PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wat was die tweet dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha jaa, geen probleem hoor! Ik zag ook zo'n tweet en ik zie het al helemaal voor me dat zo'n meisje 's ochtends aan de ontbijttafel zulk slecht engels begint te praten
Dat je niet van die semi-engelse troep op twitter hoeft te zetten als je moeder geen twitter heeft.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:33 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha jaa, geen probleem hoor! Ik zag ook zo'n tweet en ik zie het al helemaal voor me dat zo'n meisje 's ochtends aan de ontbijttafel zulk slecht engels begint te praten
Arsenal moet ook CL halenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:37 schreef ThadCastle het volgende:
Thorb zal wel blij zijn, Tottenham staat achter
Iddquote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
Jammer dat ze verder zo lastig origineel en goed te linken zijn.
[ afbeelding ]
quote:
Ferquote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Geen enkele normale CDM in de Eredivisie.
http://www.futhead.com/fifa/squads/10507072/quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Bendtner CDMquote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.nl/squad/1377quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Candreva is 1000000x beter dan Maggioquote:
Dan dus Candreva voor Maggioquote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Candreva is 1000000x beter dan Maggio
Wat doet het niet dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/10507072/
Zoiets? Sorry, Wefut doet het niet bij mij
Spitsenduo zelf in te voeren
Maak daar maar een Hidden Gem vanquote:
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
Geen enkele normale CDM in de Eredivisie.
Ik had echt hetzelfde.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/10507072/
Zoiets? Sorry, Wefut doet het niet bij mij
Spitsenduo zelf in te voeren
Niet slecht, jammer van Babel maar is bijna niet anders.quote:
Er gebeurt niks. Ik kan watdanook intypen, maar ik krijg bijvoorbeeld geen suggesties van spelers. Bij Squad Builder kan ik bijvoorbeeld niet de formatie veranderen.quote:
Ben nu bezig met Diego Maurico.quote:
Klopt wou eerst wat met Lens TOTS, maar heeft Eriksen maar 7 chemquote:Op zondag 12 mei 2013 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
Niet slecht, jammer van Babel maar is bijna niet anders.[ afbeelding ]
Daar was ik ook al mee aan het puzzelen. Eriksen mist dan inderdaad nog een link.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt wou eerst wat met Lens TOTS, maar heeft Eriksen maar 7 chem
Of je moet dan die kut eredivise er bij maken en word je overlopenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee aan het puzzelen. Eriksen mist dan inderdaad nog een link.
Bony en Wijnaldum in de spits. Schone CDM en Lens RM en Moisander rCB en je bent erquote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar was ik ook al mee aan het puzzelen. Eriksen mist dan inderdaad nog een link.
Ik wil Boner en Wijnaldum niet in de spits. Ik wil aparte spitsen. Welliton en Emenike ofzo.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bony en Wijnaldum in de spits. Schone CDM en Lens RM en Moisander rCB en je bent er
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil Boner en Wijnaldum niet in de spits. Ik wil aparte spitsen. Welliton en Emenike ofzo.Gewoon Ibra doen, omdat hij een ontiegelijke baas isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Heb 'm al gehad. Ik vond Lucas slecht en ik heb de coins er niet meer voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon Ibra doen, omdat hij een ontiegelijke baas is
quote:
Ja lucas is niet heel goed doe dan dit koppel: Aliadiere TOTS - Lacazettequote:Op zondag 12 mei 2013 14:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb 'm al gehad. Ik vond Lucas slecht en ik heb de coins er niet meer voor.
Dat snap ik echt niet nee. Tyton die een geweldig EK keepte vervangen door zo'n clownquote:Op zondag 12 mei 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waterman![]()
![]()
![]()
Advocaat die hem op blijft stellen![]()
![]()
Tyton
Doet ie ook nooit. Hij is alleen voetballend wat beter, maar Tyton kan punten pakken.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet nee. Tyton die een geweldig EK keepte vervangen door zo'n clownHeb Waterman nog nooit een écht knappe redding zien maken.
Waterman kan goed coachen ofzo dat was de reden dacht ikquote:Op zondag 12 mei 2013 15:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat snap ik echt niet nee. Tyton die een geweldig EK keepte vervangen door zo'n clownHeb Waterman nog nooit een écht knappe redding zien maken.
Ik een maandje geleden ook 3x achter elkaar, sindsdien 0xquote:
ik speel dan ook wel met pace teamsquote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een maandje geleden ook 3x achter elkaar, sindsdien 0x
Hoeveel links heeft ie dan nodig?quote:
Waarom zal je zon speler op CB willen hebben ?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeveel links heeft ie dan nodig?
Tis voor dit team http://wefut.nl/squad/1378 helaas heeft ie nu maar 5 chem
Geweldige finishing en prima weak foot. Lijkt mij ook een goede spits.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:06 schreef Rijst het volgende:
Die Damjanovic is wel een baas. Heeft de tries to beat offside trap trait met highlow en lekker veel pace.
Ruben Castro schijnt ook goed te zijnquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geweldige finishing en prima weak foot. Lijkt mij ook een goede spits.
Lang sterk goede heading+ verdidigen en linkt met die keeper en die poolse cbquote:Op zondag 12 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal je zon speler op CB willen hebben ?
+96 strengthquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
96 strength ookquote:Op zondag 12 mei 2013 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaquote:
In je DIV1 pack? Nicequote:
Haha ook goed natuurlijkquote:Op zondag 12 mei 2013 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. daar kreeg ik crap maar ik dacht fok it ik open er gewoon nog 1en bam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |