Zijn ook militairen zelfsquote:
Als je in die situatie zou zitten dan zou het geen resultaat hebben van die zoektochten juist de hoop in leven houden dat ze, door een mirakel, nog in leven zijn...quote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.
Denk ik.
Dat laatste heb je idd zeker gelijk in.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze kunnen het je ook niet verbieden, maar ja iedereen reageert anders![]()
, en misschien is het wel beter om de moeder daar even weg te houden met het oog op wat er gevonden zou kunnen worden.
Het is dan ook geen 'normale' situatie dus wat dat betreft vind ik het misplaatst,quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat zei ik er toch expliciet bij dat het niet veroordelend of beschuldigend was?
Ze moet idd zelf weten wat ze doet. Helemaal.
Maar dan mag ik het nog een pietsie vreemd vindenAl zou ik in haar situatie wellicht wel hetzelfde doen, ik weet het gelukkig niet.
Ze zijn er nu dus wel. En het was écht vantevoren officieel aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef Doodloper het volgende:
Het vreemdste vind ik nog wel dat blijkbaar wordt bekendgemaakt dat de politie straks (nu?) ergens gaat zoeken terwijl de boel nog niet eens is afgezet en er nog geen of nauwelijks politie op locatie aanwezig is?
Is ook zo. Toen mijn moeder te horen kreeg dat ze kanker had en niet lang meer te leven ging ze gewoon thuis meteen koken en daarna afwassen. Ze wilde het alleen doen, niemand mocht helpen. Deed of er niks aan de hand was.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Facebooken terwijl je in onzekerheid leeft komt in principe op mij ook vreemd over maar eerlijk is eerlijk: hoe zit moeder er geestelijk bij en wellicht is ze zó giga murv dat ze dingen doet die voor haar op dat moment logisch zijn welke wij (gelukkig) niet kunnen snappen en niet als logisch ervaren.
Toen mijn broer van 16 net overleden was ging mijn moeder strijken... shock doet met ieder mens iets anders.
Ik denk dat die moeder ze helemaal niet te zien krijgt, zeker niet als die jongens een week in het water gelegen hebben. Identificatie zal wel via het gebit gaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen zien, als moeder zijnde. Dat je ook nog mag 'meegenieten' van de eerste aanblik van wat je aantreft.
Nee, dan liever in het mortuarium.
maar ja, waar is "daar" vanochtend was het nog in de omgeving van doorn en nu weer Limburg, bovendien zou de media als gekken achter de moeder aanzitten, dus dat is ook geen doen, ik neem aan dat familieleden en vrienden wel buiten op zoek zijn en wellicht nu zelfs in de auto zijn gestapt en naar Geulle aan het rijdenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als mijn kinderen vermist zouden zijn, zouden ze me daar met geen tien paarden weg kunnen houden.
Denk ik.
Vanochtend zochten ze ook al op beide plekken.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:16 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar ja, waar is "daar" vanochtend was het nog in de omgeving van doorn en nu weer Limburg, bovendien zou de media als gekken achter de moeder aanzitten, dus dat is ook geen doen, ik neem aan dat familieleden en vrienden wel buiten op zoek zijn en wellicht nu zelfs in de auto zijn gestapt en naar Geulle aan het rijden
Normaal wel. Hier wellicht ook. Om pers en burgers uit het gebied te houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Militairen zijn er om te zoeken, maar ME is toch voor de orde, of wat dan ook????
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:17:45Politie zet het ook hieraf. BOA's komen ter plaatse : http://t.co/h74GxUcppj. Foto: @sgerits reageer retweet
Ja hoor, je hebt gelijk hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:14 schreef eight het volgende:
[..]
Een moeder heeft een soort beschermde status in Nederland. Waarschijnlijk omdat geacht wordt dat een moeder altijd vanuit het belang van het kind handelt. (alsof een vader dat niet doet)
Hierdoor krijgt ze altijd het voordeel van de twijfel.
De bewijslast ligt écht bij de man, hoe krom en onrechtvaardig dit ook is.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk hoor.
Moeders krijgen ALTIJD het voordeel van de twijfel en de mannen zijn ALTIJD slechter af.
Er wordt geen onderzoek naar gedaan, moeders worden geloofd op hun mooie ogen. De enige uitzondering op alles, MOEDERS.
Echt hequote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt gelijk hoor.
Moeders krijgen ALTIJD het voordeel van de twijfel en de mannen zijn ALTIJD slechter af.
Er wordt geen onderzoek naar gedaan, moeders worden geloofd op hun mooie ogen. De enige uitzondering op alles, MOEDERS.
Met de zoektocht dustwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:20:29@NiWe10 Zijn zonet begonnen. reageer retweet
Juist niet. Als dit de aanleiding is geweest.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:20 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
En JUIST in deze context ook een compleet misplaatste discussie zeg.
dit is geen goed nieuws hoor, ben benieuwd welke tip de politie nu heeft gekregen, maar ik vrees dat de kinderen straks gevonden zullen wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:17:45Politie zet het ook hieraf. BOA's komen ter plaatse : http://t.co/h74GxUcppj. Foto: @sgerits reageer retweet
En ik hoop het, tergende onzekerheid is nog erger op de lange duur..quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef Rachilda het volgende:
[..]
dit is geen goed nieuws hoor, ben benieuwd welke tip de politie nu heeft gekregen, maar ik vrees dat de kinderen straks gevonden zullen worden
En vaak is het ook zo dat, als de vader de kinderen een weekend mee mag, de kinderen door de moeder vantevoren helemaal bestookt worden met papa is slecht, papa heeft mama pijn gedaan, en meer van dat soort dingen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe intens triest is het dat twee mensen die ooit van elkaar hielden elkaar zó kapot kunnen maken dat uiteindelijk de kinderen er altijd, en in dit geval zeer letterlijk, weer het slachtoffer van worden.
Ik kan er met mijn hoofd niet bij wat iemand bezield zijn/haar eigen kinderen ook maar iets aan te doen. Helaas ken ik in mijn omgeving terdege stellen waarvan vnl de moeder de vader het licht in de ogen niet gunt. Dat er vaders zijn die daarom doordraaien (meestal zijn het de vaders die hun kinderen amper te zien krijgen en zijn de moeders de stokers) tot op zekere hoogte begrijp ik maar zoiets als dit zal ik nooit begrijpen.
twitter:videovalley twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:21:00http://t.co/K0oDigRv5a inmiddels is ook het politielint opgehangen in Geulle. Niemand mag verder. reageer retweet
Aarrghh.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vaak is het ook zo dat, als de vader de kinderen een weekend de kinderen mag, de kinderen door de moeder vantevoren helemaal bestookt worden met papa is slecht, papa heeft mama pijn gedaan, en meer van dat soort dingen.
Vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |