Grosjean en Sutil die achter hem liggen. Chilton ligt nu voor hemquote:
Chilton moet nog zijn eerste stop makenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Grosjean en Sutil die achter hem liggen. Chilton ligt nu voor hem
Ik zou zó graag willen dat er weer eens een goede Nederlandse coureur bij een topteam terecht komt. Echt wel dat het NL's publiek dan ook helemaal uit hun dak gaat.quote:
Raikkonen gaat Massa nog wel voorbij en komt op het podium.quote:
Valt me mee dat hij Bottas achter zich kan houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef Breaker.Faker het volgende:
de ronde van giedo zien er goed uit op de live timing
Vind je? Beide Williams' rijden achter voor VDG.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Valt me mee dat hij Bottas achter zich kan houden.
Het heeft Bottas toch 18 ronden gekost om VdG voorbij te komen.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:29 schreef Xebber het volgende:
[..]
Vind je? Beide Williams' rijden achter voor VDG.
Ze zijn er qua coureurs wel zwakker op geworden.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mercedes...
Same shit, different year.
Ohnee ze zijn nu wel enigszins betrouwbaar.
Erg zonde inderdaad.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef sasquatsch het volgende:
Hij is weer in de pits, maar zijn race is verpest. Zonde, hij lag voor Pic toen hij de pits inging.
Zeker, hij ging best goed deze race.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:42 schreef Fiorano het volgende:
Zuur hoor voor VdG. Die Mercedes wil echt voor geen meter trouwens.
Ach, ze hebben de grote baas gisteren in ieder geval blij gemaakt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
De hele tijd kijken naar Mercedesen die ingehaald worden verveeld niet.
Het ding vreet banden dat je d'r bang van wordt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:45 schreef Cheiron het volgende:
Maar zo een groot verschil in kwalificatie en race-pace. Vreemd hoor.
Lloret?quote:Op zondag 12 mei 2013 14:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het ding vreet banden dat je d'r bang van wordt.
Dat Lloret het ene weekend nog meer uitvergroot dan het andere.
Ik heb om de een of andere reden echt helemaal niets met Vd Garde. Ik had er sowieso al niet veel mee door de manier waarop hij zich presenteert en hoe hij erin stond met dat Super Aguri en Spyker ding waar ik hem/zijn team gewoon ronduit dom. Maar wellicht dat het missen van de nadrukkelijke belichting die we vroeger kregen van NL-coureurs er ook aan bijdraagt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:39 schreef sasquatsch het volgende:
Hij is weer in de pits, maar zijn race is verpest. Zonde, hij lag voor Pic toen hij de pits inging.
Tsja, de config werkt gewoon niet voor hem en de Mercedes lijkt hier sowieso niet al te best te zijn. Die onzinnige kutbanden nemen sowieso een hoop van de race-focus weg. Bij Mercedes lijkt dit een groter probleem te zijn dan bij derest.quote:
Dat zegt inderdaad wel iets. Vond het nooit een probleem om de GP van Spanje te missen, jaarlijkse optocht.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Fiorano het volgende:
Ik ben best blij met die Pirelli's. Ze weten zelfs de Gp van Spanje spannend te maken
Haha, dacht al.quote:
Het rijden van snelle rondes heeft natuurlijk ook zijn charme. Maar de manier waarop de boel nu 'spannend' wordt gemaakt gaat natuurlijk nergens over. Dit is niet waar het racen om zou moeten gaan. Maar goed, dat geld wel voor meer kunstmatige onzin, nm. DRS.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad wel iets. Vond het nooit een probleem om de GP van Spanje te missen, jaarlijkse optocht.
Altijd goed voor stoere praatjes over de radio.quote:Hamilton: I cant drive any slower
Ik niet. Het gaat niet meer om de snelste coureur in de snelste auto, maar wie het beste met zijn banden kan omgaan. Dat is endurance racen, geen F1.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:47 schreef Fiorano het volgende:
Ik ben best blij met die Pirelli's. Ze weten zelfs de Gp van Spanje spannend te maken
Same here. Nu is het zowaar aardig aan te gluren.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zegt inderdaad wel iets. Vond het nooit een probleem om de GP van Spanje te missen, jaarlijkse optocht.
Dit.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik niet. Het gaat niet meer om de snelste coureur in de snelste auto, maar wie het beste met zijn banden kan omgaan. Dat is endurance racen, geen F1.
Zit niet veel verschil in in racepace volgens de BBC.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi, Raikkonen lekker opgehouden. Die moet de laatste stint op de harde banden doen dus verliest nogal wat.
Ik heb er geen probleem mee.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het rijden van snelle rondes heeft natuurlijk ook zijn charme. Maar de manier waarop de boel nu 'spannend' wordt gemaakt gaat natuurlijk nergens over. Dit is niet waar het racen om zou moeten gaan. Maar goed, dat geld wel voor meer kunstmatige onzin, nm. DRS.
Nouja Mclaren loopt ook niet echt lekker...quote:Op zondag 12 mei 2013 14:53 schreef Nober het volgende:
Dat de BBC niet graag ziet dat Hamilton ingehaald word door Ricciardo begrijp ik maar dat ze vervolgens een Mercedes voor een Sauber aanzien om maar niet hoeven te melden dat Hamilton werd ingehaald.
Hamilton trouwens ook na het uitrijden van de pits bij zijn eerste stop meteen ingehaald door Webber, dat zagen ze bij de BBC niet.
Goede keus trouwens van Hamilton om naar Mercedes te gaan!
Dat zie ik toch anders als je kijkt wat voor ronden Kimi nu rijdt.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zit niet veel verschil in in racepace volgens de BBC.
hopenquote:Op zondag 12 mei 2013 14:56 schreef zoem het volgende:
[..]
2s per lap sneller (zal wel afzwakken) en nog 30+ rondjes te gaan.
Was te verwachten met Button en Pérez, Di Resta eerste Mercedes!quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nouja Mclaren loopt ook niet echt lekker...
Haha ja de FI is sowieso de beste met een MB motor.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Was te verwachten met Button en Pérez, Di Resta eerste Mercedes!
Nee maar dat kwam door het bijtanken, waardoor het allemaal korte stints waren en er vooral in de pits werd ingehaald. Geef mij maar 2010 toen de banden het nog aankonden (enkele races uitgezonderd) en er meer werd ingehaald op de baan dan in de 15 jaar ervoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik heb er geen probleem mee.
Snelste rondes zeggen me helemaal niks, ik let er ook nooit op tijdens een race, ik kijk toch met name voor actie op de baan, coureurs onderling.
Het is jammer dat het kunstmatig moet, maar ik moet er niet aan denken om terug te gaan naar de F1 van tien jaar geleden..
Britney, jeweetquote:Op zondag 12 mei 2013 15:00 schreef Crientj het volgende:
"Rosberg is een hele mooie rijder"
Like, whut. Sport1.
Met make-up zeker?quote:Op zondag 12 mei 2013 15:00 schreef Crientj het volgende:
Like, whut. Sport1.
.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:00 schreef Crientj het volgende:
Like, whut. Sport1.
Remmen voor te heet, balans ff aanpassen naar achter.quote:
Het heeft wel enorm veel voordeel als je een race in schone lucht rijdt.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Erg zonde voor Sutil, die eerste mislukte pistop. Die rijdt de hele race toch erg snelle tijden.
Zou geven!quote:Op zondag 12 mei 2013 15:00 schreef Crientj het volgende:
Like, whut. Sport1.
Wagens worden steeds lichter.quote:
Nee, Alonso, Raikkonen 1 en 2 vind ik prima.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:14 schreef zoem het volgende:
Safetycar nog niet gezien dit seizoen. Mag van mij wel nu
En terecht!quote:Op zondag 12 mei 2013 15:19 schreef sasquatsch het volgende:
Als dit zo door gaat wordt Hamilton nog op een ronde gezet.
Moet er nog steeds om lachen dat er in het begin werd gespeculeerd dat hij wel eens tienvoudig wereldkampioen kon worden.quote:Hamilton is gelapped
Daar moet ik dus weer om lachen. In een goede auto kan hij dat inderdaad, want hij behoort tot de beste coureurs die er rondrijden.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen dat er in het begin werd gespeculeerd dat hij wel eens tienvoudig wereldkampioen kon worden.
dat had die denk ik ook bijna wel geweest als die niet zo veel straffen en dingen tegen hem had gehad ..quote:Op zondag 12 mei 2013 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moet er nog steeds om lachen dat er in het begin werd gespeculeerd dat hij wel eens tienvoudig wereldkampioen kon worden.
Hij behoort tot de snelsten ja. Maar dat is niet het enige waar het om gaat. En om meervoudig wk te worden gaat het juist om snelheid halen uit niet zulke goede auto's.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar moet ik dus weer om lachen. In een goede auto kan hij dat inderdaad, want hij behoort tot de beste coureurs die er rondrijden.
Na de winst van Robin gisteren in de GP2 denk ik dat hij meer in de kijker staat, dan een Gutierrez die ondertussen gelapt is, en eigenlijk alleen maar profiteert van de slechte resultaten van anderen (McLaren, Mercedes).quote:Op zondag 12 mei 2013 15:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Guiterrez doet het heel goed. Die rijdt dit seizoen gewoon uit bij Sauber..jammer voor frijns
als die dat nu eens in het echt deed , die dingen door tweeën rijdenquote:
Nog 1 plek en hij is de eerste rookie die punten pakt dit jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef Xebber het volgende:
[..]
Na de winst van Robin gisteren in de GP2 denk ik dat hij meer in de kijker staat, dan een Gutierrez die ondertussen gelapt is, en eigenlijk alleen maar profiteert van de slechte resultaten van anderen (McLaren, Mercedes).
quote:Op zondag 12 mei 2013 15:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
als die dat nu eens in het echt deed , die dingen door tweeën rijden
diresta had hem er voorbij moeten duwenquote:Op zondag 12 mei 2013 15:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Rosberg op pole gestart en nu op 73 seconden achterstand
Heeft-ie geld genoeg voor.quote:
Ditquote:Op zondag 12 mei 2013 15:47 schreef Karstman het volgende:
Goeie race van Ferrari inderdaad, ben niet eens ontevreden dat Alonso heeft gewonnen terwijl ik normaal toch een redelijke grafhekel aan hem heb. Leuk voor Massa, solide van Kimi en sneu voor VDG...
Dat deed hij de afgelopen races dan ook met twee derde en twee vijfde plaatsen. Alleen deze race wilde het niet zo lukken.quote:Op zondag 12 mei 2013 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij behoort tot de snelsten ja. Maar dat is niet het enige waar het om gaat. En om meervoudig wk te worden gaat het juist om snelheid halen uit niet zulke goede auto's.
Om te vertellen hoeveel bonus hij krijgtquote:
hahaquote:Op zondag 12 mei 2013 15:51 schreef Xebber het volgende:
Wat zal Kimi blij zijn dat ie weer fatsoenlijke champagne krijgt, in plaats van dat rozenwater drie weken geleden.
Beste auto van het seizoen tot nu toe.quote:
gewoon doorquote:Op zondag 12 mei 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit op rondje 53. Gebeurt er nog iets of kan ik meteen door naar de finish?
Dat is toch zijn standaardhouding...quote:
Hij vindt het niet behulpzaam als hij van het team te horen krijgt hoe zijn teamgenoot de banden weet te sparen.... Zegt veel over hem.quote:
Deed Hamilton de vorige races beter.quote:Op zondag 12 mei 2013 16:05 schreef M.Melandri het volgende:
Rosberg ook een super race gereden met het materiaal wat hij had.
Met of zonder teamorders?quote:Op zondag 12 mei 2013 16:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Deed Hamilton de vorige races beter.
Mee eens. KERS is nog zoiets (hoewel minder erg dan het genoemde). Laat het gewoon om her rijden van goede lijnen en inhaalacties gaan....quote:Op zondag 12 mei 2013 17:07 schreef Breaker.Faker het volgende:
Zeker weten. Alleen jammer van de banden het kan niet zo zijn dat er een loop vlak van een band afloopt het is gewoon gevaarlijk Ik vraag me af of de FIA er wat van gaat zeggen.
Ook dat de rijders banden moet sparen in de race dat is een slechte idee.
Geef mij maar weer Michelin en Bridgestone terug heerlijk die banden oorlog weer terug.
Maar dit vindt ik met meer dingen zo DRS is ook zo iets weg ermee nu zijn de inhaal actie zo verstelbaar.
Is één keer sprake van geweest. En die teamorders waren er juist omdat Hamilton normaal gesproken gewoon de snelste van de twee is, en dat verschil is niet klein.quote:
Je hebt niets gemistquote:Op zondag 12 mei 2013 17:48 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, ik was laatste paar rondes Ff weggedut, wordt ik wakker, rijdt Alonso net over de finish
Wat denk jij dat er gebeurt als Mercedes weer zo goed kwalificeert in Monaco? Dan krijg je ook zo'n trein van 8-10 auto's zoals in de GP2 vanmorgen.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:57 schreef JohnB52 het volgende:
Nouja was wel benieuwd of di resta nog wat kon doen...
Gp2 was spannender, meer actie.
Een met, de rest zonder.quote:
Barcelona is ook een echt motorcircuit met die lange doordraaiers, MotoGP heeft er vaak prachtige races.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:34 schreef Tarado het volgende:
Saaie race maar goed dat is Barcelona bijna altijd, netjes van Ferrari, die hebben het duidelijk goed voor elkaar momenteel
Dat was de verwachting althans, ook de mijne. Maar het blijkt tot nu toe iets anders te liggen. De teamorders waren daar overigens niet voor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Is één keer sprake van geweest. En die teamorders waren er juist omdat Hamilton normaal gesproken gewoon de snelste van de twee is, en dat verschil is niet klein.
2007quote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Barcelona is ook een echt motorcircuit met die lange doordraaiers, MotoGP heeft er vaak prachtige races.
Waar waren ze wel voor dan?quote:Op zondag 12 mei 2013 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat was de verwachting althans, ook de mijne. Maar het blijkt tot nu toe iets anders te liggen. De teamorders waren daar overigens niet voor.
MotoGP is dan ook een veel competievere sport. Al is daar met het beperkte talent en het kleine veld nu minder sprake van.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:10 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Barcelona is ook een echt motorcircuit met die lange doordraaiers, MotoGP heeft er vaak prachtige races.
Het ene spreekt het andere tegen, over saaie optochten gesproken heb je in de MotoGP toch ook zat van, het is dat die Marquez nu wat leven in de brouwerij brengtquote:Op zondag 12 mei 2013 18:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
MotoGP is dan ook een veel competievere sport. Al is daar met het beperkte talent en het kleine veld nu minder sprake van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |