Geen idee.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Rachilda het volgende:
Hoe druk is het daar nu? is er nog een recente foto van?
Maar dat bedoel ik juist. Dat je een situatie als deze niet moet aangrijpen om die discussie te voeren.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging erover of de discussie rond de omgangsregeling hier op zijn plek is.
Niet wie gelijk heeft.
eh kunnen we deze discussie nu ff staken en richten waarop het juist NU op dit moment juist gaat...de politie start juist NU een grote zoekactie in Geulle...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik ken anders ook situaties waar het precies omgekeerd is hoor. Kinderen hebben twee ouders en soms kunnen beide ouders nogal de kinderen over het hoofd zien als het om hun eigen gelijk gaat. Het niet altijd per defenitie de moeder die haat zaait.
Ieder blond jongetje is verdacht..speurt foto af...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef ElsTeyr het volgende:
[ afbeelding ]wandelaars moeten gebied verlaten
Nee hoor, er komen hier opmerkingen voorbij van mannen die de actie van die Jeroen dan wel kunnen begrijpen. Walgelijk. Of zijn jullie zelf van die labielo's?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging erover of de discussie rond de omgangsregeling hier op zijn plek is.
Niet wie gelijk heeft.
En de recherche is géén politie??quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat dit een politiezaak was.
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:31:51Politie en militairen starten nu met zoeken. Ook helikopter hangt boven het gebied. reageer retweet
De politie heeft ook rechercheurs in dienst hé.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ok. Ik dacht dat dit een politiezaak was.
tja...er zijn dus wandelaars in dat gebied, misschien heeft een wandelaar eerder op de dag ook iets gezien en de politie getipt...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef ElsTeyr het volgende:
[ afbeelding ]wandelaars moeten gebied verlaten
Mee eens, ik plaatste die reactie juist omdat er geïnsinueerd werd dat het altijd de moeders zijn die haat zaaien, wat niet altijd waar is. Waar twee vechten en zo maar dat is idd irrelevant momenteel.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
eh kunnen we deze discussie nu ff staken en richten waarop het juist NU op dit moment juist gaat...de politie start juist NU een grote zoekactie in Geulle...
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:32:12ME-busje helpt bij afzetten onderzoeksgebied in Geulle. Pers en nieuwsgierige toeschouwers worden op afstand gehouden. reageer retweet
Ik dacht dat een BOA iets anders doet dan een rechercheur.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De politie heeft ook rechercheurs in dienst hé.
okquote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:woordvpolitieBJ twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:31:51Politie en militairen starten nu met zoeken. Ook helikopter hangt boven het gebied. reageer retweet
Dat hoop ik ook nog steedsquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef flugeltje het volgende:
En toch, tegen beter weten in hoop ik op een oude vissershut met twee levende jochies erin...
Dat hoopt iedereenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef flugeltje het volgende:
En toch, tegen beter weten in hoop ik op een oude vissershut met twee levende jochies erin...
Die controleren toch op vispassen en hondenpoep?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat een BOA iets anders doet dan een rechercheur.
Het ME-busje helpt bij het afzetten? Hoe dan? Die knoopt het lint aan een boom vast of wat?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:32:12ME-busje helpt bij afzetten onderzoeksgebied in Geulle. Pers en nieuwsgierige toeschouwers worden op afstand gehouden. reageer retweet
Kan zijn, maar alleen iemand die gestoord is vermoordt zijn eigen kinderen en daarna zelfmoord.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:31 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg waar. De kinderen die dan volledig geïndoctrineerd worden door de moeder. Daar gaat je bloed van koken als papa.
de afkorting BOA is gewoon een verzamelnaam voor alle functies waarin men een 'Bijzonder OpsporingsAmbtenaar' kan zijn. Dat ben je namelijk als rechercheur, maar ook als ambtenaar hondenbelasting of als stadswacht bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat een BOA iets anders doet dan een rechercheur.
Ja, en stuurt mensen het gebied uit etc.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ME-busje helpt bij het afzetten? Hoe dan? Die knoopt het lint aan een boom vast of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |