb2012 het volgende:
[..]zonder bron overigens.twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:52:03Politie bevestigd start actie tussen 17:00 en 17:15. Klopt dus dat men ze nog niet ziet. reageer retweet
Uiteindelijk zullen ze wel gevonden worden. De vader heeft toch bepaald signaal achtergelaten door op die plek te gaan tanken.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mee eens. Maar ze helemaal niet vinden is nog erger (die onzekerheid)
Livia en Alessia zijn ook nog steeds niet gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen ze wel gevonden worden. De vader heeft toch bepaald signaal achtergelaten door op die plek te gaan tanken.
Daar wist ie zeker dat het gespot zou worden.
Precies, daarom dien je dat zo min mogelijk te lezen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef _The_General_ het volgende:
Met dit soort topics zie je goed hoe de moderne social media een zegen maar ook een vloek kan zijn. Als een gek nu op twitter zou gooien, "twee lijkwagens komen aan bij zoekplek" of iets dergelijks zou binnen no time twitter op ontploffen staan.
Het klopt toch iedere keer?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, daarom dien je dat zo min mogelijk te lezen.
Gewoon de officiele berichtenkanalen volgen.
Bij Jeroen was de omgangsregeling sinds kort versoberd. Dat dit een flinke bijdrage heeft geleverd lijkt mij wel aannemelijk.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je weet helemaal niet wat de reden is waarom Jeroen is doorgedraaid.
Onzin.quote:En een rechter gaat een vader echt niet zo maar een contactverbod opleggen. In heel sommige gevallen zal het onterecht zijn, maar jij doet of het schering en inslag is.
Dit is dus gewoon een flauwekul tweet?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:34:49Media wordt uitdrukkelijk verzocht zich in het persvak te melden en niet het gebied in te gaan. PRT reageer retweet
twitter:LiveFlightTweet twitterde op zondag 12-05-2013 om 16:51:31De #Politieheli #police02 hangt nog steeds boven het bosperceel aan de Kleivelderweg. Militairen helpen mee. #vermistebroertjes #Geulle reageer retweet
Nee, is écht het officiële account van de politiewoordvoerder Utrechtquote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon een flauwekul tweet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |