PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wat was die tweet dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha jaa, geen probleem hoor! Ik zag ook zo'n tweet en ik zie het al helemaal voor me dat zo'n meisje 's ochtends aan de ontbijttafel zulk slecht engels begint te praten
Dat je niet van die semi-engelse troep op twitter hoeft te zetten als je moeder geen twitter heeft.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha jaa, geen probleem hoor! Ik zag ook zo'n tweet en ik zie het al helemaal voor me dat zo'n meisje 's ochtends aan de ontbijttafel zulk slecht engels begint te praten
Arsenal moet ook CL halenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
Thorb zal wel blij zijn, Tottenham staat achter
Iddquote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat ze verder zo lastig origineel en goed te linken zijn.
[ afbeelding ]
quote:
Ferquote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Geen enkele normale CDM in de Eredivisie.
http://www.futhead.com/fifa/squads/10507072/quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Bendtner CDMquote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1377quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Candreva is 1000000x beter dan Maggioquote:
Dan dus Candreva voor Maggioquote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Candreva is 1000000x beter dan Maggio
Wat doet het niet dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/10507072/
Zoiets? Sorry, Wefut doet het niet bij mij
Spitsenduo zelf in te voeren
Maak daar maar een Hidden Gem vanquote:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Geen enkele normale CDM in de Eredivisie.
Ik had echt hetzelfde.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/10507072/
Zoiets? Sorry, Wefut doet het niet bij mij
Spitsenduo zelf in te voeren
Niet slecht, jammer van Babel maar is bijna niet anders.quote:
Er gebeurt niks. Ik kan watdanook intypen, maar ik krijg bijvoorbeeld geen suggesties van spelers. Bij Squad Builder kan ik bijvoorbeeld niet de formatie veranderen.quote:
Ben nu bezig met Diego Maurico.quote:
Klopt wou eerst wat met Lens TOTS, maar heeft Eriksen maar 7 chemquote:Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
Niet slecht, jammer van Babel maar is bijna niet anders.[ afbeelding ]
Daar was ik ook al mee aan het puzzelen. Eriksen mist dan inderdaad nog een link.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt wou eerst wat met Lens TOTS, maar heeft Eriksen maar 7 chem
Of je moet dan die kut eredivise er bij maken en word je overlopenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee aan het puzzelen. Eriksen mist dan inderdaad nog een link.
Bony en Wijnaldum in de spits. Schone CDM en Lens RM en Moisander rCB en je bent erquote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee aan het puzzelen. Eriksen mist dan inderdaad nog een link.
Ik wil Boner en Wijnaldum niet in de spits. Ik wil aparte spitsen. Welliton en Emenike ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bony en Wijnaldum in de spits. Schone CDM en Lens RM en Moisander rCB en je bent er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil Boner en Wijnaldum niet in de spits. Ik wil aparte spitsen. Welliton en Emenike ofzo.Gewoon Ibra doen, omdat hij een ontiegelijke baas isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Heb 'm al gehad. Ik vond Lucas slecht en ik heb de coins er niet meer voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon Ibra doen, omdat hij een ontiegelijke baas is
quote:
Ja lucas is niet heel goed doe dan dit koppel: Aliadiere TOTS - Lacazettequote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm al gehad. Ik vond Lucas slecht en ik heb de coins er niet meer voor.
Dat snap ik echt niet nee. Tyton die een geweldig EK keepte vervangen door zo'n clownquote:Op zondag 12 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waterman![]()
![]()
![]()
Advocaat die hem op blijft stellen![]()
![]()
Tyton
Doet ie ook nooit. Hij is alleen voetballend wat beter, maar Tyton kan punten pakken.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet nee. Tyton die een geweldig EK keepte vervangen door zo'n clownHeb Waterman nog nooit een écht knappe redding zien maken.
Waterman kan goed coachen ofzo dat was de reden dacht ikquote:Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet nee. Tyton die een geweldig EK keepte vervangen door zo'n clownHeb Waterman nog nooit een écht knappe redding zien maken.
Ik een maandje geleden ook 3x achter elkaar, sindsdien 0xquote:
ik speel dan ook wel met pace teamsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een maandje geleden ook 3x achter elkaar, sindsdien 0x
Hoeveel links heeft ie dan nodig?quote:
Waarom zal je zon speler op CB willen hebben ?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel links heeft ie dan nodig?
Tis voor dit team http://wefut.nl/squad/1378 helaas heeft ie nu maar 5 chem
Geweldige finishing en prima weak foot. Lijkt mij ook een goede spits.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef Rijst het volgende:
Die Damjanovic is wel een baas. Heeft de tries to beat offside trap trait met highlow en lekker veel pace.
Ruben Castro schijnt ook goed te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geweldige finishing en prima weak foot. Lijkt mij ook een goede spits.
Lang sterk goede heading+ verdidigen en linkt met die keeper en die poolse cbquote:Op zondag 12 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal je zon speler op CB willen hebben ?
+96 strengthquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
96 strength ookquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaquote:
In je DIV1 pack? Nicequote:
Haha ook goed natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. daar kreeg ik crap maar ik dacht fok it ik open er gewoon nog 1en bam
Dit is een TOTS dus nog steeds geen IFquote:Op zondag 12 mei 2013 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog nooit een IF in een pack gekregen.
Wat een ongelooflijke lul is datquote:Op zondag 12 mei 2013 15:26 schreef MolFan het volgende:
Spoel door naar 2.33 en kijk wat die doetKSI kopiëren alles
Ben benieuwd.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
Misschien krijg ik vandaag nog mijn video af.
Heb al een idee hoe ik mijn video in deel kwa commentary
Mihaylov is een van de beste keepers die ik ooit heb gebruikt.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Tyton of Mihaylov? Of IF Vermeer? Die lijkt me helemaal slecht.
Mihaylov is toch wel de beste lijkt me.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Tyton of Mihaylov? Of IF Vermeer? Die lijkt me helemaal slecht.
N'Koulou - Ayew al heeft hij maar 3* skill dus dat zal hem niet wordenquote:
Die weerspiegeling doet me denken aan GJE.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je hebt een elgato waarom maak je hier dan een foto van
met je headset op je hoofd
O jaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gast je hebt een elgato waarom maak je hier dan een foto van
met je headset op je hoofd
nee ik neem altijd mijn mobiel mee de douch en ik gebruik geen hoesje.quote:
3-1* weet ik, maar als utrecht gelijk had gestaan had ik liever gehad dat twente verloorquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:50 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
3-1* weet ik, maar als utrecht gelijk had gestaan had ik liever gehad dat twente verloornu mogen ze wel winnen.
Psv
Ja dat wel, maar hij heeft wel wat leuke statsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar niet zo geweldigKijk maar naar Santacroce, Velazquez en Juan Jesus
haha engelse uitspraken van Nederlandse namen hahahahaha konkograppig joquote:Op zondag 12 mei 2013 15:59 schreef MolFan het volgende:
Lol ik luister engels commentaar bij groningen - ajax zegt die vent; And there is Mitchell Scat![]()
Konko?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha engelse uitspraken van Nederlandse namen hahahahaha konkograppig jo
quote:
geen schijt sherlockquote:Op zondag 12 mei 2013 16:03 schreef Djeetje het volgende:
Weer wat uitgevonden op wefut bij de squid builder
Als je de club naam intyp krijg je al die spelers van die club
Is dat niet Toefjes?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:04 schreef poker4lifee het volgende:
oei tegen 352 met if silva- tots nkoulou - tots mangala achterhoedeen nog een tots en if op cdm
hahah andere psn, wel remy benzema voorhoedequote:
quote:
Aliadierequote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa. Dat team was mega goed, kijken of het nog steeds zo is nu ik die NIFs voor TOTS spelers heb vervangen
ik ga ook zoiets makenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoppa. Dat team was mega goed, kijken of het nog steeds zo is nu ik die NIFs voor TOTS spelers heb vervangen
Ogbonna is langer en linksbenigquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Molfan
PSV beoordelen en wegcijferen op een wedstrijd die nergens meer omgaat 3 dagen na een deceptie
dan bouw ik even snel een team om hem heenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hij gaat al de hele dag voor die prijs, dus houden en vanavond misschien verkopen
Gaat al de hele dag voor 130kquote:Op zondag 12 mei 2013 16:15 schreef Djeetje het volgende:
Voor de PS3 mensen er staat nog 1 Ince buy now 135k daarna is zijn laagste 150k
gr gr
Ik wil hem zo dicht mogelijk bij het goal door zn afmakenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
dan bouw ik even snel een team om hem heen
in welke formatie komt hij het best tot zijn recht,
Alleen staat er geen een RM op de markt dus als ik hem even RM maakquote:
moet wel even cheap zijn de rest.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik wil hem zo dicht mogelijk bij het goal door zn afmaken3421 dus
Kewl manquote:
moet hij denk ik wel nog 2x scoren.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef Thorb het volgende:
Di Natale 2 goals met nog 30 min. Nog een IF en dan is die TOTS echt ziek
Gwn engels/ npower league toch?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen staat er geen een RM op de markt dus als ik hem even RM maak
[..]
moet wel even cheap zijn de rest.
Kater.quote:
Mauricioquote:Op zondag 12 mei 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Gigantische odd drops voor Zwolle en VVV. Maar er is geen metsjfiksing in Nederland hoor.
[ afbeelding ]
Ik vond dit wel een droog interviewquote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
Lurling is dan ook een mongool.
Oproepen dat het nu maar een keer afgelopen moet zijn, maar wel de boel nog een keer opstoken.
Waarom zingen ze zo dan ?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:27 schreef Fuszy het volgende:
Lurling is dan ook een mongool.
Oproepen dat het nu maar een keer afgelopen moet zijn, maar wel de boel nog een keer opstoken.
Volgens mij ooit een rode kaart aangenaaid. Zoals die wel vaker doet.quote:
Austin en Doumbiaquote:
Heb niet genoeg coins mainquote:
In fifa ?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
Sturridgegoede goal
wel weer smerige lange bal
echtquote:
Ook wel leuk dat feynooit 3de is. Ze verdienen niet beter.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:32 schreef vandermar het volgende:
Ook wel echt typisch dat het 2x geel is voor van Bommel
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Bocchetti nu kopen? Of zal hij vanavond/morgen goedkoper zijn?
Seedorf vergeten ?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor een van de succesvolste voetballers van de laatste jaren.
Hele prestatie van PSV om met dit soort beperkte middelen 2e te wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:41 schreef Baje het volgende:
[..]
Ook wel leuk dat feynooit 3de is. Ze verdienen niet beter.
EEN VAN DEquote:
Omg, wat een ei.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:26 schreef vandermar het volgende:
Lurling
"Wij hadden het betere van het spel"
"Wij creëerden de beste kansen"
Reporter: Het Feyenoord publiek en jij gaan niets worden of wel?
Lurling: Mijn moeder had vandaag een rustige dag want ze zaten allemaal hier
(refererend naar het feit dat continue "lurling je moeder is een hoer" werd gezongen)![]()
Quoten? Of op de datum/tijd ervan klikkenquote:
Maher naar het buitenland hoop ik. Eriksen die nog een jaar blijft en dan transfervrij weggaat.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef Fuszy het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de teams eruit zien aan het begin van volgend seizoen. Natuurlijk vooral gericht op Feyenoord, maar ook Ajax en PSV zullen wel wat veranderingen krijgen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kon bij Dinamo Moskou 5 miljoen per jaar gaan verdienenDaarbij ze hebben het kampioenschap toch nog niet verloren? En is Maher de enige die te halen is? En gaat Ajax hem op zeker halen? PSV heeft ook nog een scouting waar blijkbaar Hiljemark ook uitgerold is, dus heel misschien staan er wel meer mensen dan alleen Maher op de lijst.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Reële optie, begrijpend lezen... Advocaat wist zelf ook geen kampioen Dinamo Moskou en weer ontslagen zou worden na enkele maanden gezien de moordende concurrentie en dan is het lastiger om aan een goeie team te komen dan met een eventuele succes. Overigens acht ik Ajax meer kans te hebben op het kampioenschap dan elk ander ploeg omdat ze als team beter functioneren en er al een aantal jaar een visie achter het spel heerst. Als PSV geen kampioen wordt kiest Maher sowieso voor Ajax en verdedig je nog steeds het transfer beleid als ''goed'' van PSV ?
! ....
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daarom zou die nou van de zomer wel naar Dinamo Moskou gaan zeker![]()
Dat kan en dat mag, maar dat ben ik niet met je eens. Om daar nu al conclusies over te gaan lopen maken wanneer PSV geen kampioen is gewoon onzin en dus geen argument. (als als als) En waar jij toch de wijsheid vandaan haalt dat Maher op zeker naar Ajax gaat als Ajax kampioen wordt weet ik ook niet. Zolang Eriksen niet weggaat zie ik dat niet gebeuren namelijk.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat wordt het zalig als PSV niet kampioen wordt en ik deze post's tevoorschijn mag halen![]()
Hij heeft zelf aangegeven nog niet naar het buitenland te willen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maher naar het buitenland hoop ik. Eriksen die nog een jaar blijft en dan transfervrij weggaat.
Hij gaat maar lekker wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft zelf aangegeven nog niet naar het buitenland te willen.
Als Eriksen niet wordt verkocht verlengt ie zijn contractquote:Op zondag 12 mei 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maher naar het buitenland hoop ik. Eriksen die nog een jaar blijft en dan transfervrij weggaat.
Dat zei Wijnaldum ook. Hij zou wel echt achterlijk zijn om dat te doen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als Eriksen niet wordt verkocht verlengt ie zijn contract
Hij gaat echt niet verlengenquote:Op zondag 12 mei 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als Eriksen niet wordt verkocht verlengt ie zijn contract
Misschien hebben spelers van ajax meer gevoel voor de clubquote:Op zondag 12 mei 2013 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zei Wijnaldum ook. Hij zou wel echt achterlijk zijn om dat te doen.
Dat lijkt mij niet. Dortmund heeft spelers te over daar.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:52 schreef DePresident. het volgende:
Eriksen naar Dortmund, Maher naar Ajax. Denk ik.
Alleen Leitner en Draxler toch? Gundogan vind ik geen aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet. Dortmund heeft spelers te over daar.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
OOOOOOOOOOO OOOOOOOOO MARK VAN BOMMEL JE BENT EEN KAMPIOEN
gedeeld kampioen met Manolev ja. Qua gele kaarten.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
OOOOOOOOOOO OOOOOOOOO MARK VAN BOMMEL JE BENT EEN KAMPIOEN
Lach maar, zo'n carriere heeft geen enkele Feyenoorder in het verschietquote:
Draxler speelt bij Schalke. En je kan er donder op zeggen dat Reus en Gundogan ook nog weggaan.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Alleen Leitner en Draxler toch? Gundogan vind ik geen aanvallende middenvelder.
Bittencourt. Gundogan speelt er ook wel, Reus kan er ook spelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Draxler speelt bij Schalke en Leitner is nog veel minder dan Eriksen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ze hebben Draxler al gekocht voor volgend seizoen.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Draxler speelt bij Schalke. En je kan er donder op zeggen dat Reus en Gundogan ook nog weggaan.
Draxler speelt bij Schalkequote:Op zondag 12 mei 2013 16:56 schreef DePresident. het volgende:
[..]
oh oke. Nou ja, we zien wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ze hebben Draxler al gekocht voor volgend seizoen.
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lach maar, zo'n carriere heeft geen enkele Feyenoorder in het verschiet
En dat is hoe relevantquote:Op zondag 12 mei 2013 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lach maar, zo'n carriere heeft geen enkele Feyenoorder in het verschiet
Heel erg groot talent. Die gaan ze niet wasten, net als Leitner.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:58 schreef DePresident. het volgende:
En Bittancourt lijkt me niet een speler die al in aanmerking komt voor een basisplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |